Die heb ik aangemaakt maar wederom voor nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef Jayhawk het volgende:
we zitten al op 25 !
Hehe, is je Fuck Her Gently topic ook nog steeds open?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik aangemaakt maar wederom voor niets![]()
Ligt er aan wat voor 'n haar je hebt. Wil je juist dat krullen mooi uitkomen, moet je gelwax gebruikenquote:
sowwy powwyquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik aangemaakt maar wederom voor niets![]()
Ook datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hehe, is je Fuck Her Gently topic ook nog steeds open?
Zwitsal!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef Nesle het volgende:
Amandelolie werkt tegen pluizig haar.
Of die babyzooi die zo lekker ruikt, kan ff niet op de naam komen
Ja nog zoiets: het ene jaar heb ik ontzettend veel krullen en dan opeens weer stijl haar. Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor 'n haar je hebt. Wil je juist dat krullen mooi uitkomen, moet je gelwax gebruiken
Cute!quote:
Wat dan? Ik zie het niet?quote:
Dan moet je ze vertellen dat ze hun gang mogen gaan en moeten doen wat zij leuk vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde kapsel. Zodra ze vragen wat ik wil kom ik in paniek altijd met hetzelfde antwoord:
Doe maar tot op mn schouders!
In laagjes?
Ja, doe maar.![]()
dat heb ik ook 's gedaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je ze vertellen dat ze hun gang mogen gaan en moeten doen wat zij leuk vinden
Heb je een pony?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde kapsel. Zodra ze vragen wat ik wil kom ik in paniek altijd met hetzelfde antwoord:
Doe maar tot op mn schouders!
In laagjes?
Ja, doe maar.![]()
Ik ook eens en dat doe ik dus nooit meerquote:
Dat is vrouw eigen toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef Soempie het volgende:
Wat kunnen we lang door neuzelen over hetzelfde onderwerp he.
Nee, vroeger welquote:
Maar mij wel dat advies geven hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook eens en dat doe ik dus nooit meer
Ik heb op de basisschool eens promotie gelopen voor een kapper en die ging dan ons haar doen voor we de straat op moesten. Ik kwam naar buiten met een scheidingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
dit is gewoon een goed onderwerp
ik doe het ook nooit weer Nem, of het moet een dijk van een kapper zijn die me echt iets uit zichzelf aanraadt en me kan overtuigen
Alles komt goed.quote:
quote:
Als ik dat wil neem ik mijn schmink wel meequote:Je wilde zeker wat te lachen hebben volgende maand![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef Jayhawk het volgende:
Nem, zullen wij over een ander onderwerp gaan praten?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool eens promotie gelopen voor een kapper en die ging dan ons haar doen voor we de straat op moesten. Ik kwam naar buiten met een scheiding
Wat een ramp was dat
Over vrouwen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over autos of voetbal gaat
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat m'n tanden te poetsen. Nu zit er tandpasta op m'n toetsenbord.
![]()
Ah..de rijdende doodskistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
wat is er mis met auto'sik wil later een mini
zo'n echte originele van vroegah
Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
Ik zat m'n tanden te poetsen. Nu zit er tandpasta op m'n toetsenbord.
![]()
Ik spui zo wel een ergernis ofso...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Jayhawk het volgende:
jij mag kiezen!
Die rolkooi heeft geen reet zien als het motorblok besluit een meter naar achteren te schuivenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Irritante gewoontes van exen [ 2 ]
d'r komt wel een rolkooi in hoor Nem, dat is een vereiste
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Jayhawk het volgende:
Vrouwen zijn een leuk onderwerp!
Dames:
Strakke of losse boksershort?
ik rij goed genoeg om dat te voorkomenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die rolkooi heeft geen reet zien als het motorblok besluit een meter naar achteren te schuiven
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik rij goed genoeg om dat te voorkomen![]()
Neuh..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Etcetera het volgende:
neeheb er wel in gepost trouwens, moet ik dat posten
![]()
je hebt de nieuwequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
Een orginele mini, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Vrouwen met boxers die in een Mini rijden!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Jayhawk het volgende:
Wat is het onderwerp nu? Mini's of vrouwen?
Of boxers
mini-vrouwen in boxersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Jayhawk het volgende:
Wat is het onderwerp nu? Mini's of vrouwen?
Of boxers
het was ook niet erg serieus bedoeld hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Gaan we weer.
Net als mensen die beweren dat ze wel met een slok op kunnen rijden omdat ze al veel ervaring hebben
Ook jij vergeet weer dat niet alleen JIJ een ongeluk kunt veroorzaken maar ook ANDEREN.
die zijn ook lievquote:
Doe mij maar een man in een tijgerstringquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
doe mij maar een vrouw in een heupstring
rrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe mij maar een man in een tijgerstring
Ik!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
strings
wie wil z'n bilnaad nou flossen.... seriously
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Jayhawk het volgende:
Alle mannen tijdens de AKQ meet in tijgerstring
klopt 100%quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
@Etcetre: een rolkooi is inderdaad niets mis mee
Maar ten overvloede: een rolkooi helpt niets tegen een frontale knal
Hier sluit ik mij bij aanquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
strings
wie wil z'n bilnaad nou flossen.... seriously
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |