Waar moet je allemala voor leren dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ga weer lerenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze moet nog 600 bladzijden en gisteren was ze pas op blz 50....quote:Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar moet je allemala voor leren dan?
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar moet je allemala voor leren dan?
nu op pagina 150quote:Op maandag 8 januari 2007 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ze moet nog 600 bladzijden en gisteren was ze pas op blz 50....
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
@ Nesle nog eventjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.: Op youtube.com staan heel veel scenes van het nieuwe seizoen. Ik ben zo gek geweest om ze allemaal te kijken ook al staan ze niet in de juiste volgorde!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben blij dat ik er vanaf benquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Leuk die toetsweken
wat heb je gestudeerd? of had ik dat al eens gevraagd..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben blij dat ik er vanaf benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soempie!!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Soempie het volgende:
In Wageningen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat voor werk doe je nu dan?
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Soempie!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop