Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef sararaats het volgende:
ik ben altijd doodop als ik naar de overkant van het zwembad gezwommen ben
ik eet nu tiramisu
how to spot a rich guy:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Windows media player 11 gaat nu zo snel met het vinden van de nummers die ik ingeef bij het zoek-scherm
Ik snap dat soms niet, in het begin zo traag als stront door een dunne trechter en nu hoef ik maar de eerste letter te geven en hij vindt al vaak het juiste nummer.
Urban Cookie Collective - Feels like heaven
Dat plaatje in de OP maakt dat ik zin heb om te zwemmen in mijn prive zwembad met een leuke meid, om te beginnen onschuldig baantjes trekken natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
how to spot a rich guy:
[afbeelding]
lol we hebben het sporten maar 1.5 uur verschovenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Barra is een sport-held
Dus neukend zwemmen is bij Barra no problemoOf wel
Zonder conditie haal je de overkant niet
Heb jij ooit gerookt Barra? Of ben je clean op het gebied van roken?
Dat het ijs was wist ik ook al niet
Domme Belg dat ik ben![]()
Mensen die te laat zijn op een afspraak heb je inderdaad ook. De een is 10 minuten te vroeg ( zoals ik altijd doe) en de ander is 15 minuten te laat.
10 minuten te vroeg is dan ook weer niet goed.
Gewoon precies op tijd, op het juiste moment.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
how to spot a rich guy:
[afbeelding]
2 jaar lang valt mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol we hebben het sporten maar 1.5 uur verschoven
ik heb wel gerookt ja... 1pakje per dag... 2 jaar lang... daarna ben ik genokt![]()
![]()
heel soms nog een jointje of een sigaar uit cuba ( zoals dit jaar met oud en nieuw in de states )
ik dacht dat je niet het erg zou vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wat doet mijn vriendin met die gozer!
2 maanden wachtlijst? hallo zegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben boos
![]()
vandaag revaldidatie centrum gebeld hoe het er voor staat, waarschijnlijk nog 2 maanden wachttijd!!!!
Medio 2006 was ze ook al aan het revalideren, ik ben ook wel eens benieuwd waarvan. Nooit echt naar gevraagd, kan me wel herinneren dat ze ergens last van heeft maar waarvan precies weet ik nu niet naar boven te halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2 maanden wachtlijst? hallo zegwaarvan moet je revalideren?
Rugklachten of wat anders? Post-Traumatische dystrofie kan ik me herinneren of is dat fout?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef draculettetje het volgende:
weet je eerst was het 2 maanden wachten voordat ik uberhaupt bij de arts mocht komen, toen idd intake gehad en werd ik dus aangemeld (was in november) toen 2 a 3 maanden wachttijd voor de behandeling (zou dus januari februari zijn) en ik mag nu hopen dat het dan uiteindelijk echt maart wordt!
en tot die tijd ga ik 1x in de week naar de fysio
klopt helemaal hoor, maar toen ging de revalidatie dus gewoon via de fysio in het ziekenhuis. Totdat de arts in samenspraak met fysio en arbo arts met het plan kwam om toch maar naar het revalidatie centrum door te sturen, blijf zeg maar beetje hangen en daar kom ik gewoon in een multi disciplinair (schrijf je dat zo) team.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Medio 2006 was ze ook al aan het revalideren, ik ben ook wel eens benieuwd waarvan. Nooit echt naar gevraagd, kan me wel herinneren dat ze ergens last van heeft maar waarvan precies weet ik nu niet naar boven te halen.
Post traumatische dystrofie inderdaad, dat kon ik me nog herinneren aan je verhaal van toen, vorige post van mij laat dat ook al zien. Geen pretjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt helemaal hoor, maar toen ging de revalidatie dus gewoon via de fysio in het ziekenhuis. Totdat de arts in samenspraak met fysio en arbo arts met het plan kwam om toch maar naar het revalidatie centrum door te sturen, blijf zeg maar beetje hangen en daar kom ik gewoon in een multi disciplinair (schrijf je dat zo) team.
Vorig jaar januari officieel diagnose post traumatische dystrofie aan rechter voet
Doe je zwemmen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef draculettetje het volgende:
dank DV en ik was idd blij hoor met de doorverwijzing, en ja ik wist van te voren al wel dat er wachttijd was, maar goed dat het steeds langer wordt.....
Of zwemmend neuken.quote:
Door een kleine misstap zulke zeik over je heen krijgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben gewoon stom van mn fiets gestapt, toen zweepslag in kuit gekregen, waarschijnlijk ook meteen door mn enkel gegaan, niet helemaal erkend door de huisartsen post en vervangende huisarts. Nu met resultaat dystrofie. Al wil ik hiermee niet zeggen dat het de schuld van de artsen is hoor.....
en de pijn, gaat de ene dag beter als de ander, de medicatie maakt het houdbaar
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef draculettetje het volgende:
en toch vind ik dat wel knap, neukend zwemmen en of andersom
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:06 schreef draculettetje het volgende:
ik wil alleen maar krassen als ik een prijs win
oeps doet me denken dat ik boven nog een kerst kraslot heb liggen
ook boos is....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben boos
![]()
vandaag revaldidatie centrum gebeld hoe het er voor staat, waarschijnlijk nog 2 maanden wachttijd!!!!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Oversight het volgende:
Opname
http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/Leeg.html
quote:
Stoppen met roken bevalt best okey nu, steeds minder last net na het opstaan. Heb ook meer dromen lijkt het wel. Over uitvindingen doen als uitvinder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
goeiemorgen! Lekker geslapen?
Hoe gaat het met het stoppen met roken?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Stoppen met roken bevalt best okey nu, steeds minder last net na het opstaan. Heb ook meer dromen lijkt het wel. Over uitvindingen doen als uitvinder.
Maar nu dus geen echte grote behoefte aan sigaret. Alsof het weg begint te ebben nu.
Nu nog sporten en dan zit het helemaal snorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het knap van je, echt waar![]()
Beetje lezen misschien? wandeling maken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Metro
Net even frisse douche genomen maar ik weet niet wat ik zal gaan doen nu, wie weet film kijken of gamen?
Ik mis het ritme
Het ritme is verstoord doordat ik niet meer rookMaar ook dat maakt niet uit. Komt vanzelf goed.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Beetje lezen misschien? wandeling maken?
Je moet er ook geduldig voor zijn. Het duurt een tijdje voor ie geladen is.quote:
Half 9.... Dat klinkt hemels!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:31 schreef Metro2005 het volgende:
waarom
WAAROM is het nou nooit eens ergesn RUSTIG
ik kan zoooo slecht tegen geluidsoverlast, dan is het weer keiharde muziek, dit keer is het weer een verbouwing naast me waardoor ik om half 9 al rechtop in mijn nest zat![]()
zoveel gevraagd is dat toch nietgewoon even een tijdje RUST , geen teringherrie aan mijn kop.
Ik weet niet eens meer wat jij zei Neoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:55 schreef Normalneo het volgende:
DV en D.J. excuses. Ik had voor Daniel de volgende PM, maar die stond niet aan(bij hem), DV jij komt er ook in voor, maar zal dit gelijk even toelichten:
Hoi Daniel.
Ondanks het feit dat de discussie in een ouwehoer mij een beetje teveel werd op een moment wil ik toch even mijn excuses aanbieden. Vanaf het moment dat jij truth binnen-kwam had ik er een beetje "problemen" mee..Ik voelde eigenlijk de bui al hangen. Dit heeft niks met terratorium gedrag te maken, maar eerder met het feit dat ik het soms moeilijk vind hoe er "zomaar" opmerkingen worden geplaatst. Misschien kunnen we op een normale manier weer verdergaan. Ik ben op een gegeven moment iets tever gegaan door zomaar even te vragen of "iets" in mijn hoofd jou ook zou vergeven. Het antwoord is was nee, maar momenteel is het neutraal en zo zou ik het graag willen houden. Ik zal de zaken ook met een korreltje zout nemen de volgende keer. Hetzelfde geld voor de opmerkingen voor dromenvanger(relativeren). Ik vind het echt heel knap wat die jongen doet.
Nou dit was wat ik wilde zeggen. Ik lees snel ever verder in je topic over tha devil.
groetjes,
Mars
DV..bij deze ook mijn excuses van mijn kant naar jou, ik vloog aardig hard door de bocht op een gegeven moment!
Ja, daar was een voorstukje van, die wil ik ook zien iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:12 schreef Normalneo het volgende:
daar wilde ik ook heen gaan..Marietje..
11 januari Apocalyptica..daar ga ik zeker heen..!
Maar vertel eens een beetje magie in die film? En hoe is het acteerwerk? Special effects? Of was hij alleen spannend?In de stijl van the Butterfly effect?
zit hier in mijn duster..heb mijn roes uitgeslapen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat jij zei Neo
Je moet het je niet zo hard aanrekenen allemaal, je maakt je leven te zwaar op die manier.
Dromenvanger weet dus niet waar je het over hebt nuIk ben iemand die niet snel terug kijkt in het bestaan, ik kijk vaak recht vooruit, als jij wat zei 3 dagen geleden wat misschien beledigend was, dan vergeet ik dat na 10 seconde.
Ik kan er wel op reageren maar dat doe ik alleen als ik zelf niet lekker in mijn vel zit.
Ik ben voorstander van lang leve de lol en geen spanningen in het bestaan.
Gewoon lekker doorgaan dus
Excuses aanvaardt maar ik heb je nooit wat kwalijk genomen in principe
Ik ben nu in mijn fotoboek bezig
Mensen mogen mij uitschelden voor van alles en nog wat ( wat jij dus nooit gedaan hebt op fok!) de dag erna vergeet ik het weer.
En dat is zeker niet omdat ik naief ben, ik vind ruzie niet fijn en kwaad zijn omdat mensen iets zeggen vind ik al helemaal niet okey.
Mensen zeggen wel eens wat, en jij bent dus een user die nog nooit mij bewust zonder reden kapot wilde maken.
Dus maak je niet zo druk
Positief denken
Ik hou van relaxte omgangsvormen. Af en toe kun je wel eens afreageren op anderen, heb ik ook vaak genoeg gedaan hier. Maar dan is het aan de andere partij ook om eens door de vingers te kijken en te vergeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
wat ben je toch een lieffie af en toe!
helemaal mee eens hoor DV. En ik vind Neo ook altijd een aardige userquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hou van relaxte omgangsvormen. Af en toe kun je wel eens afreageren op anderen, heb ik ook vaak genoeg gedaan hier. Maar dan is het aan de andere partij ook om eens door de vingers te kijken en te vergeven.
Vergeten en vergeven en zand erover dus. Anders wordt het nooit vreedzaam hier. Of wreedzaam.
In ieder geval, waarom zou je mensen het zo zwaar aanrekenen allemaal?
En daarbij vind ik normalneo een user die zich goed gedraagd en ik kan goed met hem overweg.
In 2007 sowieso geen users gezien waar ik rellen mee kreeg![]()
Ik hoop dus ook op een fok! jaar zonder stress
Ik vond 't echt een hele goeie filmquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:29 schreef Normalneo het volgende:
thx voor je begrip dv..!
@Marietje..dus hij is wel de moeite waard? Dan denk ik dat ik "iemand" maar eens een plezier ga doen vanavond..!
fijne avond en eetzequote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus offline
Film kijken en friture voedsel bestellen
niet als je er pas om half 2 in ligt.quote:
Probeer ertoch wel vaak op tijd in te liggen....Maar voordat ik dan echt slaap.... En ik slaap nogal licht en t miniminimonster ligt in dezelfde kamer..... Vannacht werd ik wakker van m en t was "al" half 4!! En toen heeft ie zomaar nog door geslapen tot half 6!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet als je er pas om half 2 in ligt.
@ droom, dreamcatcher is echt een superfillmheb hem geloof ik al 5 keer gezien inmiddels
![]()
Het is nog bezig. Morgen pas overquote:Op zondag 7 januari 2007 10:22 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe was jullie weekend?
Ik zie alleen maar grijs en regenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:40 schreef Normalneo het volgende:
ohw kiek ik uit mien raam zie ik zo'n lekkah zonnetje
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:40 schreef Normalneo het volgende:
ohw kiek ik uut mien raam zie ik zo'n lekkah zonnetje
quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal![]()
Fijne zoon heb ik![]()
Zit ik nog half slapend achter mijn pc stuurt hij me dit
http://www.youtube.com/watch?v=q-l93gltkCc&eurl=![]()
Ben gelijk klaar wakker![]()
Join the clubquote:
Weet ik nietquote:
Alles okey hierquote:Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Join the club![]()
Hoi dromenvanger, alles goed?
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal![]()
Fijne zoon heb ik![]()
Zit ik nog half slapend achter mijn pc stuurt hij me dit
http://www.youtube.com/watch?v=q-l93gltkCc&eurl=![]()
Ben gelijk klaar wakker![]()
Hier gaat het goed hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alles okey hier![]()
Met jou ook alles okey?
Ik ben rustig de laatste dagen. Heeeeel rustigEn dus slaap ik langer uit en dus ben ik ook meer moe, dus draculettetje dat is misschien het antwoord op jou vraag hoe het kan dat ik moe ben. Omdat ik veel langer slaap de laatste tijd, en uitslapen wil niet zeggen fit wakker worden.
Als ik om 0600 opsta ben ik vaak fitter dan wanneer ik tot 12:00 of 13:00 slaap
Tot een uurtje of 10 is okey, maar tot 12:00quote:Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Ik heb ook vaak hoofdpijn als ik echt lang slaap.
En dan ben ik de hele dag erg duf.
Tot een uurtje 10 is net lekker![]()
Dat heb ik wel eens een poosje gedronken, went ook wel op een gegegeven moment.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Caffeine vrije koffie per ongeluk gezet en die is niet te zuipen![]()
Snel even echte koffie zetten nu![]()
ik hoor je al 3 topics over dat blaartje volgens mijquote:Op zondag 7 januari 2007 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
mijn blaartje is weer groter geworden sinds vanochtend
volgens mij komt het door de smeerworst, sinds ik dat opheb is ie ineens weer groter
dat weet ik zeker ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoor je al 3 topics over dat blaartje volgens mijWeet je zeker dat het geen koortslip is?
En je zit er niet aan te pulken? Dan zou ik idd even naar de ha gaan, het zou volgens mij allang genezen moeten zijn als het alleen maar een brandblaartje isquote:Op zondag 7 januari 2007 15:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat weet ik zeker ja.
Toevallig ken ik iemand die tandartsassistente is en die zei ook dat het een blaar was. (brandblaar)en sorry dat ik zoveel klaag erover maar het is gewoon zoooooo irritant en het wil ook maar niet echt weggaan, iedere keer is het bijna weg en dan komt het ineens in een paar uur weer terug
![]()
Ik geef het nog tot het einde vd maand en dan ga ik naar de dokter.
ik zit er niet steeds aan te plukken nee (nu dan) maar voor deze week wel en toen ging het ook niet echt overquote:Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
En je zit er niet aan te pulken? Dan zou ik idd even naar de ha gaan, het zou volgens mij allang genezen moeten zijn als het alleen maar een brandblaartje is
Hoi DVquote:Op zondag 7 januari 2007 15:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede middag Barra en Marietje en iedereen
Lange wandeling met de hond gemaakt om even eruit te zijn, het niet roken zorgt voor een depressief gevoel, hetzelfde depressieve gevoel dat tijdens een lichte depressie naar voren komt. Ik voel me dus lichtelijk depressief nu![]()
Dat gevoel omschrijven even
Een soort van leegte in mij, diep van binnen heerst een leegte en er is de gedachte aan de zinloosheid van het bestaan. Overal vrolijke mensen maar ook die mensen zijn niet vrolijk. Het is ook de winter-blues en de tijd na de feestdagen die me de das om doen nu![]()
Verder uitleggen kan niet, eigenlijk zou het mogelijk moeten zijn dat je een gevoel doet uploaden op internet, zouden mensen even kunnen voelen hoe verdrietig ik me voelKunnen mensen meevoelen hoe het voelt nu.
Maar goed, straks gaat de zon schijnen en is het 22 graden buiten en dan is het weer anders natuurlijk. Sporten gaat gebeuren.
Dat buiten lopen met de hond is ook al okeyZowel voor mijn hond als voor mij. Alleen die gore uitlaat-gassen
Ik ruik alles 10 keer zo goed nu
Helloquote:Op zondag 7 januari 2007 15:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hoi DV
Vervelend dat je je niet zo goed voeltBen je nog steeds aan het stoppen met anti depressiva? Kan het daarmee te maken hebben?
Maar wandelen en sporten is een goed plan, dan maakt je lijf ook endorfinen aan waardoor je je beter gaat voelen
Nee, dat lijkt me niet manisch nee, als je gewoon een beetje positief en vrolijk in het leven wilt staan.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hello
Anti depressiva ook al 3 weken mee gestopt inderdaad, en dan nog 1 week geen sigaret gehad, dubbele pret
Maar goed, die manie die ligt toch altijd op de loerDus be prepared. Maar ik wil niet manisch worden, ik wil gewoon een optimistische vrolijke stemming hebben. Een optimistische stemming is geen manische stemming, maar dan is het bij mij dus zo dat het net van het een naar het ander gaat zomaar. Van depressief naar optimistische naar manisch is in 1 dag gebeurt hier. Zoals vorige keer ook het geval was.
Maar dan is het zonder anti depressiva misschien moeilijker om manisch te worden en ik wil dus ook niet manisch zijn.
Ik wil het door een roze bril zien een beetje, alles positief inzien en kunnen lachen en geen zorgen om het bestaan. Dat is toch niet persee manisch of wel?
Hoe gaat het met Marietje?
Muziek nuTis niet makkelijk nu, maar goed, ik mag niet klagen
Tis een soort zeurend gevoel van zelf- medelijden dat ik nu ervaar
En dan ben ik echt niet bewust bezig van hoe zwaar het is zonder sigaret of wat dan ook.
Een sombere stemming is het, dus wie weet niet eens met zelf-medelijden te maken
Maar goed, we zullen doorgaan. En keep on smiling etc etc. Altijd blijven lachen![]()
Werken of niet werken, tis toch hetzelfdequote:Op zondag 7 januari 2007 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet manisch nee, als je gewoon een beetje positief en vrolijk in het leven wilt staan.
Knap dat je nog steeds niet rookt![]()
Met mij gaat het wel goed op het moment![]()
Ben een beetje huishoudelijk aan het doen en tussendoor een beetje FOK!ken. Morgen weer werken, geen zin in![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef Mirage het volgende:
mensjes uit alle windstreken en de verschillende milieus....
Vermist!, zusje van 16 omgeving waddinxveen leiden gouda
Ja, ik ook..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop dat ze alleen is wezen stappen en alles goed gaat
Ja... Hoop ook dat het alleen een "puberstreek" is.....quote:Op zondag 7 januari 2007 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop dat ze alleen is wezen stappen en alles goed gaat
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef Mirage het volgende:
mensjes uit alle windstreken en de verschillende milieus....
Vermist!, zusje van 16 omgeving waddinxveen leiden gouda
dat lijkt me een van de 'engste' dingen van het moeder- of ouderschap. Dat er vanalles met je kinderen kan gebeuren.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... Hoop ook dat het alleen een "puberstreek" is.....
*Vampje zich steeds vaker af vraagt wat r te wachten staat met puberende monsters.... De oudste is nu 10....Komt steeds dichterbij en als ze een beetje op dr moeder lijkt....
Precies, en dat je dan eigenlijk alleen maar machteloos kunt toekijkenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat lijkt me een van de 'engste' dingen van het moeder- of ouderschap. Dat er vanalles met je kinderen kan gebeuren.![]()
Ik ook. En ook die jongen uit Bennebroek, ook al zo'n verhaalquote:Op zondag 7 januari 2007 19:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies, en dat je dan eigenlijk alleen maar machteloos kunt toekijken![]()
Ik hoop dat ze snel thuis komt.
you're very very welcomequote:
jaquote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Is iemand van jullie vroeger wel eens weg gelopen?
Ik nog nooitquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Is iemand van jullie vroeger wel eens weg gelopen?
weggebleven en op mezelf gaan wonenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Voor eens en voor altijd weg gelopen of slechts tijdelijk?
fijn dat je deze wel achter een linkje hebr gezet. Hoop dat je dat in het vervolg met die andere ook doen. Ik weet het zelf ook wel zonder dat ik er de hele tijd mee geconfronteerd word, hoe hypocriet dat ook is.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
fijn dat je deze wel achter een linkje hebr gezet. Hoop dat je dat in het vervolg met die andere ook doen. Ik weet het zelf ook wel zonder dat ik er de hele tijd mee geconfronteerd word, hoe hypocriet dat ook is.
quote:
Ow, maar ik was niet boos hoor. Ik zei het alleen maar. En ja... de waarheid is hard en ik weet het echt wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet boos worden![]()
Zal ik die ene foto's even weghalen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, maar ik was niet boos hoor. Ik zei het alleen maar. En ja... de waarheid is hard en ik weet het echt wel.
HARDE waarheden?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:13 schreef Mirage het volgende:
viespeuken !
quote:
why? Was er brand? Wekker kapot en je dacht dat het veel later was?quote:Op maandag 8 januari 2007 07:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen om 10 voor 4 uit bed getrommeld![]()
[NSC]Het grote nachtelijke slowchat topicquote:Op maandag 8 januari 2007 07:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
why? Was er brand? Wekker kapot en je dacht dat het veel later was?
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen om 10 voor 4 uit bed getrommeld![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
[NSC]Het grote nachtelijke slowchat topic
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foutjequote:Op maandag 8 januari 2007 07:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben rond 13.00 uur in slaap gevallen en tegen 15.00 werd ik weer wakker,quote:Op maandag 8 januari 2007 12:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Foutje![]()
Bedankt
Kun je er wel om lachen? Of lig je nu helemaal kapot op de bank?
Ik wil ook weer eens om 0400 op zijn
Ik was even weg. Heb allerlei nieuw materiaal van de bibliotheek en nieuwe zuig-tabletten van nicotine. Rolling stones in concertquote:
Dus je hebt de slaap ingehaald, en een black-out gekregen dus??quote:Op maandag 8 januari 2007 15:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben rond 13.00 uur in slaap gevallen en tegen 15.00 werd ik weer wakker,
ik kan mij niet meer herinneren wat ik ging doen vorodat ik in slaap viel.
En ik heb het KOUD !!!!!!
Precies, alles op z'n tijd, nu eerst kappen met de sigaretten en die tabletten komen dan later welquote:Op maandag 8 januari 2007 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik was even weg. Heb allerlei nieuw materiaal van de bibliotheek en nieuwe zuig-tabletten van nicotine. Rolling stones in concert4 dvd's en alle video-clips van metallica vanaf 1989 tot en met 2004. Plus nog wat muziek cd's.
Zegt de vrouw bij albert heyn achter de balie dat ik maar beter ook kan stoppen met die zuig-tabletten, ik zeg tegen haar dat ik al blij ben dat ik geen rook meer in de longen krijg.
ik moet ook sporten...ik hou er alleen niet zo vanquote:Nu koffie zetten![]()
Geen bier vandaag dus, heb geen zin om te drinken door de week. Ben geen alcoholist
Ik ben een sport-man( alleen nu nog sporten om dat te kunnen zeggen
)
die lekker een fleeceding aan en zet een warme kop thee ofzoquote:Op maandag 8 januari 2007 15:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben rond 13.00 uur in slaap gevallen en tegen 15.00 werd ik weer wakker,
ik kan mij niet meer herinneren wat ik ging doen vorodat ik in slaap viel.
En ik heb het KOUD !!!!!!
nee, wel een 14jarig teefje.quote:
ah gelukkig heb je het niet over mijquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah gelukkig heb je het niet over mij![]()
nee ik ben 13quote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
natuurlijk niet !
Jij bent een 14 jarig blond schetig poedeltje![]()
quote:
lol ja vindet gekquote:Op maandag 8 januari 2007 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
'NASA vond en doodde leven op Mars'
Die graancirkels komen ook helemaal niet van Marsmannetjes maar van uranusvrouwtjes. Die zijn van de creatieve soort.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:03 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ja vindet gekals ze straks groot zijn komen ze onze graanvelden vernielen.... gelijk aanpakken bij de bron ziede wel
stel criminelen
venus vrouwkes dan,, van uranus komen de oudjes weerquote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die graancirkels komen ook helemaal niet van Marsmannetjes maar van uranusvrouwtjes. Die zijn van de creatieve soort.![]()
Llo..waarom bloos je?quote:
hij is altijd zo snel verlegen whehequote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
venus vrouwkes dan,, van uranus komen de oudjes weer
Te lui voor pm maar wil mijn vriendin maar al te graag ruilen !quote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ZO VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN???![]()
grrrrrrrrrr mn vriendin is af en toe zoooooon vervelend kreng!
dames intresse?
zijn jullie je kerel ook zat en wil je ruilen
graag ff een pm
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef fvivif het volgende:
Jullie hebben het wel tegen de enige echte Miss PUB !!
Frederiqueske![]()
![]()
vriendin? huh?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:12 schreef fvivif het volgende:
[..]
Te lui voor pm maar wil mijn vriendin maar al te graag ruilen !
Klopt, geen graancirkels...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah. Die van venus zijn van die succubusen. Die maken geen graancirkels.
Vraag maar aan Mirage. Die komt eigenlijk ook van Venus.
wij van mars vinden dat vrouwen zich idd moeten kortwiekenquote:
Och, een beetje ectoplasma is nie lelijkquote:
Dan moet je je van mijn pm verder maar niks meer aantrekkenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wij van mars vinden dat vrouwen zich idd moeten kortwieken
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet je je van mijn pm verder maar niks meer aantrekken![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Klopt, geen graancirkels...
wij van venus kortwieken mannen![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ja, schat.
Mocht je tijd willen vrijmaken voor de rugmassage die ik je dagelijks MOET geven, ik zit naast je op de bank, en heb de olie in de buurt...
EN natuurlijk zet ik mijn koffie gelijk weg als je zover bent..
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ja, schat.
Mocht je tijd willen vrijmaken voor de rugmassage die ik je dagelijks MOET geven, ik zit naast je op de bank, en heb de olie in de buurt...
EN natuurlijk zet ik mijn koffie gelijk weg als je zover bent..
![]()
quote:
goh, begin ik indruk te maken ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat was vroeger...
![]()
Lady Mir...
(afwas klaar hoor schat, anders durfde ik niet te internetten...)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Lord OS.....
weet je wat het verschil is tussen jou en deze personen?
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]en jij kan het weten !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Lord OS.....
weet je wat het verschil is tussen jou en deze personen?
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen broeken meer, wrijf het nog even in?
..toch zijn daar ook weer voordelen aan..
◢◤
ik draag heel af en toe ook een kilt hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 19:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik heb geen broeken meer, wrijf het nog even in?
..toch zijn daar ook weer voordelen aan..
Niet eens.. ... een wandelingetje door het "rookhol" is genoeg!quote:
schaam je.... ze zijn van mijn leeftijdquote:
Heb vanmiddag helemaal in een deuk gelegen. Ik moest voor mijn werk een flinke voorraad postzegels halen.quote:
En jij mijn homoseksuele neefjequote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schaam je.... ze zijn van mijn leeftijdje kan me geile tante zijn
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef Mirage het volgende:
en hierom kijk ik het nieuws niet meer..
Moeder ontkalkt dochter !
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb vanmiddag helemaal in een deuk gelegen. Ik moest voor mijn werk een flinke voorraad postzegels halen.
Er staat een roze rookworst op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(geen smiley kon dit uitdrukken)
quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weets roze staat me beeldig
.....
Ik kiende het niet uit. ik zag het pas toen ik het oip een envelop deed met logo. Geweldig gewoon.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
hoe heb je dat kunnen uitkienen ?????
[afbeelding]
Ow dear, dat mag hoor. Zowel de roze shit als mijn andere naam gebruikenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan mot je Danielles nokwanda 's roze pantoffeltjesen haar roze slip en haar roze pyamaatje eens aanpassen
![]()
![]()
edit: nick ipv naam![]()
pas maar op... ik rand je aan en vreet je op !quote:Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan ik niet doen... anders bespringen jullie me
baby blauw schijnt me ook een heel hoog schattigheids niveau te geven
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
pas maar op... ik rand je aan en vreet je op !
succubus is in tha house
[afbeelding]
Ik beet mijn ketting door.quote:
eerder zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
pas maar op... ik rand je aan en vreet je op !
succubus is in tha house
[afbeelding]
af en toe niet alleen afstoffen, maar met vocht schoonmaken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Denk dat ik vandaag even de slaapkamer ga stoffen en afstoffen helemaal, volgens mij doet die huismijt me niet goed![]()
Gisteren nog gelezen dat je moet oppassen voor huismijt omdat je er astma van kunt krijgen. Dus vandaag ga ik even 1 uur uittrekken om alles stof-vrij te maken.
Op de slaapkamer zit mijn hoofd dus helemaal dicht, en zodra ik onder ben gaat de neus weer open en kan ik weer vrij ademen.
quote:Af en toe te laks met het schoon maken dus, dan laat ik het liggen terwijl ik in principe iedere maand de slaapkamer een grondige beurt moet geven. Even 1-2 uur per maand uittrekken om alle stof weg te halen. Of om de 2 weken.
Stof![]()
Ik ben allergisch voor stof, dat staat al vanaf het begin vast, dus hoe dom ben ik dat ik niet iedere 2 weken even alle stof weg haal?
Als ik nu onder mijn bed ga kijken dan ligt daar dus echt stof![]()
Ook op de balken en ook op de laminaat en overal.
Maar dan ben je dus druk bezig met onzinnige zaken en dan doe je de belangrijke zaken links laten liggen
Het is geen rotzooi op de slaapkamer, het is netjes opgeruimd, maar het is de stof die belangrijker is om weg te halen. Boeken die overal liggen is minder slecht voor mij dan de stof.
Dus vandaag ga ik stoffenEven doorbijten en met stofmasker op stoffen.
Tis een ouder huis hier, en dan komt de stof vanzelf naar voren. In huizen die in 2000 gebouwd zijn is er vanzelf minder stof aanwezig.
Stof![]()
Ik heb een hekel aan stof, en aan uitlaat-gassen ook.
Ben je gestopt met roken, loop je nog in de vieze uitlaatgassen.
Zodra je stopt met roken ruik je die vieze uitlaatgassen eens zo goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
af en toe niet alleen afstoffen, maar met vocht schoonmaken.
Vochtige doek en als je geen tapijt hebt even dweilen.
Dat schijnt erg goed te helpen.
[/sub]
Met vochtige doek inderdaadIk heb een soort kunstof plastic liggen en daar ga ik ook met de dweil even overheen, eerst stofzuigen en dan met de dweil. Maar ik begin met het plafond, zodat alles naar beneden valt en dan als laatste de grond dus. Ga ik eerst de grond doen en dan naar boven werken richting het plafond dan ligt de grond daarna weer vol zooi. Van boven naar beneden
[quote]je hebt helemaal gelijk !
Inderdaad hypochonderen want ik heb nu ook kapotte lippen en dan denk ik meteen dat het kanker isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
DV.... je bent aan het hypochonderen.
Dat wil inderdaad zeggen dat je je onnodig druk maakt.
A) je bent verkouden
B) je bent gestopt met roken
Logisch dat je je nu suf hoest en het benauwd hebt. Ik heb nu een dag niet gerookt. Vreeeeeselijk!!!!
echt.... ik ben onrustig en ik vind het NIET leuk. Maar het lijkt wel of ik benauwder ben en duizelig alsof ik een borrel opheb. Heel raar.
Dat hoor ik van meer mensen. Dat tdat het eerste effect is van je lichaam dat de afvalstoffen verwijdert.
Die huisstofmijt zat er ook toen je wel rookte en teveel hygiene zal je alleeen ziek maken. Een prikkelloze omgeving is misschien voor astmapatienten beter, voor een verder gezongmens verlaagt het enkel de weerstand.
En zie het zo.... heb je tenminste veel mijt in bedGezellig
Moet je het vorige deel eens lezenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:44 schreef Mirage het volgende:
Gezinnetje genaaid door de BurgerKing Part 2!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:18 schreef nokwanda het volgende:
En zie het zo.... heb je tenminste veel mijt meid in bedGezellig
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:11 schreef Bastard het volgende:
http://thrillingwonder.bl(...)e-bambi-thumper.html
Die iconquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Hou vol dames!
Dat kortademige herken ik Mirage, had ik ook ooit toen ik een stoppoging waagde.
ik was al kortademig. Neem gewoon een extra puf nuquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Hou vol dames!
Dat kortademige herken ik Mirage, had ik ook ooit toen ik een stoppoging waagde.
zo'n pufapparaatje dat astmapatienten ook hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik was al kortademig. Neem gewoon een extra puf nu![]()
Beterschap DVquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik snak soms ook naar extra lucht, al vanaf het begin van dit jaar, af en toe een extra puf naar adem omdat ik dat nodig heb.
Zonder apparaat dus.
Maar ik ben zo ziek als maar wat nuOok eens okey om te zijn, ziek zijn. Uitzieken, alleen even wat lip-balsem kopen nog, kapotte lippen is niet prettig. Labello of blistex.
Nu weer richting de bank
Snifff snifff snoefff snaffff.......hatsjoe met de hand voor de mond
Hoesten valt dus meeIk hoest amper, het is eerder neus-verkoudheid dus neus-spray is ook geen slecht idee.
Ja, een tijdelijke tegen astmatische bronchitis. heb geen astmaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo'n pufapparaatje dat astmapatienten ook hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |