abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:38:07 #101
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46088946
Mensen met weinig levenervaring zijn kortzichtig en preferen alleen hun eigen mening en staan dus niet open voor andere meningen/reacties..Wat dus resulteert in het editten of verwijderen van reacties zonder dat daar om gevraagd wordt.

Verder neem ik het woord 'zeiken' in de mond omdat dit zelf door de mod werd geroepen want wij moesten maar ophouden met zeiken en zeuren. Maar deze reacties zijn natuurlijk ook al gewist zie ik net. Behalve die van zeuren.. We deden enkel posten naargelang het topic. Toen reacties werden geedit werd er natuurlijk iets van gezegt.

Dus zolang er reacties zonder enige goede reden worden verwijderd of geedit, dus hiermee bedoel ik reacties die blijkbaar niet in jullie overtuiging passen en waar jullie een andere persoonlijke mening over hebben blijf ik er zeker iets van zeggen. Als jullie dat zeiken of zeuren noemen moeten jullie zelf weten..

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46089352
Je bent nog geen 3 jaar ouder dan ik .

Uit onze leeftijd opmaken dat wij geen levenservaring hebben is niet kortzichtig bedoel je?
pi_46089394
Oh en ik heb ab-so-luut geen post van mezelf gewist dus is het onmogelijk dat ik een reactie heb gewist waarin ik zeg dat je zeikt. Het woord 'gezeik' gebruik ik zo'n beetje in elke waarschuwing, misschien dat dat 'm is.
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:20:00 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46089847
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent nog geen 3 jaar ouder dan ik .

Uit onze leeftijd opmaken dat wij geen levenservaring hebben is niet kortzichtig bedoel je?
Kortzichtig is reacties editten of verwijderen die niet aan jullie mening voldoen..

Edit ze er nog op los zou ik zeggen en maak de wereld beter met de veelzijdige visie die jullie hebben..

Als een aantal mensen dit roept dan moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan wie nu werkelijk fout zit..

Hierbij laat ik het dan ook

[ Bericht 1% gewijzigd door denka op 07-02-2007 23:29:12 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46090140
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef denka het volgende:

[..]

Kortzichtig is reacties editten of verwijderen die niet aan jullie mening voldoen..

Edit ze er nog op los zou ik zeggen en maak de wereld beter met de veelzijdige visie die jullie hebben..

Als aantal mensen dit roept dan moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan wie nu werkelijk fout zit..

Hierbij laat ik het dan ook

Mwa, een stuk of 2 mensen roepen het. Net als dat een stuk of 2 mensen roepen dat jij fout zit, dus misschien, heel misschien, ben jij wel degene die fout zit. Als je wil geloven dat ik mijn persoonlijke mening laat meedingen in het modden, doe je dat, maar ik zie niet in waarom ik die moeite zou nemen. De vraag waarom die reacties zijn verwijderd is al tig keer beantwoord dus het houdt hier inderdaad op.
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:05:59 #106
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46101042
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:58:45 #108
88139 JoeyT
pi_46134520
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:56 schreef Linkmiegel het volgende:
nosh spice waarom edit je mn bericht?
tip: wrijf hem over zijn penis, kijken of die hard wordt.. zo ja dan is die gay
Die gozer komt net terug van een ban.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:02:02 #109
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46134611
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

tjezus..en jij belt zeker ook dagelijks met de anonieme kliklijn

Je zit heel FB vol te zeuren met slotje, die zegt dat, hij doet dat, etc..etc.. grow up!!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:03:28 #110
88139 JoeyT
pi_46134659
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:02 schreef denka het volgende:

[..]

tjezus..en jij belt zeker ook dagelijks met de anonieme kliklijn
Ik doe t toch niet anoniem , dus nee. Gewoon het reguliere nummer van de politie...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:06:08 #111
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46134735
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:03 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik doe t toch niet anoniem , dus nee. Gewoon het reguliere nummer van de politie...
Nee je doet het niet anoniem maar je gedraag je als een klein kind met je gezeur..
pi_46134992
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

We waren alweer notes aan het verzamelen.
Dank.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef denka het volgende:

[..]

Nee je doet het niet anoniem maar je gedraag je als een klein kind met je gezeur..
Feedback is bedoeld voor zowel vragen/opmerkingen aan de moderators, als voor het melden van getroll of topics die verkloot worden.

JoeyT staat volledig in zijn recht om hier neer te gooien wat hij zoal tegenkomt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46143428
clumsy_clown

De reden ontgaat me waarom plotseling het topic LIEFDE = gesloten werd..ik meende dat er enigzins afgeweken kon worden van de rode draad mits deze rode draad weer opgenomen werd...die kans heb je niet gegeven...ik zit namelijk niet iedere seconde te kijken of er iemand gereageert heeft...verzoek om slot er af te halen..
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
pi_46144065
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:20 schreef Motek het volgende:
clumsy_clown

De reden ontgaat me waarom plotseling het topic LIEFDE = gesloten werd..ik meende dat er enigzins afgeweken kon worden van de rode draad mits deze rode draad weer opgenomen werd...die kans heb je niet gegeven...ik zit namelijk niet iedere seconde te kijken of er iemand gereageert heeft...verzoek om slot er af te halen..
Het lijkt een enorm opsomtopic te worden zonder enige discussiewaarde. Daarnaast is het een topic wat al tig keer voorgekomen is. Maar nogmaals, ik kijk er vanavond even naar, voor nu zit er een slotje op om bagger tegen te gaan.
pi_46144358
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het lijkt een enorm opsomtopic te worden zonder enige discussiewaarde. Daarnaast is het een topic wat al tig keer voorgekomen is. Maar nogmaals, ik kijk er vanavond even naar, voor nu zit er een slotje op om bagger tegen te gaan.
wat valt onder bagger?
grof geschut?
platvloersheid?
schelden?

misschien heb je voorbeelden?
pi_46144689
nav een richting-aanwijzer;

oja...en ik huil niet...maar vraag verduidelijking...liefde is....namelijk nooit in één topic samen te vatten..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:14:25 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46149310
Oeps.
Doe maar weg, foutje
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:49:59 #118
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46389318
Nosh, mijn posts worden verwijderd uit Beste plek om vrouwen af te halen maar waarom worden de volgende posts, die net zo onzinnig zijn niet gedelete..

deze
en deze
en deze
en deze
en deze
pi_46402511
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef Het_Biertje het volgende:
Nosh, mijn posts worden verwijderd uit Beste plek om vrouwen af te halen maar waarom worden de volgende posts, die net zo onzinnig zijn niet gedelete..

deze
en deze
en deze
en deze
en deze
My bad, inderdaad.
De posts die je aanhaalt stonden inderdaad op het punt verwijderd te worden (op het hoeren-advies na, want hey, prima advies! ). Toon van het topic en alle daaropvolgende posts werd echter op zo'n manier gezet met de openingspost, dat ik vannacht de moeite niet waard vond om er een tweede opschoonronde tegen aan te gooien.

Topic is nu op slot, indien het heropend wordt, gaat de bezem er sowieso flink doorheen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46411802
Damesch en Heeren,

Graag een slotje op mijn topic.

Daten na een lange relatie
Verbaal terrorist
pi_46412174
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Damesch en Heeren,

Graag een slotje op mijn topic.

Daten na een lange relatie
Done.

Mocht je hem nog open willen ivm eventuele updates of spijtgevoelens ( ), dan kan je dat hier melden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46412320
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:

[..]

Done.

Mocht je hem nog open willen ivm eventuele updates of spijtgevoelens ( ), dan kan je dat hier melden.
Nee hoor, misschien na vannacht weer een nieuwe episode. Er zijn nog zat dames die net uit een relatie komen over...

Verbaal terrorist
pi_46441192
Nou zeg, een pester pesten in een topic dat over pesten gaat mag niet eens meer. Weinig gevoel voor humor bij de mods. "haantjesgedrag"

Maar ik zal me verder gedragen hoor.
pi_46441600
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Schaduwtje het volgende:
Nou zeg, een pester pesten in een topic dat over pesten gaat mag niet eens meer. Weinig gevoel voor humor bij de mods. "haantjesgedrag"

Maar ik zal me verder gedragen hoor.
Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester. En bent zelf dan weer een pester, wat zijn gepest legitimeert, want hij pest ook alleen maar de pester. Terwijl jij hetzelfde doet.

Zie je, nergens voor nodig, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
pi_46441715
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester. En bent zelf dan weer een pester, wat zijn gepest legitimeert, want hij pest ook alleen maar de pester. Terwijl jij hetzelfde doet.

Zie je, nergens voor nodig, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
Hehe, ok. Maar als je de reacties goed gelezen had je gezien dat ik heb opgebiecht helemaal geen pester te zijn.

Nou ja, ik zet me er even overheen met een pintje en dan gaat het leven weer door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')