Dat zou inderdaad veel beter zijn, maar ik weet niet hoe die organisatie precies daar terecht is gekomen, wellicht in samenspraak met de lokale overheid? Ik heb geen idee of je in Parijs zomaar overal soep uit mag gaan delen of dat je daar vergunningen voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:32 schreef Lucille het volgende:
Als hij voor zijn daklozen wil opkomen zou hij vanuit het stadsbestuur de daklozen tegemoet moeten komen (met soep) en niet commentaar moeten leveren op een organisatie die hulp levert waar de overheid (blijkbaar) faalt.
maakt dat uit? het gaat om het princiepe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er? Weet iemand dat wel?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:35 schreef problematiQue het volgende:
Dat het niet verboden is maakt het nog niet minder verwerpelijk.
Het is intussen meer dan een poging hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is geen liefdadigheid, het is een poging om Moslims en Joden te kakken te zetten over de ruggen van daklozen. Daar past maar 1 smiley bij:![]()
Ja, maar dat jij een verkapte stormfronter bent is inmiddels wel duidelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]Ik kan er in elk geval hartelijk om lachen!
![]()
![]()
Als er een Moslimbeweging is die een punt wil maken door demonstratief enkel Moslims soep te geven en daar flinke bombarie bij maakt dan sta jij op je achterste potenquote:Wij mensen hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde humor, maar da's nog geen reden om dan maar meteen te pleiten om deze groep "aan te pakken". Wie is hier nu eigenlijk de echte fascist?
Van het Leger des Heils zou ik iets minder snel geloven dat er opzet in het spel is. Is dat vreemd dan?quote:Ook niet als die het met opzet deed?
Nee, dat zou inderdaad verschrikkelijk verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen - hoe klein en op het eerste gezicht futiel ook - gaat negeren als burgemeester, dan sta je het toe dat minderheden door de meerheid worden gekleineerd.
Dat is dan toch ook gewoon zo? Die burgemeester had al veel eerder in moeten grijpen, in plaats van zich als een dhmmi te blijven opstellen.quote:Als er dan eens een druppel de emmer doet overlopen en dezelfde minderheden hun opgekropte frustraties uitleven op de auto van de buurman, dan weet ik zeker dat dezelfde mensen die nu geen vuiltje aan de lucht zien om het hardst staan te schreeuwen dat het de fout is van de burgermeester en zijn beleid, omdat hij er niets aan doet.
dus het is ludiek om mensen voor de onmogelijke keuze te zetten te kiezen voor óf het stillen van hun honger, óf vasthouden aan dat wat voor hun het allerbelangrijkste is? Beetje wrang gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man.
Dit is gewoon een ludieke actie.
Ludieke actie, het lijken wel PETA ultra-linksen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:34 schreef Lemmeb het volgende:
Overdrijf niet zo man.
Dit is gewoon een ludieke actie.
Ja, en bedrijven discrimineren ook door enkel mensen met een gepast diploma aan te nemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Soep uitdelen is toch echt liefdadigheid hoor. Discrimineren voedselbanken nu mensen met hoge inkomens?
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, je weet niet eens hoeveel mensen er werkelijk een probleem mee hebben gehad dat de aangeboden soep varkensvlees bevatte.
Inderdaad, missie geslaagd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is intussen meer dan een poging hoor.
Man, zwervers kunnen helemaal niet zo kieskeurig zijn. Die vreten uit vuilcontainers. En een joodse zwerver, daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef problematiQue het volgende:
dus het is ludiek om mensen voor de onmogelijke keuze te zetten te kiezen voor óf het stillen van hun honger, óf vasthouden aan dat wat voor hun het allerbelangrijkste is? Beetje wrang gevoel voor humor.
Huh? Westerse vrouwen zijn een minderheidsgroep geworden? Dat is geen goed nieuws.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef Lemmeb het volgende:
En ook met de kleinering van minderheidsgroeperingen als homofielen en westerse vrouwen heeft deze burgemeester in het algemeen bijzonder weinig moeite.
En het 1 heeft met het ander te maken want?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:32 schreef Godslasteraar het volgende:
maar laten we de kern van de zaak niet uit het oog verliezen:
[..]
Politiek-strategisch briljant. Ik wou dat ik dit verzonnen had.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef Lemmeb het volgende:
Inderdaad, missie geslaagd.Of die soep nu wel of niet geserveerd gaat worden.
Dat ze daarom dus gedwongen worden hun religie af te vallen maakt de zaak enkel triester en verwerpelijker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, zwervers kunnen helemaal niet zo kieskeurig zijn. Die vreten uit vuilcontainers. En een joodse zwerver, daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen.
Ach, komop ik ken de zwervers wel. Allemaal aan de drank en de spuit, en ze hebben in de maand meer te besteden dan Jan Modaal. En nog hebben ze zogenaamd niet te vreten. Stel je toch niet zo aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dus het is ludiek om mensen voor de onmogelijke keuze te zetten te kiezen voor óf het stillen van hun honger, óf vasthouden aan dat wat voor hun het allerbelangrijkste is? Beetje wrang gevoel voor humor.
Je bedoelt dat die het met stokslagen in plaats van de strop af willen doen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bovendien veroordelen een hoop koranleren homosexualiteit niet zo heel erg......
Waarom briljant, wat voor goeds komt hier uit voort?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Politiek-strategisch briljant. Ik wou dat ik dit verzonnen had.
Dus je begrijpt wel dat de actie een bijbedoeling richting joden en moslims heeft?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Politiek-strategisch briljant. Ik wou dat ik dit verzonnen had.
Huh, rechts fok is er toch van overtuigt dat zwervers hoge uitkeringen krijgen en de boel belazeren met hun straatkrantjes? Die kunnen toch gewoon elke dag biefstuk op tafel hebben volgens "jullie"?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, zwervers kunnen helemaal niet zo kieskeurig zijn. Die vreten uit vuilcontainers. En een joodse zwerver, daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen.
Wen er maar alvast aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Huh? Westerse vrouwen zijn een minderheidsgroep geworden? Dat is geen goed nieuws.
Ik schreef "een hoop", niet: "alle".quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die het met stokslagen in plaats van de strop af willen doen?
Meer haat en polarisatie. Daar zijn Islamofoben over het algemeen heel blij mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef problematiQue het volgende:
Waarom briljant, wat voor goeds komt hier uit voort?
Hoezo? Heeft hij dat gezegd? Of onderneemt hij er geen actie tegen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we het een stuk minder erg dat de meerderheid tegenwoordig eerder door de minderheid wordt gekleineerd. En ook met de kleinering van minderheidsgroeperingen als homofielen en westerse vrouwen heeft deze burgemeester in het algemeen bijzonder weinig moeite.
Allereerst voedsel voor de behoeftigen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Mogelijk, maar dat is niet bewezen. Ik weet niet hoeveel joodse en islamitische zwervers er zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef Kozzmic het volgende:
Dus je begrijpt wel dat de actie een bijbedoeling richting joden en moslims heeft?
doet toch niet zo naïef.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk, maar dat is niet bewezen.
Nou, de burgemeester van Parijs valt glashard door de mand.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef problematiQue het volgende:
En waarom is het dan 'briljant politiek-strategisch'?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk, maar dat is niet bewezen. Ik weet niet hoeveel joodse en islamitische zwervers er zijn.
Het kan ook een instantie zijn die dogmatisch alleen maar frans eten aanbiedt. Dat deze hele rel gepland is, moet ik nog maar zien.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk, maar dat is niet bewezen. Ik weet niet hoeveel joodse en islamitische zwervers er zijn.
Het kan ook een instantie zijn die dogmatisch alleen maar frans eten aanbiedt. Dat deze hele rel gepland is, moet ik nog maar zien.
Denk je dat moslims en joden gecharmeerd zullen zijn van een zulkse actie? Want daar doelde ik op. Hoewel compleet legaal vergroot dit alleen maar de kloof die iedereen gedicht wil zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de burgemeester van Parijs valt glashard door de mand.
In de ogen van een paar extreem-rechtse paupers. Nou, daar zal hij wakker van liggen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Door welke mand precies? Laat mij raden? Als allochtonenknuffelaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:47 schreef PJORourke het volgende:
Stel je bent een leider van een splintergroep. Je wilt een actie verzinnen waardoor je aandacht krijgt, waardoor je tegenstander idioot lijkt en je wilt dat het legaal is en goed overkomt. Nou, dit is dan briljant verzonnen. Bijna te briljant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef Kozzmic het volgende:
En waarom is het dan 'briljant politiek-strategisch'?
Door de Dhimmi-mand natuurlijk. Iedereen die niet wil dat Moslims de gaskamer in gaan is een dhimmi, dat je dat niet snapt. Dombo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Door welke mand precies? Laat mij raden? Als allochtonenknuffelaar.![]()
Reageer je even enthousiast als links zoiets doet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:50 schreef PJORourke het volgende:
Stel je bent een leider van een splintergroep. Je wilt een actie verzinnen waardoor je aandacht krijgt, waardoor je tegenstander idioot lijkt en je wilt dat het legaal is en goed overkomt. Nou, dit is dan briljant verzonnen. Bijna te briljant.
Maar jij moet nog maar zien of dit gepland wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stel je bent een leider van een splintergroep. Je wilt een actie verzinnen waardoor je aandacht krijgt, waardoor je tegenstander idioot lijkt en je wilt dat het legaal is en goed overkomt. Nou, dit is dan briljant verzonnen. Bijna te briljant.
Dus het is wel gericht tegen groepen die geen varkensvlees eten? Nogal sneu om te willen scoren over de ruggen van bepaalde groepen mensen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoeveel joden en moslims hebben last van deze actie? Kom nou maar eens met getallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:49 schreef problematiQue het volgende:
Denk je dat moslims en joden gecharmeerd zullen zijn van een zulkse actie? Want daar doelde ik op. Hoewel compleet legaal vergroot dit alleen maar de kloof die iedereen gedicht wil zien.
Nou, de SP had toch al ueber-correcte soep, volgens hun ideologie? Van mij mag het hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Reageer je even enthousiast als links zoiets doet?![]()
Over goedkoop scoren gesproken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
Nee, Delanoe wil lekker politiek-correct overkomen en goedkoop scoren.![]()
Nu je het zegt, da's ook nieuw ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens, sinds wanneer is men opeens weer zo begaan met de gemoedsrust van Joden?
Je impliceert te weten dat iedereen die hier tegen de actie ageert voorheen Joden geen blik waard achtte? Even voor alle duidelijkheid, het niet eens zijn met het beleid van Israel is heel wat anders dan tegen Joden zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens, sinds wanneer is men opeens weer zo begaan met de gemoedsrust van Joden?
Dat weet ik niet. Zou kunnen. Ik ken die lui niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:52 schreef Kozzmic het volgende:
Dus het is wel gericht tegen groepen die geen varkensvlees eten? Nogal sneu om te willen scoren over de ruggen van bepaalde groepen mensen.
Maakt het uit?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoeveel joden en moslims hebben last van deze actie? Kom nou maar eens met getallen.
Het gaat niet om getallen, het gaat erom dat je doelbewust een bepaalde bevolkingsgroep te kakken wil zetten. Noem het racisme, noem het discriminatie. Hoeveel Joden hebben er last van als ik de Holocaust zou ontkennen? Ik gok nul......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoeveel joden en moslims hebben last van deze actie? Kom nou maar eens met getallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |