Nou, omdat ze heel partijdig pro-linkse democraten zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Yildiz het volgende:
En waarom zou bijvoorbeeld NYT links zijn?
Ja, met Martin Kettle, Polly Toynbee en Geoge Monbiot is dat toch wel de St Pieter van de Britse Linkse Kerk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
The Guardian mag bij links. Rappers "grote namen" noemen is de samenvatting van alle voortwoekerende links-liberale corruptie.
Ik heb het eens geprobeerd via dit topic ... Het alternatief voor de linkse media ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:50 schreef Yildiz het volgende:
jouw verhaaltje
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo is Al Jazeera rechts?
amerikaans? westers?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Dan ken je Al Jazeera niet. Het is geen islamitische zender.
al jazeera = het eiland?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Al jazeera is gewoon een arabische naam ja, maar de zender houd zich niet bezig met religieuze zaken. Het is een beetje een neutrale zender, ze noemen zichzelf dan ook "het Eiland".
LOL, PJORourke noemt Indymedia "neutraal".quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
Links:
VK, PO, NRC, NYT, Parool
Rechts:
Elsevier
Neutraal:
De rest.
Die stond er toen niet tussen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:19 schreef Puzzelaar het volgende:
LOL, PJORourke noemt Indymedia "neutraal".
ik heb verslagen gezien waarbij dingen in scene werden gezet om de haat tegen israel te voedden. is dat redelijk neutraal in de arabische contreien?quote:
Van wie waren die verslagen afkomstig? Het is alles behalve een haat-kanaal namelijk. Toch zeker wel het meest neutrale kanaal die er te vinden is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb verslagen gezien waarbij dingen in scene werden gezet om de haat tegen israel te voedden. is dat redelijk neutraal in de arabische contreien?
ik vind cnn ook helemaal niet neutraal. maar dat had ik al gepost.
indymedia is de spreekbuis van afakrakers, anti-globalisten, femke halsema, duyvendak en meer mufruikend gespuis online.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:19 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
LOL, PJORourke noemt Indymedia "neutraal".
die verslagen waren op al jazeera te zien en elke dag eigenlijk nog steeds. het zegt wel wat als dat dus neutraal gevonden wordt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van wie waren die verslagen afkomstig? Het is alles behalve een haat-kanaal namelijk. Toch zeker wel het meest neutrale kanaal die er te vinden is.
De verslagen zijn te zien op Al-Jazeera? Ik volg je niet meer. Je hebt verslagen gezien waaruit blijkt dat Al-Jazeera dingen in scene zet om haat te voeden jegens Israel (waar ze het zelf bijna nooit over hebben, maar oke). En volgens jou laten ze die verslagen zelf zien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die verslagen waren op al jazeera te zien en elke dag eigenlijk nog steeds. het zegt wel wat als dat dus neutraal gevonden wordt.
Het zijn ex CNN-ers die voor zichzelf begonnen zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef zoalshetis het volgende:
amerikaans? westers?
écht? dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zijn ex CNN-ers die voor zichzelf begonnen zijn.
ja ik vind ze persoonlijk behoorlijk gekleurd, net als cnn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De verslagen zijn te zien op Al-Jazeera? Ik volg je niet meer. Je hebt verslagen gezien waaruit blijkt dat Al-Jazeera dingen in scene zet om haat te voeden jegens Israel (waar ze het zelf bijna nooit over hebben, maar oke). En volgens jou laten ze die verslagen zelf zien?
Zo heb ik het begrepen in een docu die ik jaren geleden heb gezien over al jazeera. Ik probeer het te vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
écht? dit is nieuw voor mij.
Mwah, er zijn wel meer arabische zenders met kwaliteit hoor. Alleen die zijn niet bekend bij het grote publiek. Twee andere voorbeelden zijn MBC en ANN.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:01 schreef Pracissor het volgende:
Al Jazeera is de meest neutrale/begaafde Arabische zender, dat zegt overigens meer over de rest van de Arabische media dat bol staat van de samenzweringen etc.
In tegenstelling tot jou, praten ze niet over JODEN, maar over Israeliers.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
En hoe denken al die zenders over joden?
Maakt hoe een zender denkt over Joden ze links of rechts? Of was het een algemene vraag, anders ben ik heel benieuwd naar het antwoord op de eerste vraag.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
Goed om te horen dat er wel wat tussen de overmaat aan pulp zit, ik heb op een oud bijbaantje veel arabische media voorbij zien komen, ik werd er iig niet blij van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, er zijn wel meer arabische zenders met kwaliteit hoor. Alleen die zijn niet bekend bij het grote publiek. Twee andere voorbeelden zijn MBC en ANN.
Altijd weer doe joden erbij halen. Tizzz altijd hetzelfde met die mensen ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:05 schreef PJORourke het volgende:
Algemene vraag, waar je de neutraliteit van een zender wel goed van kunt aflezen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Maakt hoe een zender denkt over Joden ze links of rechts? Of was het een algemene vraag, anders ben ik heel benieuwd naar het antwoord op de eerste vraag.
Ook niet over de Protocollen van de ouderen van Zion, zoals ze dat in Egypte graag doen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
In tegenstelling tot jou, praten ze niet over JODEN, maar over Israeliers.
Nee. Jammer he. Weer een vooroordeel de prullebak inquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook niet over de Protocollen van de ouderen van Zion, zoals ze dat in Egypte graag doen?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, praten ze niet over JODEN, maar over Israeliers.
Het is een vraag hoor, geen vooroordeel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Jammer he. Weer een vooroordeel de prullebak in
Exactemundo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
indymedia is de spreekbuis van afakrakers, anti-globalisten, femke halsema, duyvendak en meer mufruikend gespuis online.
ANN, MBC en Al-Jazeera hebben het nooit over Joden, altijd over Israeliers. Maar tis wel koel dat jij ook arabisch verstaat.quote:
Ook in Net 5 en Veronica dus? Aangezien die in hetzelfde bedrijfje als SBS6 zitten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Yildiz het volgende:
p.s. @ zoalshetis. Telegraaf media groep heeft iets van 30% belang in SBS6, en ik dacht ook 40% in geenstijl.nl
Vandaar dat het een beetje op elkaar lijkt.
Waarschijnlijk omdat 99% van de tijd ze daarover praten het gewoon over Israel en de inwoners van Israel gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
ANN, MBC en Al-Jazeera hebben het nooit over Joden, altijd over Israeliers. Maar tis wel koel dat jij ook arabisch verstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |