En bourka'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Kunnen ze make-up verplicht stellen graag ?![]()
Dat bepaalde Brianquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Waarom moesten Sylvia en Huub nou trouwens als eerste hun punten geven?
...en met de 'weinigste' punten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian begint van onder naar beneden....
Net als z'n leven: hij komt uit de goot en hij zal er eindigen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian begint van onder naar beneden....
Hoe bedoel je "hoe het werd gebracht"?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand de puntenverdeling van Huub en Sylvia en hoe het werd gebracht??
In ieder geval met een berg gal van natasia en NL erdoorheen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand de puntenverdeling van Huub en Sylvia en hoe het werd gebracht??
Nee, Brian 7 pnt.. Natasia 6, NL 5 , Nena 4, Ilona 3, Sylvia 2 en Huub 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef farceman het volgende:
Had Bart nu echt Natasia op 1 staan?
Heb Sylvia half gezien en Huub niet: weet je de verdeling ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe het werd gebracht"?
Brian pakte de envelop en mocht blijkbaar bepalen wie er moest beginnen...
Wat betreft de motivatiie: NL zat constant superieur door Huub's betoog heen te wauwelen. En Nataasia liet Sylvia haar betoog niet afmaken, maar begon op zeer grove wijze uit te varen ("die lelijke kop van jou staat me niet aan" etc).
Dat bedoelde ik dus ja. Of ze Huub en Sylvia gewoon lieten uitspreken, maar niet dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe het werd gebracht"?
Brian pakte de envelop en mocht blijkbaar bepalen wie er moest beginnen...
Wat betreft de motivatiie: NL zat constant superieur door Huub's betoog heen te wauwelen. En Nataasia liet Sylvia haar betoog niet afmaken, maar begon op zeer grove wijze uit te varen ("die lelijke kop van jou staat me niet aan" etc).
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:33 schreef Darklight het volgende:
Nu moeten ze laten zien wie het populairste is, staat Huub bovenaan![]()
die lijst hebben ze net zelf gemaakt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef Sonique het volgende:
Brian de populairste?
Waar komt die lijst vandaan?
Kom op zeg...
Normaal krijgen ze contactpunten voor het aantal behaalde punten.quote:
Ilona is veranderd sinds Michel langs is geweest. Ze gaat nu een stuk relaxter met 'het spel' om.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:31 schreef elsie het volgende:
ik moet zeggen dat Ik Ilona positief vind veranderen ik mag haar steeds meer
Ze moeten gewoon een keer CP's uitdelen n.a.v. de fora die er zijn op internet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop ZOOOOOOOOOOOOOO dat ze nu geen CP s krijgen voor deze stemming, maar voor wat wij denken
Vreemd hè...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef Sonique het volgende:
Brian de populairste?
Waar komt die lijst vandaan?
Kom op zeg...
Ik denk vooral ook omdat ze zelf nu niet meer het mikpunt van de agressie is, maar anderen aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ilona is veranderd sinds Michel langs is geweest. Ze gaat nu een stuk relaxter met 'het spel' om.
Kijk het nog even aan, het is onze keus nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef demins het volgende:
Mijn minst favoriete bewoner staat als populairste op nummer één. Ik trek het niet meer. Ik ga naar bed!
![]()
![]()
![]()
Dit is ergens voor bedoeld...kan niet anders....dit is ergens een voorbode van.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Normaal krijgen ze contactpunten voor het aantal behaalde punten.
Dat ego van Brian stijgt natuurlijk weer... geheel onterecht.
?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Bart lijkt er wel mee te zitten dat hij niet bovenaan staat...
Ja dat is het ergste, want als ze hem gewoon 1 punt geeft (wat hij verdient) had hij gewoon ergens als 5e gestaan. Het ligt natuurlijk ontzettend bij elkaar de nummers 1 t/m 5.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreemd hè...
Echt BIZAR dat zelfs Nena hem de op een na hoogste punten heeft gegeven.![]()
Owww was dat natasiaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
Of is dit gewoon een standaard Natasiaaaaaaaa foto?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
Enige mooie is dat NL op de 1 na laatste plaats in geeindigd
dwaze overmoed?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is ergens voor bedoeld...kan niet anders....dit is ergens een voorbode van.![]()
Weet iemand hoe ik het snelst bij DGK kan komen? Zoek ik vast m'n bijl op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef demins het volgende:
Mijn minst favoriete bewoner staat als populairste op nummer één. Ik trek het niet meer. Ik ga naar bed!
![]()
![]()
![]()
Brian hoogstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef happyme28 het volgende:
Huub 17 punten
NL 22 punten
Sylvia 24 punten
Nena 31 punten
Natasia 31 punten
Bart 32 punten
Ilona 33 punten
Brian 34 punten
Ongelofelijk!
Dat denk ik ook, ze gaat nu zelfs bij die kant in de jacouzie zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk vooral ook omdat ze zelf nu niet meer het mikpunt van de agressie is, maar anderen aangevallen wordt.
Nou ja, het zijn maar 4 punten verschil dus het is maar betrekkelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef farceman het volgende:
Wat is Nena gedaald ivm vorige stemming zeg.
@Darklight: spreek voor jezelf vind Huub echt niet de populairste, eerder de zieligste. en dat jij daar medelijden mee hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |