Ah, da's vlakbij mijn werk. Fiets regelmatig over de Hoogstraat/Gestelsestraat... doe zo af en toe boodschappen bij de AH op de Hoogstraat.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik woon in Gestel, ter hoogte van het centrum, in een zijstraat van de hoogstraat, vlakbij bombeeck
zit zo op de rondweg en dan richting waalre
Nou de ah is ongeveer 1 minuut van mijn huis.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, da's vlakbij mijn werk. Fiets regelmatig over de Hoogstraat/Gestelsestraat... doe zo af en toe boodschappen bij de AH op de Hoogstraat.![]()
zou je misschien kunnen achterhalen welke verzekaar dat was...quote:Op maandag 15 januari 2007 10:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn ook verzekeringen waar dat soort dingen dan alsnog wel verzekerd worden, las ik pas in een van de voorwaarden, omdat het dan om ouders of grootouders zou gaan.
het is eerder mijn vriend die niet weet wat hij moet doen, ik wil helemaal niet uitstellen...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet meer precies welke het was, maar je kan het beste op zoek gaan naar de polisvoorwaarden van de verschillende verzekeringen. De Goudse, Fortis, Europeesche hebben er bijvoorbeeld een.
Je kan ook gewoon bij een tussenpersoon langs gaan en daar om informatie vragen.
Wel moet je bij jezelf afvragen of je inderdaad de bruiloft wilt uitstellen, want ook bij een nieuwe daatum zal je gemengde gevoelens houden, plus dat je telkens bij de oorspronkelijke datum denkt "maar wat als".
Ik verwacht (oew, dat klinkt harder dan dat ik het bedoel) dat hij eerder vlak na de bruiloft zou overlijden. Op een of andere manier willen ze toch nog net dat bijzondere meemaken.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is eerder mijn vriend die niet weet wat hij moet doen, ik wil helemaal niet uitstellen...
maarja.......we weten ook niet wanneer zijn pa doodgaat, kan een maand duren nog, kan april worden, maar het kan ook na april pas gebeuren....das het vervelende (naast het feit dat het uberhaubt al vervelend is dat hij doodgaat)
dat heb ik ook even gedacht, dat hij erop gaat wachten.... maar... ik weet het niet.... "ik hoop het wel" (ik bedoel dus, dat hij dood gaat is helaas een feit, maar dat hij dan na 28 april sterft en het liefst 10 jaar daarna)quote:Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik verwacht (oew, dat klinkt harder dan dat ik het bedoel) dat hij eerder vlak na de bruiloft zou overlijden. Op een of andere manier willen ze toch nog net dat bijzondere meemaken.
duivenquote:Op maandag 15 januari 2007 07:47 schreef Shellinssa het volgende:
we hebben al bruidsduiven voor die dag,
fout, die duiven vliegen gewoon terug naar dezelfde plek als waar ze zijn losgelatenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
duiven
weet je wat er met die duifjes gebeurt nadat je ze hebt losgelaten?
die gaan dus hartstikke dood he!
mijn ouders wonen in een natuurgebied, en telkens als er mensen in de stad getrouwd waren, kwamen de witte duifjes naar dat gebied toe. Omdat het duiven zijn die in gevangenschap gefokt zijn, weten ze niet hoe ze in de natuur moeten overleven, en die opvallende kleur helpt ook niet echt mee!
binnen een paar weken zijn ze uitgehongerd of opgevreten, wat een heerlijk romantische gedachte...
Ja, daarom is het veel leuker omdat als bruidspaar te gooien, niemand die dat verwacht, jij komt ineens naar buiten en mietert die rijst over iedereen heenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
rijst gooi je toch naar het bruidspaar?
zxit je heel de dag die korrels uit je jurk te vissen
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daarom is het veel leuker omdat als bruidspaar te gooien, niemand die dat verwacht, jij komt ineens naar buiten en mietert die rijst over iedereen heen
fout, dat doen ze nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
fout, die duiven vliegen gewoon terug naar dezelfde plek als waar ze zijn losgelaten
En dan zijn ze niet meer vers?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:15 schreef Troel het volgende:
Dus dan betaal je voor duiven die al meermalen gebruikt zijn
moet je informeren bij de plaatselijke gemeente of dat nog mag. Bij sommige gemeentes (bijv rotterdam) mag het niet meer...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
rijst gooi je toch naar het bruidspaar?
zxit je heel de dag die korrels uit je jurk te vissen
Wij trouwen dan weliswaar niet op 20-07-2007, maar wel op een soortgelijke datum... namelijk 20-08-2008.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:48 schreef Bayswater het volgende:
Ik begrijp die hype rond die datum 20-07-2007 enzo niet zo. Alleen maar veel drukte van andere paren, minder keus in gelegenheden en midden in de zomervakantie.
Beter!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef Troel het volgende:
Zo, mijn jurk mag flink ingemaakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |