En bourka'squote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Kunnen ze make-up verplicht stellen graag ?![]()
Dat bepaalde Brianquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Waarom moesten Sylvia en Huub nou trouwens als eerste hun punten geven?
...en met de 'weinigste' punten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian begint van onder naar beneden....
Net als z'n leven: hij komt uit de goot en hij zal er eindigen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian begint van onder naar beneden....
Hoe bedoel je "hoe het werd gebracht"?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand de puntenverdeling van Huub en Sylvia en hoe het werd gebracht??
In ieder geval met een berg gal van natasia en NL erdoorheen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Weet iemand de puntenverdeling van Huub en Sylvia en hoe het werd gebracht??
Nee, Brian 7 pnt.. Natasia 6, NL 5 , Nena 4, Ilona 3, Sylvia 2 en Huub 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef farceman het volgende:
Had Bart nu echt Natasia op 1 staan?
Heb Sylvia half gezien en Huub niet: weet je de verdeling ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe het werd gebracht"?
Brian pakte de envelop en mocht blijkbaar bepalen wie er moest beginnen...
Wat betreft de motivatiie: NL zat constant superieur door Huub's betoog heen te wauwelen. En Nataasia liet Sylvia haar betoog niet afmaken, maar begon op zeer grove wijze uit te varen ("die lelijke kop van jou staat me niet aan" etc).
Dat bedoelde ik dus ja. Of ze Huub en Sylvia gewoon lieten uitspreken, maar niet dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "hoe het werd gebracht"?
Brian pakte de envelop en mocht blijkbaar bepalen wie er moest beginnen...
Wat betreft de motivatiie: NL zat constant superieur door Huub's betoog heen te wauwelen. En Nataasia liet Sylvia haar betoog niet afmaken, maar begon op zeer grove wijze uit te varen ("die lelijke kop van jou staat me niet aan" etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |