Origineel bericht:quote:Moeder 'ontkalkt' dochter
ROSTOCK - Een Oost-Duitse moeder heeft haar jonge dochter jarenlang gedwongen bijtende ontkalker en azijn te drinken. Het kind is daardoor invalide geworden.
De nu 27-jarige moeder moet zich voor de rechter verantwoorden voor haar daad. Ze gaf ook toe haar dochter Lea-Marie (5) met kokend water te hebben overgoten om verzekeringsgeld te kunnen innen.
Een psychiater oordeelde maandag tijdens het proces in het Oost-Duitse Rostock dat de vrouw volledig toerekeningsvatbaar is.
De werkloze moeder zei dat ze zich door het kind vaak overbelast had gevoeld. Ze gaf al aan haar dochter, die in een pleeggezin is opgenomen, 30.000 euro smartengeld te willen betalen.
O?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Oost-Duitsland bestaat al een tijdje niet meer trouwens
Wel als aanduiding. Ik neem aan dat jij begreep wat ze ermee bedoeldenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, dat zoiets nooi in het geciviliseerd westen zou gebeuren natuurlijk. Volkomen overbodig om tot twe emala toe er bij te vermelden dat het Oost-Duitsland is, dat wist ik na één keer ook wel.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wel als aanduiding. Ik neem aan dat jij begreep wat ze ermee bedoelden
hoezo je hebt nog altijd oost-west-zuid en noord Duitsland hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, inderdaad er staat twee keer Oost-Duitsland, en dat is meteen een stigmatisatiequote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat zoiets nooi in het geciviliseerd westen zou gebeuren natuurlijk. Volkomen overbodig om tot twe emala toe er bij te vermelden dat het Oost-Duitsland is, dat wist ik na één keer ook wel.
Je spreekt jezelf een beetje tegen kerel.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:55 schreef Ericjuh het volgende:
ik ben absoluut tegen de doodstraf of straffen waar mishandeld wordt, maar als ik dit lees dan mogen ze die vrouw langzaam (en vooral heeeeeeel pijnlijk) laten doodgaan.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:29 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
ze mogen d'r niet stenigen of anderzinds doodmaken...
wel goed vernederen,
en misschien een sigaretten kiosk met sigaretten en aanstekers een paar meter verderop plaatsen ?
Het staat in nogal wat kranten/zenders:quote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit lijkt mij een onzin bericht.
Die halen het ook gewoon van het ANP (de Duitse versie danquote:Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef TeChNo2 het volgende:
Het staat in nogal wat kranten/zenders:
Tagesspiegel
MV regio
NDR
Der Spiegel
om er maar eens een paar te noemen...
Dus het is gezond om ontkalker te drinken ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit lijkt mij een onzin bericht.
De botten komen enkel in contact met bloed, dus zou het bloed zuur geworden moeten zijn om de botten te ontkalken. En dat is nogal onwaarschijnlijk, ten eerste worden zuren stoffen in de darmen geneutraliseerd door basen uit de alvleesklier en ten tweede is een verstoring van de bloed-pH lager dan 6,8 (acidose) dodelijk dus dan zou ze al overleden moeten zijn want een pH van 6,8 is niet voldoende om botten te ontkalken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |