Ja, jij kwam de lift uit boven en wij gingen er net in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:59 schreef Phedre77 het volgende:
Naar mij te schreeuwen? Ik was erg druk bezig de storm te overleven, was allang blij dat ik een zware zak kattegrit heb, want anders had ik het luchtruim gekozen (zeer onvrijwillig dan). Heenweg was een stuk grappiger (voor toekijkers, niet voor mij). Maar ja, had spul nodig, eigenaar heeft ook geen kattegrit ofzo geleverd. Hij vroeg wel of ik een kattebak nodig had, maar die heb ik wel. Dat er ook spul IN moet, weet ie toch?
Kleine samenvattingquote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef NordicBlue het volgende:
Mischien is het handig voor de lezers met wat minder tijd een korte samenvatting te maken wat er nou precies gedaan is om die kat vrij te krijgen (heb zelf wel het hele topic gelezen0
Als wij nou allemaal het kittenpakket aanvragen en het aan Phedre opsturen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef kruimel_20 het volgende:
misschien de eigenaar kenbaar maken dat je het niet erg vind als de kat bij jou blijft... misschien ziet hij dan een "makkelijke" uitweg en kan jij zoeken naar een geschikt baasje?
Enne, het kittenpakket aanvragen is gratis en zit ook lekkers in
http://www.kittenpakket.nu/
Haha vandaar die stankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Haaarbal het volgende:
Syd, je had gewoon beter moeten kijken. Niemand heeft dat katje opgesloten in die opbergruimte. Het zit namelijk zo: Het baasje van het katje kreeg een hartaanval op het moment dat hij zich in de opbergruimte bevondt. De kat was hem gevolgd, het baasje stierf. Hij had jammer genoeg de deur op slot gedraait, dus de kat kon er niet uit. De kat heeft zich vervolgens drie weken levend gehouden op het lichaam van zijn baasje.
Heb je toen je de kat uit het hok haalde wel goed in dat donkere hoekje gekeken?
Ben benieuwd naar het smoesje wat ze voor vananvond weer hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Phedre77 het volgende:
Oh, ze waren in slaap gevallen, hoorde ik vanmorgen via een smsje, of ze dan vanavond langs kunnen komen....Vermoeiende zaak!
Dan zat poes dus ook wel erg vol wormen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Phedre77 het volgende:
Heb gastje gisteren via sms gevraagd of hij de sleutels heeft gekreen, maar hij reageert er niet op. Kat heeft inmiddels ook wormen uitgebraakt, vanwege de wormenkuur van vrijdag en zaterdag. Gatsie.
Getverquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:38 schreef Phedre77 het volgende:
Heb gastje gisteren via sms gevraagd of hij de sleutels heeft gekreen, maar hij reageert er niet op. Kat heeft inmiddels ook wormen uitgebraakt, vanwege de wormenkuur van vrijdag en zaterdag. Gatsie.
Ik krijg hier al spontaan jeuk van en heb last van vloekneigingenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Phedre77 het volgende:
Ze smsten vanavond ineens dat ze hem op kwamen halen, dus ik zei ok en smste kostenlijstje terug. Kwamen ze hier net, hadden ze commentaar op elk kostenpostje (zelfs kattegrit!). Ik had gezegd dat ik kattegrit had, zeiden ze. Nee, ik heb gezegd dat ik een kattebak had, maar kattegrit moet wel gewisseld hebben. Hun berekeningen gaan volgens het goedkoopste voer en grit en dat komt dan nog neer op 0, om de een of andere reden. Ze hebben helemaal niets betaald, ook wormenkuur niet, maar a la , dat had ik ongevraagd gedaan he. Die muts durfde ook nog te beweren dat ze dierenartsassistente is geweest en dat die kat netjes ontwormd was. Hij heeft volwassen wormen uitgekotst, gvd. Ik heb op een gegeven moment gezegd dat het helemaal ok was, heb ze het lijstje voorgelezen van de data van ontworming, tel. nummer van mijn dierenkliniek gegeven, en gezegd dat ALS de kat daar weg moet, dat ie altijd hiernaartoe kan (maar dan blijvend he). Ze durfden zelf te zeggen dat ie het daar in de kelder beter had dan hier in mijn logeerkamer (daar zat ie de eerste dagen), omdat hij daar gezelschap had van konijn en cavia! Hoor dus nu net dat die beesten daar ook zaten.
Anyways, ik hoop dat ze de kat redelijk blijven verzorgen en dat ze hem ooit gaan castreren, maar dat laatste zit er volgens mij niet in. GVD man, de volgende keer breek ik dus wel mooi die *$^^#%deur open en meld ik helemaal niets aan niemand.
Echt 0,0 iq, verantwoordelijkheidsgevoel, helemaal niets, nada, niks, wat een lui. Jullie weten niet hoeveel moeite het me kost om deze post niet vol te zetten met gevloek. Ik hoop dat de kat ontsnapt.
gatverdamme wat een kutmens ben jij zegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Syd het volgende:
Tja en dan moet je vooral mij niet in de buurt hebben, ik ben nou eenmaal een groot dierenvriend, die meer gevoel heeft voor dieren dan mensen (Tja klinkt hard maar tis zo)
Waarom is syd een kutmens?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gatverdamme wat een kutmens ben jij zeg![]()
Erg he, maar zo ben ik nu eenmaal, ik ben geen mensen-hater ofzo maar ik toon gewoon veel meer gevoel voor een dier dan voor een mens.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gatverdamme wat een kutmens ben jij zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |