abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45048783
Vandaag me collega weer geholpen met verhuizing (vorige huis brand)

Maar toen we naar het "nieuwe" Flat gingen (scheiding en oude huis stond nog op haar naam)
Gingen we de fietshok in, op gegeven moment hoor ik vaag gepiep, dus vraag zo wat er is, zegt haar zoontje van ja dat is een katje ofzo die zit er al 3weken.

Dus ik zo kijken onder de deur, en ja hoor een witte kat, en deze probeerde ook nog onder de deur uit tekomen, je kon zichtbaar zien dat het beest er maar al te graag er uit wou.

Dus ik met zoontje naar besbetreffende woning maar die kerel bleek niet thuis te zijn.

mag dit wel? je kat minimaal 3weken opsluiten in de kelder onder de flat, een hok van 1,5x2 meter.

Tja en dan moet je vooral mij niet in de buurt hebben, ik ben nou eenmaal een groot dierenvriend, die meer gevoel heeft voor dieren dan mensen (Tja klinkt hard maar tis zo)

We hebben eerst nog de woningbouw gebeld, maar die mocht niet zomaar de deur openen :S, en verwees ons naar de politie, wij politie gebeld en die wees ons erop om dierenambulance te bellen, maar deze weten ook niet wat te doen dus moesten wij de poltie bellen, wij weer politie bellen, Maar hun wezen erop toch echt met de dierenambulance contact op te nemen.
Dus tja dan maar weer bellen, die kerel zou kijken wat die kon doen en zal dan bij het flat langskomen
MAar sinsdien niks gehoord/gemerkt of wat dan ook.

Ik ben maar naar huis gegaan en kijk er morgen wel weer ff.

ohjha ik kon nog wel een Fles water zien maar meer ook niet.

als morgen nog niks gebeurt trap ik die deur in :p
  Lieve Belg vrijdag 5 januari 2007 @ 18:53:25 #2
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45048828
quote:
mag dit wel? je kat minimaal 3weken opsluiten in de kelder onder de flat, een hok van 1,5x2 meter.
Ik denk van niet hoor
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_45049004
is me verhaal te lang ?:p
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:00:14 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_45049075
brandweer bellen, zeggen dat katje opgesloten zit helpen ze hem er vast uit!!
en zelf lukt niet met grof geweld btw?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_45049139
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
brandweer bellen, zeggen dat katje opgesloten zit helpen ze hem er vast uit!!
en zelf lukt niet met grof geweld btw?
Ja wel, ik kan makkelijk de deur uit deurpost of hoe noem je dat ? trekken, maarja weet consequenties niet (aanklacht ofzo ?)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2007 19:03:05 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:03:52 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45049207
Wat een vaag verhaal zeg. Zou dat echt expres gedaan zijn?
pi_45049223
zeg dat het katje er zit om de hennepkwekerij in de kelder te bewaken
misschien komen ze dan wat sneller...

goed dat je actie onderneemt
Hell To The Liars
pi_45049272
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een vaag verhaal zeg. Zou dat echt expres gedaan zijn?
Nou ik hoor het sinds vandaag.
Maarja mijn collega en haar zoontje hebben die kerel nog nooit gezien. Ik heb gevoel dat hji op vakantie ofzo is en kat in kelder gepropt zak voer ofzo (misschien dat niet eens) en een fles!!! ja een fles water neergezet.

Ik zit er best wel mee, want katje zat heel zielig te miauwen
pi_45049564
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Droopie het volgende:
zeg dat het katje er zit om de hennepkwekerij in de kelder te bewaken
misschien komen ze dan wat sneller...

goed dat je actie onderneemt
Ik zie best wel vaak verwaarloze diertjes op animal planet, Detroit ...(nog iets) En zit soms zeer erge verwaarloze dieren tussen, ik snap niet wat een mens bezielt om zoiets te doen.

Tja er zijn mensen die geen fuck om dieren geven, maarja dieren hebben ook angsten, gevoelens etc.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:17:59 #10
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_45049708
Actie ondernemen, zou ik zeggen!
Deur intrappen en inbraak zelf melden, je weet van niks, natuurlijk!
Maar dat is nu natuurlijk niet verstandig meer, helaas!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_45050053
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik zie best wel vaak verwaarloze diertjes op animal planet, Detroit ...(nog iets) En zit soms zeer erge verwaarloze dieren tussen, ik snap niet wat een mens bezielt om zoiets te doen.

Tja er zijn mensen die geen fuck om dieren geven, maarja dieren hebben ook angsten, gevoelens etc.
ik ben geen speciale dierenvriend, maar ben gewoon fatsoenlijk opgevoed..
maar ieder normaal mens moet bv. de vogeltjes markt in Antwerpen gewoon zielig vinden..
al die opgestapelde hondjes in te kleine kooitjes..jeugdtrauma en ook een kat/ hond in een kelder drie weken in zijn ontlasting laten zitten. Want dat heb je natuurlijk ook gewoon..Hoeveel mensen wonen in de flat met de bewuste kelder???
Hell To The Liars
pi_45050716
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef Droopie het volgende:

[..]

ik ben geen speciale dierenvriend, maar ben gewoon fatsoenlijk opgevoed..
maar ieder normaal mens moet bv. de vogeltjes markt in Antwerpen gewoon zielig vinden..
al die opgestapelde hondjes in te kleine kooitjes..jeugdtrauma en ook een kat/ hond in een kelder drie weken in zijn ontlasting laten zitten. Want dat heb je natuurlijk ook gewoon..Hoeveel mensen wonen in de flat met de bewuste kelder???
Nou tis 1 lange flat van ongeveer 200 meter, en om de 10meter zit er een klein fietsenstalling waar ongeveer 5 hokken staan. We hebben trouwens ook de buren gevraagd "is een jonge student" en die weet ook van niks en vind het ook belachelijk.

En ohjha schiet me te binnen toen ik voor eerst binnen kwam stonk het echt naar DOOD ( weet nie hoe dood ruikt maar het stonk er wel enorm.)

En als ik er morgen ben zal ik wel foto's maken voor bewijs

Maar heb ik recht om zo'n deur kapot te trappen? Want daar zat ik echt vanmiddag over na te denken.
pi_45051196
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/120
staat een telefoonnummer...vraag het effe

of bel rutger van geenstijl vraagt of hij alles komt filmen....zolang je de pers haalt en het grote publiek achter je hebt ben je veilig voor eventuele mierenneukende politieagent die je wilt komen arresteren wegens huisvredebreuk..

gekke vraag...zou je er 3 dagen voor willen zitten indien je weet dat het katje vrijkomt??
Hell To The Liars
pi_45051428
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:54 schreef Droopie het volgende:
http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/120
staat een telefoonnummer...vraag het effe

of bel rutger van geenstijl vraagt of hij alles komt filmen....zolang je de pers haalt en het grote publiek achter je hebt ben je veilig voor eventuele mierenneukende politieagent die je wilt komen arresteren wegens huisvredebreuk..

gekke vraag...zou je er 3 dagen voor willen zitten indien je weet dat het katje vrijkomt??
Haha jij gaat wel heel ver, en ik hou niet van media hoef niet met me kop op TV of internet
pi_45051651
http://www.telegraaf.nl/b(...)ilist_bloemetje.html

toevallig ken ik iemand die deze agenten in zijn buurt had wonen
agenten houden niet van dieren en wuppies

in welke plaats woon je eigenlijk...
Hell To The Liars
pi_45052335
Hengelo ov

nah bepaalde agenten hier zijn wasig, maarja daar zit heel verhaal achter
pi_45106085
BLijkt dus dat het katje van de broer van de eigenaar van dat fietsenhok is.
Het beestje heeft water en bak eten, er brand een lampje die tussen 00.00 en 06.00
Er ligt een kleedje op de grond en thats it :s

De dierenambulance kan hierop niks doen zeggen ze.

Ik was er zelf niet bij, de mensen van de dieren ambulance hebben dit gemeld bij mijn collega.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2007 13:33:22 ]
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 13:50:49 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45106640
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:32 schreef Syd het volgende:
BLijkt dus dat het katje van de broer van de eigenaar van dat fietsenhok is.
Het beestje heeft water en bak eten, er brand een lampje die tussen 00.00 en 06.00
Er ligt een kleedje op de grond en thats it :s

De dierenambulance kan hierop niks doen zeggen ze.

Ik was er zelf niet bij, de mensen van de dieren ambulance hebben dit gemeld bij mijn collega.
Je vraagt je af waarom mensen dan zo'n beestje nemen he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45106780
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:50 schreef senesta het volgende:

[..]

Je vraagt je af waarom mensen dan zo'n beestje nemen he?
Ja, ik begrijp dat niet.

Enige aandacht wat dat beestje krijgt is wanneer die kerel eten en drinken brengt, en wanneer er keer iemand zijn fiets binnen zet "nahja aandacht, dat is enigste dat het beestje iets hoort"
pi_45108492
http://www.politie.nl/Ove(...)erenmishandeling.asp

Als dat niet helpt gewoon de boel openbreken met een koevoet, als de overheid zijn plicht verzaakt moet je zelf maar voor rechter gaan spelen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_45108957
Dierenbescherming kan inderdaad niets doen als de kat is voorzien in huisvesting, voedsel en water.
Ik heb nog wel ergere dingen gehoord waar de dierenbescherming niets mee kan.

Alleen media-aandacht; tjah dan kan er wel ineens een hoop.

Je hebt geen recht de deur in te trappen, zelf de politie kan dat niet zonder bevel. Ook voor de dierenbescherming/dierenambulance gelden hiervoor regels; of met toestemming van de bewoner; of met bevel.

Officieel is dit geen eens dierenmishandeling, maar het zou wel blijvende schade kunnen toebrengen aan de kat; ik heb er hier ook 1 die nog steeds merkbaar last heeft van dichte deuren en verlatingsangst nadat ie als kitten te vaak alleen zat opgesloten in de keuken (zodoende is ie ook hier terecht gekomen dat ie wel lekker kat mag zijn en alle aandacht krijgt).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 7 januari 2007 @ 15:24:07 #22
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45109837
Hey, ik liep langs het flat toen de dierenambulance daar stond, en zag inderdaad mensen en dierenambulance personeel bij een witte kat..:-) Leuke buurt is dit toch, he..:-)

Maar hey, een beetje druk uitoefenen op dat soort volk kan wel. Je kunt ten eerste bij de woningbouw klagen dat het stinkt en je kunt die eigenaar van het fietshok vertellen dat het nogal asociaal is wat hij doet. Want als ik het goed begrijp zit die kat er nog? Welk huisnummer heeft die meneer? :-)
pi_45109886
Even dierenberscherming bellen hoe of wat. Als het niet mag kunnen zij dat wel terugkoppelen via de politie.
pi_45110638
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:24 schreef Phedre77 het volgende:
Hey, ik liep langs het flat toen de dierenambulance daar stond, en zag inderdaad mensen en dierenambulance personeel bij een witte kat..:-) Leuke buurt is dit toch, he..:-)

Maar hey, een beetje druk uitoefenen op dat soort volk kan wel. Je kunt ten eerste bij de woningbouw klagen dat het stinkt en je kunt die eigenaar van het fietshok vertellen dat het nogal asociaal is wat hij doet. Want als ik het goed begrijp zit die kat er nog? Welk huisnummer heeft die meneer? :-)
Waar in Hengelo liep je dan ?

hij woont op 135.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:50:11 #25
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45110723
Ik liep voor de lift, ik liep nog naar de deur om te koekeloeren wat de dierenambulance daar deed. Ik woon maar een paar deurtjes verder..:-)

Maar zit die kat er dus nog steeds?
pi_45111006
Yupz, of was jij diegene die toen voor ons belde ?
  zondag 7 januari 2007 @ 16:01:37 #27
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45111086
Nope, ik zag het pas toen ik al die mensen in die kelder zag staan. En het is niet mijn fietsberging, dus ik kom nooit in dat gedeelte.

Maar er wordt dus nu niets aan gedaan? Klacht indienen bij de LID?

Wat is de LID?
De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) is een landelijk opererende opsporings- en toezichthoudende dienst op het gebied van dierenwelzijn.
De dienst heeft een belangrijke signalerende en facilitaire taak richting de Dierenbescherming en de overheid.
Om haar taken uit te voeren heeft de LID onder andere districtsinspecteurs en inspecteurs bijzondere opdrachten in dienst, maar ook regio-inspecteurs op vrijwillige basis. Behalve het afhandelen van meldingen over dierenverwaarlozing en mishandeling, voert de LID regelmatig routinecontroles en thema-onderzoeken uit om dierenleed aan het licht te brengen. Daarbij werkt zij nauw samen met politie en de AID (Algemene Inspectiedienst van het Ministerie van Landbouw).
pi_45111141
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef Phedre77 het volgende:
Nope, ik zag het pas toen ik al die mensen in die kelder zag staan. En het is niet mijn fietsberging, dus ik kom nooit in dat gedeelte.

Maar er wordt dus nu niets aan gedaan? Klacht indienen bij de LID?

Wat is de LID?
De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) is een landelijk opererende opsporings- en toezichthoudende dienst op het gebied van dierenwelzijn.
De dienst heeft een belangrijke signalerende en facilitaire taak richting de Dierenbescherming en de overheid.
Om haar taken uit te voeren heeft de LID onder andere districtsinspecteurs en inspecteurs bijzondere opdrachten in dienst, maar ook regio-inspecteurs op vrijwillige basis. Behalve het afhandelen van meldingen over dierenverwaarlozing en mishandeling, voert de LID regelmatig routinecontroles en thema-onderzoeken uit om dierenleed aan het licht te brengen. Daarbij werkt zij nauw samen met politie en de AID (Algemene Inspectiedienst van het Ministerie van Landbouw).
Aangezien het katje eten krijg, en ik pas dinsdag weer bij hun ben wacht ik het nog even af, ik kijk dinsdag of beestje er nog zit, zoja dan ga ik eerst proberen die kerel erop aan te spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2007 16:04:39 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 16:12:30 #29
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45111407
Maar je hebt toen ook die kerel gesproken? Of niet? En weet je toevallig of het tijdelijk is ofzo?

Ik ben even gaan kijken. De sleutels van de bergings zijn allemaal gelijk, dus ik kan de algemene berging in. En d'r zit een heel schattig katje dat je helemaal plat knuffelt onder de deur door. Poten eronderdoor. Hij voelt niet mager ofzo en hij lijkt me vrij gezond, geen snotneus en hij spint zich helemaal moe. Sneu dat zo'n mormeltje daar moet zitten.
pi_45112077
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Phedre77 het volgende:
Maar je hebt toen ook die kerel gesproken? Of niet? En weet je toevallig of het tijdelijk is ofzo?

Ik ben even gaan kijken. De sleutels van de bergings zijn allemaal gelijk, dus ik kan de algemene berging in. En d'r zit een heel schattig katje dat je helemaal plat knuffelt onder de deur door. Poten eronderdoor. Hij voelt niet mager ofzo en hij lijkt me vrij gezond, geen snotneus en hij spint zich helemaal moe. Sneu dat zo'n mormeltje daar moet zitten.
Ja dat is hem , maar nee ik heb hem helaas niet kunnen aanspreken, sinds vrijdag niet meer daar geweest, omdat collega me zei dat er niks tegen te doen is.

Als je goed kijkt probeer die wel met zijn hoofdje onder de deur te komen.

Trouwens viel jouw de stank niet op ? ik woon verder daar niet , maar het stonk er enorm.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:33:24 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45112164
Wat zielig. Ik hoop dat het katje snel bevrijd wordt zeg. Ik zou eens een hartig woordje met de eigenaar van de kelder spreken. En als hij zegt dat je je er niet mee moet bemoeien, moet je zeggen dat je je ermee bemoeit vanwege het welzijn van het dier. Desnoods zou ik toch gewoon de deur intrappen en het katje meenemen. Maar ik ben daar wat feller in . Zou het echt niet kunnen verdragen, zo'n miauwend katje opgesloten in de kelder... tss...

[ Bericht 41% gewijzigd door Viking84 op 07-01-2007 16:39:50 ]
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 januari 2007 @ 16:34:24 #32
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45112201
Nee, ik vond het er niet stinken, maar ik ben snipverkouden, ik ruik echt niks.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:37:26 #33
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45112297
TVP

Wat bezielt zulke mensen in vredesnaam
Neem dan geen beestjes!!!

TS, kun je niet vragen of jij um mag hebben?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_45112486
Dus daar had ik haar gelaten
pi_45136474
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP

Wat bezielt zulke mensen in vredesnaam
Neem dan geen beestjes!!!

TS, kun je niet vragen of jij um mag hebben?
Ik zou hem wel willen hebben maarja onze hond is echt anti-kat, als die er 1 ziet dat mag de kat letterlijk voor zijn leven rennen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2007 @ 13:16:30 #36
163650 Greys
pi_45140251
En nu? Gaat er iets gebeuren? Of blijft dat katje daar de rest van zijn/haar leven zitten in zn uppie?
Dierenbescherming zal hier toch wel iets aan kunnen doen?

Oh sorry, ik had er overheen gelezen dat je er dinsdag weer bent.
Dinsdag als in morgen? Of volgende week pas?

Wat zal dat beest eenzaam zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45140605
Nee het wordt helaas woensdag, morgen iets tussen gekomen wat niet zo leuk is (prive zaken)

Misschien dat Phedre77 er nog even langs gaat vanavond ?:)

Ik heb zoontje van me collega nog even vertel om katje paar koekjes langs te brengen

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2007 13:34:02 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2007 @ 13:41:57 #38
163650 Greys
pi_45140895
Maar Syd, heb je wel de Dierenbescherming al gebeld? Ipv de Dierenambulance?
En dan zeggen dat het katje er héééél graag uit wil en helemaal in zijn eentje in een kelder zit?
De plaatselijke Dierenbescherming bellen of de LID. Please?

Sorry als je dat allemaal al gedaan hebt hoor. Maar ik kan niet tegen het idee dat dat beestje daar in zijn uppie zit. Die hoort op de verwarming te liggen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45141911
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:41 schreef Greys het volgende:
Maar Syd, heb je wel de Dierenbescherming al gebeld? Ipv de Dierenambulance?
En dan zeggen dat het katje er héééél graag uit wil en helemaal in zijn eentje in een kelder zit?
De plaatselijke Dierenbescherming bellen of de LID. Please?

Sorry als je dat allemaal al gedaan hebt hoor. Maar ik kan niet tegen het idee dat dat beestje daar in zijn uppie zit. Die hoort op de verwarming te liggen!
Neej dat ga ik wel doen nadat ik zelf persoonlijk de bewoner heb gesproken, want verhalen van andere wordt meestal anders verteld dan de werkelijkheid, maar wat ik begreep is dat katje daar zit met eten en drinken ohjha en een kacheltje maar nog alles is voorzien dan nog hoort een kat daar niet eenzaam onder een flat in de kelder te zitten.

Tis dat ik op dit moment zelf druk met stage/werk en verhuizing enzo zit.
maar als die woensdag nog zit dan is het al ongeveer een maand geleden en dat vind ik wel beetje te!.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 januari 2007 @ 14:28:07 #40
163650 Greys
pi_45142387
Ik vind je super dat je het je aantrekt in elk geval!
Kan zelf ook absoluut niet tegen dierenleed.

Hou ons op de hoogte! Mocht hij van zijn katje af willen, dan vinden we vast een plekje voor hem!
(En desnoods neem ik hem zelf wel!).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:20:08 #41
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45199579
Ik ben ziek geweest (lekker aan de migraine-pillen gezeten), maar zal zo even gaan kijken of het beestje er nog zit. D'r ging vandaag wel iemand die kelder binnen. Hij floot alsof hij een dier probeerde te lokken.
pi_45217703
TVP, ik ben benieuwd naar wat die kerel erover te zeggen heeft... Bah, arm katje.
pi_45218816
En wederom is hij niet thuis:(, het zoontje van mijn collega had hem wel gezien, het is een turkse man van jonge leeftijd.

Het is dat ik nu veels te druk ben:( ik denk er wel elke avond aan van: ik zit nu hier achter PC lekker warm, en beestje zit in een betonnen hok misschien wel kou te kleumen.

Ja ik weet ik moet er wat aan doen ipv hier zitten te zeuren.
Maarja Phedre77 (ten eerste BETERSCHAP ) als het je uitkomt zou je misschien voor mij willen kijken en of beestje nog steeds veel moeite doet om eruit te willen?

Ik heb zoontje van collega gezegd hem paar koekjes onder de deur te schuiven niet te veel uiteraad :p

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2007 17:55:59 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:12:07 #44
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45221621
Ik heb gister en vandaag wat brokjes onder de deur doorgeschoven, die meteen luid spinnend werden verorberd. Ik ben bang dat ik toch bij die gozer zal moeten aanbellen.

raar gedoe, waarom doen mensen dit toch?
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:20:13 #45
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45221932
Deur intrappen en kat meenemen!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:45:39 #46
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_45235751
Gewoon jezelf afvragen wat je er voor over hebt, als jij die deur intrapt kan dat consiquenties voor je hebben, ben je bereid die te accepteren, doe dat dan.
Maar wie a zegt moet ook b zeggen, dus wat ga je met de kat doen als je die deur intrapt, en hoe sluit je die deur weer af? wat als jij wegloopt en die kelderbox bevat kostbare spullen laat je die dan stelen?
Hou er wel rekening mee, dat jou meldingen bij de dierenambulance en dergelijke geregistreerd staan en dat mocht men dit gaan onderzoeken, men al snel bij jou terecht komen.
Succes bij wat voor een actie je onderneemt.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_45235829
Laat dat beest vrij en die zoekt zijn baasje wel op
Twinning = boring
  donderdag 11 januari 2007 @ 00:51:48 #48
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45235911
Jezus, trap die deur nou in
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_45239932
Arm ding, deur intrappen idd
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:07:20 #50
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45243600
Nou, ben bij meneer aan de deur geweest, maar die was er weer niet. Ik probeer het 's avonds nog eens. Ik heb ook de Inspectiedienst gebeld (Oost-Twente) en bij hun is dit geval bekend. Er is al drie keer inspectie langs geweest met politie, maar wettelijk gezien is dit geen dierenmishandeling, zeggen ze. De kat krijgt eten, water, heeft een dak boven zijn hoofd, etc. Hij ligt daar in een mandje met deken en komt vrolijk naar je toe als je binnenkomt, dus de kat wordt 'goed' verzorgd, kreeg ik te horen. De kat is van de broer van de buurman en die broer is voor redelijke tijd uit the picture (klonkt als 'achter de tralies'...:-) ). Het enige wat we wel kunnen doen, is zo veel mogelijk de inspectie bellen, hoe meer buren er klagen, des te beter. En zelf die man vragen of hij niet van de kat af wil. Zodra hij van de kat af wil, komt die mevrouw van de inspectie hem meteen halen. Ik mag ook bellen in zijn naam als hij tegen mij zegt dat de kat opgehaald mag worden, etc.
Maar goed, hier was ik al bang voor, de kat wordt wettelijk gezien goed behandeld en is dus niet officieel weg te halen daar. Ik ben niet van plan om een deur in te trappen, dus ik ga maar eens proberen om met die man te praten. Als Syd dat dan ook af en toe doet, krijgen we hem misschien wel moe.

Edit: heb ook de woningbouwvereniging gemaild, wie weet helpt dat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Phedre77 op 11-01-2007 12:18:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')