quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Tja met een muziekliefhebber in huis, worden dat soort dingen al snel bekeken
Klopt, maar het kan best zijn dat ze het tussen neus en lippen verteld heeft. Het had ons in ieder geval niet van de keuze afgehouden. Ik houd mijn vinger gewoon op gewichtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk, dat is ook zo. Maar het zou vervelend zijn als ze je dat er niet bij verteld hadden toch?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
* Marie79 komt ook binnensluipen!
En wel met de datum 16-08-2007![]()
Sinds zaterdagavond bekend, want toen ben ik gevraagd.
en nu loopt mijn hoofd over met wat er allemaal geregeld moet gaan worden
gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
Daar ben je dan ook mooi klaar meequote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Hier een DJ. Wel live bands meegemaakt, mijn schoonzusje had een leuke band, maar ik hoorde dat bij een neef en nichtje van me de band vrij hard speelde en dat toen er gevraagd werd of het wat zachter kon er simpelweg gezegd werd : "dan had je ons maar niet meoten inhuren, wij spelen hard".
Yepsquote:Op maandag 22 januari 2007 16:45 schreef Troel het volgende:
Diaan, ga je in E'de trouwen?
waar waar waar
gefeliciteerd en je staat in het lijstjequote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
Dan weten we allemaal waar en hoe laat we er moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Troel het volgende:
Tja, ik vind het u in onze kaart niet echt super staan, maar dat komt meer door hoe de kaart is opgesteld. Zodra ze verstuurd zijn zal ik wel de tekst plaatsen.
Nouja, ik besteed veel tijd en aandacht aan mijn trouwkaart, dan wil ik niet dat er een smoezelig kaartje door de ceremoniemeester ingedaan wordt. WIl het graag een geheel houden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef amaranta het volgende:
wij hebben 3 soorten kaarten, ook bij ons gaat er waarschijnlijk nog een briefje mee van de ceremoniemeestes, en, gemakkelijk als ik ben, zal het me aan me derriere oxideren op wat voor paopier dat gedaan wordt..al willen ze ht op plee papier doen ;')
wij niet echt...op een site gekeken..ow die vinden we leuk, naar een drukker gebeld, ja die heb ik, over een week of anderhalf zijn ze klaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik besteed veel tijd en aandacht aan mijn trouwkaart, dan wil ik niet dat er een smoezelig kaartje door de ceremoniemeester ingedaan wordt. WIl het graag een geheel houden.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef amaranta het volgende:
http://www.huwelijkskaarten.nu/default.aspx?nr=27&Col=312
en nog goedkoper ook bij de drukker zelf
Thnx!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gefeliciteerd en je staat in het lijstje![]()
leuk kaartjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef amaranta het volgende:
wij hebben de 2de van pagina 3. Met het hartje in het midden.
Niet geheel mijn smaak, maar ik ben dan ook niet echt zo'n kant en klaar kaartjes typequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef amaranta het volgende:
wij hebben de 2de van pagina 3. Met het hartje in het midden.
Een leuke opdracht voor de ceremoniemeester.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef amaranta het volgende:
Ik zou gewoon het straatnaambordje jatten. geen hond die dat dan kan zien
wij vonden de rest te zoetsappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet geheel mijn smaak, maar ik ben dan ook niet echt zo'n kant en klaar kaartjes type
O jee, ik zou in staat zijn de hele stapel weg te gooienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb een kaart met een schrijffoutje.![]()
Kaart met goede tekst aangeleverd, verkeerd overgenomen door drukker, daarna in de proefversie overheengelezen. Klein foutje in de straatnaam van de feestlocatie, gelukkig maar een heel kleintje. Maar toch, baalde we wel even.
Of zij ook gaan trouwen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:12 schreef Troel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie van Rewimo en qltel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |