Zou je daar niet nog mee wachten? De collecties veranderen voortudurend. En dit is wel erg ruim voor de bruiloftquote:Op zondag 14 januari 2007 22:21 schreef marijkevd het volgende:
Mijn lief en ik gaan ook trouwen!! En wel op 20-08-2008!
De locaties staan al vast en ook ben ik al bezig jurk uit te zoeken!
De rest zal nog ff moeten wachten tot na de verhuizing, want we hebben net een huis gekocht... maar ik houd in elk geval dit topic goed in de gaten!
In het geval van mijn jurk ben ik daar niet zo bang voor..quote:Op maandag 15 januari 2007 08:32 schreef Troel het volgende:
Ja, auto's en locaties wel ja, maar jurken
Vind dat toch wel iets anders, de kans is dan wel erg groot dat je uiteindelijk toch een leukere jurk tegenkomt, nieuwe collectie enzo.
Ik ken zelfs iemand die IN Waalre woont én naar de bruiloft van Troel gaatquote:Op maandag 15 januari 2007 07:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou je daar niet nog mee wachten? De collecties veranderen voortudurend. En dit is wel erg ruim voor de bruiloft
Het is natuurlijk wel leuk om te kijken. Daar niet van.
Wij wonen op 1 km van Waalre, geen probleem lijkt me.
I know the feeling..quote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef marijkevd het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde als wat Shellinssa zegt!
Ik heb ook al verschillende jurken gepast en dergelijke en niet één zo mooi als die van mij!
Ik weet mijn hele leven al ongeveer wat voor jurk ik wil... zoiets dus... en mode of niet kan me niet schelen... de jurk moet bij me passen... en dat doet deze!
Dus wat nou als ik hem niet zou kopen en ik kom geen leukere meer tegen? Dan is deze weg...
En als ik hem eenmaal heb gekocht, ga ik ook gewoon niet meer kijken. Loop ik ook geen leukere tegen het lijf!
Ik heb het over een poosje toch druk zat met eerst de verhuizing en daarna alle andere dingen regelen... dus alleen maar mooi dat ik me dan niet meer druk hoef te maken om de jurk!
Maargoed, ik HEB hem dus nog niet gekocht... ik ga woensdag eerst samen met mams en schoonmams nog weer naar wat andere winkels in andere steden kijken en dan nogmaals 'mijn jurk' passen.
Juist ja, dit was ook het enige exemplaar in de regio, zei die vrouw... dus ja...quote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Shellinssa het volgende:
Dus heb gelijk besteld.. omdat deze ook maar in 6 winkels in nederland te krijgen is..![]()
Ik ga trouwen op 04-06-08quote:Op maandag 15 januari 2007 10:02 schreef marijkevd het volgende:
[..]
Juist ja, dit was ook het enige exemplaar in de regio, zei die vrouw... dus ja...
Hij hangt op het moment in elk geval voor me apart tot woensdag!
Nieuwsgierig modus:
Wanneer in 2008 ga jij trouwen trouwens? En waar woon je?
Ik woon in Eindhovenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ken zelfs iemand die IN Waalre woont én naar de bruiloft van Troel gaat.... ik
![]()
Totaal offtopic: waar woon jij ergens?![]()
als je er al zo stellig over bent dat het jouw jurk is, dan zou ik helemaal nergens meer gaan kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef marijkevd het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde als wat Shellinssa zegt!
Ik heb ook al verschillende jurken gepast en dergelijke en niet één zo mooi als die van mij!
Ik weet mijn hele leven al ongeveer wat voor jurk ik wil... zoiets dus... en mode of niet kan me niet schelen... de jurk moet bij me passen... en dat doet deze!
Dus wat nou als ik hem niet zou kopen en ik kom geen leukere meer tegen? Dan is deze weg...
En als ik hem eenmaal heb gekocht, ga ik ook gewoon niet meer kijken. Loop ik ook geen leukere tegen het lijf!
Ik heb het over een poosje toch druk zat met eerst de verhuizing en daarna alle andere dingen regelen... dus alleen maar mooi dat ik me dan niet meer druk hoef te maken om de jurk!
Maargoed, ik HEB hem dus nog niet gekocht... ik ga woensdag eerst samen met mams en schoonmams nog weer naar wat andere winkels in andere steden kijken en dan nogmaals 'mijn jurk' passen.
mijn jurk is maar in 1 winkel te krijgen...omdat er maar 1 van isquote:Op maandag 15 januari 2007 09:55 schreef Shellinssa het volgende:
[..]
I know the feeling..
Ik ben maar bij 1 winkel geweest..
en dit was de jurk waar ik als kind al van droomde..
Dus heb gelijk besteld.. omdat deze ook maar in 6 winkels in nederland te krijgen is..![]()
Trouwjurken kijken is gewoon leuk! Dus voordat ik mijn definitieve keuze heb gemaakt en de jurk heb gekocht blijf ik lekker trouwjurken kijken! En dat is dan ook weer een extra zekerheidje over de jurk die ik heb uitgekozen! Dat dat idd echt de mooiste is!quote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef amaranta het volgende:
als je er al zo stellig over bent dat het jouw jurk is, dan zou ik helemaal nergens meer gaan kijken
Haha.. is goed..quote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef marijkevd het volgende:
[..]
Trouwjurken kijken is gewoon leuk! Dus voordat ik mijn definitieve keuze heb gemaakt en de jurk heb gekocht blijf ik lekker trouwjurken kijken! En dat is dan ook weer een extra zekerheidje over de jurk die ik heb uitgekozen! Dat dat idd echt de mooiste is!
Maargoed, iedereen moet het mooi voor zichzelf bepalen natuurlijk! Het is je eigen mooie dag!
En Shellinssa: wat toevallig! Trouwen we dus niet zo lang na elkaar, we zijn ook ongeveer even oud en wonen ook niet zover bij elkaar vandaan! Enne... ik weet trouwens niet eens wat voor merk het is! Zal woensdag wel eens informeren!
Ik bedoelde iets specifieker.quote:
Ik woon in Gestel, ter hoogte van het centrum, in een zijstraat van de hoogstraat, vlakbij bombeeckquote:
Er zijn ook verzekeringen waar dat soort dingen dan alsnog wel verzekerd worden, las ik pas in een van de voorwaarden, omdat het dan om ouders of grootouders zou gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben nog gekeken voor een annuleringsverzekering maar we kunnen er helaas geen aflsuiten.
De vader van mijn aanstaande is al ziek, en in geval van overlijden keert de verzekering niet uit omdat de ziekte al bekend was.
Ah, da's vlakbij mijn werk. Fiets regelmatig over de Hoogstraat/Gestelsestraat... doe zo af en toe boodschappen bij de AH op de Hoogstraat.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik woon in Gestel, ter hoogte van het centrum, in een zijstraat van de hoogstraat, vlakbij bombeeck
zit zo op de rondweg en dan richting waalre
Nou de ah is ongeveer 1 minuut van mijn huis.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, da's vlakbij mijn werk. Fiets regelmatig over de Hoogstraat/Gestelsestraat... doe zo af en toe boodschappen bij de AH op de Hoogstraat.![]()
zou je misschien kunnen achterhalen welke verzekaar dat was...quote:Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn ook verzekeringen waar dat soort dingen dan alsnog wel verzekerd worden, las ik pas in een van de voorwaarden, omdat het dan om ouders of grootouders zou gaan.
het is eerder mijn vriend die niet weet wat hij moet doen, ik wil helemaal niet uitstellen...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet meer precies welke het was, maar je kan het beste op zoek gaan naar de polisvoorwaarden van de verschillende verzekeringen. De Goudse, Fortis, Europeesche hebben er bijvoorbeeld een.
Je kan ook gewoon bij een tussenpersoon langs gaan en daar om informatie vragen.
Wel moet je bij jezelf afvragen of je inderdaad de bruiloft wilt uitstellen, want ook bij een nieuwe daatum zal je gemengde gevoelens houden, plus dat je telkens bij de oorspronkelijke datum denkt "maar wat als".
Ik verwacht (oew, dat klinkt harder dan dat ik het bedoel) dat hij eerder vlak na de bruiloft zou overlijden. Op een of andere manier willen ze toch nog net dat bijzondere meemaken.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is eerder mijn vriend die niet weet wat hij moet doen, ik wil helemaal niet uitstellen...
maarja.......we weten ook niet wanneer zijn pa doodgaat, kan een maand duren nog, kan april worden, maar het kan ook na april pas gebeuren....das het vervelende (naast het feit dat het uberhaubt al vervelend is dat hij doodgaat)
dat heb ik ook even gedacht, dat hij erop gaat wachten.... maar... ik weet het niet.... "ik hoop het wel" (ik bedoel dus, dat hij dood gaat is helaas een feit, maar dat hij dan na 28 april sterft en het liefst 10 jaar daarna)quote:Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik verwacht (oew, dat klinkt harder dan dat ik het bedoel) dat hij eerder vlak na de bruiloft zou overlijden. Op een of andere manier willen ze toch nog net dat bijzondere meemaken.
duivenquote:Op maandag 15 januari 2007 07:47 schreef Shellinssa het volgende:
we hebben al bruidsduiven voor die dag,
fout, die duiven vliegen gewoon terug naar dezelfde plek als waar ze zijn losgelatenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
duiven
weet je wat er met die duifjes gebeurt nadat je ze hebt losgelaten?
die gaan dus hartstikke dood he!
mijn ouders wonen in een natuurgebied, en telkens als er mensen in de stad getrouwd waren, kwamen de witte duifjes naar dat gebied toe. Omdat het duiven zijn die in gevangenschap gefokt zijn, weten ze niet hoe ze in de natuur moeten overleven, en die opvallende kleur helpt ook niet echt mee!
binnen een paar weken zijn ze uitgehongerd of opgevreten, wat een heerlijk romantische gedachte...
Ja, daarom is het veel leuker omdat als bruidspaar te gooien, niemand die dat verwacht, jij komt ineens naar buiten en mietert die rijst over iedereen heenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
rijst gooi je toch naar het bruidspaar?
zxit je heel de dag die korrels uit je jurk te vissen
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daarom is het veel leuker omdat als bruidspaar te gooien, niemand die dat verwacht, jij komt ineens naar buiten en mietert die rijst over iedereen heen
fout, dat doen ze nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
fout, die duiven vliegen gewoon terug naar dezelfde plek als waar ze zijn losgelaten
En dan zijn ze niet meer vers?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Troel het volgende:
Dus dan betaal je voor duiven die al meermalen gebruikt zijn
moet je informeren bij de plaatselijke gemeente of dat nog mag. Bij sommige gemeentes (bijv rotterdam) mag het niet meer...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
rijst gooi je toch naar het bruidspaar?
zxit je heel de dag die korrels uit je jurk te vissen
Wij trouwen dan weliswaar niet op 20-07-2007, maar wel op een soortgelijke datum... namelijk 20-08-2008.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:48 schreef Bayswater het volgende:
Ik begrijp die hype rond die datum 20-07-2007 enzo niet zo. Alleen maar veel drukte van andere paren, minder keus in gelegenheden en midden in de zomervakantie.
Beter!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef Troel het volgende:
Zo, mijn jurk mag flink ingemaakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |