He he, eindelijk. Houden die katquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Phedre77 het volgende:
Nou, wat een verrassing. Huismeester heeft beide broers gesproken en huismeester heeft mij gevraagd of ik een maand op de kat wil passen (in mijn huis). Dus de kat komt over een half uurtje hier. Als het goed is, heeft die gozer over een maand een flatje. Ben benieuwd.
Koddig is het goede woord voor hem..:-) Ach ja, en hij zit hier net, maar het is wel net alsof hij doof en blind is. Is ie niet, maar hij doet een tikje autistisch aan. Dat is vast morgen goed..:-) Hij heeft ook vlijmscherpe nageltjes, heeft vast nooit een krabpaal gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:42 schreef jack4ya het volgende:
Raar gedrag misschien, maar hij is koddig zat.
Geef het even tijd...
Super !quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef Phedre77 het volgende:
Ik weet niet eens wat zijn naam is, maar hij heet nu even Gijs. En hij heeft een verdikking aan een achterpoot, ik mag er ook niet echt aan zitten. Hij loopt zonder problemen. Lijkt wel een oude breuk ofzo.
Nou, hij zou ook voer en spullen komen brengen en ik heb hem niet weer gezien..:-) ik heb liever NIET dat hij hem weer terug neemt, misschien moet ik hem erg bang maken met al die dure dingen, zoals castratie, enting en die poot. Als hij weigert direct te laten castreren (hij stinkt echt naar katerpies, alhoewel hij wel netjes op de bak heeft geplast), laat ik het doen en zodra ik geld in de kat steek is ie van mij. ZO! Nu nog even bedenken hoe ik dat ga brengen..:-) In feite is dat niet eens bang maken, maar de realiteit...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Super !![]()
misschien even na laten kijken of het idd een oude breuk is... daar kan hij erg last van krijgen.
Weet je zeker dat zijn baasje e'm wel terug neemt?
erg is dat he, ik zit hier ook met een hoop opvangratjes.. na een jaar zijn ze niet interessant meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:09 schreef Phedre77 het volgende:
edit: ik hoef Gijs niet perse te hebben, ik wilde altijd een ouwe bok erbij als ik een derde kat zou nemen. Maar ik probeer hem wel los te krijgen van de eigenaar, want ik zie dat allemaal niet gebeuren met goede verzorging. Typisch mensen die hem zat zijn als ie niet meer cute en schattig is.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef Inca het volgende:
waar woon je kom de kat zo ophalen
Aanklacht wegens vandalisme (waar je waarschijnlijk met een niet al te hoge boete vanaf komt). Vervelender is echter dat je ook aansprakelijk zult worden gesteld voor de schade.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja wel, ik kan makkelijk de deur uit deurpost of hoe noem je dat ?trekken, maarja weet consequenties niet (aanklacht ofzo ?)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef Phedre77 het volgende:
Ja, daar heb ik natuurlijk wel over na zitten denken, maar ik denk niet dat ik dat ga doen. De kat is van deze jongen en zijn vriendin, het is een ONgecastreerde kater van bijna 1 jaar, zonder enting of iets dergelijks. Ik hoop heel hard dat ie niet van plan is in de komende maand te gaan leren sproeien. Wellicht krijg ik geld los van de kerel om hem te laten castreren. Moest nog, zei hij, al dat castreren en enten. De eigenaar is echt heel aardig en ook erg opgelucht dat ik voor de kat wil zorgen, de broer leek me wat stugger. Katje loopt los in de logeerkamer, vreet meteen (hij is eerder te dik dan te dun) en geeft kopjes aan alles. Ik zal foto maken...:-)
Als hij gaat sproeien in de logeerkamer, joh, daar staan erg veel boeken... Dan stop ik hem in mijn fietshok!!! ;-)
Hemparade, maar evengoed bodembedekking voor knagers, dus ja! :-) En een opakar waar een enorme zak kattegrit in zat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:41 schreef Syd het volgende:
@Phedre77, liep jij toevallig donderdag met een zak hooi?
Ja, jij kwam de lift uit boven en wij gingen er net in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:59 schreef Phedre77 het volgende:
Naar mij te schreeuwen? Ik was erg druk bezig de storm te overleven, was allang blij dat ik een zware zak kattegrit heb, want anders had ik het luchtruim gekozen (zeer onvrijwillig dan). Heenweg was een stuk grappiger (voor toekijkers, niet voor mij). Maar ja, had spul nodig, eigenaar heeft ook geen kattegrit ofzo geleverd. Hij vroeg wel of ik een kattebak nodig had, maar die heb ik wel. Dat er ook spul IN moet, weet ie toch?
Kleine samenvattingquote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef NordicBlue het volgende:
Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
Als wij nou allemaal het kittenpakket aanvragen en het aan Phedre opsturen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef kruimel_20 het volgende:
misschien de eigenaar kenbaar maken dat je het niet erg vind als de kat bij jou blijft... misschien ziet hij dan een "makkelijke" uitweg en kan jij zoeken naar een geschikt baasje?
Enne, het kittenpakket aanvragen is gratis en zit ook lekkers in
http://www.kittenpakket.nu/
Haha vandaar die stankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Haaarbal het volgende:
Syd, je had gewoon beter moeten kijken. Niemand heeft dat katje opgesloten in die opbergruimte. Het zit namelijk zo: Het baasje van het katje kreeg een hartaanval op het moment dat hij zich in de opbergruimte bevondt. De kat was hem gevolgd, het baasje stierf. Hij had jammer genoeg de deur op slot gedraait, dus de kat kon er niet uit. De kat heeft zich vervolgens drie weken levend gehouden op het lichaam van zijn baasje.
Heb je toen je de kat uit het hok haalde wel goed in dat donkere hoekje gekeken?
Ben benieuwd naar het smoesje wat ze voor vananvond weer hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Phedre77 het volgende:
Oh, ze waren in slaap gevallen, hoorde ik vanmorgen via een smsje, of ze dan vanavond langs kunnen komen....Vermoeiende zaak!
Dan zat poes dus ook wel erg vol wormen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Phedre77 het volgende:
Heb gastje gisteren via sms gevraagd of hij de sleutels heeft gekreen, maar hij reageert er niet op. Kat heeft inmiddels ook wormen uitgebraakt, vanwege de wormenkuur van vrijdag en zaterdag. Gatsie.
Getverquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Phedre77 het volgende:
Heb gastje gisteren via sms gevraagd of hij de sleutels heeft gekreen, maar hij reageert er niet op. Kat heeft inmiddels ook wormen uitgebraakt, vanwege de wormenkuur van vrijdag en zaterdag. Gatsie.
Ik krijg hier al spontaan jeuk van en heb last van vloekneigingenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Phedre77 het volgende:
Ze smsten vanavond ineens dat ze hem op kwamen halen, dus ik zei ok en smste kostenlijstje terug. Kwamen ze hier net, hadden ze commentaar op elk kostenpostje (zelfs kattegrit!). Ik had gezegd dat ik kattegrit had, zeiden ze. Nee, ik heb gezegd dat ik een kattebak had, maar kattegrit moet wel gewisseld hebben. Hun berekeningen gaan volgens het goedkoopste voer en grit en dat komt dan nog neer op 0, om de een of andere reden. Ze hebben helemaal niets betaald, ook wormenkuur niet, maar a la , dat had ik ongevraagd gedaan he. Die muts durfde ook nog te beweren dat ze dierenartsassistente is geweest en dat die kat netjes ontwormd was. Hij heeft volwassen wormen uitgekotst, gvd. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat het helemaal ok was, heb ze het lijstje voorgelezen van de data van ontworming, tel. nummer van mijn dierenkliniek gegeven, en gezegd dat ALS de kat daar weg moet, dat ie altijd hiernaartoe kan (maar dan blijvend he). Ze durfden zelf te zeggen dat ie het daar in de kelder beter had dan hier in mijn logeerkamer (daar zat ie de eerste dagen), omdat hij daar gezelschap had van konijn en cavia! Hoor dus nu net dat die beesten daar ook zaten.
Anyways, ik hoop dat ze de kat redelijk blijven verzorgen en dat ze hem ooit gaan castreren, maar dat laatste zit er volgens mij niet in. GVD man, de volgende keer breek ik dus wel mooi die *$^^#%deur open en meld ik helemaal niets aan niemand.
Echt 0,0 iq, verantwoordelijkheidsgevoel, helemaal niets, nada, niks, wat een lui. Jullie weten niet hoeveel moeite het me kost om deze post niet vol te zetten met gevloek. Ik hoop dat de kat ontsnapt.
gatverdamme wat een kutmens ben jij zegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Syd het volgende:
Tja en dan moet je vooral mij niet in de buurt hebben, ik ben nou eenmaal een groot dierenvriend, die meer gevoel heeft voor dieren dan mensen (Tja klinkt hard maar tis zo)
Waarom is syd een kutmens?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gatverdamme wat een kutmens ben jij zeg![]()
Erg he, maar zo ben ik nu eenmaal, ik ben geen mensen-hater ofzo maar ik toon gewoon veel meer gevoel voor een dier dan voor een mens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gatverdamme wat een kutmens ben jij zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |