abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45532424
Ben benieuwd of door de partij v.d. dieren hier in de toekomst toch iets aan gedaan kan worden.
Is toch schandalig dat je 5 a 6 weken bezig bent om een dier uit een hokje van 1 bij 1,5 meter te halen

Toch hulde
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:03:12 #152
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45533465
Lijkt me stug. Dan zou de wetgeving enorm moeten veranderen, niet eens een pietsie, maar echt enorm. De huismeester had de regels van de verhuurder nog nagekeken en het blijkt dat je geen hond in zo'n hok mag stoppen, maar een kat wel (of andere huisdieren). Hij zei tegen mij dat hij dat erg zot vond. Me too. Ik vind het eigenlijk wel netjes dat de PvdD reageerde op mijn mail (en vrij snel ook). Dierenbescherming heb ik ook gemaild en daar heb ik nooit weer wat van weer gehoord.
pi_45538250
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:59 schreef Phedre77 het volgende:
Naar mij te schreeuwen? Ik was erg druk bezig de storm te overleven, was allang blij dat ik een zware zak kattegrit heb, want anders had ik het luchtruim gekozen (zeer onvrijwillig dan). Heenweg was een stuk grappiger (voor toekijkers, niet voor mij). Maar ja, had spul nodig, eigenaar heeft ook geen kattegrit ofzo geleverd. Hij vroeg wel of ik een kattebak nodig had, maar die heb ik wel. Dat er ook spul IN moet, weet ie toch?
Ja, jij kwam de lift uit boven en wij gingen er net in.
Mijn collega riep nog Phedre77 van Fok!? heel hard
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:41:58 #154
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45540945
Werkelijk? Volgens mij vond ik jullie dan de asocialen uit de buurt ofzo..:-)

Kat heeft zojuist voor het eerst een stofzuiger gezien en ik heb pleisters nodig... Auwa
pi_45547183
Ik heb zojuist het hele topic gelezen: helden!
pi_45547864
FOK! Held van de maand!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:57:15 #158
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45553161
Hehe, grappig. Thanks..:-)
  zondag 21 januari 2007 @ 11:12:21 #159
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_45553393
Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
pi_45554610
tvp
niet meer
pi_45558015
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef NordicBlue het volgende:
Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
Kleine samenvatting

5 Januari die middag, kwam ik voor 2e keer langs bij me collega;s huis, toen zei de fiets in de stalling drukte vond ik het merkwaardig vies stinken, en ik hoorde ineens een kat miauwen. Ik vroeg wat er was en zoontje van collega zei me dat die kat er al minimaal 2weken zat.(dat was dus op die 5januari).Ik ben dus gaan kijken en inderdaad een katje, en omdat ik alleen een fles water zag vond ik dit een vreemde situatie waar deze kat in moest leven, en dat op zo;n jonge leeftijd van 1 jaar.

Ik wist niet wat ik in deze situatie moest doen en heb Fok! om hulp gevragen, veel goede en handige tips gekregen.
MAAR toen kwam phedre77 die gewoon bij toeval paar huizen verder woont , ja en dat leest ff toevallig mijn berichtje en dat nog in flora & fauna waat neimand al zo ongeveer komt:P

Dankzij Phedre77 die de druk onder de ketel zette zit het katje nu lekker warm bij haar thuis .
Maar zo makkelijk ging het niet blijkbaar, omdat er voor zo'n katje geen wet was ofzo :s

Ja okay tussenin is er veel gebeld en gemaild (ja zelfs door andere users die daar niet eens wonen )

We mogen nog niet te snel juichen want het katje zit er maar tijdelijk, maar nu iig beter dan dat betonnen koude celletje .

Maar wij moeten phedre77 allemaal 30000dubbel hard bedanken

Hmmz nu is samenvatting nog lang

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2007 14:02:33 ]
  zondag 21 januari 2007 @ 15:23:51 #162
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45560893
Samengevat heb ik Dierenbescherming gemaild, Woningbeheer gemaild, huismeester veel gemaild, PvdD gemaild, Inspectiedienst gebeld, Dierenambulance gebeld, ben aan de deur geweest bij de Buurman en heb een briefje achtergelaten. Huismeester heeft bemiddeld, zodat kat hier een maand verzorgd kan worden, totdat de Eigenaar (broertje van Buurman) een eigen flatje heeft.

Samengevat is kat een 1 jarige, ongecastreerde kater, zonder enting, met een wormenbuikje, met een oude breuk in achterpoot, maar verder gezond. Hij heeft loeischerpe, dunne nagels, en hij snapt niets van krabpalen en stofzuigers. Ook niet van andere katten en honden overigens. Ook niet van balletjes. Hij snapt maar 1 ding en dat is kopjes geven en spinnen. Dus hij loopt als een debiel scheef door zijn kamer, omdat hij alles waar hij langs komt een kopje moet geven.

Toekomst: Inmiddels zit de kat op mijn eigen voer, omdat voer van de Eigenaar op is, hij zou ma of di weer geld hebben voor meer voer, maar ik heb hem ook gezegd dat de kat gecastreerd moet worden, omdat hij anders wel eens in mijn huis kan gaan sproeien. Ik wacht ma en di af of hij contact opneemt, doet hij dat niet, bel ik hem en zeg ik dat we moeten kletsen over wie de kat gaat castreren en gaan we de verdere toekomst van de kat bespreken.

Edit: Oh, en ik heb hem Gijs genoemd, Eigenaar noemde geen naam tijdens het brengen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2007 @ 17:07:57 #163
163650 Greys
pi_45564338
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef kruimel_20 het volgende:
misschien de eigenaar kenbaar maken dat je het niet erg vind als de kat bij jou blijft... misschien ziet hij dan een "makkelijke" uitweg en kan jij zoeken naar een geschikt baasje?

Enne, het kittenpakket aanvragen is gratis en zit ook lekkers in
http://www.kittenpakket.nu/
Als wij nou allemaal het kittenpakket aanvragen en het aan Phedre opsturen?
Heeft Gijs lekker veel muisjes om mee te spelen en heerlijke zakjes voer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45606240
Inmiddels is het dinsdag. Zeker geen eigenaar met voer gezien?
pi_45607351
Je moet hem laten knippen en zijn poot laten maken daarnaast moet je alle kosten van het voer opschrijven. Als hij hem over een paar maanden terug wil kun je die kosten aan hem vragen, als hij dat niet kan/wil kun je de kat gewoon houden
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_45607746
Syd, je had gewoon beter moeten kijken. Niemand heeft dat katje opgesloten in die opbergruimte. Het zit namelijk zo: Het baasje van het katje kreeg een hartaanval op het moment dat hij zich in de opbergruimte bevondt. De kat was hem gevolgd, het baasje stierf. Hij had jammer genoeg de deur op slot gedraait, dus de kat kon er niet uit. De kat heeft zich vervolgens drie weken levend gehouden op het lichaam van zijn baasje .

Heb je toen je de kat uit het hok haalde wel goed in dat donkere hoekje gekeken?
Kirby is gemaakt voor knuff. Ze noemen hem wel eens, huggy the bär!
<( ^__^ )>: wub woo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:00:43 #167
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45608177
Ik kreeg een smsje, of hij met zijn vriendin morgenavond even langs kan komen om voer te brengen en de kat te zien. Op mijn vraag of hij de castratie al had geregeld, vroeg hij of ik dacht dat er morgenavond om 21.00 nog dierenartsen open waren....

Ik denk dat ik morgen maar eens goed met hem ga praten. kat staat inmiddels al 3 dagen op mijn dure voer, dus dat is al een paar eurootjes. Oh, en hij heet Obby....:-(
pi_45608713
Obby? Obi! Heeft hij ook een laserzwaard?
Kirby is gemaakt voor knuff. Ze noemen hem wel eens, huggy the bär!
<( ^__^ )>: wub woo
pi_45608892
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Haaarbal het volgende:
Syd, je had gewoon beter moeten kijken. Niemand heeft dat katje opgesloten in die opbergruimte. Het zit namelijk zo: Het baasje van het katje kreeg een hartaanval op het moment dat hij zich in de opbergruimte bevondt. De kat was hem gevolgd, het baasje stierf. Hij had jammer genoeg de deur op slot gedraait, dus de kat kon er niet uit. De kat heeft zich vervolgens drie weken levend gehouden op het lichaam van zijn baasje .

Heb je toen je de kat uit het hok haalde wel goed in dat donkere hoekje gekeken?
Haha vandaar die stank

@Phedre

maar komt het gelegen dat ik morgenmiddag even een zak brokken breng?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:18:14 #170
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45608909
Eigenaar spelde het echt als Obby, en ik ga geen 'Obby' roepen door mijn huis, dus in mijn huis heet ie Gijs. Overigens heeft mijn moeder hem vandaag gezien en die is helemaal weg van hem.

Edit @Syd: ik werk fulltime, dus ben ook morgenmiddag niet thuis..:-(
pi_45629419
Goede actie, Phedre!
pi_45629427
en wat is Gijs LEUK!!
pi_45640373
Obby....pfffff....arm beest!
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:48:05 #174
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45649538
Nou, weer een update. Gisteren heb ik telefonisch met de eigenaar afgesproken dat hij vanavond langs zou komen met vriendin om de kat te zien en voer te brengen. Eigenaar vroeg of dat ok was. Ik had vergadering vanavond, en heb gezegd dat die wel tot 21.00 kon duren (deed het ook). Maar we hadden afgesproken dat als ik thuis was, ik zijn telefoon even 1 x zou laten overgaan. Gedaan om 21.20. Maar hij is niet geweest en heb niets van hem gehoord. Geen voer dus ook. En ik had vanavond even met hem willen kletsen over de Toekomst van Gijs. Ik krijg steeds minder zin om aardig te zijn.
pi_45649659
Die persoon verspeelt op deze manier zijn kansen...
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:50:12 #176
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45655323
Oh, ze waren in slaap gevallen, hoorde ik vanmorgen via een smsje, of ze dan vanavond langs kunnen komen....Vermoeiende zaak!
  donderdag 25 januari 2007 @ 10:52:33 #177
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45655367
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Phedre77 het volgende:
Oh, ze waren in slaap gevallen, hoorde ik vanmorgen via een smsje, of ze dan vanavond langs kunnen komen....Vermoeiende zaak!
Ben benieuwd naar het smoesje wat ze voor vananvond weer hebben
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:01:04 #178
121300 Goldfishie
life is what you make of it
pi_45662466
Zeg maar gewoon dat die kat is ontsnapt toen je de deur open liet staan en dat je hem niet meer gezien hebt. Hang overal briefjes op dat Obby vermist is... verschans hem in de tussentijd bij iemand anders. Geen haaaar op mn hoofd zou er over piekeren die kat terug te geven. Als je A je kat niet kan opvangen en weken in een kelder laat zitten, en B geen geld hebt voor verzorging dan ben je geen huisdier waardig. Het kunnen aardige mensen zijn maar qua verantwoordelijkheden nemen zijn het volgens mij echt een stelletje kleuters. Als je die kat terug stuurt zal het je je levenlang achtervolgen ben ik bang. Laat hun maar bewijzen dat die kat NIET is weggelopen. Misschien kan je een ander baasje voor hem regelen in de tussentijd die wél voor hem kan zorgen. En waar je ook gewoon contact mee kan houden dmv af en toe eens een mailtje hoe het met Gijs is.
Don't drink the water... Fish fuck in it!
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:45:17 #179
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45680558
Wat een drama wordt dit.

Ze waren hier net, eigenaartje van 20 en zijn vriendin, van wie ik dacht dat het zijn moeder was, die is dus echt 2 x zo oud, maar vooruit, dat kan. En ze zijn gewoon ongelooflijk simpel. Ze hebben wat voer gebracht en de kat platgeknuffeld. Ze zijn echt wel dol op die kat, maar dat is ook alles. Zij had constant de kat vast, terwijl hij weg probeerde te komen en zijn oren plat legde en wegkeek. Blijkbaar is de kat van eind mei, ze hebben hem gekregen met 14 weken en hij zat sinds ergens december in de kelder. Dus ze hebben zelf de kat maar zo'n 3 maanden 'normaal' gehad. Ik vroeg naar de flatplannen en het blijkt dat hij de sleutels al had moeten hebben, maar dat de sociale dienst moeilijk deed. Dus wellicht krijgt hij maandag de sleutels en dan duurt het blijkbaar nog een weekje tot tien dagen. Ik heb gezegd dat ik het niet ok vond dat de kat 1,5 maand in een kelder heeft gezeten en zij zeiden dat dat de beste optie was in dit geval... Ze hebben gewoon helemaal niet door dat wat zij doen, niet echt kan.

BLAH!!!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:39:14 #180
121300 Goldfishie
pi_45690456
Nogmaals no way dat die idioten die kat terug krijgen!!! dit kan écht niet ze hebben het verantwoordelijkheidsgevoel van een malariamug.... verstoppen die kat en noooit meer de deur open maken!!! Je kan er de donder op zeggen dat die kat niet gecastreerd wordt als ze geen geld hebben voor eten! En als ze paar daagjes weg zijn laten ze die kat aan zn lot over. En wat als ie gaat sproeien? Dan krijgt ie een rotschop de straat op...want ze denken dan dat die kat vervelend is. Nu is ie lief maar zodra er dierenarts kosten gemaakt moeten worden...of de kat gedrag gaat vertonen moet je es zien hoe snel die mensen omdraaien als een blad aan de boom. Ga naar www.kattenplaza.nl en maak een link naar dit topic met het vrzoek of iemand de drommel komt ophalen. Zeg maar tegen die eigenaar dat ie is weggelopen... Ik wil ook wel een link op Kattenplaza zetten voor je aangezien ik daar een account heb voor het forum...
pi_45714297
die eigenaar zal dan misschien een nieuwe kat halen zo los je het probleem niet op. Iemand nog goede ideeen om tot deze mensen door te dringen?
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:24:59 #182
121300 Goldfishie
pi_45729471
Op kattenplaza zei iemand over dit probleem Laat die eigenaar maar bewijzen dat het zijn kat is... geen entingsboekje? geen papieren? Kat?? welke kat? Kelder huh wat zeggen jullie???
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:58:31 #183
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45736524
D'r hebben nu wel aardig wat mensen mee te maken gehad, dus ik weet niet of je hier heel erg hard onderuit komt. Er is meerdere keren aangifte gedaan van die kelderkat en dat is wel te traceren.

Ik heb een lijstje met kosten die ik heb gemaakt opgesteld en die schuif ik ze tzt onder de neus. Heb gisteravond ook maar wormtabletten gehaald, vandaag tweede tablet en dan is hij ook weer ontwormd. Ik zit te hopen dat hij meer problemen gaat hebben met de Sociale Dienst en hij zijn flat gewoon niet krijgt. maandag verwacht ik weer bericht van hem, anders bel ik weer. Ik moet toch maar gewoon op ze blijven inpraten.

Zat er ook over te denken om de Inspectiedienst te vragen even naar de kat te kijken en vooral naar die poot en te beoordelen of het niet-behandelen van die oude breuk wel mishandeling kan zijn. Maar dat is een laatste troef die ik nog even achter de hand houdt.

Edit: ja, die mensen halen idd zo weer iets leuks. Of het een dier zou zijn, weet ik niet. Als ik erg lastig blijf en al die kosten en drama van verzorging onder hun neus blijf schuiven, zijn ze misschien wel even zat van de kat.

Ik zat er ook over na te denken om ze als laatste redmiddel eens iets aan te bieden in ruil voor de kat. Misschien kan ik gaan janken en zeggen dat mijn eigen oude kat zo ziek is en zijn broer anders alleen blijft (heb twee broers, waarvan eentje een wrakkenkatje is, maar dat is ie al jaren). Misschien zijn ze gevoelig voor een klein geldbedrag ofzo.

Dus de strijd is nog niet voorbij, ik wacht maandag af en dan plan ik verder. maar suggesties blijven welkom!
  zondag 28 januari 2007 @ 12:20:25 #184
121300 Goldfishie
pi_45752418
ik zou de kat sowieso laten chippen op jouw gegevens. Mocht de eigenaar hem dan echt terug willen, en hem alsnog naar het asiel schoppen dan komt ie automatisch bij jou terecht, ook als hij op straat wordt gezet en door iemand naar de dierenartrs wordt gebracht. Danheb je wel de geruststelling dat mocht de kat van de regen in de drup belanden..hij bij jou komt
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:38:55 #185
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45821705
Heb gastje gisteren via sms gevraagd of hij de sleutels heeft gekreen, maar hij reageert er niet op. Kat heeft inmiddels ook wormen uitgebraakt, vanwege de wormenkuur van vrijdag en zaterdag. Gatsie.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:43:15 #186
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45821841
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Phedre77 het volgende:
Heb gastje gisteren via sms gevraagd of hij de sleutels heeft gekreen, maar hij reageert er niet op. Kat heeft inmiddels ook wormen uitgebraakt, vanwege de wormenkuur van vrijdag en zaterdag. Gatsie.
Dan zat poes dus ook wel erg vol wormen!
Zorg aub dat poes lekker bij jou blijft
  Moderator dinsdag 30 januari 2007 @ 13:45:15 #187
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45821907
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Phedre77 het volgende:
Getver
Wat zal het beestje dan opknappen van de wormenkuur.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45822966
Puur uit nieuwschierigheid en om te kijken of mijn vooroordelen een beetje kloppen: Waar speelt dit alles zich af? In de sterrenbuurt zeker?

Wel tof van je dat je hier zoveel tijd in hebt gestopt trouwens! Hoop dat Gijs bij je mag blijven.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:24:15 #189
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45833118
Hengelose Es, niks Sterrenbuurt, alhoewel die ook niet best is. Ik hoorde vandaag ook dat in het buurtflat een hele heroine-toestand is opgeruimd, gezellie.
pi_45835505
Hengelose es is ook niet veilig .
Paar jaar terug iemand die midden op straat doodbloedde

Schoonmaakster van vorige stage woonde met haar ex man aan de johan boomkampstraat ofzo, kerel heeft woning in brand gestoken, haar zoontje is mishandeld door de buurvrouw, hun 45km/pu karretje is uit hun schuur gejat, samen met hun fietsen. Alle spul uit woning wat we tijdelijk in de schuur hadden gezet is doorzocht .
Maarja...

Alles goed met obby ?
Al iets meer te weten gekomen over het "gebroken" pootje ?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:58:30 #191
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45841858
Ze smsten vanavond ineens dat ze hem op kwamen halen, dus ik zei ok en smste kostenlijstje terug. Kwamen ze hier net, hadden ze commentaar op elk kostenpostje (zelfs kattegrit!). Ik had gezegd dat ik kattegrit had, zeiden ze. Nee, ik heb gezegd dat ik een kattebak had, maar kattegrit moet wel gewisseld hebben. Hun berekeningen gaan volgens het goedkoopste voer en grit en dat komt dan nog neer op 0, om de een of andere reden. Ze hebben helemaal niets betaald, ook wormenkuur niet, maar a la , dat had ik ongevraagd gedaan he. Die muts durfde ook nog te beweren dat ze dierenartsassistente is geweest en dat die kat netjes ontwormd was. Hij heeft volwassen wormen uitgekotst, gvd. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat het helemaal ok was, heb ze het lijstje voorgelezen van de data van ontworming, tel. nummer van mijn dierenkliniek gegeven, en gezegd dat ALS de kat daar weg moet, dat ie altijd hiernaartoe kan (maar dan blijvend he). Ze durfden zelf te zeggen dat ie het daar in de kelder beter had dan hier in mijn logeerkamer (daar zat ie de eerste dagen), omdat hij daar gezelschap had van konijn en cavia! Hoor dus nu net dat die beesten daar ook zaten.

Anyways, ik hoop dat ze de kat redelijk blijven verzorgen en dat ze hem ooit gaan castreren, maar dat laatste zit er volgens mij niet in. GVD man, de volgende keer breek ik dus wel mooi die *$^^#%deur open en meld ik helemaal niets aan niemand.

Echt 0,0 iq, verantwoordelijkheidsgevoel, helemaal niets, nada, niks, wat een lui. Jullie weten niet hoeveel moeite het me kost om deze post niet vol te zetten met gevloek. Ik hoop dat de kat ontsnapt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:17:47 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45842538
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Phedre77 het volgende:
Ze smsten vanavond ineens dat ze hem op kwamen halen, dus ik zei ok en smste kostenlijstje terug. Kwamen ze hier net, hadden ze commentaar op elk kostenpostje (zelfs kattegrit!). Ik had gezegd dat ik kattegrit had, zeiden ze. Nee, ik heb gezegd dat ik een kattebak had, maar kattegrit moet wel gewisseld hebben. Hun berekeningen gaan volgens het goedkoopste voer en grit en dat komt dan nog neer op 0, om de een of andere reden. Ze hebben helemaal niets betaald, ook wormenkuur niet, maar a la , dat had ik ongevraagd gedaan he. Die muts durfde ook nog te beweren dat ze dierenartsassistente is geweest en dat die kat netjes ontwormd was. Hij heeft volwassen wormen uitgekotst, gvd. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat het helemaal ok was, heb ze het lijstje voorgelezen van de data van ontworming, tel. nummer van mijn dierenkliniek gegeven, en gezegd dat ALS de kat daar weg moet, dat ie altijd hiernaartoe kan (maar dan blijvend he). Ze durfden zelf te zeggen dat ie het daar in de kelder beter had dan hier in mijn logeerkamer (daar zat ie de eerste dagen), omdat hij daar gezelschap had van konijn en cavia! Hoor dus nu net dat die beesten daar ook zaten.

Anyways, ik hoop dat ze de kat redelijk blijven verzorgen en dat ze hem ooit gaan castreren, maar dat laatste zit er volgens mij niet in. GVD man, de volgende keer breek ik dus wel mooi die *$^^#%deur open en meld ik helemaal niets aan niemand.

Echt 0,0 iq, verantwoordelijkheidsgevoel, helemaal niets, nada, niks, wat een lui. Jullie weten niet hoeveel moeite het me kost om deze post niet vol te zetten met gevloek. Ik hoop dat de kat ontsnapt.
Ik krijg hier al spontaan jeuk van en heb last van vloekneigingen
Kan me dus voorstellen dat het bij jou nog ff iets erger moet zijn!
Maar goed, jij hebt echt je best gedaan, daar kan niemand wat van zeggen! Top!
En hopelijk komt poes heeeeel snel weer terug.
  Moderator dinsdag 30 januari 2007 @ 23:19:00 #193
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45842577
Wat een hufters.
Ik vind het echt zwaar asociaal hoe die mensen met zowel jou als de kat omgaan.
Hadden ze nu een huis dan of hebben ze dat niet gezegd?
Jemig zeg.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:31:52 #194
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45842968
Die gast heeft een flatje in het meest asociale flatgenouw in Hengelo, hier schuin tegenover. Hij was volgens mij nog wel enigszins voor rede vatbaar ergens ver weg, maar zij... Ik hoop dat het uit gaat snel en dat hij dan in de shit komt met die kat en dat ie hem dan hiernaartoe brengt. Daarom probeerde ik ook geen ruzie te maken. Daarom heb ik ook gezegd op het einde: laat dat geld maar zitten. Omdat dan de drempel lager is om hem hiernaartoe te brengen.

edit: het is gewoon ook hartbrekend hoe die kat zijn oren weer plat legde toen hij opgepakt werd. Dat heeft ie hier in 1,5 week niet gedaan, oren plat leggen.
pi_45843086
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Syd het volgende:

Tja en dan moet je vooral mij niet in de buurt hebben, ik ben nou eenmaal een groot dierenvriend, die meer gevoel heeft voor dieren dan mensen (Tja klinkt hard maar tis zo)
gatverdamme wat een kutmens ben jij zeg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:44:55 #196
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45843367
Weet je wat ik dus helemaal niet snap? Dat de Dierenbescherming daar controle heeft uitgevoerd en heeft gezegd dat de kat daar prima een tijdje kon zitten (in die kelder). Die cavia en dat konijn moeten daar ook hebben gezeten op dat moment. Waarom zit je in godsnaam bij de DB als je zulke onzin uit kunt kramen? Die scheve poot hebben ze niet opgemerkt, die wormenbuik hebben ze niet opgemerkt, hebben ze wel gezien dat het een kat was???
pi_45846493
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Waarom is syd een kutmens?

Jammer dat de kat mee moest.. maar je hebt geen poot op te staan. Iniedergeval wel veel respect van mij hoor!!
Mijn foto werk is te vinden op.. <a href="http://www.flickr.com/photos/95584552@N06/" rel="nofollow" target="_blank">MrFotografie op Flickr</a>
pi_45850464
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Erg he, maar zo ben ik nu eenmaal, ik ben geen mensen-hater ofzo maar ik toon gewoon veel meer gevoel voor een dier dan voor een mens.

Maar wat een schooiers die eigenaar, en dan wil dat mens beweren een dierenassitente geweest te zijn, hahah, als dit zo was dan wist ze heus wel dat gedrag van dat beestje niet normaal is als die opgepakt wordt (oortjes omlaag).

En er bleken dus nog meer dieren te zitten ? , volgens mij is dit wel verboden dan toch ? 3 dieren in een hok van 1,5 X 2 meter met bijna geen aandacht ?.

BRrrr wat een vieze gore mensen zijn het toch, ik hoop dat de kat gelegenheid krijgt buiten te kunnen lopen, ben dan benieuwd waar die heen loopt

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 11:13:18 ]
pi_45864769
Jeumig, wat een toestand Petje af voor de manier waarop je hebt gehandeld! Grmbl, ik begrijp je frustratie.....
pi_45865821
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')