Jao joggie, hartstikku lekker woarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef Eilanden het volgende:
Heje ze gekoch in het winkelcentrum naost die kaosboer?
Lassie en Rin Tin Tin ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
weer 2 mooie films gezien vanavond
Wij kijken momenteel naar Children of Men.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef pascalheister het volgende:
weer 2 mooie films gezien vanavond
ja, heerlijke road/moviequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef popolon het volgende:
Pascal, heb je 'Sideways' ook gezien? Continu aan de rode wijn die lui.
Ik zag hem per ongeluk op HBO en ik vond hem hilarisch.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef clauwheee het volgende:
Boe!
*schrik*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef clauwheee het volgende:
Boe!
Ik kijk weinig films maar deze was toch wel erg grappig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, heerlijke road/moviedeed me ook wel denken aan Little Miss Sunshine
fokken en film kijken tegelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kijken momenteel naar Children of Men.
Ook best wel een mooie film.
moet je bovengenoemde ook maar eens snel kijken, die ga je nog leuker vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kijk weinig films maar deze was toch wel erg grappig.
* popolon On Demand aantrapt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je bovengenoemde ook maar eens snel kijken, die ga je nog leuker vinden![]()
Streamsmurf.quote:
Uhuhquote:
Sopranos beginnen straks weer op HBO, ik moet ook nog Heroes volgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh!
Entourage, Rome, The Sopranos.
Je moet ook The Knights of Prosperity kijken, dat vind je vast ook hilarisch.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Beschouw het volgende:
Hoi
De laatste 8 dagen 25 afleveringen van de Sopranos gekeken. Nog 1 te gaan van serie 6.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Sopranos beginnen straks weer op HBO, ik moet ook nog Heroes volgen.
De rest heb ik geen tijd voor want sport kijken moet ook nog.
Ja mooi was die he?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef pascalheister het volgende:
het ijspolletje net bij het ijshockey
Iig lichtelijk apart.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je nog poker gekeken op Eurosport?
Dat was niet bijster goed gespeeld, volgende week kan ik het niet kijken (zit dan in Center Parcs) maar lang leve de HDD recorderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:58 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
die gozer die callde maar eigenlijk all in wilde en na de flop foldde![]()
tja ik kan mams niet overhalen voor digitale tvquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was niet bijster goed gespeeld, volgende week kan ik het niet kijken (zit dan in Center Parcs) maar lang leve de HDD recorder
Heb net ook nog even op Discovery Travel and Living een 1on1 poker toernooi gekeken uit 2004 tussen een jonge zweed: Mats nogwat tegen de alombekende Devilfish.
Devilfish won natuurlijk!
Ik ook niet, ben toen maar gaan samen wonen met mijn vriendinquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef borisz het volgende:
[..]
tja ik kan mams niet overhalen voor digitale tv![]()
FA cup3de ronde : Liverpool - Arsenal 6jan 2007 18.15 BBC 1![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben toen maar gaan samen wonen met mijn vriendin![]()
Met bijbehorende eisen natuurlijk. Helaas stond daar 1 ding tegenoverquote:
Waar werk jij BS, of ben ik de enige in HOOLS die dat niet weet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Werkt.
Dat worden 3 VBL(HOOLS) huwelijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met bijbehorende eisen natuurlijk. Helaas stond daar 1 ding tegenover
En dat is dat ik over 12 maanden in het bootje stap
Ach de mijne is wel op schrikkeldag! Hoef ik het maar 1 keer in de 4 jaar vierenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat worden 3 VBL(HOOLS) huwlijken![]()
Eilanden, Sien en jij![]()
de VBL kapel moet weer tevoorschijn komen![]()
die uit de TT, Luie Hondquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar werk jij BS, of ben ik de enige in HOOLS die dat niet weet?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach de mijne is wel op schrikkeldag! Hoef ik het maar 1 keer in de 4 jaar vieren![]()
Als ik 12 jaar getrouwd ben, ben ik eigenlijk pas 3 jaar getrouwdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Eilanden trouwt deze zomer geloof ik en Sien moet nog op de knieën daar hebben we verder nog niks over gehoord![]()
jij bent de oom van HOOLSquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan hebben wij bijna hetzelfde beroepBij mij horen er alleen nog donuts bij
truste!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef Messenga het volgende:
Snakes on a plane, hij was te doen. Niet schrikbarend tof, maar niet slecht.
Nu slapen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef sjimz het volgende:
gvd.. FM07 is te verslavend!
Ik weet niet eens of mijn vriendin nog in leven is
Laatste keer voor mij was 12 uur en 14 minuten geledenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek ademde ze nog... maar dat was nog in 2006
Wacht maar totdat je samenwoontquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was 12 uur en 14 minuten geleden
Ik kan ook weer genieten van de rust die ik en mijn onderste vriend nu hebben nu ze weer weg is.quote:
Ik ook! Want mijn vriendin slaapt alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan ook weer genieten van de rust die ik en mijn onderste vriend nu hebben nu ze weer weg is.
Dan doe je toch iets foutquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ook! Want mijn vriendin slaapt al![]()
Hoe je dat zegt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan ook weer genieten van de rust die ik en mijn onderste vriend nu hebben nu ze weer weg is.
Kan het inderdaad beter met links doen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
anyway, slapen
[14.gif]quote:
tong is 4 keer gebanned vroegerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef sjimz het volgende:
Ik vraag me nou iets af..
Wie is hier de user die hier het langst is geregistreerd en nog nooit een ban heeft gehad!
Kan me niet voorstellen dat Tong80 ooit gebanned is
DD in Hools denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef sjimz het volgende:
Wie is hier de user die hier het langst is geregistreerd en nog nooit een ban heeft gehad!
Zal ik heel eerlijk zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je bent alleen maar een zwaar toffe loper zeker, Raptorix.
Ik heb een IP ban gehad ooitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef sjimz het volgende:
Was dat nu niet een ongeluk of was dat nu intentional?quote:
bewakers mogen geen pistool/geweer dragenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:47 schreef popolon het volgende:
BS, heb je ook een stoer geweer?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef sjimz het volgende:
Rappie!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:43 schreef raptorix het volgende:
En nooit geband, maar ik ben niet echt een zware hoolsganger
Gelukkig maar, bliksem met een vuurwapen ....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
bewakers mogen geen pistool/geweer dragenIn nederland
Waarom denk je dat ik eerder gestopt benquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Rappie!
Gekke kilometervreter!
Wist je nou echt niet dat die hoofdprijSCH in Den Helder op je zat te wachten?
Volgende keer dus even doorlopen, joh.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, bliksem met een vuurwapen ....
Neen. We zijn hier in Nederlandquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:47 schreef popolon het volgende:
BS, heb je ook een stoer geweer?
Ik heb er ook geen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
En zo geweldig vind ik de wapens niet die de politie hier gebruikt.
maar zelfs DD was hier eerder en die is ook banloosquote:
Thuis:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Rappie!
Gekke kilometervreter!
Wist je nou echt niet dat die hoofdprijSCH in Den Helder op je zat te wachten?
Volgende keer dus even doorlopen, joh.
Ja maar die is nooit dronken aan het posten, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zelfs DD was hier eerder en die is ook banloos
Ik ben ook een politiemeneerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen.
M'n zwager wel, die is een politiemeneer. Hij heeft er vijf.
Af en toe schieten met hem op de schietbaan.Ik heb niks met 'guns' maar dat is toch wel erg leuk.
Op z'n rugquote:
zou dat nog opvallen hier dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar die is nooit dronken aan het posten, dat scheelt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef raptorix het volgende:
Wow wat had je gedaan, Danny voor Kaalkopje uitgemaakt?
quote:
Heb ik ook wel eens mee geschoten (ook op de schietbaan)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Hij heeft ook een shotgun, da's op zich wel lachen.
Alleen op de schietbaan trouwens.
Even foto gewijzigtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder golfers account ingelogd toen ik geen modje was en hij wel
Ik vond je al zo anders op die foto, ik was gewoon ff van me aprohomo![]()
wil je mn wachtwoord hebben?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onder golfers account ingelogd toen ik geen modje was en hij wel
Ik vond je al zo anders op die foto, ik was gewoon ff van me aprohomo![]()
Kick? Of niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens mee geschoten (ook op de schietbaan)
De eerste keer schieten is inderdaad raar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Kick? Of niet?
Ga regelmatig met hem mee, onder zijn 'toezicht' mag hij mensen meenemen. Da's op zich wel leuk.
Ben nu aan het oefenen met de kruisboog. Dat valt vies tegen.
Schieten is super.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef golfer het volgende:
Laatste keer dat ik een vuurwapen in mijn handen had was in Israel in 1975 met een UZI.
Ben daarna er maar mee opgehouden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die kan ik wel raden
XXXLindaXXX was het toch
Tsjoek, tsjoek...gedeng, gedeng.quote:
Wij hebben ook een virtuele schietbaan. Dat is ook lachenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Schieten is super.
Zolang het niet op mensen is maar op de schietbaan.
ik ben er na Vietnam mee gestoptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef golfer het volgende:
Laatste keer dat ik een vuurwapen in mijn handen had was in Israel in 1975 met een UZI.
Ben daarna er maar mee opgehouden.
Ik zat in dienst in m'n latste week moest ik op kamp in den Helder. Was wapenmeester hoe dat heet. We moesten schieten op het strand op de vlag achter het vliegtuig. Met een punt 50. Ik was eigenlijk al afgezwaaid en had schijt aan alles. Ik schoot dus op het vliegtuig. Bij de diploma uitreiking hadden ze van de 120 recruten ééntje die niet geslaagd was. Kon er ook mee te maken hebben dat ik een wapen binnen een minuut uit elkaar kon halen maar m'n god niet wist hoe weer in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:03 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ook een keer geschoten, met een UZI, maar op 100 en 200 meter schiet dat nog minder als een kermisgeweer
Je hield altijd 1 veertje overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in dienst in m'n latste week moest ik op kamp in den Helder. Was wapenmeester hoe dat heet. We moesten schieten op het strand op de vlag achter het vliegtuig. Met een punt 50. Ik was eigenlijk al afgezwaaid en had schijt aan alles. Ik schoot dus op het vliegtuig. Bij de diploma uitreiking hadden ze van de 120 recruten ééntje die niet geslaagd was. Kon er ook mee te maken hebben dat ik een wapen binnen een minuut uit elkaar kon halen maar m'n god niet wist hoe weer in elkaar te zetten
Nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:06 schreef popolon het volgende:
Schieten is super.
Zolang het niet op mensen is maar op de schietbaan.
Ja en een paar boutjes en moertjesquote:
Ik zie niet waarom het fout is. Als darten een sport is is schieten dat ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Schieten is fout.
Altijd.
Al leerde ik het in militaire dienst ooit met aftanse wapens en heb ik het daarna nog eens in Israel geleerd.
Het blijft in mijn ogen altijd fout.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het fout is. Als darten een sport is is schieten dat ook.
Het gaat om de persoon die het apparaat bedient.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat in dienst in m'n latste week moest ik op kamp in den Helder. Was wapenmeester hoe dat heet. We moesten schieten op het strand op de vlag achter het vliegtuig. Met een punt 50. Ik was eigenlijk al afgezwaaid en had schijt aan alles. Ik schoot dus op het vliegtuig. Bij de diploma uitreiking hadden ze van de 120 recruten ééntje die niet geslaagd was. Kon er ook mee te maken hebben dat ik een wapen binnen een minuut uit elkaar kon halen maar m'n god niet wist hoe weer in elkaar te zetten
Ik zat een half jaar in Joego in '93. Heb m'n medaille nog.quote:
Kan een eend dan een wapen vasthouden? Waarmee dan eigenlijk? Z'n snavel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er na Vietnam mee gestopt
Ze hadden jou gebruikt als verdedigings systeem.quote:
In bekendere woorden: "Guns don't kill people, the people who fire guns do."?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:12 schreef popolon het volgende:
Het gaat om de persoon die het apparaat bedient.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:14 schreef popolon het volgende:
Ik zat een half jaar in Joego in '93. Heb m'n medaille nog.
Nog geneukt in het nieuwe jaar ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef sjimz het volgende:
Zullen we het weer over een gezellig onderwerp hebben?
Weet waar je over oordeelt.quote:
Ja, goed idee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef sjimz het volgende:
Nee ik wacht nog een jaartjequote:
Goed hoor, ze slaapt al een tijdje.. en vrijdag is mijn laat opblijf avondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, goed idee.
Hoe is het met je vriendin?
Toch de beste kwalitiet!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden jou gebruikt als verdedigings systeem.
'Mein got dass is ja irre zwei dünen, Das haben wir nog nie gesehen in Overijssel'
Daar zit ik hier voorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:18 schreef sjimz het volgende:
Hier nog een verbindelaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet waar je over oordeelt.
Verbindingsdienst, bevoorraden van de lokale bevolking met UN goederen.
Dus niet het bekende Sbrenica geval, er zijn namelijk heel veel meer Nederlandse militairen daar geweest met een humanitaire missie.
onder mn vleugelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan een eend dan een wapen vasthouden? Waarmee dan eigenlijk? Z'n snavel?
Goezo!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:21 schreef sjimz het volgende:
Goed hoor, ze slaapt al een tijdje.. en vrijdag is mijn laat opblijf avond(als ik niet werk)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier nog een verbindelaar
FM-Radio
Amsterdam-Amstelland, werkgebied Bijlmerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Goezo!
Welk korps werk je trouwens bij?
In welke stad/dorp?
dat kan natuurlijk niet zonder dat SCH erbij isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:23 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen ook ff gaan hoolen hier :
De gebleekte anus.
Lilly Alan of Amy Winehouse?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ene zangerin is leuk he
Naam kwijt
Brrrr...heb ik trouwens ooit prima gewoond, dankzij jullie werk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef sjimz het volgende:
Amsterdam-Amstelland, werkgebied Bijlmer
Geen idee waar ik bij zat, wel veel gezopenquote:
I know.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:28 schreef popolon het volgende:
Maar golfer, dat Karremans gefaal was echt veel later hoor.
't Is maar even dat je het weet.
Voor jou was het genieten met 10 andere kerels op de zaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee waar ik bij zat, wel veel gezopen
En nog 2 nederlandse millitaire records, handgranaat precisie, en handgranaat afstand (iets van 69 meter)
Tja dat blijft een probleemquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Brrrr...heb ik trouwens ooit prima gewoond, dankzij jullie werk.
afgezien van de wekelijkse inbraak in mijn leasebak in de parkeergarage en de 1x inbraak in mijn huis
Had toen nog vrouwenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor jou was het genieten met 10 andere kerels op de zaal.
Was vrijwilliger, dienstplichtig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
I know.
Had het daar niet over.
Vind het gewoon onzin als je je werk doet om er een lintje voor te ontvangen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zat in 'Harde . Als mensen weten wat 'Harde is weten ze gelijk daty het de zwaarste 14 maanden van mijn leven waren
Harskamp was wel relaxed voor mj als barman/hofmeester.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:31 schreef tong80 het volgende:
Ik zat in 'Harde . Als mensen weten wat 'Harde is weten ze gelijk daty het de zwaarste 14 maanden van mijn leven waren
Je had moeten weigeren. Of S5-enquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:31 schreef tong80 het volgende:
Ik woonde daar vlakbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
't Harde
ik kom er 2 keer per jaar, heen en terugweg van Lowlands. Wat een gat is dat
Gast, kom aan Eric Corton en je bent de mijnequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:Eric Courton had van de week ook prachtige verhalen over haar op de radio
Zeker net op mijn weblog geweest, daar staat ie ook al)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
He bel ik sadam net op... wa denkte... heeftie opgehangen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
He bel ik sadam net op... wa denkte... heeftie opgehangen
oja, dit wist schiet me ineens te binnenquote:
of hoe zou het met Isa Hoessein?quote:
Zei ik dat ik ging of zo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan blijf ik wel hoor.
Zie mij eens slapenquote:
Jij slikt meer dan je lief isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zie mij eens slapen
Wordt ook altijd wakker met droge bek
Ben wel homo maar geen nicht jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:24 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. En trusten opvolger van SCH.
Bluezz
Tja het is 132, sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:30 schreef raptorix het volgende:
Bluezz ik dacht dat jij veel jonger was
Ik had je op 32 geschat
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tja het is 132, sorry
Maakt het uit in benadering, dokter?
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:01 schreef Againzender het volgende:
wat een mooi licht buiten nu!
ik zou nu graag ff een watje zijnquote:
Tja ik ben eigenlijk al zo wakker... En mij vriendin ligt nog lekker te slapen... Ik kan natuurlijk een lekker ontbijt voor haar maken.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou nu graag ff een watje zijn
Zijn wij toch weer van het sterker geslachtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:22 schreef Againzender het volgende:
vrouw ligt ook nog te pitten, dan is er in ieder geval nog iemand die bijslaapt hieren ze heeft het harder nodig dan ik.
Sientjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:22 schreef Eilanden het volgende:
Sien, je hebt je PM-inbox met mij gedeeld ... erg aardigmaar je mag dat delen ook wel stoppen
![]()
En ik heb je PM van gisteren ook beantwoord .. check dat ook ff
quote:
Vandaagis het kortere werk te zien op tv, Ned. sprintkampioenschappen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jammer genoeg geen elfstedentocht. Daar had ik vandaag nou echt zin in.
tzt weer even een mededeling doen dan.quote:
Heeft je tegenstander je alle hoeken van het bord laten zien?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
tzt weer even een mededeling doen dan.![]()
Vandaag dan wel het dartstoernooi, had me de vorige week een week verkeken.Overigens maar een uur in totaal ervoor geoefend. Moet op mijn talent afgaan.
Het bord is toch rondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heeft je tegenstander je alle hoeken van het bord laten zien?![]()
Ik heb net gekeken wilde reageren maar moest me registeren , nou van dat soort ,wil ik geen lid worden , ik kan daar zo boos om worden, Felix meurders is dood pffquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
GeenStijl is weer eens kansloos bezig zeg.
Je bedoelt dat stuk van Felix Meurders?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
GeenStijl is weer eens kansloos bezig zeg.
En een nominatie voor de 'hap van het jaar'quote:
Ja... Te triest voor woorden, echt waar...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk van Felix Meurders?
Have funquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef SCH het volgende:
Het regent hier pijpenstelen of is dat zonder tussen n?
* SCH gaat op de bonnefooi naar Chelsea
SCHquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:19 schreef SCH het volgende:
Het regent hier pijpenstelen of is dat zonder tussen n?
* SCH gaat op de bonnefooi naar Chelsea
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
En een nominatie voor de 'hap van het jaar'.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
En een nominatie voor de 'hap van het jaar'.
Het is hier leuk hoor, vooral onder zonder vrouw aan je zijde met een koopverslavingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCHnog veel plezier in het Londense!
In Utreg is het trouwens droog!
Ik ga volgende keer dan wel met jou meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is hier leuk hoor, vooral onder zonder vrouw aan je zijde met een koopverslaving
GeenStijl is dood!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
Heb vanuit hier nog een topic geopend, heerlijk zo' n 24 uur internetcafe naast je hotel
Doen jullie even aanvullen in NWS
Ik vrees dat dat straks wel eens kan voorkomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heeft je tegenstander je alle hoeken van het bord laten zien?![]()
Ja, en we gaan gewoon weer doorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:06 schreef appelsientje het volgende:
Ze zijn vannacht nog lekker bezig geweest in Hools
Je mischt me toch welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en we gaan gewoon weer door
De wasmachine draait, de broodbakmachine bakt, fokradio aan, helemaal gezellig
en BBC op met een prachtige cupwedstrijdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooh BTW we zijn weer zo toe aan een nieuwe hools Bleuzzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekkerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:44 schreef maril het volgende:
Ooh BTW we zijn weer zo toe aan een nieuwe hools Bleuzzwerk aan de wiknkel voor jou als actieve vrouw
![]()
Je brengt me op een idee! Moet de randjes van de koelkast ook nog soppen! Anders wordt Rob Geus boos!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekkerStraks boodschappies en de koelkast nog ff soppen
Ik ben niet te stoppeeeeeeeeeeeee
Heel belangrijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
Je brengt me op een idee! Moet de randjes van de koelkast ook nog soppen! Anders wordt Rob Geus boos!
Rij dan meteen effe door naar Utreg, kan je hier wel soppen, afwassen en opruimenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lekkerStraks boodschappies en de koelkast nog ff soppen
Ik ben niet te stoppeeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |