Tsja, maar zo te lezen heeft het bazinnetje niet het gevoel dat ze iets verkeerd doetquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
Brrr, vervelende situatie.. kan ze niet beter een ander baasje zoeken dan?
En maakt het beest dan ook echt meubels stuk of is z'n baasje gewoon getikt ofzo?
Sterker nog, ze had hiervoor ook al een kat en die is (terecht) weggelopen. Hierna nam ze weer een nieuwe kat die ook niet binnen mag. Hij zit dag en nacht in mijn portiek in zijn tent...... Hij heeft hier een warme mand en eten en drinken volgens mij komt hij bijna nooit meer thuis.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
Brrr, vervelende situatie.. kan ze niet beter een ander baasje zoeken dan?
En maakt het beest dan ook echt meubels stuk of is z'n baasje gewoon getikt ofzo?
Er moet toch meer te doen zijn,heel lief dat jij hem nu verzorgt maar hij is wel buiten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Sterker nog, ze had hiervoor ook al een kat en die is (terecht) weggelopen. Hierna nam ze weer een nieuwe kat die ook niet binnen mag. Hij zit dag en nacht in mijn portiek in zijn tent...... Hij heeft hier een warme mand en eten en drinken volgens mij komt hij bijna nooit meer thuis.....
Ik hoop dat een van de buren hem in huis wil nemen, ik zou hem er wel bij willen, maar dan krijg ik gezeur met mijn katten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:20 schreef vronie het volgende:
[..]
Er moet toch meer te doen zijn,heel lief dat jij hem nu verzorgt maar hij is wel buiten.
Kun je niet het asiel in Hoorn even bellen en de situatie uitleggen,of bij het amivedi informeren.
Groetjes Vronie
Die vrouw van deze kat moet echt eens goed toegesproken worden(wil ik ook wel doen hoor ik woon een 20 minuten van haar woonplaats)quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat een van de buren hem in huis wil nemen, ik zou hem er wel bij willen, maar dan krijg ik gezeur met mijn katten.
daarnaast heeft de vorige zwerfkat die ik in huis haalde me gelijk 950 euro aan dierenartskosten gekost dus dat moet ik niet te vaak doen.
Wat goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef vronie het volgende:
[..]
Die vrouw van deze kat moet echt eens goed toegesproken worden(wil ik ook wel doen hoor ik woon een 20 minuten van haar woonplaats)
Ik ga morgen of volgende week helpen in het asiel in Hoorn ,als knuffeloma om katten die schuw zijn meer zelfvertrouwen te geven.
Als ik kan zal ik jouw situatie even uitleggen.
Liefs Vronie
quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef vronie het volgende:
[..]
Die vrouw van deze kat moet echt eens goed toegesproken worden(wil ik ook wel doen hoor ik woon een 20 minuten van haar woonplaats)
Ik ga morgen of volgende week helpen in het asiel in Hoorn ,als knuffeloma om katten die schuw zijn meer zelfvertrouwen te geven.
Liefs Vronie
Dat heb ik dus ook een keer gedaan, tien minuten later stond haar tokkie-vader voor mijn deur te schreeuwen dat ik de buurt tegen zijn lieve dochter opzette...... Overigens zijn er al meerdere buren langs geweest na mij, maar zelf vind ze het normaal, tenslotte hebben haar ouders het ook al jaren zo.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:39 schreef vronie het volgende:
[..]
Liefs Vronie
ja vreemd hm, eerst heeft ze een kat die nooit binnen mag, die kat loopt weg, en vervolgens neemt ze weer een nieuwe kat die ook niet naar binnen magquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Inderdaad, waarom nemen zulke mensen een katIk zou de oplossing hier zo gauw niet weten maar wil toch ff reageren, ts die een tent voor de kat heeft gekocht en voor 'm probeert te zorgen
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ze een chip heeft, als ze dat niet heeft kan ik haar wel aan een kennis geven, maar dan moet ik wel eerst zeker weten dat ze niet gechiped is, tenslotte is het officieel haar dierquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:41 schreef kruimel_20 het volgende:
misschien wonen haar ouders op een boerderij ofzo? dan is het al iets anders...
als dat zo is kan ze die kat beter daar heen brengen...
Is de kat gechipt o.i.d.? Anders op laten halen of naar een asiel brengen dan komt ie bij haar niet meer terug.
Het lijken mij geen mensen die deze kat gechipt hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een chip heeft, als ze dat niet heeft kan ik haar wel aan een kennis geven, maar dan moet ik wel eerst zeker weten dat ze niet gechiped is, tenslotte is het officieel haar dierAls iemand dat kan zien heel graag
![]()
Ik heb bijna dezelfde kat, alleen is bij die van mij het streepje op zijn neus iets breder, deze kat is bij ons komen aanlopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:58 schreef Goldfishie het volgende:
Ik lees dat hier mensen zijn die bij het asiel in Hoorn komen. Wil je ze de groetjes doen van het baasje van Lizzie? Mijn Lizzie komt uit dierentehuis hoorn en was een schuwe kitten. We hebben haar overstelpt met liefde, maar op een onbewaakt ogenblik is ze ontsnapt en buiten door een auto overreden. Ik ben er nog steeds kapot van want Lizzie was mijn eerste kat en ik was ondanks haar sociale handicap compleet gek op haar. Lieve Lizzie slaap lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
Los daarvan is het natuurlijk zo dat ik niet weet of de kat een chip heeft anders had ik allang een goede plek voor hem gevonden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Goldfishie het volgende:
Ik mag van mn vriend geen nieuwe meer halen er zitten hier al 3 katten.... als het aan mij ligt blijf ik katten halen en er lopen hier ook nog 3 kids.... wordt het beetje druk. Niemand vond Lizzie leuk omdat ze schuw was maar voor mij was ze de liefste kat ter wereld. Word dus ook heeeeel boos als ik dit soort verhalen hoor over katten die verwaarloosd worden.
Ik vind het een hele goede zaak dat je dit beesje opvangt,maar ga even naar de DA of hij gechipt is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Los daarvan is het natuurlijk zo dat ik niet weet of de kat een chip heeft anders had ik allang een goede plek voor hem gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |