Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef sararaats het volgende:
ik ben altijd doodop als ik naar de overkant van het zwembad gezwommen ben
ik eet nu tiramisu
how to spot a rich guy:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Windows media player 11 gaat nu zo snel met het vinden van de nummers die ik ingeef bij het zoek-scherm
Ik snap dat soms niet, in het begin zo traag als stront door een dunne trechter en nu hoef ik maar de eerste letter te geven en hij vindt al vaak het juiste nummer.
Urban Cookie Collective - Feels like heaven
Dat plaatje in de OP maakt dat ik zin heb om te zwemmen in mijn prive zwembad met een leuke meid, om te beginnen onschuldig baantjes trekken natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
how to spot a rich guy:
[afbeelding]
lol we hebben het sporten maar 1.5 uur verschovenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Barra is een sport-held
Dus neukend zwemmen is bij Barra no problemoOf wel
Zonder conditie haal je de overkant niet
Heb jij ooit gerookt Barra? Of ben je clean op het gebied van roken?
Dat het ijs was wist ik ook al niet
Domme Belg dat ik ben![]()
Mensen die te laat zijn op een afspraak heb je inderdaad ook. De een is 10 minuten te vroeg ( zoals ik altijd doe) en de ander is 15 minuten te laat.
10 minuten te vroeg is dan ook weer niet goed.
Gewoon precies op tijd, op het juiste moment.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
how to spot a rich guy:
[afbeelding]
2 jaar lang valt mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol we hebben het sporten maar 1.5 uur verschoven
ik heb wel gerookt ja... 1pakje per dag... 2 jaar lang... daarna ben ik genokt![]()
![]()
heel soms nog een jointje of een sigaar uit cuba ( zoals dit jaar met oud en nieuw in de states )
ik dacht dat je niet het erg zou vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wat doet mijn vriendin met die gozer!
2 maanden wachtlijst? hallo zegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben boos
![]()
vandaag revaldidatie centrum gebeld hoe het er voor staat, waarschijnlijk nog 2 maanden wachttijd!!!!
Medio 2006 was ze ook al aan het revalideren, ik ben ook wel eens benieuwd waarvan. Nooit echt naar gevraagd, kan me wel herinneren dat ze ergens last van heeft maar waarvan precies weet ik nu niet naar boven te halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
2 maanden wachtlijst? hallo zegwaarvan moet je revalideren?
Rugklachten of wat anders? Post-Traumatische dystrofie kan ik me herinneren of is dat fout?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef draculettetje het volgende:
weet je eerst was het 2 maanden wachten voordat ik uberhaupt bij de arts mocht komen, toen idd intake gehad en werd ik dus aangemeld (was in november) toen 2 a 3 maanden wachttijd voor de behandeling (zou dus januari februari zijn) en ik mag nu hopen dat het dan uiteindelijk echt maart wordt!
en tot die tijd ga ik 1x in de week naar de fysio
klopt helemaal hoor, maar toen ging de revalidatie dus gewoon via de fysio in het ziekenhuis. Totdat de arts in samenspraak met fysio en arbo arts met het plan kwam om toch maar naar het revalidatie centrum door te sturen, blijf zeg maar beetje hangen en daar kom ik gewoon in een multi disciplinair (schrijf je dat zo) team.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Medio 2006 was ze ook al aan het revalideren, ik ben ook wel eens benieuwd waarvan. Nooit echt naar gevraagd, kan me wel herinneren dat ze ergens last van heeft maar waarvan precies weet ik nu niet naar boven te halen.
Post traumatische dystrofie inderdaad, dat kon ik me nog herinneren aan je verhaal van toen, vorige post van mij laat dat ook al zien. Geen pretjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt helemaal hoor, maar toen ging de revalidatie dus gewoon via de fysio in het ziekenhuis. Totdat de arts in samenspraak met fysio en arbo arts met het plan kwam om toch maar naar het revalidatie centrum door te sturen, blijf zeg maar beetje hangen en daar kom ik gewoon in een multi disciplinair (schrijf je dat zo) team.
Vorig jaar januari officieel diagnose post traumatische dystrofie aan rechter voet
Doe je zwemmen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:09 schreef draculettetje het volgende:
dank DV en ik was idd blij hoor met de doorverwijzing, en ja ik wist van te voren al wel dat er wachttijd was, maar goed dat het steeds langer wordt.....
Of zwemmend neuken.quote:
Door een kleine misstap zulke zeik over je heen krijgenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben gewoon stom van mn fiets gestapt, toen zweepslag in kuit gekregen, waarschijnlijk ook meteen door mn enkel gegaan, niet helemaal erkend door de huisartsen post en vervangende huisarts. Nu met resultaat dystrofie. Al wil ik hiermee niet zeggen dat het de schuld van de artsen is hoor.....
en de pijn, gaat de ene dag beter als de ander, de medicatie maakt het houdbaar
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:26 schreef draculettetje het volgende:
en toch vind ik dat wel knap, neukend zwemmen en of andersom
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:06 schreef draculettetje het volgende:
ik wil alleen maar krassen als ik een prijs win
oeps doet me denken dat ik boven nog een kerst kraslot heb liggen
ook boos is....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef draculettetje het volgende:
ik ben boos
![]()
vandaag revaldidatie centrum gebeld hoe het er voor staat, waarschijnlijk nog 2 maanden wachttijd!!!!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Oversight het volgende:
Opname
http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/Leeg.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |