awwwwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Merel1808 het volgende:
Ze gaan nu Kristel door midden zagen! Mn nichtje is van ellende weggelopen! Wat een spanning! Ik kan het bijna niet aan!
Hoeraaaaa ! Werd eens tijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:18 schreef Merel1808 het volgende:
Ze gaan nu Kristel door midden zagen! Mn nichtje is van ellende weggelopen! Wat een spanning! Ik kan het bijna niet aan!
FOTOS!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef Bravebart het volgende:
Goedemorguh
* XBM zegt ook goedemorguh
Staan in het topic schatquote:
hoe moest ik dat nou wetenquote:
Uuhmquote:
Hey lieverdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah present.
Heuy bosjostiquote:
Meeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeelllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeefquote:
Hij is wel erg verslavend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik luiter toevallig net een liedje van K3!: http://www.youtube.com/watch?v=NxOsjjvxIWk
Nahquote:
Ik probeer MSN te krijgen, maar ik vrees dat ik je zo bel hoor!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeeeeeeelllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Ah, is ook goed liefjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik probeer MSN te krijgen, maar ik vrees dat ik je zo bel hoor!
Net als vanmorgen ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook zo.
Joah ongeveer wel.quote:
heb je meer voor jezelfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had helemaal knakworstjes gekocht voor vandaag, ik dacht, dat vinden kleine kindjes wel lekker, lust mijn nichtje gewoon geen knakworstjes
Dan wark ie-j den zelf noar binnen toequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had helemaal knakworstjes gekocht voor vandaag, ik dacht, dat vinden kleine kindjes wel lekker, lust mijn nichtje gewoon geen knakworstjes
Zondagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
Nah, dan die lekkere peren en appels maarquote:
Whehe, foute opmerking in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, dan die lekkere peren en appels maar
NU ik het lees hier ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Whehe, foute opmerking in mijn hoofd
Maar peren zijn altijd goed
Ja goed plan BB.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Bravebart het volgende:
Msn ?
Ja, doen we wel even!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NU ik het lees hier ook
Maar goed, plan wel.
Zo ben ik D_A.quote:
In één woord, zondagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, doen we wel even!
Zwemmen
Kleedhokjes
Waterval
Bubbelbad
Weet ik!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |