Zonder die commercie en geld was jij niet voor Chelsea geweest want dan was het een anoniem ploegje dat tussen 1e en 2e divisie zweefde en speelde voor 15000 man zoals tot 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:17 schreef mcyodogg het volgende:
Toch jammer dat de commercie zo ver is doorgeslagen dat Liverpool haar logo erop aanpast.
Verder mooie wedstrijd, kijk er naar uit. Alleen boeit het me niet veel wie er doorgaat.
Daar speelt toch een Nederlander?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:28 schreef assie het volgende:
Daarvoor nog ook live op BBC 1: Tamworth - Norwich City
Kick off- 13.30 uur
Dat is juist mooi.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:25 schreef vingerplant het volgende:
On topic: ik ga zorgen dat ik om 18:15 ergens een tv-scherm heb gevonden. Wat een kraker, alleen jammer dat het al in de 3e ronde is...
Bij norwich zit inderdaad een nederlander: Jurgen Colin.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:48 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Daar speelt toch een Nederlander?
Tvp.
Jurgen Colin toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:48 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Daar speelt toch een Nederlander?
Tvp.
Zelfde geldt voor mijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jurgen Colin toch?
Ex-Nac en PSV
Ik kan het helaas niet zien. KPN is zo geniaal om BBC ASIA, BBC World en BBC Prime in het pakket te stoppen en geen BBC 1 of 2![]()
Buiten de UK is BBC Radio 5, tijdens de wedstrijd niet te beluisteren. Dan blokeren ze dan het signaal ivm met de bescherming van de uitzendrechten van o.a. Sport 1 hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:03 schreef borisz het volgende:
Live on BBC ONE, and coverage on the BBC Sport website and BBC Radio Five en ook sport 1
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:50 schreef Kadoc het volgende:
Ergens een live stream verkrijgbaar van deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |