Vind je dit niet enorm naïef van jezelf? Ja, ze zijn een extreem-rechtse groepering, maar of ze iets tegen moslims en joden hebben, dat kan ik natuurlijk niet zeker weten!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou kunnen. Ik ken die lui niet.
appels met peren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de SP had toch al ueber-correcte soep, volgens hun ideologie? Van mij mag het hoor.
Hé, wel zwart-wit blijven denken he? Het is fok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:54 schreef problematiQue het volgende:
het niet eens zijn met het beleid van Israel is heel wat anders dan tegen Joden zijn.
Hey dit is nieuw! Dat iedereen die nog een beetje normaal kan nadenken al snel tot 'dhimmi' benoemd wordt is al langer bekend, maar dat de seksuele geaardheid nu ook al van belang is, da's nieuw!quote:Homoseksuele dhimmi wil uitdelen varkenssoep verbieden
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het gaat niet om getallen, het gaat erom dat je doelbewust een bepaalde bevolkingsgroep te kakken wil zetten. Noem het racisme, noem het discriminatie. Hoeveel Joden hebben er last van als ik de Holocaust zou ontkennen? Ik gok nul......
Oh, zijn die zielig dan?quote:En het is helemaal schaamteloos dat je dit doet over de ruggen van zwervers.
Net was het nog een briljante politiek-stragische zet. Ik ben bang dat ik je even niet kan volgen.quote:
Nee, het gaat over het bewust een statement maken waarmee je aangeeft tequote:
Ga jij vanacht onder een pitoreske Parijse brug slapen?quote:Oh, zijn die zielig dan?![]()
Ik zeg dat ik niet weet of ze met opzet deze soep uitdelen om moslims en joden te beledigen. Want dan moeten er toch wel joodse of islamitische zwervers zijn die beledigd zijn. En daar hoor je niks over.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef problematiQue het volgende:
Vind je dit niet enorm naïef van jezelf? Ja, ze zijn een extreem-rechtse groepering, maar of ze iets tegen moslims en joden hebben, dat kan ik natuurlijk niet zeker weten!
Delen ze ook wel eens groentesoep uit aan zwevers? Doen ze uberhaupt wel eens aan liefdadigheid tbv. daklozen? Durf jij te wedden? Hoeveel zetten we in?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet weet of ze met opzet deze soep uitdelen om moslims en joden te beledigen.
Bewijs nou maar eens dat die mensen er zijn onder de doelgroep van de soep. Bewijs dan maar eens dat het allemaal opzet was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, het gaat over het bewust een statement maken waarmee je aangeeft te-en op bepaalde bevolkinggroepen.
Kijk, dat is een keuze.quote:Ga jij vanacht onder een pitoreske Parijse brug slapen?
Maar hoe groot is die politiek-strategisch-briljante plaat voor je kop?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Bewijs nou maar eens dat die mensen er zijn onder de doelgroep van de soep. Bewijs dan maar eens dat het allemaal opzet was.
[..]
Kijk, dat is een keuze.![]()
Hameren op bewijs terwijl dat onmogelijk te vinden is, en terwijl het te bewijzen zo waarschijnlijk is dat het haast zeker is, is niet sterk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef PJORourke het volgende:
Bewijs nou maar eens dat die mensen er zijn onder de doelgroep van de soep. Bewijs dan maar eens dat het allemaal opzet was.
Jij impliceert dat er massa's religieus zwaar gekwetste zwervers over de Parijse straten lopen. Nou, dat wil ik nog wel eens aangetoond zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:02 schreef problematiQue het volgende:
Hameren op bewijs terwijl dat onmogelijk te vinden is, en terwijl het te bewijzen zo waarschijnlijk is dat het haast zeker is, is niet sterk.
Ik ken de (grond)wet van Frankrijk niet, maar in Nederland is die vrijheid er niet (altijd).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:02 schreef heiden6 het volgende:
het staat iedereen vrij om soep uit de delen, en zelf te bepalen wat voor soep. Overigens ook aan wie de soep uitgedeeld wordt, maar daar is hier geen sprake van.
Ga je me nu vertellen dat je geen varkenssoep in NL mag uitdelen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ken de (grond)wet van Frankrijk niet, maar in Nederland is die vrijheid er niet (altijd).
Dat is het sluwe aan deze actie, dat ze nergens op te pakken zijn. Het oproepen tot een verbod door de burgermeester is inderdaad ondoordacht. Maar ik vind het zo walgelijk dat er hier mensen posten die willens en wetens niet willen zien wat de motieven en gedachten achter deze actie zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:02 schreef heiden6 het volgende:
Ach, er wordt niemand gediscrimineerd, zoals al aangegeven wordt niemand de soep onthouden. Dat sommige daklozen die soep weigeren, is hun eigen probleem.
Het lijkt me overigens niet onwaarschijnlijk dat het een geplande rel is. Dat zou ik wel een sneue actie vinden, maar ondanks dat: het staat iedereen vrij om soep uit de delen, en zelf te bepalen wat voor soep. Overigens ook aan wie de soep uitgedeeld wordt, maar daar is hier geen sprake van.
Het statement is niet bedoelt voor enkel Islamitische zwervers, het is een statement richting alle Moslims/Joden over de ruggen van de zwervers. Doe je alsof je dom bent of ben je echt in het bezit van de grootste oorkleppen van de lage landen en verre omstreken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij impliceert dat er massa's religieus zwaar gekwetste zwervers over de Parijse straten lopen. Nou, dat wil ik nog wel eens aangetoond zien.![]()
dat trachtte ik niet te impliceren. Ik zou het nog steeds verachtelijk vinden als er geen enkele gekwetste religieuze zwerver in Parijs te vinden zou zijn. Het gaat, nogmaals, om het princiepe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij impliceert dat er massa's religieus zwaar gekwetste zwervers over de Parijse straten lopen. Nou, dat wil ik nog wel eens aangetoond zien.![]()
Ik noem het gewoon een briljante grap. Je neemt het leven overduidelijk veel te zwaar op. Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het gaat niet om getallen, het gaat erom dat je doelbewust een bepaalde bevolkingsgroep te kakken wil zetten. Noem het racisme, noem het discriminatie.
want? Is dat logisch ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:03 schreef Lemmeb het volgende:
Ik snap al die humorloze zeurpieten hier niet. Als ze het er niet mee eens zijn, dan gaan ze toch gewoon tegelijk halalsoep uitdelen, voor onze islamitische medezwerver?
Als je het met bepaalde motieven doet en/of onder bepaalde omstandigheden niet nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je geen varkenssoep in NL mag uitdelen?
Doordat de media er aandacht aan besteden is het een statement geworden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het statement is niet bedoelt voor enkel Islamitische zwervers, het is een statement richting alle Moslims/Joden over de ruggen van de zwervers. Doe je alsof je dom bent of ben je echt in het bezit van de grootste oorkleppen van de lage landen en verre omstreken?
Nounou, dat zal je toch echt moeten aantonen. En als dat zo is, is het dankzij de burgemeester, die, hoewel sodomiet, kennelijk roomser dan de Paus wil zijn, dat dit statement dan gemaakt kan worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het statement is niet bedoelt voor enkel Islamitische zwervers, het is een statement richting alle Moslims/Joden over de ruggen van de zwervers.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je het met bepaalde motieven doet en/of onder bepaalde omstandigheden niet nee.
Dat is wat ik bedoel met politiek-strategisch briljant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:05 schreef problematiQue het volgende:
Dat is het sluwe aan deze actie, dat ze nergens op te pakken zijn.
Logischer dan dat gezeur in dit topic. Doe ook eens wat voor je medemens! Steek zelf die handen uit de mouwen als je het harde werk van anderen niet goed genoeg vindt! Van al dat negatieve gezeur van jullie wordt niemand wijzer.quote:
Als het nou op de borrel van Rita Verdonk was met enkel bitterballen met varkensvlees dan had ik er misschien nog een glimlach om kunnen missen. Het steekt me vooral dat nu zelfs de meest kansarme slachtoffers worden gekozen om over hun ruggen een statement te maken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon een briljante grap. Je neemt het leven overduidelijk veel te zwaar op. Word je nou nooit moe van jezelf?
Ooh, en dit was niet bedoelt om in de media te komen zodat het een statement zou worden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doordat de media er aandacht aan besteden is het een statement geworden.
Dit kan nog leuker worden. Straks moet het uitdelen onder politiebewaking gebeuren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef Lemmeb het volgende:
Straks mag die soep door al het gezeur niet uitgedeeld, en dan wordt toch zomaar een groot aantal zwervers een heerlijk bord hete varkenssoep door de neus geboord. En wat stellen jullie daarvoor in de plaats? Helemaal niets! Nee, die zwervers zullen jullie echt dankbaar zijn!
Ik doe genoeg voor mijn medemens. Ik hoop dat je niet werkelijk verwacht dat iedereen actie onderneemt als hij of zij iets steunt? Sta jij ook als eerste bij het recruteringsbureau als er ergens een oorlog gaande is die jij steunt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Logischer dan dat gezeur in dit topic. Doe ook eens wat voor je medemens! Steek zelf die handen uit de mouwen als je het harde werk van anderen niet goed genoeg vindt! Van al dat negatieve gezeur van jullie wordt niemand wijzer.
Straks mag die soep door al het gezeur niet uitgedeeld, en dan wordt toch zomaar een groot aantal zwervers een heerlijk bord hete varkenssoep door de neus geboord. En wat stellen jullie daarvoor in de plaats? Helemaal niets! Nee, die zwervers zullen jullie echt dankbaar zijn!
Uhuh, en dat zou je best nog wel eens kunnen bewijzen ook......is er een jurist in de zaal dit dat even met de juiste termen kan uitleggen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan zal je dat toch echt moeten bewijzen.
Kansarm? Verslaafd zal je bedoelen. Ook niet halal. Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er slachtoffers waren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het steekt me vooral dat nu zelfs de meest kansarme slachtoffers worden gekozen om over hun ruggen een statement te maken.
Dat lijkt me ook ja. Soep uitdelen waar Joodse daklozen niet van mee kunnen genieten, da's niet conform Joods-Christelijke traditie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Monidique het volgende:
Ik verwacht binnenkort Kamervragen van Geert Wilders.
Nou, mijn Marokkaanse vriend en kamergenoot vond dit anders weldegelijk ook een hele geslaagde grap.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Verder wordt ik inderdaad wel eens moe van mezelf, maar niet wat dit soort dingen betreft. Ik ben trouwens een moppentopper op het gebied van moslim- en marokkanengrappen. Ik maak ze alleen wel bij voorkeur tegenover Moslims en/of Marokkanen. Dit ter uwe informatie......
Moet je iedere gek die een scheet laat dan maar een podium geven? Constant Kusters trekt een uitkering, komt nooit in de picture (behalve éénmalig bij Catherine Kwijl, met 50.000 kijkers op een dinsdagmiddag of zo) en blijft een loser. Zo moet men dit soort gasten ook behandelen. Door ze een podium te geven, geef je ze tevens invloed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ooh, en dit was niet bedoelt om in de media te komen zodat het een statement zou worden?
tuuuuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
...............Even voor alle duidelijkheid, het niet eens zijn met het beleid van Israel is heel wat anders dan tegen Joden zijn.
Ho es ff, niet de boel verdraaien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik doe genoeg voor mijn medemens. Ik hoop dat je niet werkelijk verwacht dat iedereen actie onderneemt als hij of zij iets steunt? Sta jij ook als eerste bij het recruteringsbureau als er ergens een oorlog gaande is die jij steunt?
Hun briljante gevoel voor humor mag toch wel even in de aandacht komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:15 schreef cultheld het volgende:
Moet je iedere gek die een scheet laat dan maar een podium geven? Constant Kusters trekt een uitkering, komt nooit in de picture (behalve éénmalig bij Catherine Kwijl, met 50.000 kijkers op een dinsdagmiddag of zo) en blijft een loser. Zo moet men dit soort gasten ook behandelen. Door ze een podium te geven, geef je ze tevens invloed.
Je geeft dus eigenlijk geen reet om die zwervers?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kansarm? Verslaafd zal je bedoelen. Ook niet halal. Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er slachtoffers waren.
Jaja, daklozen en zwervers zijn niet kansarm enzo. Dat is een keuze, ze vonden het leuk en die tegenslagen waren allemaal hun eigen schuld, succes is een keuze. We hebben allemaal voldoende intellect en talent om multimiljonair te worden. Falen is zwakte. Fouten maken is dom. Wie een foute afslag maakt in het leven verdient niet anders. Iedere dakloze heeft een heroineverslaving......blablablablabla.....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kansarm? Verslaafd zal je bedoelen. Ook niet halal. Je hebt nog steeds niet aangetoond dat er slachtoffers waren.
Waar het hier dus om gaat is dat het goedbedoelde hieraan nogal in twijfel te trekken valt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ho es ff, niet de boel verdraaien.
Het gaat er hier niet om dat je iets steunt, maar juist dat je kritiek levert op de goedbedoelde initiatieven van anderen. Doe het dan voortaan zelf, en beter!
Wellicht lust de plisie ook wel een bordje heerlijke warme varkenssoep!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit kan nog leuker worden. Straks moet het uitdelen onder politiebewaking gebeuren.![]()
Ja, en EenNL had ook een Moslim op hun lijst staan. Dus?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, mijn Marokkaanse vriend en kamergenoot vond dit anders weldegelijk ook een hele geslaagde grap.
Maakt verder ook niet uit. Een bord soep voor een arme zwerver is en blijft een bord soep voor een arme zwerver. Een bord soep die jij hem nu probeert af te pakken!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:18 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waar het hier dus om gaat is dat het goedbedoelde hieraan nogal in twijfel te trekken valt.
Wat hebben mijn gevoelens t.o.v. die zwervers er mee te maken? Ik gun ze tenminste een bord soep.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef Kozzmic het volgende:
Je geeft dus eigenlijk geen reet om die zwervers?
Blijkbaar hebben deze heren een betere PR-man. Natuurlijk zou je dit geen podium moeten geven. Maar feit is dat het wel een podium krijgt als het een beetje slim aanpakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet je iedere gek die een scheet laat dan maar een podium geven? Constant Kusters trekt een uitkering, komt nooit in de picture (behalve éénmalig bij Catherine Kwijl, met 50.000 kijkers op een dinsdagmiddag of zo) en blijft een loser. Zo moet men dit soort gasten ook behandelen. Door ze een podium te geven, geef je ze tevens invloed.
Ik probeerde alleen maar even duidelijk te maken dat (gelukkig) niet alle moslims zo verzuurd zijn als sommigen in dit topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en EenNL had ook een Moslim op hun lijst staan. Dus?
Nee, dat blijft het niet als er politiek motieven achter steken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit. Een bord soep voor een arme zwerver is en blijft een bord soep voor een arme zwerver. Een bord soep die jij hem nu probeert af te pakken!![]()
Hohoho, zelfs in Frankrijk heb je bijstand. Dakloos hoef je niet te zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jaja, daklozen en zwervers zijn niet kansarm enzo. Dat is een keuze, ze vonden het leuk en die tegenslagen waren allemaal hun eigen schuld, succes is een keuze. We hebben allemaal voldoende intellect en talent om multimiljonair te worden. Falen is zwakte. Fouten maken is dom. Wie een foute afslag maakt in het leven verdient niet anders. Iedere dakloze heeft een heroineverslaving......blablablablabla.....
De pH-waarde is lager dan ik ooit durfde te verwachten..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ik probeerde alleen maar even duidelijk te maken dat (gelukkig) niet alle moslims zo verzuurd zijn als sommigen in dit topic.
Lees anders de OP nog eens. Het gaat hier toch echt om het uitdelen van een bord soep. Aan arme zwervers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nee, dat blijft het niet als er politiek motieven achter steken.
Het gaat niet alleen maar om het uitdelen van soep hier. Het gaat, voor de 5e keer ofzo, om het princiepe.
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik gun ze tenminste een bord soep.
Tja, het antisemitisme is weer helemaal in. Al heb ik nog nooit een joodse zwerver gezien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef Devrim_ het volgende:
Wel grappig dat er hier alleen over Moslims word gesproken en niet Joden..
*zucht
Wat is er met die Joden? Alle Joden die ik ken hebben wel gevoel voor humor, dus die kunnen zo'n actie wel waarderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef Devrim_ het volgende:
*zucht
Door een extreem-rechtse groepering, die op sluwe wijze moslims en joden uitsluit van hun liefdadigheid. Ontken jij dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Lees anders de OP nog eens. Het gaat hier toch echt om het uitdelen van een bord soep. Aan arme zwervers.
Ach, je hebt linksdraaiende zure yoghurt en rechtsdraaiende zure yoghurt toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar even duidelijk te maken dat (gelukkig) niet alle moslims zo verzuurd zijn als sommigen in dit topic.
het hele Midden Oosten is één grote berenbende, in Darfur wordt door Arabieren een volkerenmoord gepleegd, in elke islamitische staat bestaat de facto een apartheidssysteem, en toch vormt Israel altijd weer het middelpunt van de discussies. Doodvermoeiend, en opmerkelijk dat zovelen menen dat de Palestijnen wél een eigen staat moeten hebben, en de Koerden niet, om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nou, waarom zou dat niet kunnen?
Ja, de joodse holocaustontkenningscartoonactie (wat een woordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Lemmeb het volgende:
Wat is er met die Joden? Alle Joden die ik ken hebben wel gevoel voor humor, dus die kunnen zo'n actie wel waarderen.
"Joden en moslims die geen varkensvlees willen of mogen eten worden opzettelijk benadeeld, aldus de politie."quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is er met die Joden? Alle Joden die ik ken hebben wel gevoel voor humor, dus die kunnen zo'n actie wel waarderen.
Nou en? Wees blij dat zo'n groepering ook eens wat voor de medemens doet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Door een extreem-rechtse groepering,
Moslims sluiten zichzelf in dit geval uit. Door te weigeren varkenssoep te eten.quote:die op sluwe wijze moslims en joden uitsluit van hun liefdadigheid. Ontken jij dat?
Hilarisch. Ze waren pas echt voor paal gezet als die zwervers dankbaar de soep consumeerden, de burgemeester er geen ruchtbaarheid aan gaf en de persmuskieten in hun holen waren gebleven. Nu hebben ze nog hun doel bereikt ook: Aandacht voor hun zaak en weer een paar honderd idioten er bij voor het stormfront-leger.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hun briljante gevoel voor humor mag toch wel even in de aandacht komen.
Die krijgen dus ook soep.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef problematiQue het volgende:
Door een extreem-rechtse groepering, die op sluwe wijze moslims en joden uitsluit van hun liefdadigheid. Ontken jij dat?
Maar nog maar eens over die plaat en die oogkleppen enzo.............quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hohoho, zelfs in Frankrijk heb je bijstand. Dakloos hoef je niet te zijn.
Het zijn per slot van rekening ook nationaal-socialisten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef problematiQue het volgende:
Door een extreem-rechtse groepering
He, het is fokquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef Devrim_ het volgende:
*zucht
Ok, stel ik keur het beleid van de Islamitische landen ook af, wat zo is, hoe steekt het dan in elkaar? Het afkeuren van het beleid van een bepaald land hoeft niets met de grootste religie in dat land te maken te hebben, dat ben je hopelijk toch wel met mij eens?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
het hele Midden Oosten is één grote berenbende, in Darfur wordt door Arabieren een volkerenmoord gepleegd, in elke islamitische staat bestaat de facto een apartheidssysteem, en toch vormt Israel altijd weer het middelpunt van de discussies. Doodvermoeiend, en opmerkelijk dat zovelen menen dat de Palestijnen wél een eigen staat moeten hebben, en de Koerden niet, om maar wat te noemen.
De reden is uiteraard dat er in Israel Joden wonen, en niet alleen wonen maar ook de lakens uitdelen. Zouden al die Joden zoch plotsklaps tot de islam bekeren zou geen moslim zich nog druk maken om het lot van de Palestijnen, net zoals geen moslim zich druk maakt om het lot van de Foer, de Koerden en de eigen "moslimbroeders en zusters" in het algemeen.
Dat was slim geweest van de burgemeester. Maar ja, die moest weer politiek-correct doen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:25 schreef cultheld het volgende:
Hilarisch. Ze waren pas echt voor paal gezet als die zwervers dankbaar de soep consumeerden, de burgemeester er geen ruchtbaarheid aan gaf en de persmuskieten in hun holen waren gebleven.
Wie gaat er nou naar Stormfront omdat een mogelijk onopzettelijke actie met soep in de publiciteit is gekomen?quote:Nu hebben ze nog hun doel bereikt ook: Aandacht voor hun zaak en weer een paar honderd idioten er bij voor het stormfront-leger.
Volgens de plisie. Maar de rechter oordeelde anders. Case closed, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Joden en moslims die geen varkensvlees willen of mogen eten worden opzettelijk benadeeld, aldus de politie."
Aldus de FOK!Stormfrontpage
Je ziet dit veels te licht, alsof ze toevallig geen trek hebben in varkensvlees.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:24 schreef Lemmeb het volgende:
Moslims sluiten zichzelf in dit geval uit. Door te weigeren varkenssoep te eten.
Ah, dus het CIDI dat om elke scheet een aanklacht indient... da's eigenlijk gewoon een soort van comedytrain?! En de aanklachten zijn een soort van sketches?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Lemmeb het volgende:
Alle Joden die ik ken hebben wel gevoel voor humor, dus die kunnen zo'n actie wel waarderen.
Dat "Stormfront" is meer een metafoor voor het type mensen wat achter deze actie zit. Ik zal het er de volgende keer middels een voetnoot speciaal voor jou bij zetten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat was slim geweest van de burgemeester. Maar ja, die moest weer politiek-correct doen...
[..]
Wie gaat er nou naar Stormfront omdat een mogelijk onopzettelijke actie met soep in de publiciteit is gekomen?![]()
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:29 schreef knowall het volgende:
[..]
Ah, dus het CIDI dat om elke scheet een aanklacht indient... da's eigenlijk gewoon een soort van comedytrain?! En de aanklachten zijn een soort van sketches?
Mijn opmerking staat: waarom zouden ze meer leden krijgen omdat dit mogelijke stuntje geslaagd is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:29 schreef cultheld het volgende:
Dat "Stormfront" is meer een metafoor voor het type mensen wat achter deze actie zit. Ik zal het er de volgende keer middels een voetnoot speciaal voor jou bij zetten.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens de plisie. Maar de rechter oordeelde anders. Case closed, lijkt me.
quote:De rechtbank oordeelde dat de voedselverspreiding overduidelijk discriminerend is, maar niet gestopt kan worden omdat de 'goeddoeners' niemand hulp weigeren.
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
de rechter oordeelde. Case closed, lijkt me.
Ja sorry hoor, maar lekker boeiend. Ze kiezen er zelf voor om moslim te worden, niemand dwingt hen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Je ziet dit veels te licht, alsof ze toevallig geen trek hebben in varkensvlees.
Ik wilde even aan het daglicht stellen hoe sommige mensen het overduidelijke negeren omdat ze bewijs willen zien - zelfs als bewijs in een situatie als deze onmogelijk te verkrijgen is, omdat er dan gedachtes bewezen moeten worden.quote:
Met zo'n instelling beginnen oorlogen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ja sorry hoor, maar lekker boeiend. Ze kiezen er zelf voor om moslim te worden, niemand dwingt hen.
Een extreemrechtse groep die varkenssoep uitdeelt..Als er bij jou nu geen lampje gaat branden dan weet ik het ook niet meer..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar lekker boeiend. Ze kiezen er zelf voor om moslim te worden, niemand dwingt hen.
Serieus, echt te belachelijk dat hier mensen gaan zitten suggereren dat het Leger des Heils voortaan rekening moet gaan zitten houden met alle religies en voorkeuren bij het opdienen van het eten. Het zijn toch zeker arme sloebers??? Die zijn normaal gesproken blij met wat voor vreten je ze ook gratis voorschotelt. En zoniet, dan leren ze er maar blij mee te zijn. Wat gaan we nou krijgen zeg!!!
Vanwege de publiciteit natuurlijk. Je hebt altijd wel makkelijk beïnvloedbare sukkels, die ontevreden zijn over hun situatie. Die willen hun frustraties graag botvieren op minderheden en dit soort berichten is koren op de molen voor dit tuig. Dit soort persberichten zal extreem-rechts altijd weer nieuwe leden opleveren. Natuurlijk maakt een paar honderd extra leden 0,0 uit m.b.t. invloed op de maatschappij, maar ik zei dan ook dat extreem-rechts z'n doel heeft bereikt: Aandacht en een gerede kans op nieuwe leden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn opmerking staat: waarom zouden ze meer leden krijgen omdat dit mogelijke stuntje geslaagd is?
Ik wil dat opzet bewezen wordt. Dat is m.i. niet bewezen. M.I. is dit ook niet discriminerend, want niemand wordt geweigerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:34 schreef problematiQue het volgende:
Ik wilde even aan het daglicht stellen hoe sommige mensen het overduidelijke negeren omdat ze bewijs willen zien - zelfs als bewijs in een situatie als deze onmogelijk te verkrijgen is, omdat er dan gedachtes bewezen moeten worden.
Ohja, nog ff. De schuld van al die belachelijke godsdienstidioterie die tot de verschrikkelijkste oorlogen leidt lekker bij mij als ongelovige neerleggen. Nee, het wordt steeds mooier met jou!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Met zo'n instelling beginnen oorlogen.
Die zitten toch al bij het FN. So what? Gaan er een paar man extra soep uitdelen. Nou nou, wat erg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef cultheld het volgende:
Vanwege de publiciteit natuurlijk. Je hebt altijd wel makkelijk beïnvloedbare sukkels, die ontevreden zijn over hun situatie. Die willen hun frustraties graag botvieren op minderheden en dit soort berichten is koren op de molen voor dit tuig. Dit soort persberichten zal extreem-rechts altijd weer nieuwe leden opleveren. Natuurlijk maakt een paar honderd extra leden 0,0 uit m.b.t. invloed op de maatschappij, maar ik zei dan ook dat extreem-rechts z'n doel heeft bereikt: Aandacht en een gerede kans op nieuwe leden.
Wacht ff... nu ben je ruimdenkend als je het uitdelen van soep aan zwervers wilt verbieden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef Devrim_ het volgende:
Maar ik ga me verder niet druk maken over een paar rare fokkertjes hier die niet zo ruimdenkend zijn..Nog een fijne nacht allen!
Niet zo ruimdenkendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef Devrim_ het volgende:
Maar ik ga me verder niet druk maken over een paar rare fokkertjes hier die niet zo ruimdenkend zijn..Nog een fijne nacht allen!
Het kost mij ook moeit, maar die tsunami van humorloosheid heeft uiteindelijk toch effect.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:39 schreef Yildiz het volgende:
Ik vind het knap dat hier mensen serieus kunnen reageren. R3psect. Mij lukt het niet.
Opzet bewijzen is in dit geval gedachten bewijzen. Dat kan niet, nooit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wil dat opzet bewezen wordt. Dat is m.i. niet bewezen. M.I. is dit ook niet discriminerend, want niemand wordt geweigerd.
Nou, dat wordt dan net zo'n idiote oorlog als de voetbaloorlog van Honduras.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:35 schreef problematiQue het volgende:
Met zo'n instelling beginnen oorlogen.
Ik wil niet het uitdelen van soep verbieden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wacht ff... nu ben je ruimdenkend als je het uitdelen van soep aan zwervers wilt verbieden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |