Klopt, maar het kan best zijn dat ze het tussen neus en lippen verteld heeft. Het had ons in ieder geval niet van de keuze afgehouden. Ik houd mijn vinger gewoon op gewichtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:11 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk, dat is ook zo. Maar het zou vervelend zijn als ze je dat er niet bij verteld hadden toch?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
* Marie79 komt ook binnensluipen!
En wel met de datum 16-08-2007![]()
Sinds zaterdagavond bekend, want toen ben ik gevraagd.
en nu loopt mijn hoofd over met wat er allemaal geregeld moet gaan worden
gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
Daar ben je dan ook mooi klaar meequote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Hier een DJ. Wel live bands meegemaakt, mijn schoonzusje had een leuke band, maar ik hoorde dat bij een neef en nichtje van me de band vrij hard speelde en dat toen er gevraagd werd of het wat zachter kon er simpelweg gezegd werd : "dan had je ons maar niet meoten inhuren, wij spelen hard".
Yepsquote:Op maandag 22 januari 2007 16:45 schreef Troel het volgende:
Diaan, ga je in E'de trouwen?
waar waar waar
gefeliciteerd en je staat in het lijstjequote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Marie79 het volgende:
Dan weten we allemaal waar en hoe laat we er moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:29 schreef Troel het volgende:
Tja, ik vind het u in onze kaart niet echt super staan, maar dat komt meer door hoe de kaart is opgesteld. Zodra ze verstuurd zijn zal ik wel de tekst plaatsen.
Nouja, ik besteed veel tijd en aandacht aan mijn trouwkaart, dan wil ik niet dat er een smoezelig kaartje door de ceremoniemeester ingedaan wordt. WIl het graag een geheel houden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:36 schreef amaranta het volgende:
wij hebben 3 soorten kaarten, ook bij ons gaat er waarschijnlijk nog een briefje mee van de ceremoniemeestes, en, gemakkelijk als ik ben, zal het me aan me derriere oxideren op wat voor paopier dat gedaan wordt..al willen ze ht op plee papier doen ;')
wij niet echt...op een site gekeken..ow die vinden we leuk, naar een drukker gebeld, ja die heb ik, over een week of anderhalf zijn ze klaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik besteed veel tijd en aandacht aan mijn trouwkaart, dan wil ik niet dat er een smoezelig kaartje door de ceremoniemeester ingedaan wordt. WIl het graag een geheel houden.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef amaranta het volgende:
http://www.huwelijkskaarten.nu/default.aspx?nr=27&Col=312
en nog goedkoper ook bij de drukker zelf
Thnx!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gefeliciteerd en je staat in het lijstje![]()
leuk kaartjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef amaranta het volgende:
wij hebben de 2de van pagina 3. Met het hartje in het midden.
Niet geheel mijn smaak, maar ik ben dan ook niet echt zo'n kant en klaar kaartjes typequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:13 schreef amaranta het volgende:
wij hebben de 2de van pagina 3. Met het hartje in het midden.
Een leuke opdracht voor de ceremoniemeester.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef amaranta het volgende:
Ik zou gewoon het straatnaambordje jatten. geen hond die dat dan kan zien
wij vonden de rest te zoetsappigquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet geheel mijn smaak, maar ik ben dan ook niet echt zo'n kant en klaar kaartjes type
O jee, ik zou in staat zijn de hele stapel weg te gooienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:26 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb een kaart met een schrijffoutje.![]()
Kaart met goede tekst aangeleverd, verkeerd overgenomen door drukker, daarna in de proefversie overheengelezen. Klein foutje in de straatnaam van de feestlocatie, gelukkig maar een heel kleintje. Maar toch, baalde we wel even.
Of zij ook gaan trouwen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:12 schreef Troel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie van Rewimo en qltel
zoek je het niet zelf uit? Ik heb wat dat betreft een moeilijke smaak haha, maar wij hebben eigenlijk ook geen geheimen, wij bekijken ook samen jurken. Maar ja wij gaan dan ook niet echt traditioneel trouwen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef amaranta het volgende:
mijn aanstaande hubbie koopt het boeket
Wij gaan wel traditioneel trouwen, maar wij kiezen ook alles samen hoor. Elkaars kleren hebben we gewoon helpen kiezen van elkaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zoek je het niet zelf uit? Ik heb wat dat betreft een moeilijke smaak haha, maar wij hebben eigenlijk ook geen geheimen, wij bekijken ook samen jurken. Maar ja wij gaan dan ook niet echt traditioneel trouwen.
Ow okay, ik dacht dat bij traditioneel trouwen (bijna) niet voorkwam, maar dus wel. En ja met die laatste zin heb je natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij gaan wel traditioneel trouwen, maar wij kiezen ook alles samen hoor. Elkaars kleren hebben we gewoon helpen kiezen van elkaar.
Er is maar één die mij op die dag de mooiste moet vinden en da's mijn echtgenoot
Maar jij wilt toch helemaal niet in Eva-kostuum trouwen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay, ik dacht dat bij traditioneel trouwen (bijna) niet voorkwam, maar dus wel. En ja met die laatste zin heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Dan mag ik wel een wijde broek aandoenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ja, ik moet eerst maar eens een jurk uitzoeken en dan kijken wel boeket daarbij past.. wordt waarschijnlijk of een huurjurk of een zelfgemaakte jurk als ik iemand kan vinden die voor een leuk bedrag de jurk wil en kan maken![]()
Peaceman![]()
ik wil idd niet in Evakostuum trouwen, dat moet je er maar bij denken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:09 schreef Levitation het volgende:
Ik wil géén bruidsboeket en géén corsages...![]()
maar dan met van die kelkjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef Troel het volgende:
Oja, ik vind dit dus echt super: alleen dan iet met rozen
[afbeelding]
Anjers?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:44 schreef Troel het volgende:
Nee, niet van die doodsbloemen
Ik ga wel voor anjers
Nunog zo gek krijgen
Neem je een geweer mee?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:40 schreef Troel het volgende:
Jij snapt hem!
We houden het feest ook niet voor niets in de olifant
ow deze vind ik oo helemaal super, ik vind met rozen wel mooi... ik ga deze ook onthouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef Troel het volgende:
Oja, ik vind dit dus echt super: alleen dan iet met rozen
[afbeelding]
Ach, nu zit ik er niet zo mee dat ik geen ring om kan (heb ook geen ringen). Ik vind de zwellende handen zelf veel vervelender... het is soms namelijk best pijnlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef Everia het volgende:
Lijkt me vervelend zeg, geen ring om kunnen hebben!
Misschien geen trouwring aan een kettinkje, maar een ander mooi sierraad dat symbool staat voor het huwelijk?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef kruimel_20 het volgende:
er zijn wel alternatieven , een ketting , armband of oorbellen...
of een piercing / tattoo voor de liefhebbers
Wat ik ook nog vond:
ls het alleen te doen is om een persoonlijk symbool (dus zonder openbare signaalfunctie), dat tijdens de huwelijksplechtigheid wordt uitgewisseld, dan zijn de mogelijkheden eindeloos. U wisselt twee steentjes van hetzelfde soort uit (kiezeltjes of diamanten of iets ertussenin) of twee gedroogde rozen, of twee gekalligrafeerde gedichten, of de tekst van een liedje dat jullie mooi vinden, of twee koffiemokken met jullie namen erop, of twee handdoeken met jullie namen erop. Van die voorwerpen spreekt u af dat ze betekenen dat jullie bij elkaar horen. Niet kwijtraken!
Heb ik ook aan gedacht inderdaad. De tekst op de trouwkaart was immers al uit een lied.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan een cd geven, met daarop muziek die wij mooi vinden. Gaan we zelf branden, mooi hoesje erbij.. en klaar!!
Welke tekst uit welk lied?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht inderdaad. De tekst op de trouwkaart was immers al uit een lied.
Eén voor het geldquote:
Probleem is vaak dat de betere nummers over negatieve onderwerpen gaan en omdat het van de Kecks moest en zou zijn kwamen we heel toevallig bij het bekendste en enig volledig positieve nummer van ze uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke tekst hoor![]()
wij zijn nog aan het twijfelen of we een stukje tekst uit een liedje in de kaart zetten. En zo ja welke tekst uit welk liedje. Ik vind het wel heel mooi.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef amaranta het volgende:
Nee? Echt? Ik dacht dat je juist ging voor het geld dat in de envelopjes zit, de hele show eromheen en de gasten de mooiste dag van hun leven wilde bezorgen!![]()
ik vind hem leukquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eén voor het geld
Twee voor de show
Drie voor het publiek
Doe alles wat je doet met hart en ziel
Met hart en ziel - Trockener Kecks, lekker luchtig met een serieus ondertoontje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |