Ik ben niet bezig met af te vallen voor mijn trouwdag hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef marijkevd het volgende:
[..]
Beter!!
Ik ben ook bezig om wat af te vallen voor mijn trouwdag! Hoeft niet zoveel af, maar toch een aantal kilo's... zodat het allemaal net even wat mooier is! Ach, en ik heb nog 1,5 jaar om daaraan te werken!
Maar zo te zien ben je er wel blij mee, dus vandaar gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met af te vallen voor mijn trouwdag hoor
zou kunnen, maar hier liggen ze regelmatig dood langs de weg of waar dan ook...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, hier toch echt wel hoor.
Misschien hebben wij wel hele slimme duiven, hier in de regio.
krijgen we niet heel subtiel een linkje?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
Ik weet gewoon eindelijk van welk merk mijn jurk is en heb de foto op internet kunnen vinden. Poepoe
Het grappige is, op de foto heeft mevroi ook een hoed op, maar ik vind mijn hoed mooier!
PM me eens even danquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:33 schreef Muck het volgende:
en de dame heeft een hoed op he? dan heb ik al een heel groot vermoeden
Hij is moooooi
Ik ook niet... heb me rot gezocht.quote:
Bij ons zijn sinds afgelopen weekend mijn schoonouders min of meer per ongeluk op de hoogte.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
het lijkt wat serieuzere vormen aan te nemen hier
![]()
morgen gemeente bellen voor afspraak/datum sssstt niet doorvertellen. Ouders en familie etc. zijn nog niet op de hoogte.
Meet! Leuk... Alleen ik heb nog geen pak!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef amaranta het volgende:
Voelen jullie wat voor een trouwenenzoin2007 meet?
Dan trekken we allemaal onze bruidsschoenen aan bijvoorbeeld, kunnen we ze inlopen.
Dank jequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef kruimel_20 het volgende:
Gefeliciteerd evira !
Mooie Jurk !
Haha, je mag best zeggen dat je hem niet mooi vindt hoor, ik weet ook wel dat 'ie 'apart' is maar idd, hij past nou eenmaal bij mij en dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:12 schreef amaranta het volgende:
Toevallig hebben wij het vanmiddag in de pauze gehad over het woordje ; apart...
Vaak, als mensen zeggen dat ze iets 'apart' vinden dan bedoelen ze eigelijk....lelijk. Daar waren we het eigenlijk wel over eens.
Ik moet eerlijk bekennen, ik vind de jurk ook 'apart'. Het is best een mooie jurk alleen in mijn ogen is het geen trouwjurk. Waarvoor dan wel? Dat weet ik niet. Maargoed, voor elke bruid is er de perfecte jurk en als dat jouw jurk is dan GEFELICITEERD! Je hebt een goede keus gemaakt.
Hmm, dat hebben ze er bij mij niet bijgezegd. Maarja, in het ergste geval kan je de steen eruit halen en de ring laten omsmelten en dat kan bij een stalen niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:58 schreef poemojn het volgende:
Dat geldt ook voor gouden ringen met een steen erin. Ik heb ook maar de gok genomen dat m'n vingers niet veel dikker zullen worden de komende jaren.
Nou, wij hebben daar op zich niet lang over nagedacht. We hebben gekozen voor een nummer wat veel op radio Donna gedraaid werd toen ik in het ziekenhuis lag in Belgie en Bert dus veel in de auto zat om daarheen te komen. In eerste instantie vond ik het nummer niet veel, maar ik vind het nu een mooi nummer en er zit gewoon heel veel achter. Er is een goede quickstep op te dansen en dat vind ik eigenlijk wel prima (vraag me wel af hoe ik ga dansen met mijn jurk, maar da's een tweede).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:02 schreef leonieke het volgende:
Een beetje een domme vraag misschien, maar ik zie er niet echt een beginnen aan, maar ... Hoe zoeken jullie eigenlijk een openingsdans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |