awwwwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Merel1808 het volgende:
Ze gaan nu Kristel door midden zagen! Mn nichtje is van ellende weggelopen! Wat een spanning! Ik kan het bijna niet aan!
Hoeraaaaa ! Werd eens tijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Merel1808 het volgende:
Ze gaan nu Kristel door midden zagen! Mn nichtje is van ellende weggelopen! Wat een spanning! Ik kan het bijna niet aan!
FOTOS!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef Bravebart het volgende:
Goedemorguh
* XBM zegt ook goedemorguh
Staan in het topic schatquote:
hoe moest ik dat nou wetenquote:
Uuhmquote:
Hey lieverdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah present.
Heuy bosjostiquote:
Meeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeelllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeefquote:
Hij is wel erg verslavend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik luiter toevallig net een liedje van K3!: http://www.youtube.com/watch?v=NxOsjjvxIWk
Nahquote:
Ik probeer MSN te krijgen, maar ik vrees dat ik je zo bel hoor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeelllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Ah, is ook goed liefjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik probeer MSN te krijgen, maar ik vrees dat ik je zo bel hoor!
Net als vanmorgen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook zo.
Joah ongeveer wel.quote:
heb je meer voor jezelfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had helemaal knakworstjes gekocht voor vandaag, ik dacht, dat vinden kleine kindjes wel lekker, lust mijn nichtje gewoon geen knakworstjes
Dan wark ie-j den zelf noar binnen toequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had helemaal knakworstjes gekocht voor vandaag, ik dacht, dat vinden kleine kindjes wel lekker, lust mijn nichtje gewoon geen knakworstjes
Zondagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
Nah, dan die lekkere peren en appels maarquote:
Whehe, foute opmerking in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, dan die lekkere peren en appels maar
NU ik het lees hier ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, foute opmerking in mijn hoofd
Maar peren zijn altijd goed
Ja goed plan BB.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Bravebart het volgende:
Msn ?
Ja, doen we wel even!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NU ik het lees hier ook
Maar goed, plan wel.
Zo ben ik D_A.quote:
In één woord, zondagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, doen we wel even!
Zwemmen
Kleedhokjes
Waterval
Bubbelbad
Weet ik!quote:
quote:
Duidelijk.quote:
ja een luchtje maar .. wilde die ookquote:
Ah, wel leuk, welke?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja een luchtje maar .. wilde die ook![]()
Mexx Ice Touch.quote:
ik heb fotos van de meet in mn Foboquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, mijn eigen account ook maar even aangeslingerd
Bart is aan het afwassen![]()
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, mijn eigen account ook maar even aangeslingerd
Bart is aan het afwassen![]()
Waar was je vanmorgen trouwens? We hebben nog op je gewachtquote:
Verslapen, mn pa kwam om 7.34 binnen; "MEREL! HET IS HALF 7!! JE MOET AAN HET WERK!!"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar was je vanmorgen trouwens? We hebben nog op je gewacht
Doe je goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Verslapen, mn pa kwam om 7.34 binnen; "MEREL! HET IS HALF 7!! JE MOET AAN HET WERK!!"![]()
Had niet gekundquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Mischien hadden we je toch moeten bellen, dan was je wakker geworden
Als ik straks thuis ben komen er ook wat inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb fotos van de meet in mn Fobo
wat leuk lisannequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:14 schreef liiszle het volgende:
whaaa, hoe vet is dit.. een vakantie vriend uit Italie (dus ook een italiaan) heeft me ineens naar 2 jaar toegevoegd!
Schatjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:35 schreef Wezzel het volgende:
hoi fvivif
NWLY BFFL KusJ4H + 10 KudiiEs!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef fvivif het volgende:
[..]
Schatje![]()
ik nu gaan sorry hhvvj wjnnmk jeweets ntb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+
wat lieffquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef fvivif het volgende:
en een kusje voor Liiszle als ze dit leest
Lengte Geslachtsdeel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef nijnja het volgende:
Hehe, Léon, Deventer, Waterpolo, Groot, Breed (valt wel mee). Verder nog iets? uhm, Lerarenopleiding, LUI (uiteraard
)
Dat komt dan goed uit... Je kunt hier altijd terecht, je mag alleen niet over bans van anderen praten, want dan krijg je er zelf 1quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:38 schreef nijnja het volgende:
Altijd fijn om ergens welkom te zijn
En ik ben ook goed in het praten zonder onderwerp dus ik zal me hier wel thuis voelen denkik (als ik alles zo een beetje lees)
Neuh hoor, zolang er geen 2e kok komt vind ik t nie erg hoor...quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef nijnja het volgende:
Ik heb zo geen lineaal bijdehand, sorry
Ssssjjjjtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ben je een kookfanaat? Anders komt Tom je in elkaar meppen hoor![]()
[14.gif]quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef nijnja het volgende:
Haha gelukkig maar, koken is niet voor mij weg gelegd. Ik haal de broodjes frikandel nog, maar daar houdt het wel mee op geloof ik
wijs! ik ook niet meerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef nijnja het volgende:
Ik hoop niet dat ik jullie nu een trauma aan zit te naaien, maar ik drink geen alcohol![]()
Daar wens ik je veel succes mee, lukt je niet zomaarquote:
Nouja troost je, ik werd om half 6 wakker van de burenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
Tering, wat is iedereen laat wakker joh, ik ben al vanaf half 7 vanochtend fris en fruitig! En ik moet nog door tot laat in de avond![]()
Ik werd om half 1 m'n bed uit geroepenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
Tering, wat is iedereen laat wakker joh, ik ben al vanaf half 7 vanochtend fris en fruitig! En ik moet nog door tot laat in de avond![]()
Eerder wennen aan iets eerder naar bed gaanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef lucina het volgende:
ik werd om half 11 wakker gemaaktmoest maar eens gaan wennen aan eerder opstaan voor straks met school weer
![]()
Ga krantenbezorgen, de snelste manier om je hele ritme zo te verneuken dat het niet meer uitmaakt wanneer je precies slaapt, als je in totaal maar ongeveer 6 uur per dag slaaptquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef nijnja het volgende:
Dat wordt bij mij een probleem, nu is het tussen 3 en 5 erin, tussen 11 en 1 eruit, maandag moet ik me om 8 uur melden, nja melden is het niet, gwoon aanwezig zijn, maar dat wordt nog een hele opgave denkik
Lijkt me zó kut ochtendkranten bezorgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ga krantenbezorgen, de snelste manier om je hele ritme zo te verneuken dat het niet meer uitmaakt wanneer je precies slaapt, als je in totaal maar ongeveer 6 uur per dag slaapt![]()
ZEG DAT NOU NIET, IK BEN NET KLAAR MET VOUWENquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ga krantenbezorgen, de snelste manier om je hele ritme zo te verneuken dat het niet meer uitmaakt wanneer je precies slaapt, als je in totaal maar ongeveer 6 uur per dag slaapt![]()
Best relaxed eigenlijk, enige vervelende is dat het 's ochtends zo tyfuskoud isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt me zó kut ochtendkranten bezorgen.
Maar aangezien ik geen ochtendmens ben, is het niets voor mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Best relaxed eigenlijk, enige vervelende is dat het 's ochtends zo tyfuskoud is![]()
je huis verloren aan aandelen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:13 schreef K-mail het volgende:
wat een kutdag zeg...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
je huis van jouw ouders verloren aan aandelen?
Whehe, ik ben ook geen ochtendmens (vraag D_Aquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aangezien ik geen ochtendmens ben, is het niets voor mij.
Haha, daarom doe ik maar niet ochtendkrant (ik vang dan ook iets minder denkik, maar ik heb het eigenlijk ook niet zwaar nodig, meer als ik wil geld om het niet uit te geven, hoe doe je dit zo lui mogelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Best relaxed eigenlijk, enige vervelende is dat het 's ochtends zo tyfuskoud is![]()
Ik vraag heul niks an D_A.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook geen ochtendmens (vraag D_A), maar het is juist relaxed om 's ochtends buiten te lopen, dan ben je al je frustraties en ochtendhumeur weer kwijt, voordat ik de wereld met een glimlach tegemoet moet zien
![]()
lukt niet als iemand je wakker houdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Eerder wennen aan iets eerder naar bed gaan
Ik heb het geld wel nodig, niet om uit te geven, maar wel keihard nodigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, daarom doe ik maar niet ochtendkrant (ik vang dan ook iets minder denkik, maar ik heb het eigenlijk ook niet zwaar nodig, meer als ik wil geld om het niet uit te geven, hoe doe je dit zo lui mogelijk)
Deed ik niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef lucina het volgende:
[..]
lukt niet als iemand je wakker houd![]()
Om naar D_A te kunnen reizen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb het geld wel nodig, niet om uit te geven, maar wel keihard nodig![]()
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Deed ik niet.
Je kan dat ding ook ergens anders neerleggen/uitzetten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef lucina het volgende:
[..]
nee dat kan niet![]()
en negeren heeft ook geen zin heb ik gemerkt![]()
quote:
quote:
Hah, neej joh. Maar het sentiment is gewoon klote. Ik ben vandaa weer eens serieus begonnen met beleggen, nadat ik erachter kwam dat mn vodafone-aandelen 112% rendement (1010 euro winst that is) hadden gehaald. Nu iets kleinschaliger gedaan, maar sommige staan op -50%quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Trouwens, laura, do, zoek es msn ofzo?![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Trouwens, laura, do, zoek es msn ofzo?![]()
Ik wilde t niet zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef mstr het volgende:
Jij bespreekt toch ook wel 'ns wat met Bart hier?
Nee man, nooit!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef mstr het volgende:
Jij bespreekt toch ook wel 'ns wat met Bart hier?
sssstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef Merel1808 het volgende:
Rein, hoe is het met je vreindinnetje? <3
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
ssssthoeft niet iedereen te weten hier
zal wel keertje op msn vertellen
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:54 schreef mash_ het volgende:
ik kijk naar me pc beeldscherm
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef B_BOY het volgende:
kwaliteitstopicjewat is de overeenkomst??
Waarom staat ie in godsnaam onder minimalistic?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:01 schreef mash_ het volgende:
ik heb nu ook een wallpaper grote van die vliegtuigen ding die ik gister heb gemaakt
http://www.deviantart.com/deviation/46009630/
goede vraagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef K-mail het volgende:
[..]
Waarom staat ie in godsnaam onder minimalistic?
topic titelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
Soms valt mijn oog weer even op de naam... hoe heet dat... nouja iets met K3 is tofff! ofzo
danke, hoe wast bij de supermarket??quote:
op me weg naar de auto.. bedacht ik me.. en ben ik een eitje gaan bakkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
danke, hoe wast bij de supermarket??
haha ook jammie... hebje er nog 1 voor mij liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
op me weg naar de auto.. bedacht ik me.. en ben ik een eitje gaan bakken
heb nog eieren zat.. maar niet gebakken helaasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
haha ook jammie... hebje er nog 1 voor mij liggen?
gegroet! ben je echt? of ben je bartquote:
iedereen hier zijn mijn vriendenquote:
jaaa cewl, ik ging springenquote:
Ik ben bartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb nog eieren zat.. maar niet gebakken helaas
[..]
gegroet! ben je echt? of ben je bart![]()
Wel tof hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
goede vraagzal zo ff veranderen
maar vind je er van
Doewiequote:
hihi .. ja hij ging smsen namens mij!quote:
ja die eerste 2 smiddags? maar niet die na 0100quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi .. ja hij ging smsen namens mij!
veel plezier.. het is al donker brrrquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:48 schreef nijnja het volgende:
Gezellige boel hier, maar het is voor mij weer eens tijd om wat krantjes weg te brengen![]()
veel plesier nog u allen![]()
juist andersomquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja die eerste 2 smiddags? maar niet die na 0100
nietes.. bart smste savonds laat.. niet jij want was heel ander nummer dan jij had gegevenquote:
oh wahct.. klopt die eerste 2 waren met jou toestemming.. maar die daarna niet meer.quote:
jaa zoiets iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oh wahct.. klopt die eerste 2 waren met jou toestemming.. maar die daarna niet meer.
BARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!quote:
Hey schatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
BARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH!
ja ik dus ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Lisanne, wie zijn jullie ?
Jij bent Bartquote:
JAAAAAAAAAA GODVERquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef MaddoxX het volgende:
TIS HIER WEL STIL HEUR!
Hoi B.quote:
Heuy, die wil ik ook wel zien.quote:
jep, helemaalquote:
Ja dan half inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef nijnja het volgende:
half dan? kep ook mon gitaar op schoot mag dat wel?
moeders is patat halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja dan half inderdaad.
Ik ook half want ik ben druk in gesprek op MSn over wat we gaan eten.
Zozo en wara ben jij geweest?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoi
Ik ben ook thuisgekomen na een treinreisje van 3.5 uur
Haha jammie... Hmm waar mn iPod me nu weer brengt... Op shuffle via de PC.... 'In een groen knollenland'....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat gaan wij zo ook maar doen volgens mij.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha jammie... Hmm waar mn iPod me nu weer brengt... Op shuffle via de PC.... 'In een groen knollenland'....
en ik kan hem nog meespelen ook![]()
![]()
Zit er nog middenin, maar ik houd gewoon van blije muziek (en de kinderen steken me aan, stage groep 2/3quote:
Heheheh maar om het nou op je iPod te zetten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit er nog middenin, maar ik houd gewoon van blije muziek (en de kinderen steken me aan, stage groep 2/3)
Daar hebben we zo af en toe broertjes voorquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar hebben we zo af en toe broertjes voor![]()
Wat denk je nou zelfquote:
Oh, valt nog mee van jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Kijk, het zijn broertjes, maar zelfs hun zijn nog niet zo gek om het gratis te doen
15 euroquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Kijk, het zijn broertjes, maar zelfs hun zijn nog niet zo gek om het gratis te doen
Ik moet eerst mijn galafoto zien voor ik ga lachen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef nijnja het volgende:
wie zit mij uit te lachen. (ik heb ook allemaal sinterklaas en kerstliedjes op mn iPod, geen stereo daar, maar wel boxen, dus laat die kids via iPod genieten...) en ja ik ben die met dat gewei, is nou niemand mijn vriend meer?
![]()
nopequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef nijnja het volgende:
wie zit mij uit te lachen. (ik heb ook allemaal sinterklaas en kerstliedjes op mn iPod, geen stereo daar, maar wel boxen, dus laat die kids via iPod genieten...) en ja ik ben die met dat gewei, is nou niemand mijn vriend meer?
![]()
Op die foto heb je ook al niet zoveel vrienden lijktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef nijnja het volgende:
![]()
Klopt, die zaten allemaal ergens anders, ik ging even drinken halen, loop ik daar, FLITS.... sta ik dan met mn intelligente hoofdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:53 schreef Boeman het volgende:
[..]
Op die foto heb je ook al niet zoveel vrienden lijkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |