abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:12:45 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_45319620
Ja, en erg duur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 13 januari 2007 @ 18:19:49 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45319881
199 maar
pi_45357594
Mijn lief en ik gaan ook trouwen!! En wel op 20-08-2008!

De locaties staan al vast en ook ben ik al bezig jurk uit te zoeken!
De rest zal nog ff moeten wachten tot na de verhuizing, want we hebben net een huis gekocht... maar ik houd in elk geval dit topic goed in de gaten!
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  zondag 14 januari 2007 @ 23:00:07 #104
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45358811
gefeliciteerd!
leuke datum
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 15 januari 2007 @ 07:27:58 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_45363789
Ja, als je het zelf in Waalre op komt halen. Of iemand anders het laat doen. Maar ik gok dat iedereen voor de bruiloft druk is en na de bruiloft zijn wij direct richting oosten van het land, dus dan moeten we iemand speciaal gaan vragen om dat ding weer weg te brengen.

Daarnaast schijnt zoiets ook heel goed te gaan met een goede webcam en een rode knop
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 januari 2007 @ 07:37:55 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45363840
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:21 schreef marijkevd het volgende:
Mijn lief en ik gaan ook trouwen!! En wel op 20-08-2008!

De locaties staan al vast en ook ben ik al bezig jurk uit te zoeken!
De rest zal nog ff moeten wachten tot na de verhuizing, want we hebben net een huis gekocht... maar ik houd in elk geval dit topic goed in de gaten!
Zou je daar niet nog mee wachten? De collecties veranderen voortudurend. En dit is wel erg ruim voor de bruiloft
Het is natuurlijk wel leuk om te kijken. Daar niet van.

Wij wonen op 1 km van Waalre, geen probleem lijkt me.
pi_45363887
Wij trouwen ook pas in 2008, ik heb mijn trouwjurk al besteld!
Mijn die gaat over 2 week zijn pak passen..
Tja, als je eenmaal verliefd bent..

Locatie staat voor ons ook al vast,
we hebben al bruidsduiven voor die dag,
Ach, er zijn al meer dingetjes geregeld..

Ik vind het zelf heerlijk alles een beetje vroeg te doen hoor..
En ik was zaterdag op de love and marraige beurs,
en een aantal trouwauto's zijn gewoon al volgeboekt voor bijzondere data 2008.

Dus je kan niet vroeg genoeg beginnen.. Nou ja.. Daar kom ik misschien nog eens op terug..
  maandag 15 januari 2007 @ 08:32:00 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_45364154
Ja, auto's en locaties wel ja, maar jurken
Vind dat toch wel iets anders, de kans is dan wel erg groot dat je uiteindelijk toch een leukere jurk tegenkomt, nieuwe collectie enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45364184
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:32 schreef Troel het volgende:
Ja, auto's en locaties wel ja, maar jurken
Vind dat toch wel iets anders, de kans is dan wel erg groot dat je uiteindelijk toch een leukere jurk tegenkomt, nieuwe collectie enzo.
In het geval van mijn jurk ben ik daar niet zo bang voor..
Afgelopen zaterdag naar beurs geweest..
Allemaal jurken, en niet 1 zo mooi als die van mij..

Maar dat heeft iedereen met haar jurk toch.. Haha..

En dan komt het feit,
als je 1 hebt hoef je niet meer te zoeken..
En als je hem niet hebt genomen,
wat als je geen leukere tegen komt?

Maar goed, dit is ook een discussie die dagen kan duren natuurlijk..
Iedereen denkt daar anders over...

pi_45364207
Ik zou dat echt niet durven, mijn jurk is bijna klaar en ik ga over twee maanden trouwen en ik ben nog steeds bang dat ik nog ergens een mooiere ga zien.
Ik vind het juist tof dat mijn jurk dan nog zo verschrikkelijk nieuw is
En als ik al zo lang een jurk had, had ik vast aan TARA verteld hoe hij er uit zag
pi_45364300
Haha.. daar ben ik niet zo bang voor..
Dit is geheim wat ik goed zal bewaren..
En heb met mijn moeder afgesproken, dat welke keer wanneer ik het wil vertellen,
haar opbel, en alles vertel.. Terwijl ze erbij was.. Haha..

De jurk zal in 2008 geen mode meer zijn,
maar hij past precies bij me, alles aan de jurk schreeuwt mijn naam!

pi_45365083
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou je daar niet nog mee wachten? De collecties veranderen voortudurend. En dit is wel erg ruim voor de bruiloft
Het is natuurlijk wel leuk om te kijken. Daar niet van.

Wij wonen op 1 km van Waalre, geen probleem lijkt me.
Ik ken zelfs iemand die IN Waalre woont én naar de bruiloft van Troel gaat .... ik

Totaal offtopic: waar woon jij ergens?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45365145
Ik heb dus precies hetzelfde als wat Shellinssa zegt!

Ik heb ook al verschillende jurken gepast en dergelijke en niet één zo mooi als die van mij!
Ik weet mijn hele leven al ongeveer wat voor jurk ik wil... zoiets dus... en mode of niet kan me niet schelen... de jurk moet bij me passen... en dat doet deze!
Dus wat nou als ik hem niet zou kopen en ik kom geen leukere meer tegen? Dan is deze weg...
En als ik hem eenmaal heb gekocht, ga ik ook gewoon niet meer kijken. Loop ik ook geen leukere tegen het lijf!

Ik heb het over een poosje toch druk zat met eerst de verhuizing en daarna alle andere dingen regelen... dus alleen maar mooi dat ik me dan niet meer druk hoef te maken om de jurk!

Maargoed, ik HEB hem dus nog niet gekocht... ik ga woensdag eerst samen met mams en schoonmams nog weer naar wat andere winkels in andere steden kijken en dan nogmaals 'mijn jurk' passen.
pi_45365215
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef marijkevd het volgende:

Ik heb ook al verschillende jurken gepast en dergelijke en niet één zo mooi als die van mij!
Ik weet mijn hele leven al ongeveer wat voor jurk ik wil... zoiets dus... en mode of niet kan me niet schelen... de jurk moet bij me passen... en dat doet deze!
Dus wat nou als ik hem niet zou kopen en ik kom geen leukere meer tegen? Dan is deze weg...
En als ik hem eenmaal heb gekocht, ga ik ook gewoon niet meer kijken. Loop ik ook geen leukere tegen het lijf!

Ik heb het over een poosje toch druk zat met eerst de verhuizing en daarna alle andere dingen regelen... dus alleen maar mooi dat ik me dan niet meer druk hoef te maken om de jurk!

Maargoed, ik HEB hem dus nog niet gekocht... ik ga woensdag eerst samen met mams en schoonmams nog weer naar wat andere winkels in andere steden kijken en dan nogmaals 'mijn jurk' passen.
I know the feeling..
Ik ben maar bij 1 winkel geweest..
en dit was de jurk waar ik als kind al van droomde..

Dus heb gelijk besteld.. omdat deze ook maar in 6 winkels in nederland te krijgen is..
pi_45365354
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Shellinssa het volgende:
Dus heb gelijk besteld.. omdat deze ook maar in 6 winkels in nederland te krijgen is..
Juist ja, dit was ook het enige exemplaar in de regio, zei die vrouw... dus ja...
Hij hangt op het moment in elk geval voor me apart tot woensdag!

Nieuwsgierig modus:
Wanneer in 2008 ga jij trouwen trouwens? En waar woon je?
pi_45365436
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:02 schreef marijkevd het volgende:

[..]

Juist ja, dit was ook het enige exemplaar in de regio, zei die vrouw... dus ja...
Hij hangt op het moment in elk geval voor me apart tot woensdag!

Nieuwsgierig modus:
Wanneer in 2008 ga jij trouwen trouwens? En waar woon je?
Ik ga trouwen op 04-06-08
Woon in Groningen..

Zou toch wel heel toevallig zijn als het dezelfde jurk is..

Welk merk jurk heb je??
  maandag 15 januari 2007 @ 10:10:04 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45365477
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ken zelfs iemand die IN Waalre woont én naar de bruiloft van Troel gaat .... ik

Totaal offtopic: waar woon jij ergens?
Ik woon in Eindhoven
  maandag 15 januari 2007 @ 10:12:39 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45365525
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef marijkevd het volgende:

als je er al zo stellig over bent dat het jouw jurk is, dan zou ik helemaal nergens meer gaan kijken
  maandag 15 januari 2007 @ 10:13:53 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45365551
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Shellinssa het volgende:

[..]

I know the feeling..
Ik ben maar bij 1 winkel geweest..
en dit was de jurk waar ik als kind al van droomde..

mijn jurk is maar in 1 winkel te krijgen...omdat er maar 1 van is
pi_45365678
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef amaranta het volgende:
als je er al zo stellig over bent dat het jouw jurk is, dan zou ik helemaal nergens meer gaan kijken
Trouwjurken kijken is gewoon leuk! Dus voordat ik mijn definitieve keuze heb gemaakt en de jurk heb gekocht blijf ik lekker trouwjurken kijken! En dat is dan ook weer een extra zekerheidje over de jurk die ik heb uitgekozen! Dat dat idd echt de mooiste is!

Maargoed, iedereen moet het mooi voor zichzelf bepalen natuurlijk! Het is je eigen mooie dag!

En Shellinssa: wat toevallig! Trouwen we dus niet zo lang na elkaar, we zijn ook ongeveer even oud en wonen ook niet zover bij elkaar vandaan! Enne... ik weet trouwens niet eens wat voor merk het is! Zal woensdag wel eens informeren!
pi_45365755
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef marijkevd het volgende:

[..]

Trouwjurken kijken is gewoon leuk! Dus voordat ik mijn definitieve keuze heb gemaakt en de jurk heb gekocht blijf ik lekker trouwjurken kijken! En dat is dan ook weer een extra zekerheidje over de jurk die ik heb uitgekozen! Dat dat idd echt de mooiste is!

Maargoed, iedereen moet het mooi voor zichzelf bepalen natuurlijk! Het is je eigen mooie dag!

En Shellinssa: wat toevallig! Trouwen we dus niet zo lang na elkaar, we zijn ook ongeveer even oud en wonen ook niet zover bij elkaar vandaan! Enne... ik weet trouwens niet eens wat voor merk het is! Zal woensdag wel eens informeren!
Haha.. is goed..
Ben benieuwd..

pi_45365889
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik woon in Eindhoven
Ik bedoelde iets specifieker.
***Levi was here***
  maandag 15 januari 2007 @ 10:30:37 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45365916
Wij hebben nog gekeken voor een annuleringsverzekering maar we kunnen er helaas geen aflsuiten.
De vader van mijn aanstaande is al ziek, en in geval van overlijden keert de verzekering niet uit omdat de ziekte al bekend was.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:31:35 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45365937
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik bedoelde iets specifieker.
Ik woon in Gestel, ter hoogte van het centrum, in een zijstraat van de hoogstraat, vlakbij bombeeck

zit zo op de rondweg en dan richting waalre
  maandag 15 januari 2007 @ 10:37:17 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_45366071
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben nog gekeken voor een annuleringsverzekering maar we kunnen er helaas geen aflsuiten.
De vader van mijn aanstaande is al ziek, en in geval van overlijden keert de verzekering niet uit omdat de ziekte al bekend was.
Er zijn ook verzekeringen waar dat soort dingen dan alsnog wel verzekerd worden, las ik pas in een van de voorwaarden, omdat het dan om ouders of grootouders zou gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45366077
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik woon in Gestel, ter hoogte van het centrum, in een zijstraat van de hoogstraat, vlakbij bombeeck

zit zo op de rondweg en dan richting waalre
Ah, da's vlakbij mijn werk. Fiets regelmatig over de Hoogstraat/Gestelsestraat... doe zo af en toe boodschappen bij de AH op de Hoogstraat.
***Levi was here***
  maandag 15 januari 2007 @ 10:41:18 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45366175
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ah, da's vlakbij mijn werk. Fiets regelmatig over de Hoogstraat/Gestelsestraat... doe zo af en toe boodschappen bij de AH op de Hoogstraat.
Nou de ah is ongeveer 1 minuut van mijn huis.
Ik woon tegenover de Essbra, zegt dat je wat?
  maandag 15 januari 2007 @ 10:42:26 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45366219
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Er zijn ook verzekeringen waar dat soort dingen dan alsnog wel verzekerd worden, las ik pas in een van de voorwaarden, omdat het dan om ouders of grootouders zou gaan.
zou je misschien kunnen achterhalen welke verzekaar dat was...
ik zie namelijk onze hele bruiloft in duigen vallen
  maandag 15 januari 2007 @ 11:12:01 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_45367002
Ik weet niet meer precies welke het was, maar je kan het beste op zoek gaan naar de polisvoorwaarden van de verschillende verzekeringen. De Goudse, Fortis, Europeesche hebben er bijvoorbeeld een.

Je kan ook gewoon bij een tussenpersoon langs gaan en daar om informatie vragen.

Wel moet je bij jezelf afvragen of je inderdaad de bruiloft wilt uitstellen, want ook bij een nieuwe daatum zal je gemengde gevoelens houden, plus dat je telkens bij de oorspronkelijke datum denkt "maar wat als".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45367142
Vriend en ik zijn steeds serieuzer bezig met de bruiloft (mag onderhand ook wel 'ns ).
Alleen hebben we nu zo lang getreuzeld dat zijn oma 't waarschijnlijk niet meer haalt. Die is nu iets van 92 en is gestopt met eten.
Onze grootouders zijn heel erg oud. Opa van m'n vriend wordt zaterdag 94... zijn huidige vrouw is ook al iets van 90 (en behoorlijk dement). Ik heb zelf alleen nog 1 oma... zij is ook al tegen de 90 en heel erg in de war.
Vrees dat 't een bruiloft zonder oma's wordt en alleen de opa van mijn vriend erbij kan zijn.
***Levi was here***
  maandag 15 januari 2007 @ 11:49:13 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45367954
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet meer precies welke het was, maar je kan het beste op zoek gaan naar de polisvoorwaarden van de verschillende verzekeringen. De Goudse, Fortis, Europeesche hebben er bijvoorbeeld een.

Je kan ook gewoon bij een tussenpersoon langs gaan en daar om informatie vragen.

Wel moet je bij jezelf afvragen of je inderdaad de bruiloft wilt uitstellen, want ook bij een nieuwe daatum zal je gemengde gevoelens houden, plus dat je telkens bij de oorspronkelijke datum denkt "maar wat als".
het is eerder mijn vriend die niet weet wat hij moet doen, ik wil helemaal niet uitstellen...
maarja.......we weten ook niet wanneer zijn pa doodgaat, kan een maand duren nog, kan april worden, maar het kan ook na april pas gebeuren....das het vervelende (naast het feit dat het uberhaubt al vervelend is dat hij doodgaat)
  maandag 15 januari 2007 @ 12:05:11 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_45368376
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

het is eerder mijn vriend die niet weet wat hij moet doen, ik wil helemaal niet uitstellen...
maarja.......we weten ook niet wanneer zijn pa doodgaat, kan een maand duren nog, kan april worden, maar het kan ook na april pas gebeuren....das het vervelende (naast het feit dat het uberhaubt al vervelend is dat hij doodgaat)
Ik verwacht (oew, dat klinkt harder dan dat ik het bedoel) dat hij eerder vlak na de bruiloft zou overlijden. Op een of andere manier willen ze toch nog net dat bijzondere meemaken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 januari 2007 @ 16:35:27 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45376186
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik verwacht (oew, dat klinkt harder dan dat ik het bedoel) dat hij eerder vlak na de bruiloft zou overlijden. Op een of andere manier willen ze toch nog net dat bijzondere meemaken.
dat heb ik ook even gedacht, dat hij erop gaat wachten.... maar... ik weet het niet.... "ik hoop het wel" (ik bedoel dus, dat hij dood gaat is helaas een feit, maar dat hij dan na 28 april sterft en het liefst 10 jaar daarna)
maar ik ben bang dat de ziekte sterker is..... en dan hoop ik niet dat hji een week voor de bruiloft ofzo sterft
  maandag 15 januari 2007 @ 21:14:43 #134
112545 Muck
pi_45386738
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:47 schreef Shellinssa het volgende:
we hebben al bruidsduiven voor die dag,
duiven
weet je wat er met die duifjes gebeurt nadat je ze hebt losgelaten?
die gaan dus hartstikke dood he!
mijn ouders wonen in een natuurgebied, en telkens als er mensen in de stad getrouwd waren, kwamen de witte duifjes naar dat gebied toe. Omdat het duiven zijn die in gevangenschap gefokt zijn, weten ze niet hoe ze in de natuur moeten overleven, en die opvallende kleur helpt ook niet echt mee!
binnen een paar weken zijn ze uitgehongerd of opgevreten, wat een heerlijk romantische gedachte...
  maandag 15 januari 2007 @ 21:35:37 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45387577
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef Muck het volgende:

[..]

duiven
weet je wat er met die duifjes gebeurt nadat je ze hebt losgelaten?
die gaan dus hartstikke dood he!
mijn ouders wonen in een natuurgebied, en telkens als er mensen in de stad getrouwd waren, kwamen de witte duifjes naar dat gebied toe. Omdat het duiven zijn die in gevangenschap gefokt zijn, weten ze niet hoe ze in de natuur moeten overleven, en die opvallende kleur helpt ook niet echt mee!
binnen een paar weken zijn ze uitgehongerd of opgevreten, wat een heerlijk romantische gedachte...
fout, die duiven vliegen gewoon terug naar dezelfde plek als waar ze zijn losgelaten
  maandag 15 januari 2007 @ 21:40:05 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_45387750
Nouja, hoe dan ook vind ik het zielig voor die beestjes. Rijst gooien als bruidspaar zijnde is toch veel leuker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 januari 2007 @ 21:43:47 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45387886
rijst gooi je toch naar het bruidspaar?
zxit je heel de dag die korrels uit je jurk te vissen
  maandag 15 januari 2007 @ 21:47:44 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_45388045
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ja, daarom is het veel leuker omdat als bruidspaar te gooien, niemand die dat verwacht, jij komt ineens naar buiten en mietert die rijst over iedereen heen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 22:06:42 #139
43556 miss_dynastie
pi_45388736
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, daarom is het veel leuker omdat als bruidspaar te gooien, niemand die dat verwacht, jij komt ineens naar buiten en mietert die rijst over iedereen heen

Ik snap het overigens best, het aanschaffen van de droomjurk, ik zou het zelf alleen niet zolang van tevoren doen omdat ik bang zou zijn dat ik er dan niet meer in pas
  maandag 15 januari 2007 @ 23:18:57 #140
112545 Muck
pi_45391462
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

fout, die duiven vliegen gewoon terug naar dezelfde plek als waar ze zijn losgelaten
fout, dat doen ze niet
  dinsdag 16 januari 2007 @ 04:04:47 #141
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_45395997
Ik weet zeker dat Shelli en haar goed hebben geinformeerd of de duifjes weer netjes terug naar huis vliegen.

Tuurlijk zul je altijd beunhazen hebben die een slaatje proberen te slaan en witte duiven fokken met honderden tegelijk, ze voor een spotprijs aanbieden om los te laten tijdens speciale gelegenheden (ik ken dit soort mensen, en geloof mij, het maakt ze geen donder uit hoe vaak ze de dierenbescherming over de vloer krijgen) Dit zijn inderdaad geen duiven die terug naar huis vliegen, compleet van de wereld raken bij het loslaten en 9 van de 10 keer door roofvogels gedood worden.

De trouwvogels verkrijgbaar via de juiste bedrijven zijn duiven die erop getraind zijn om terug te vliegen naar huis en waar ook regelmatig mee geoefend wordt door het hele land heen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:15:22 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_45397484
Dus dan betaal je voor duiven die al meermalen gebruikt zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45397495
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Troel het volgende:
Dus dan betaal je voor duiven die al meermalen gebruikt zijn
En dan zijn ze niet meer vers?
***Levi was here***
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:10:04 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_45398585
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

En dan zijn ze niet meer vers?
origineler is als je andere dieren loslaat, kakkerlakken ofzo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:21:28 #145
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_45398833
ik wil geen dieren, geen rijst of iets wat aan het eind van de dag gekookt uit mijn jurk komt...

Ik ben trouwens vrijdag wezen kijken .... en ik heb em besteld! Ik krijg als het goed is vandaag de foto's binnen die gemaakt zijn
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_45398868
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
moet je informeren bij de plaatselijke gemeente of dat nog mag. Bij sommige gemeentes (bijv rotterdam) mag het niet meer...

(is ons toen gezegd iig)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:48:38 #147
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_45401094
Bij ons mag het wel, maar dan mag je wel de opruimkosten betalen. Of je daarvoor aansprakelijk gesteld kan worden is maar weer de vraag. Maar dat paren er na je er last van kunnen hebben lijkt mij duidelijk, oude stadhuisjes hebben vaak stijle trappen, weg dus met dat rijst gooien enzo.

Ik begrijp die hype rond die datum 20-07-2007 enzo niet zo. Alleen maar veel drukte van andere paren, minder keus in gelegenheden en midden in de zomervakantie.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_45403343
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:48 schreef Bayswater het volgende:
Ik begrijp die hype rond die datum 20-07-2007 enzo niet zo. Alleen maar veel drukte van andere paren, minder keus in gelegenheden en midden in de zomervakantie.
Wij trouwen dan weliswaar niet op 20-07-2007, maar wel op een soortgelijke datum... namelijk 20-08-2008.
En naast dat dat gewoon sowieso al een 'aparte' datum is, is het voor ons meer symbolisch...
Wij zijn namelijk al aardig wat jaartjes bij elkaar en (ondanks dat het destijds niet altijd even makkelijk was) waren wij ook wel eens aan het dromen over trouwen en dan gingen we mooie data bedenken... de datum die we toen min of meer gekscherend bedachten was 20-04-2004...
Vandaar dat we nu een aantal jaren later - nu alles wél altijd helemaal super gaat en we super blij zijn dat we toen volgehouden hebben - voor 20-08-2008 hebben gekozen.

En ja, er zal vast wat meer drukte zijn dan op de dagen eromheen, maar ik ga er niet van uit dat we daar veel last van hebben. En als je gewoon op tijd reserveert hoef je helemaal niet minder keus te hebben.
En onze datum is in het noorden (waar wij wonen) de zomervakantie al afgelopen en in het midden (waar het een en ander aan gasten woont) zitten ze dan in de laatste week. Met mensen die niet kunnen ivm vakantie zal het dus wel meevallen. En voor een aantal is het alleen maar makkelijk... hoeven die geen vrij te vragen van school.
En met een beetje geluk is het in augustus ook nog eens mooi weer!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:03:34 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_45404570
Zo, mijn jurk mag flink ingemaakt worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45404927
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef Troel het volgende:
Zo, mijn jurk mag flink ingemaakt worden
Beter!!
Ik ben ook bezig om wat af te vallen voor mijn trouwdag! Hoeft niet zoveel af, maar toch een aantal kilo's... zodat het allemaal net even wat mooier is! Ach, en ik heb nog 1,5 jaar om daaraan te werken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')