quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Tja met een muziekliefhebber in huis, worden dat soort dingen al snel bekeken
Klopt, maar het kan best zijn dat ze het tussen neus en lippen verteld heeft. Het had ons in ieder geval niet van de keuze afgehouden. Ik houd mijn vinger gewoon op gewichtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk, dat is ook zo. Maar het zou vervelend zijn als ze je dat er niet bij verteld hadden toch?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
* Marie79 komt ook binnensluipen!
En wel met de datum 16-08-2007![]()
Sinds zaterdagavond bekend, want toen ben ik gevraagd.
en nu loopt mijn hoofd over met wat er allemaal geregeld moet gaan worden
gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
Daar ben je dan ook mooi klaar meequote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Hier een DJ. Wel live bands meegemaakt, mijn schoonzusje had een leuke band, maar ik hoorde dat bij een neef en nichtje van me de band vrij hard speelde en dat toen er gevraagd werd of het wat zachter kon er simpelweg gezegd werd : "dan had je ons maar niet meoten inhuren, wij spelen hard".
Yepsquote:Op maandag 22 januari 2007 16:45 schreef Troel het volgende:
Diaan, ga je in E'de trouwen?
waar waar waar
gefeliciteerd en je staat in het lijstjequote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |