?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Bart lijkt er wel mee te zitten dat hij niet bovenaan staat...
Ja dat is het ergste, want als ze hem gewoon 1 punt geeft (wat hij verdient) had hij gewoon ergens als 5e gestaan. Het ligt natuurlijk ontzettend bij elkaar de nummers 1 t/m 5.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vreemd hè...
Echt BIZAR dat zelfs Nena hem de op een na hoogste punten heeft gegeven.![]()
Owww was dat natasiaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als deze?
Of is dit gewoon een standaard Natasiaaaaaaaa foto?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
Enige mooie is dat NL op de 1 na laatste plaats in geeindigd
dwaze overmoed?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is ergens voor bedoeld...kan niet anders....dit is ergens een voorbode van.![]()
Weet iemand hoe ik het snelst bij DGK kan komen? Zoek ik vast m'n bijl op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef demins het volgende:
Mijn minst favoriete bewoner staat als populairste op nummer één. Ik trek het niet meer. Ik ga naar bed!
![]()
![]()
![]()
Brian hoogstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:37 schreef happyme28 het volgende:
Huub 17 punten
NL 22 punten
Sylvia 24 punten
Nena 31 punten
Natasia 31 punten
Bart 32 punten
Ilona 33 punten
Brian 34 punten
Ongelofelijk!
Dat denk ik ook, ze gaat nu zelfs bij die kant in de jacouzie zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk vooral ook omdat ze zelf nu niet meer het mikpunt van de agressie is, maar anderen aangevallen wordt.
Nou ja, het zijn maar 4 punten verschil dus het is maar betrekkelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef farceman het volgende:
Wat is Nena gedaald ivm vorige stemming zeg.
@Darklight: spreek voor jezelf vind Huub echt niet de populairste, eerder de zieligste. en dat jij daar medelijden mee hebt..
Ik ben het helemaal met je eens, ga ook slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef demins het volgende:
Bah!
Nu je het zegt daar had ik nog niet aangedacht maar volgens mij heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ilona is veranderd sinds Michel langs is geweest. Ze gaat nu een stuk relaxter met 'het spel' om.
Ilona heeft gewoon fatsoen in haar donder. Ondanks haar zo nu en dan zeikstem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef elsie het volgende:
[..]
Nu je het zegt daar had ik nog niet aangedacht maar volgens mij heb je helemaal gelijk![]()
Bla die bla die blaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Ow god, Natasia moet weer een toon aanslaan.
Nena wordt er moe van.
Ik kom zo!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ga ook slapen
tien sitequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is ergens voor bedoeld...kan niet anders....dit is ergens een voorbode van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |