Ach hij is nieuw hier....quote:Op maandag 8 januari 2007 03:21 schreef bolivian het volgende:
Waar heb ik dit eerder gezien?
Vast nachtdienst en heeft al een tijdje op Frontpage rond gewandeltquote:Op maandag 8 januari 2007 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach hij is nieuw hier....![]()
nee hoor niet nieuwquote:Op maandag 8 januari 2007 03:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Vast nachtdienst en heeft al een tijdje op Frontpage rond gewandelt
Nja onze nachtelijke SC reeks NB is na 200 deeltjes geslotenquote:Op maandag 8 januari 2007 04:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee hoor niet nieuw
zit vaker op R&P en GC
Okequote:Op maandag 8 januari 2007 04:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nja onze nachtelijke SC reeks NB is na 200 deeltjes gesloten![]()
ja schande!quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 04:50 schreef Mirage het volgende:
ja euh... mijn wekker stond verkeerd
Het was de bedoeling dat om 10 voor 7 op zou staan.. het was 10 voor 4 bleek later
Maar goed.. ik had de twee oudsten al aangekleed en aan de ontbijttafel gezet...
eerst maar hun boterhammen op laten eten dus
nou... op dit moment mij pestenquote:Op maandag 8 januari 2007 04:53 schreef Lyr het volgende:
[..]
En wat gaan die nu doen in de uurtjes tussen nu en school?
Gezellige boel daar, zo vroeg in de morgen.quote:Op maandag 8 januari 2007 04:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou... op dit moment mij pesten
Ze kletsen mij mijn oren van mijn hoofd...
de oudste is gisteren terug gekomen van een logeerpartij dus die heeft genoeg te kwebbelen,
de jongste stookt de beide honden op....
en mijn vent kwam net al naar beneden:
"Godver, het is pas kwart voor 5 !! Mag IK in ieder geval nog even slapen ???"
ja hoor.... JIJ wel....
quote:Op maandag 8 januari 2007 05:00 schreef Lyr het volgende:
[..]
Gezellige boel daar, zo vroeg in de morgen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 04:50 schreef Mirage het volgende:
ja euh... mijn wekker stond verkeerd
Het was de bedoeling dat om 10 voor 7 op zou staan.. het was 10 voor 4 bleek later
Maar goed.. ik had de twee oudsten al aangekleed en aan de ontbijttafel gezet...
eerst maar hun boterhammen op laten eten dus
Hij liep blijkbaar 4 uur voor ????quote:Op maandag 8 januari 2007 05:03 schreef Lyr het volgende:
Had je de wekker trouwens verkeerd gezet of loopt hij niet goed?
Slaap zacht.quote:Op maandag 8 januari 2007 05:26 schreef nikky het volgende:
Ik zal zo ook mijn bedje were inkruipen. Eens kijken of ik nog wat slaap kan pakken..
Vermakelijk topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |