abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45246492
Thanks Phedre, maar wat is precies de inspectiedienst? is dat iemand die speciaal over dieren gaat of moet ik daar iets anders bij voorstellen.

En vanavond moet ik als het goed is nog even mijn collega helpen.
Welk nummer is trouwens de inspectiedienst? dan ga ik die vanavond ook even bellen.

En ik ga tegen me collega zeggen als ze deze man tegen komt dat ze hem MOET aanspreken
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:45:29 #52
84328 Lllaura
painting pictures
pi_45246830
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:07 schreef Phedre77 het volgende:
Nou, ben bij meneer aan de deur geweest, maar die was er weer niet. Ik probeer het 's avonds nog eens. Ik heb ook de Inspectiedienst gebeld (Oost-Twente) en bij hun is dit geval bekend. Er is al drie keer inspectie langs geweest met politie, maar wettelijk gezien is dit geen dierenmishandeling, zeggen ze. De kat krijgt eten, water, heeft een dak boven zijn hoofd, etc. Hij ligt daar in een mandje met deken en komt vrolijk naar je toe als je binnenkomt, dus de kat wordt 'goed' verzorgd, kreeg ik te horen. De kat is van de broer van de buurman en die broer is voor redelijke tijd uit the picture (klonkt als 'achter de tralies'...:-) ). Het enige wat we wel kunnen doen, is zo veel mogelijk de inspectie bellen, hoe meer buren er klagen, des te beter. En zelf die man vragen of hij niet van de kat af wil. Zodra hij van de kat af wil, komt die mevrouw van de inspectie hem meteen halen. Ik mag ook bellen in zijn naam als hij tegen mij zegt dat de kat opgehaald mag worden, etc.
Maar goed, hier was ik al bang voor, de kat wordt wettelijk gezien goed behandeld en is dus niet officieel weg te halen daar. Ik ben niet van plan om een deur in te trappen, dus ik ga maar eens proberen om met die man te praten. Als Syd dat dan ook af en toe doet, krijgen we hem misschien wel moe.

Edit: heb ook de woningbouwvereniging gemaild, wie weet helpt dat.
De deur intrappen zou ik zou ik zelf ook best eng vinden. Wie weet met wat voor een figuur je te maken krijgt. Hij zal er na alle meldingen ongetwijfeld achter komen dat jij het gedaan hebt. Ik zou het wel erg dapper van je vinden als je het zou durven.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:58:48 #53
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45256589
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:35 schreef Syd het volgende:
Thanks Phedre, maar wat is precies de inspectiedienst? is dat iemand die speciaal over dieren gaat of moet ik daar iets anders bij voorstellen.

En vanavond moet ik als het goed is nog even mijn collega helpen.
Welk nummer is trouwens de inspectiedienst? dan ga ik die vanavond ook even bellen.

En ik ga tegen me collega zeggen als ze deze man tegen komt dat ze hem MOET aanspreken
Inspectiedienst Oost-Twente is speciaal voor dieren inderdaad. Onderdeel van de Dierenbescherming, geloof ik. Maar niet hetzelfde als de LID (Landelijke InspectieDienst). Ik werd door de dierenambulance doorverwezen naar de Inspectie. Ik zal vanavond het nummer even doorgeven (en als jullie allemaal dan bellen alsof jullie buren zijn? :-) )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 januari 2007 @ 18:41:50 #54
163650 Greys
pi_45257879
Briefje in de brievenbus van die meneer? Met grote letters SPOED er op.
En er dan in zetten dat diverse instanties inmiddels van dit 'geval' op de hoogte zijn omdat diverse omwonenden zich zorgen maken over de leefsituatie van het beestje. Dat dit geen goede omstandigheden zijn voor het beestje en dat - om problemen te voorkomen (hopen dat ie bang wordt) - een andere oplossing wenselijk zou zijn. Of hij even contact met je wil opnemen om samen een oplossing te kunnen vinden.

Idee?

En anders toch die deur maar intrappen, ik wil wel meebetalen aan een boete ofzo.
Want dat beestje mag toch niet zo lang daar in zijn uppie zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:18:41 #55
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45266615
Er zit wel wat schot in de zaak. Ik heb vanmorgen dus de woningbouw gemaild. Nu staat de buitendeur van de berging open, wsl. omdat ie toch te horen heeft gekregen dat het stinkt (het stinkt ook echt naar kattenpies). En ik had een mail van de huismeester. Die wilde graag weten welk nummer het was, waar de kat zat en die wil met de meneer gaan praten. Ik heb hem een joekel van een mail terug gestuurd, waarin ik ook het nummer van de Inspectiedienst heb gezet, omdat Mw. Baake van de Inspectiedienst het dier komt halen, zodra het licht groen is. Dus ik hoop dat de huismeester een eind komt met die man. Het is echter niet verboden om een kat daar te houden, tenzij het overlast veroorzaakt. Maar het stinkt echt, dus overlast is er wel. Syd, als die collega nou ook nog even belt of mailt met de woningbouw, hebben we een stankklacht erbij.

We komen er wel!!!

Edit: huismeester mailt al terug, hij gaat morgen bij die man langs. Verder nieuws volgt.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:51:42 #56
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45281328
Update: huismeester heeft met meneer gesproken. Hij beloofde de Mw. Baake van de Inspectiedienst te bellen. Later kreeg ik te horen dat hij de daar maandag gaat weghalen. is op zich goed nieuws en onbekend nieuws, want de kat gaat wel uit die kelder, maar waar gaat ie nu dan heen? Ik zal eens met Mw. Baake praten, kijken of zij inderdaad gebeld is.

edit: Mw. Baake is niet gebeld, dus de andere oplossing die meneer heeft gevonden is beter of slechter dan het fietshok, da's onbekend.

[ Bericht 17% gewijzigd door Phedre77 op 12-01-2007 13:45:32 ]
pi_45283980
Hmmz, ik denk dat het hierdoor niet beter wordt, ik denk dat het niet echt dan uitmaak als ik bij die kerel aanbel, is het beter dan dat ik inspectiedienst bel?

Want als die kerel die kat nu al in een kelder stopt "in de zin van hij heeft al geen ruimte binnenshuis" waar gaat die dan heen?

Wat kan ik nu doen denk je ? ik ken trouwens wel iemand die bij dierenasiel in Hengelo heeft gewerkt, misschien kan zei regelen dat die kat dan naar asiel gaat, ook niet echt een optie maar beter dan in een kelder in zijn/haar uppie.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2007 14:11:14 ]
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:44:11 #58
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45285497
Mw. Baake heeft ook aangeboden de kat kosteloos te adopteren, en die optie kiest hij niet. Ik denk dat hij met zijn broer in de maag zit. Ik vind dit ook wel wat zorgwekkend, maar ik weet niet wat we hier nog aan kunnen doen. Ik ben bang dat die huismeester de nadruk heeft gelegd op 'kat moet daar weg ivm stankoverlast' ipv 'kat is zielig, ik heb een alternatief voor je'.
pi_45306415
Volg dit topic al sinds vorige week en het breekt mijn hart
Ik zou die deur intrappen voor het maandag is en het katje straks van de regen in de drup terecht komt. Het is eigenlijk een schande dat dit voor instanties niet erg genoeg is om onmiddellijk actie te ondernemen. Het dwingt je het recht in eigen hand te nemen.
Echt, trap die deur in. Neem het katje mee en zorg dat het een goed huisje krijgt. Het belang van een onschuldig beestje staat voorop, de rest is van later zorg.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:20:35 #60
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45311338
Luister eens, die kat wordt inderdaad sociaal gezien verwaarloosd, maar hij krijgt eten en drinken. Als het beest daar vast zat zonder verzorging, zou ik die deur wel te lijf gaan. Dit is een heel vervelend geval, maar die deur intrappen is volledig zinloos. En ja, het is goed mogelijk dat het katje naar een plek gaat die vervelender is dan deze kelder, maar er is ook een kans dat ie naar een plek gaat die beter is. Ik ga hard hopen dat dat laatste het geval is.

Ik wilde gister weer wat brokjes onder de deur door schuiven en merkte dat mijn sleutel niet meer op de buitendeur pastte. Het cilindertje van het slot glinstert en sparkelt ook heel hard, alsof ie nieuw is...:-(

Anyway, als Syd's collega na maandag eens kan kijken of het katje er nog zit of niet?

edit: ok, anyway, verkeerde sleutel gebruikt, denk ik. Nu kan ik er wel weer in. Ik zou toch zweren dat ik deze sleutel gisteren ook probeerde.....

[ Bericht 13% gewijzigd door Phedre77 op 13-01-2007 15:16:46 ]
pi_45316925
Haha, maar ik kan mijn collega al sinds vrijdag niet bereiken , maandag ga ik haar zoontje erop op aanspreken misschien weet hij wat meer, aangezien hun op 129 wonen en die kerel op 135.

Ken je toevallig ook een student daar met een oranje achtige mountainbike? hij woont ook in die blok waar 135 is gevestigd, hij had namelijk toen vorige week gebeld, maar ik ken hem verder niet en weet niet welk nummer die woont en wat hij ondertussen heeft gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2007 17:01:20 ]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 22:34:52 #62
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45328997
Nee, de mensen met die nummers zitten net aan de andere kant van de lift, dus die kom ik zelden tegen. Ik ga zo weer even met de hond wandelen en dan brokjes brengen bij hem. het breekt mijn hart om te horen hoe enthousiast hij mauwt als ik hem roep. Ik denk dat ik morgen misschien toch nog even bij die gast langs ga om te vragen of hij hem niet gewoon aan mij wil geven. Kans is minimaal, maar tja...
pi_45329132
jezus zet gewoon dat adres hier neer dan gaan wij er wel langs
underground forever baby
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 22:59:54 #64
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45329683
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Laton het volgende:
jezus zet gewoon dat adres hier neer dan gaan wij er wel langs
Ik snap dat mensen dit een naar verhaal vinden maar adressen posten op FOK! mag niet
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 14 januari 2007 @ 12:54:34 #65
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45339568
Ik ben langs geweest, maar hij is er weer niet. Ik heb een briefje onder zijn deur doorgeschoven met het aanbod om de kat over te nemen.
  zondag 14 januari 2007 @ 13:04:28 #66
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45339874
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef Phedre77 het volgende:
Ik ben langs geweest, maar hij is er weer niet. Ik heb een briefje onder zijn deur doorgeschoven met het aanbod om de kat over te nemen.
Goed gedaan!
Hopen dat hij snel (en positief) reageert!!!!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 14 januari 2007 @ 13:07:14 #67
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45339942
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef Droopie het volgende:
zeg dat het katje er zit om de hennepkwekerij in de kelder te bewaken
misschien komen ze dan wat sneller...

goed dat je actie onderneemt
If I had a Hammer...
  zondag 14 januari 2007 @ 14:57:42 #68
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45343085
Hennepkwekerijen zijn er in deze buurt genoeg, dat zouden ze nog geloven ook..:-)
  zondag 14 januari 2007 @ 18:16:43 #69
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_45349825
Deze kat heeft ook een probleem volgens mij!

http://www.youtube.com/watch?v=KGvUSCo6_LY
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 14 januari 2007 @ 19:14:54 #70
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45351607
Leuk dat ze daar zo om lachen, maar die kat op het filmpje staat doodsangsten uit, vind ik zelf niet zo grappig, om met een camera dan dichtbij te komen en dat beest nog meer angst aan te jagen.
pi_45351773
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:54 schreef Phedre77 het volgende:

Hopelijk gaat ie er op in.

Dat You Tube filmpje is echt zielig.. vind het ook allerminst grappig.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:21:17 #72
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_45351853
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef Phedre77 het volgende:
Leuk dat ze daar zo om lachen, maar die kat op het filmpje staat doodsangsten uit, vind ik zelf niet zo grappig, om met een camera dan dichtbij te komen en dat beest nog meer angst aan te jagen.
Ik denk dat dat beest al een flinke trauma heeft en dat dat al in de 1ste plaat voorkomen had moeten worden!
Je hebt gelijk 't is niet leuk! Vind ik ook! Net als de aanleiding om dit topic te open, is ook niet leuk!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_45352567
Syd en Phedre77, jullie zijn kanjers. Dankzij jullie *gebeurt* er tenminste iets. Ik had ook die deur niet ingebeukt, het is niet een noodsituatie (zoals met Alf) Ik hoop dat poezebeest toch snel naar een gezellig warm huisje kan, als het even kan met medewerking van de buurman
pi_45357638
TVP...belachelijk dit!! Klojo!!!
pi_45382041
Hey echt heel goed van jullie!
Als jullie geen plekje voor hem weten mocht dat nodig zijn, laat mij het horen want ik wil al een hele tijd graag een kat erbij!
Ik woon in de buurt namelijk

Zal wel niet nodig zijn maar dan weet je het in ieder geval (y)
  maandag 15 januari 2007 @ 19:30:32 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45382385
Phedre77, al reactie gehad op het briefje?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:31:13 #77
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45382417
Plekjes genoeg voor die kat, maar die gozer geeft hem niet af! :-(

Ik ging er net weer even langs, kat zit er nog. Nog geen reactie op mijn briefje gehad. Hij gaat meestal 's avonds erg laat naar de kat toe, volgens mij. Morgenvroeg weer even checken.
pi_45384338
Ik heb zojuist me collega gebeld en die zou opletten hoe laat die er is, maar ze durft zelf niet aan te bellen, omdat hij al veel reacties heeft gehad, denkt ze dat die kerel misschien boos word

Maarja ze zou me bellen
pi_45384582
Ja wat moet zon gast nou met een kat he als die hem toch maar opsluit in een schuurtje..
Rare mensen heb je ertussen.. Maar goed bljif jullie best doen!! (y) haha
  maandag 15 januari 2007 @ 23:51:51 #80
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45392713
Ik vond het ook best eng om aan te bellen, is toch best crimineel buurtje hier, maar ik MOEST van mezelf. En ja, hij wordt knap aan zijn kop gezeurd, maar ja, dat MOET ook.

Knallen, de kat is van zijn broer. Het maakt hem echt niet uit waar dat best zit, boeit hem niet, hij moet hem gewoon 'bewaren' voor zijn broer, alleen wel lastig dat ie er ook voer in moet stoppen, zal ie wel vinden.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:47:33 #81
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45418038
Kat zit er nog, heb huismeester weer gemaild.
pi_45418207
mail me even de adresgegevens, mail ik ook nog wel ff als flatbewoner. (Al woon ik 300 km verderop..)
pi_45418523
Kan de inspectie/dierenbescherming dan niets met het feit dat het lieve beestje sociaal 'mishandeld' wordt, ook al krijgt hij eten en drinken? Dus ik mag een huisdier ook rustig in de wc opsluiten, zolang hij maar eten en drinken krijgt? Dit poezebeest hoort toch lekker buiten te kunnen spelen

Ben blij dat de huismeester weer gemaild is. Zolang jullie je best blijven doen (hulde, helden!) zal er op een gegeven moment toch iets goeds uit moeten komen? De huismeester zou moeten gaan vragen aan die meneer wanneer de eigenaar van het katje weer terug komt. Is dat bekend?
pi_45419083
wat sneu, een poezepoes hoort lekker te kunnen spelen, en aandacht te krijgen ...

sommige mensen snap je toch niet ??
Carpe Scrotum; Grab life by the balls!!!
pi_45419413
Morgen ben ik weer bij haar, moet haar 50km karretje ophalen van bureau, was van haar man ofzo.

Maar ik denk dat ik een brief op zijn deur ga plakken, zodat die het tenminsten ziet, eventueel met mijn nummer erbij ofzo.

het is trouwens alweer 5,5 weken dat die er zit

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2007 21:26:09 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:26:42 #86
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45419455
Natha, mail is onderweg.

Inspectie/Dierenbescherming zegt dat dit geen mishandeling/verwaarlozing is. Beestje heeft onderdak, zit droog, heeft een mandje, krijgt eten, drinken en een schone kattebak elke dag. Alleen amper zonlicht, amper beweging, geen gezelschap of wat voor afleiding dan ook. Maar DAT is geen mishandeling.

Ik heb aan de Inspectiedienst gevraagd of ze wisten hoe lang het kon duren en dat liep richting maanden.

Ik ga de dierenbescherming eens een mail sturen, want ik weet niet heel precies hoe de Dierenbescherming daaronder valt. En ook de PvdD maar eens, misschien reageren die met een briljant idee.
pi_45420254
Zoooooo, ik heb er een mailtje tegenaangegooid! Wie volgt? Ik hoop echt dat die arme kat daar wegkan, naar een warm, gezellig huisje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:49:00 #88
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45420423
Ik heb LID gemaild om te vragen of zij hetzelfde meldpunt zijn als de Inspectiedienst die ik al gebeld hebt, best verwarrend. En heb PvdD gemaild of ze een oplossing wisten. Ik voel me enorm lastig..:-)
pi_45420561
Lastige mensen krijgen WEL het meeste voor elkaar!
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:40:41 #90
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45433994
We krijgen wel de huismeester aan het lopen in ieder geval..:-) Maar serieus, top van die huismeester, hoor, want hij gaat wel elke keer terug naar die mensen en neemt onze mails goed serieus. Ben ik blij mee.
pi_45434053
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef SheDevelish het volgende:
wat sneu, een poezepoes hoort lekker te kunnen spelen, en aandacht te krijgen ...

sommige mensen snap je toch niet ??
ongelooflijk inderdaad.
underground forever baby
pi_45434724
wat ik mis in dit verhaal, is hoe die broer (die ws in de bak zit) voor dit katje is.
als hij gewoon goed voor het katje is en zijn broer opdracht heeft gegeven ervoor te zorgen, kan het dan een oplossing zijn dat het katje tijdelijk opgevangen word door iemand anders, totdat de eigenaar terug is?
Op deze manier zal die man misschien eerder het katje willen afgeven, als hij weet dat het naar zijn broer terugkomt, zo zal hij misschien zijn belofte niet breken en is het katje in betere handen. Is dit al geprobeerd?
Vind het echt vreselijk dat mensen dieren zo kunnen behandelen, maar probeer mee te denken aan een voor iedereen betere oplossing.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_45434742
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:06 schreef mystery1980 het volgende:
wat ik mis in dit verhaal, is hoe die broer (die ws in de bak zit) voor dit katje is.
als hij gewoon goed voor het katje is en zijn broer opdracht heeft gegeven ervoor te zorgen, kan het dan een oplossing zijn dat het katje tijdelijk opgevangen word door iemand anders, totdat de eigenaar terug is?
Op deze manier zal die man misschien eerder het katje willen afgeven, als hij weet dat het naar zijn broer terugkomt, zo zal hij misschien zijn belofte niet breken en is het katje in betere handen. Is dit al geprobeerd?
Vind het echt vreselijk dat mensen dieren zo kunnen behandelen, maar probeer mee te denken aan een voor iedereen betere oplossing.
goed gezien inderdaad.
underground forever baby
pi_45439428
Wan wat ik van de huismeester begreep is dat de "eigenaar" op dit moment geen woonruimte heeft. Hij verwacht dit wel zeer spoedig te krijgen en wil dan de kat weer in huis....
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:08:15 #95
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45446887
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:27 schreef Natha- het volgende:
Wan wat ik van de huismeester begreep is dat de "eigenaar" op dit moment geen woonruimte heeft. Hij verwacht dit wel zeer spoedig te krijgen en wil dan de kat weer in huis....
Ja, dat is wat deze meneer aan de huismeester vertelde. En dat klinkt niet hetzelfde als het verhaal dat hij de inspectiedienst heeft verteld. De PvdD mailde terug:
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Als ik uw mail zo lees is het enige wat u nog (binnen de grenzen van de wet) zou kunnen doen is bij de huismeester er op blijven hameren dat de kat daar niet goed zit en dat het dus wel stinkt. En bij de eigenaar er op blijven aandringen dat de kat ergens anders ondergebracht dient te worden. Zoals u de positie van de kat omschrijft; daar wordt ik ook niet vrolijk van, maar helaas is er dus wettelijk geen manier om de eigenaar aan te pakken (lees; kat in beslag te laten nemen door de Landelijke Inspectie Dienst). Als u van mening bent dat de situatie van de kat slechter wordt dan lijkt het me raadzaam dat u opnieuw contact opneemt met LID, misschien kunnen zij dan wel actie ondernemen en tot inbeslagname over gaan.

Sterkte hiermee!

Met vriendelijke groet,
Partij voor de Dieren
Heb ik ook niet zo veel aan dus. Als ik wist dat het echt nog maar een paar dagen of hooguit een weekje zou duren, maar het duurt nu al 1,5 maand en wat nou als het nog maanden gaat duren.
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:10:25 #96
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45446949
Ja, heb er aan zitten denken om die man te vragen of ik tijdelijk de kat mag opvangen, maar ik kan simpelweg niet een kat weer wegdoen als hij maanden bij mij heeft gewoond, zeker als hij naar een eigenaar gaat van wie ik niet weet hoe hij met de kat is. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij niet goed is voor zijn kat, behalve dan dat hij een broer heeft die geen kattenliefhebber is.

Ik weet niet of die gozer in de bak zit, hoor, maar telkens als iemand het erover heeft waar hij is, klinkt het zo heerlijk ontwijkend en aarzelend..:-)
pi_45447280
die kat kan beter even een fijn leven hebben dan helemaal niet, je doet het niet voor jezelf maar voor het beestje.
(ben vrijwilliger in een opvang geweest dus misschien heb ik makkelijk praten, sorry)
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_45455227
En dan heeft de kat nu nog 'geluk' omdat het nog niet superkoud is buiten. Dat gaat wat worden volgende week....om van te janken! Jullie zijn goed bezig!!
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:37:52 #99
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45465584
Nou, wat een verrassing. Huismeester heeft beide broers gesproken en huismeester heeft mij gevraagd of ik een maand op de kat wil passen (in mijn huis). Dus de kat komt over een half uurtje hier. Als het goed is, heeft die gozer over een maand een flatje. Ben benieuwd.
pi_45465723
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Phedre77 het volgende:
Nou, wat een verrassing. Huismeester heeft beide broers gesproken en huismeester heeft mij gevraagd of ik een maand op de kat wil passen (in mijn huis). Dus de kat komt over een half uurtje hier. Als het goed is, heeft die gozer over een maand een flatje. Ben benieuwd.
Kat gewoon aannemen rond vragen in je vrienden kring of er iemand een kat wil en dan tegen die gasten zegen de kat is weg gelopen.
Krijgt het beestje een beter leven
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')