abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2007 @ 19:30:32 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45382385
Phedre77, al reactie gehad op het briefje?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 15 januari 2007 @ 19:31:13 #77
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45382417
Plekjes genoeg voor die kat, maar die gozer geeft hem niet af! :-(

Ik ging er net weer even langs, kat zit er nog. Nog geen reactie op mijn briefje gehad. Hij gaat meestal 's avonds erg laat naar de kat toe, volgens mij. Morgenvroeg weer even checken.
pi_45384338
Ik heb zojuist me collega gebeld en die zou opletten hoe laat die er is, maar ze durft zelf niet aan te bellen, omdat hij al veel reacties heeft gehad, denkt ze dat die kerel misschien boos word

Maarja ze zou me bellen
pi_45384582
Ja wat moet zon gast nou met een kat he als die hem toch maar opsluit in een schuurtje..
Rare mensen heb je ertussen.. Maar goed bljif jullie best doen!! (y) haha
  maandag 15 januari 2007 @ 23:51:51 #80
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45392713
Ik vond het ook best eng om aan te bellen, is toch best crimineel buurtje hier, maar ik MOEST van mezelf. En ja, hij wordt knap aan zijn kop gezeurd, maar ja, dat MOET ook.

Knallen, de kat is van zijn broer. Het maakt hem echt niet uit waar dat best zit, boeit hem niet, hij moet hem gewoon 'bewaren' voor zijn broer, alleen wel lastig dat ie er ook voer in moet stoppen, zal ie wel vinden.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:47:33 #81
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45418038
Kat zit er nog, heb huismeester weer gemaild.
pi_45418207
mail me even de adresgegevens, mail ik ook nog wel ff als flatbewoner. (Al woon ik 300 km verderop..)
pi_45418523
Kan de inspectie/dierenbescherming dan niets met het feit dat het lieve beestje sociaal 'mishandeld' wordt, ook al krijgt hij eten en drinken? Dus ik mag een huisdier ook rustig in de wc opsluiten, zolang hij maar eten en drinken krijgt? Dit poezebeest hoort toch lekker buiten te kunnen spelen

Ben blij dat de huismeester weer gemaild is. Zolang jullie je best blijven doen (hulde, helden!) zal er op een gegeven moment toch iets goeds uit moeten komen? De huismeester zou moeten gaan vragen aan die meneer wanneer de eigenaar van het katje weer terug komt. Is dat bekend?
pi_45419083
wat sneu, een poezepoes hoort lekker te kunnen spelen, en aandacht te krijgen ...

sommige mensen snap je toch niet ??
Carpe Scrotum; Grab life by the balls!!!
pi_45419413
Morgen ben ik weer bij haar, moet haar 50km karretje ophalen van bureau, was van haar man ofzo.

Maar ik denk dat ik een brief op zijn deur ga plakken, zodat die het tenminsten ziet, eventueel met mijn nummer erbij ofzo.

het is trouwens alweer 5,5 weken dat die er zit

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2007 21:26:09 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:26:42 #86
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45419455
Natha, mail is onderweg.

Inspectie/Dierenbescherming zegt dat dit geen mishandeling/verwaarlozing is. Beestje heeft onderdak, zit droog, heeft een mandje, krijgt eten, drinken en een schone kattebak elke dag. Alleen amper zonlicht, amper beweging, geen gezelschap of wat voor afleiding dan ook. Maar DAT is geen mishandeling.

Ik heb aan de Inspectiedienst gevraagd of ze wisten hoe lang het kon duren en dat liep richting maanden.

Ik ga de dierenbescherming eens een mail sturen, want ik weet niet heel precies hoe de Dierenbescherming daaronder valt. En ook de PvdD maar eens, misschien reageren die met een briljant idee.
pi_45420254
Zoooooo, ik heb er een mailtje tegenaangegooid! Wie volgt? Ik hoop echt dat die arme kat daar wegkan, naar een warm, gezellig huisje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:49:00 #88
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45420423
Ik heb LID gemaild om te vragen of zij hetzelfde meldpunt zijn als de Inspectiedienst die ik al gebeld hebt, best verwarrend. En heb PvdD gemaild of ze een oplossing wisten. Ik voel me enorm lastig..:-)
pi_45420561
Lastige mensen krijgen WEL het meeste voor elkaar!
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:40:41 #90
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45433994
We krijgen wel de huismeester aan het lopen in ieder geval..:-) Maar serieus, top van die huismeester, hoor, want hij gaat wel elke keer terug naar die mensen en neemt onze mails goed serieus. Ben ik blij mee.
pi_45434053
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef SheDevelish het volgende:
wat sneu, een poezepoes hoort lekker te kunnen spelen, en aandacht te krijgen ...

sommige mensen snap je toch niet ??
ongelooflijk inderdaad.
underground forever baby
pi_45434724
wat ik mis in dit verhaal, is hoe die broer (die ws in de bak zit) voor dit katje is.
als hij gewoon goed voor het katje is en zijn broer opdracht heeft gegeven ervoor te zorgen, kan het dan een oplossing zijn dat het katje tijdelijk opgevangen word door iemand anders, totdat de eigenaar terug is?
Op deze manier zal die man misschien eerder het katje willen afgeven, als hij weet dat het naar zijn broer terugkomt, zo zal hij misschien zijn belofte niet breken en is het katje in betere handen. Is dit al geprobeerd?
Vind het echt vreselijk dat mensen dieren zo kunnen behandelen, maar probeer mee te denken aan een voor iedereen betere oplossing.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_45434742
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:06 schreef mystery1980 het volgende:
wat ik mis in dit verhaal, is hoe die broer (die ws in de bak zit) voor dit katje is.
als hij gewoon goed voor het katje is en zijn broer opdracht heeft gegeven ervoor te zorgen, kan het dan een oplossing zijn dat het katje tijdelijk opgevangen word door iemand anders, totdat de eigenaar terug is?
Op deze manier zal die man misschien eerder het katje willen afgeven, als hij weet dat het naar zijn broer terugkomt, zo zal hij misschien zijn belofte niet breken en is het katje in betere handen. Is dit al geprobeerd?
Vind het echt vreselijk dat mensen dieren zo kunnen behandelen, maar probeer mee te denken aan een voor iedereen betere oplossing.
goed gezien inderdaad.
underground forever baby
pi_45439428
Wan wat ik van de huismeester begreep is dat de "eigenaar" op dit moment geen woonruimte heeft. Hij verwacht dit wel zeer spoedig te krijgen en wil dan de kat weer in huis....
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:08:15 #95
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45446887
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:27 schreef Natha- het volgende:
Wan wat ik van de huismeester begreep is dat de "eigenaar" op dit moment geen woonruimte heeft. Hij verwacht dit wel zeer spoedig te krijgen en wil dan de kat weer in huis....
Ja, dat is wat deze meneer aan de huismeester vertelde. En dat klinkt niet hetzelfde als het verhaal dat hij de inspectiedienst heeft verteld. De PvdD mailde terug:
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Als ik uw mail zo lees is het enige wat u nog (binnen de grenzen van de wet) zou kunnen doen is bij de huismeester er op blijven hameren dat de kat daar niet goed zit en dat het dus wel stinkt. En bij de eigenaar er op blijven aandringen dat de kat ergens anders ondergebracht dient te worden. Zoals u de positie van de kat omschrijft; daar wordt ik ook niet vrolijk van, maar helaas is er dus wettelijk geen manier om de eigenaar aan te pakken (lees; kat in beslag te laten nemen door de Landelijke Inspectie Dienst). Als u van mening bent dat de situatie van de kat slechter wordt dan lijkt het me raadzaam dat u opnieuw contact opneemt met LID, misschien kunnen zij dan wel actie ondernemen en tot inbeslagname over gaan.

Sterkte hiermee!

Met vriendelijke groet,
Partij voor de Dieren
Heb ik ook niet zo veel aan dus. Als ik wist dat het echt nog maar een paar dagen of hooguit een weekje zou duren, maar het duurt nu al 1,5 maand en wat nou als het nog maanden gaat duren.
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:10:25 #96
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45446949
Ja, heb er aan zitten denken om die man te vragen of ik tijdelijk de kat mag opvangen, maar ik kan simpelweg niet een kat weer wegdoen als hij maanden bij mij heeft gewoond, zeker als hij naar een eigenaar gaat van wie ik niet weet hoe hij met de kat is. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij niet goed is voor zijn kat, behalve dan dat hij een broer heeft die geen kattenliefhebber is.

Ik weet niet of die gozer in de bak zit, hoor, maar telkens als iemand het erover heeft waar hij is, klinkt het zo heerlijk ontwijkend en aarzelend..:-)
pi_45447280
die kat kan beter even een fijn leven hebben dan helemaal niet, je doet het niet voor jezelf maar voor het beestje.
(ben vrijwilliger in een opvang geweest dus misschien heb ik makkelijk praten, sorry)
pi_45455227
En dan heeft de kat nu nog 'geluk' omdat het nog niet superkoud is buiten. Dat gaat wat worden volgende week....om van te janken! Jullie zijn goed bezig!!
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:37:52 #99
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45465584
Nou, wat een verrassing. Huismeester heeft beide broers gesproken en huismeester heeft mij gevraagd of ik een maand op de kat wil passen (in mijn huis). Dus de kat komt over een half uurtje hier. Als het goed is, heeft die gozer over een maand een flatje. Ben benieuwd.
pi_45465723
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Phedre77 het volgende:
Nou, wat een verrassing. Huismeester heeft beide broers gesproken en huismeester heeft mij gevraagd of ik een maand op de kat wil passen (in mijn huis). Dus de kat komt over een half uurtje hier. Als het goed is, heeft die gozer over een maand een flatje. Ben benieuwd.
Kat gewoon aannemen rond vragen in je vrienden kring of er iemand een kat wil en dan tegen die gasten zegen de kat is weg gelopen.
Krijgt het beestje een beter leven
Twinning = boring
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:01:12 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45466414
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef Phedre77 het volgende:
He he, eindelijk. Houden die kat
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_45467010
Phedre77, Thanks dat je dit wilt doen

Ik zal het doorgeven aan collega.

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 12:20:06 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:20:22 #103
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45467043
Ja, daar heb ik natuurlijk wel over na zitten denken, maar ik denk niet dat ik dat ga doen. De kat is van deze jongen en zijn vriendin, het is een ONgecastreerde kater van bijna 1 jaar, zonder enting of iets dergelijks. Ik hoop heel hard dat ie niet van plan is in de komende maand te gaan leren sproeien. Wellicht krijg ik geld los van de kerel om hem te laten castreren. Moest nog, zei hij, al dat castreren en enten. De eigenaar is echt heel aardig en ook erg opgelucht dat ik voor de kat wil zorgen, de broer leek me wat stugger. Katje loopt los in de logeerkamer, vreet meteen (hij is eerder te dik dan te dun) en geeft kopjes aan alles. Ik zal foto maken...:-)

Als hij gaat sproeien in de logeerkamer, joh, daar staan erg veel boeken... Dan stop ik hem in mijn fietshok!!! ;-)
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:57:05 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_45468218
Toppie!

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:03:55 #105
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45468436
Ik weet niet eens wat zijn naam is, maar hij heet nu even Gijs. En hij heeft een verdikking aan een achterpoot, ik mag er ook niet echt aan zitten. Hij loopt zonder problemen. Lijkt wel een oude breuk ofzo.
pi_45468489
Eindelijk .

Hallo Gijs .
pi_45468977
Ben ik de enige die nu graag een fotootje van Gijs wil zien?

Ofwel, "Show me the Cat, Baby!!"
pi_45469289
Nee hoor, maar ze heeft al gezegd dat ze een foto zal gaan maken .
pi_45469415
Whoooooooo, DOORBRAAK! Van harte gefeliciteerd
Welkom Gijsje (leuke naam ) Kon wel ff wat goed nieuws gebruiken..Ben ook erg trots op je, je hebt het wel voor elkaar gekregen dattie lekker warm en gezellig zit!
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:07:35 #110
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45470594
Nou, ik denk dat die mail van jou ook aardig heeft geholpen. Soort Good Cop, Bad Cop-idee. De huismeester was vol lof voor mij, omdat ik GEEN deuren in wilde gaan trappen. Sommige mensen...., zei hij..

Hij is duidelijk niet gewend aan katten en honden. Tegen de hond zet ie enkel een staart op, maar verder vindt hij haar wel leuk. De katten krijgen meteen een opgeheven poot: Ik mep hoor!! Ik vind hem qua gedrag een beetje raar, maar dat is misschien niet gek na 1,5 maand in een isoleercel. Hij is heel 'vlak', soort van afgestompt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Phedre77 op 18-01-2007 14:38:52 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:40:19 #111
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45472029
Raar gedrag misschien, maar hij is koddig zat.
Geef het even tijd...
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:46:19 #113
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45472178
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:42 schreef jack4ya het volgende:
Raar gedrag misschien, maar hij is koddig zat.
Geef het even tijd...
Koddig is het goede woord voor hem..:-) Ach ja, en hij zit hier net, maar het is wel net alsof hij doof en blind is. Is ie niet, maar hij doet een tikje autistisch aan. Dat is vast morgen goed..:-) Hij heeft ook vlijmscherpe nageltjes, heeft vast nooit een krabpaal gezien.
pi_45472394
Hela! Ik had niet geschreven dat *ik* die deur in ging trappen! Alleen dat er andere mensen waren die er serieus aan dachten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 januari 2007 @ 15:09:16 #115
163650 Greys
pi_45472944
Wauw! Ik werd er eventjes helemaal stiekem emo van toen ik las dat de kat uit het fietsenhok is!! Helemaal geweldig.
De jongen en zijn vriendin hadden NIEMAND die voor de kat kon zorgen? Hij zat dus niet in de gevangenis? Wat een lief sjaaltje heeft hij om, heb jij dat gedaan? Dat hij dat tolereert, meeste katten zouden het er direct weer afkrabben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45473175
Dat sjaaltje .
pi_45473630
wat super dat het opgelost is en wat een schattige kat!!!
geweldig!
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:31:04 #118
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45473882
Joh, alsof ik dat katje meteen ga pesten met zo'n dom sjaaltje als ie net uit de isoleer komt..:-) D'r zat ook nog een bel aan ook! Ik heb het net van zijn nek gehaald.
pi_45474599
Haha super joh!!
En zit er inderdaad koddig uit. Echt goed hoor
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:12:00 #120
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45475603
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef Phedre77 het volgende:
Ik weet niet eens wat zijn naam is, maar hij heet nu even Gijs. En hij heeft een verdikking aan een achterpoot, ik mag er ook niet echt aan zitten. Hij loopt zonder problemen. Lijkt wel een oude breuk ofzo.
Super !
misschien even na laten kijken of het idd een oude breuk is... daar kan hij erg last van krijgen.
Weet je zeker dat zijn baasje e'm wel terug neemt?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:17:56 #121
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45475898
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Super !
misschien even na laten kijken of het idd een oude breuk is... daar kan hij erg last van krijgen.
Weet je zeker dat zijn baasje e'm wel terug neemt?
Nou, hij zou ook voer en spullen komen brengen en ik heb hem niet weer gezien..:-) ik heb liever NIET dat hij hem weer terug neemt, misschien moet ik hem erg bang maken met al die dure dingen, zoals castratie, enting en die poot. Als hij weigert direct te laten castreren (hij stinkt echt naar katerpies, alhoewel hij wel netjes op de bak heeft geplast), laat ik het doen en zodra ik geld in de kat steek is ie van mij. ZO! Nu nog even bedenken hoe ik dat ga brengen..:-) In feite is dat niet eens bang maken, maar de realiteit...
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:29:10 #122
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45476402
waarom kon zijn broer + vriendin er nu niet voor zorgen ? een maand lang??
ik hoop dat gijsje bij jou kan blijven!
pi_45479548
Wat een doorbraak ineens! Helemaal super, goed gedaan Ik had zelf nooit dat geduld op kunnen brengen. Wat is ie lief
pi_45479772
Sjaaltje

Schouderklopje-award-nominatie!
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:01:16 #125
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45480484
Wat een heerlijk dier

En wat een bikkel ben jij
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_45482129
Ik vind echt onwijs tof cool VET gaaf te master dat je dit wilt doen, ik moet mij diep schamen dat ik er niet veel voor gedaan heb ik voel me schuldig.

Ik zou graag morgen of volgende week een zak brokken bij je langs brengen als je het goed vind .

Maar echt super super super super bedankt phedre77

Leuke foto's zo ziet die er dus uit, keer wat anders dan halve kopje en pootje onder de deur zien.

hoe oud schat je hem? jaar of 2?

Dankzij Fok! en phedre77 heeft deze kat nu tijdelijk een warm onderkomen

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 19:00:40 ]
pi_45482447
Goeie Fok-actie dit!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:39:10 #128
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45484055
De kat is bijna 1 jaar.

De eigenaar zou vanavond dus langs komen met zijn vriendin om spullen (speeltjes, voer, e.d.) langs te brengen en de kat even te bezoeken. Staat alleen de eigenaar voor de deur met 1,5 blik C-1000 blikvlees en een half pak C-1000 kattebrokken. Hij zei dat hij over 4 dagen pas weer geld had. Oh, voor de castratie,? zei ik. Oh ja, dat ook, antwoordde hij. Hij kan nu niet eens het voer betalen dus.

De poot was bekend. De kat heeft als kitten bij de vorige eigenaar (dus voor deze eigenaar) de poot tussen de deur gehad en daar is gewoon nooit naar gekeken. Het bot zit gewoon niet op de goede plek. Ik zei dat de eigenaar dat meteen na kon laten kijken als hij toch voor castratie ging. Maar als de eigenaar nu geen geld heeft voor brokken, gaat hij straks ook geen geld hebben voor castratie, enting, ontworming (kat heeft best een harde, bolle buik, vast nog nooit ontwormd) en checkup van die poot. Alles bij elkaar, incl. consult, zal hij zo'n 100 euro kwijt zijn aan alleen die dingen, zonder reparaties aan die poot. Ik ben heel erg benieuwd wat dat gaat worden de komende week.

Ik kreeg later een sms van hem dat hij was vergeten te zeggen dat zijn vriendin ziek was en daarom niet mee was. Kweenie, de gozer komt wel aardig en oprecht over, maar het klopt niet allemaal.

Overigens staat het fietshok waar de kat 1,5 maand heeft gewoond nu blank door de storm. Wat een timing he.

Syd, ja, je mag voer komen brengen hoor..:-) Alhoewel ik vind dat die gozer het moet betalen, maar ik heb de indruk dat dat niet goed gaat komen.
  Moderator donderdag 18 januari 2007 @ 19:46:49 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45484443
Ik vind je een topper hoor Phedre77
En wat een koddig mannetje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45484662
Kat heeft dus niet echt goed onderkomen gehad, en hij is nog maar jaartje oud.
Hopen dat die bij jouw mag blijven

Zie de zak brokken als een cadeau voor je nieuwe aanwinst
pi_45487330
Ik heb een tijdje in dit topic gelurkt en ik moet zeggen dat ik het echt top vind dat je die kat hebt opgevangen!
Ik hoop stiekem dat hij toch bij jou mag blijven wonen.
pi_45492240
ik hoop stiekem ook dat hij mag blijven, want zo te horen is de bedoeling wel goed van de eigenaar, maar gaat het niet goed komen. Zou hem in elk geval wel een anti wormen en vlooien behandeling geven.
pi_45492939
Als poes echt niet bij je mag blijven kun je poes altijd nog naar een andere fokker laten "weglopen". Dan heb jij poes niet, maar zij iig ook niet. Zij hebben mi bewezen er niet mee om te kunnen gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:09:39 #134
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45493027
Ik heb goed gezocht naar vlooien en die heeft hij verbazingwekkend genoeg helemaal niet. En ja de bedoeling van de eigenaar is wel goed, denk ik, maar hij mag ook wel wat verder nadenken. Die poot van Gijs maakt echt een lichte S-vorm (waar hij dat niet hoort te doen) en hij ontziet hem echt. Daar loopt ie dus al vanaf kittenleeftijd mee. Ik vind het zo dom dat ie wel speeltjes heeft (die ik nog niet gezien heb) en een dom, sjiek halsbandje, maar geen basisverzorging heeft gehad. Da's gewoon dom dieren houden. Ik zal nog eens proberen een foto te maken van die poot van hem, maar het beest is enorm beweeglijk..:-) Hij is na aanvankelijk erg druk te zijn geweest, nu lekker aan het slapen.

edit: ik hoef Gijs niet perse te hebben, ik wilde altijd een ouwe bok erbij als ik een derde kat zou nemen. Maar ik probeer hem wel los te krijgen van de eigenaar, want ik zie dat allemaal niet gebeuren met goede verzorging. Typisch mensen die hem zat zijn als ie niet meer cute en schattig is.
pi_45494168
Als ik een kat had die zijn/haar pootje tussen de deur had gekregen, dan was ik direct met grote tranen en een enorm schuldgevoel naar de arts gerend. Dat mensen het kunnen negeren
pi_45494459
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:09 schreef Phedre77 het volgende:
edit: ik hoef Gijs niet perse te hebben, ik wilde altijd een ouwe bok erbij als ik een derde kat zou nemen. Maar ik probeer hem wel los te krijgen van de eigenaar, want ik zie dat allemaal niet gebeuren met goede verzorging. Typisch mensen die hem zat zijn als ie niet meer cute en schattig is.
erg is dat he, ik zit hier ook met een hoop opvangratjes.. na een jaar zijn ze niet interessant meer.
underground forever baby
pi_45494747
waar woon je kom de kat zo ophalen
Twinning = boring
pi_45499594
Ach wat goed!! Gijs heeft een warm huisje gevonden! Ik hoop eerlijk gezegd dat de eigenaar besluit hem bij jou te laten.....als je geen geld (ervoor over?) hebt, moet je ook geen dier nemen!
Wat een super leuk beest, hij lijkt wel op de kat van de ouders van mijn vriend, die is inmiddels alweer even overleden maar toch. Daar doet ie me aan denken
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:19:44 #139
84328 Lllaura
painting pictures
pi_45499713
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:08 schreef Inca het volgende:
waar woon je kom de kat zo ophalen
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:22:32 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45499777
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:02 schreef Syd het volgende:

[..]

Ja wel, ik kan makkelijk de deur uit deurpost of hoe noem je dat ? trekken, maarja weet consequenties niet (aanklacht ofzo ?)
Aanklacht wegens vandalisme (waar je waarschijnlijk met een niet al te hoge boete vanaf komt). Vervelender is echter dat je ook aansprakelijk zult worden gesteld voor de schade.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:27:51 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45499889
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef Phedre77 het volgende:
Ja, daar heb ik natuurlijk wel over na zitten denken, maar ik denk niet dat ik dat ga doen. De kat is van deze jongen en zijn vriendin, het is een ONgecastreerde kater van bijna 1 jaar, zonder enting of iets dergelijks. Ik hoop heel hard dat ie niet van plan is in de komende maand te gaan leren sproeien. Wellicht krijg ik geld los van de kerel om hem te laten castreren. Moest nog, zei hij, al dat castreren en enten. De eigenaar is echt heel aardig en ook erg opgelucht dat ik voor de kat wil zorgen, de broer leek me wat stugger. Katje loopt los in de logeerkamer, vreet meteen (hij is eerder te dik dan te dun) en geeft kopjes aan alles. Ik zal foto maken...:-)

Als hij gaat sproeien in de logeerkamer, joh, daar staan erg veel boeken... Dan stop ik hem in mijn fietshok!!! ;-)
pi_45503327
Hihi,
Ik krijg net een mailtje van de huismeester, zo te lezen gaat ie er stiekum van uit dat de kat bij Phedre77 blijft!

Hallo "Natha-"

Kan je mededelen dat de kat uit de berging is.
Heb voor de kat iemand bereid gevonden om hem (tijdelijk) te verzorgen .

m.vr.gr.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2007 @ 18:25:21 #143
163650 Greys
pi_45512177
Ik lees dat (HELAAS!) niet in het mailtje eerlijk gezegd....
Bedoel je omdat tijdelijk tussen haakjes staat?
Maar ik hoop het ook hoor

En Syd, jij je schuldig voelen??? Niet doen hoor! Jij hebt dit topic geopend, zonder dit topic zat die kat (of dreef... door de storm en regen) nu nog in dat fietsenhok!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:58:48 #144
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45515128
misschien de eigenaar kenbaar maken dat je het niet erg vind als de kat bij jou blijft... misschien ziet hij dan een "makkelijke" uitweg en kan jij zoeken naar een geschikt baasje?

Enne, het kittenpakket aanvragen is gratis en zit ook lekkers in
http://www.kittenpakket.nu/
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:44:47 #145
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45522395
Ja, ik wilde inderdaad eens proberen het onderwerp aan te stippen als ik de eigenaar weer spreek. Ik ga hem vragen hoe het zit met de castratie en dergelijke. Als hij meldt dat hij dingen niet kan betalen, spring ik daar op in.
pi_45531804
@Phedre77, liep jij toevallig donderdag met een zak hooi?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:46:49 #147
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45531906
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:41 schreef Syd het volgende:
@Phedre77, liep jij toevallig donderdag met een zak hooi?
Hemparade, maar evengoed bodembedekking voor knagers, dus ja! :-) En een opakar waar een enorme zak kattegrit in zat.
pi_45532061
haha, dan zagen we jouw toch, maar me collega zat beetje hard te schreeuwen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:59:42 #149
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_45532141
Naar mij te schreeuwen? Ik was erg druk bezig de storm te overleven, was allang blij dat ik een zware zak kattegrit heb, want anders had ik het luchtruim gekozen (zeer onvrijwillig dan). Heenweg was een stuk grappiger (voor toekijkers, niet voor mij). Maar ja, had spul nodig, eigenaar heeft ook geen kattegrit ofzo geleverd. Hij vroeg wel of ik een kattebak nodig had, maar die heb ik wel. Dat er ook spul IN moet, weet ie toch?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:02:24 #150
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45532199
Heldentopic
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')