Daar dacht ik ook gelijk aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef DemonRage het volgende:
Dus je hebt de conferences van Theo Maassen en Lebbis & Janssen gezien?
fipo
Eensch..quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond maassen 100x beter
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:45 schreef veldmuis het volgende:
Ik riep "ik ken 150.000 mensen op het Internet, die weten wel hoe het zit!"
Hoe wist Theo het dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef Molluck het volgende:
Volgens mij zijn Lebbis en Janssen de enige twee personen in Nederland die elkaars sterretje met hun tong hebben gebleekt hoor, om eerlijk te zijn verwacht ik niet echt een rage...
omdat 'de grote kontlikker' dolf inmiddels in een verre gaande staat van aids verkeerd. dat ziet mijn blinde tante nog.quote:
De neus van Lebbis is niet voor niets zo smal zodattie gemakkelijk tussen de magere billetjes van Dolfje kan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef Molluck het volgende:
Volgens mij zijn Lebbis en Janssen de enige twee personen in Nederland die elkaars sterretje met hun tong hebben gebleekt hoor, om eerlijk te zijn verwacht ik niet echt een rage...
Die had naar de Nieuwjaarsconference gekeken natuurlijk!quote:
Heb jij een anustransplantatie gehad dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef tonks het volgende:
Ik heb er 2
quote:A small application of this
Will put you in the "pink"
Je bedoelt hun doos bruin laten kleuren?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het juist geil als de doos roze is en het sterretje lekker iets bruin.
kunnen ze straks, als het mode is, hun poepgat laten bruinen?
ja natuurlijk. maar wat wil je precies weten? of het na het bleken stroever dan normaal gaat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Maar niemand ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |