Kortzichtig is reacties editten of verwijderen die niet aan jullie mening voldoen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent nog geen 3 jaar ouder dan ik.
Uit onze leeftijd opmaken dat wij geen levenservaring hebben is niet kortzichtig bedoel je?
Mwa, een stuk of 2 mensen roepen het. Net als dat een stuk of 2 mensen roepen dat jij fout zit, dus misschien, heel misschien, ben jij wel degene die fout zit. Als je wil geloven dat ik mijn persoonlijke mening laat meedingen in het modden, doe je dat, maar ik zie niet in waarom ik die moeite zou nemen. De vraag waarom die reacties zijn verwijderd is al tig keer beantwoord dus het houdt hier inderdaad op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef denka het volgende:
[..]
Kortzichtig is reacties editten of verwijderen die niet aan jullie mening voldoen..
Edit ze er nog op los zou ik zeggen en maak de wereld beter met de veelzijdige visie die jullie hebben..
Als aantal mensen dit roept dan moet je toch eens bij jezelf ten rade gaan wie nu werkelijk fout zit..![]()
Hierbij laat ik het dan ook![]()
![]()
Dicht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef JoeyT het volgende:
vrijgezel willen zijn als je "de ware" al gevonden hebt..
Lekkere OP
Die gozer komt net terug van een ban.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:56 schreef Linkmiegel het volgende:
nosh spice waarom edit je mn bericht?
tip: wrijf hem over zijn penis, kijken of die hard wordt.. zo ja dan is die gay
tjezus..en jij belt zeker ook dagelijks met de anonieme kliklijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die gozer komt net terug van een ban.
Ik doe t toch niet anoniemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:02 schreef denka het volgende:
[..]
tjezus..en jij belt zeker ook dagelijks met de anonieme kliklijn![]()
Nee je doet het niet anoniem maar je gedraag je als een klein kind met je gezeur..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe t toch niet anoniem, dus nee. Gewoon het reguliere nummer van de politie...
We waren alweer notes aan het verzamelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die gozer komt net terug van een ban.
Feedback is bedoeld voor zowel vragen/opmerkingen aan de moderators, als voor het melden van getroll of topics die verkloot worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef denka het volgende:
[..]
Nee je doet het niet anoniem maar je gedraag je als een klein kind met je gezeur..![]()
Het lijkt een enorm opsomtopic te worden zonder enige discussiewaarde. Daarnaast is het een topic wat al tig keer voorgekomen is. Maar nogmaals, ik kijk er vanavond even naar, voor nu zit er een slotje op om bagger tegen te gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:20 schreef Motek het volgende:
clumsy_clown
De reden ontgaat me waarom plotseling het topic LIEFDE = gesloten werd..ik meende dat er enigzins afgeweken kon worden van de rode draad mits deze rode draad weer opgenomen werd...die kans heb je niet gegeven...ik zit namelijk niet iedere seconde te kijken of er iemand gereageert heeft...verzoek om slot er af te halen..
wat valt onder bagger?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het lijkt een enorm opsomtopic te worden zonder enige discussiewaarde. Daarnaast is het een topic wat al tig keer voorgekomen is. Maar nogmaals, ik kijk er vanavond even naar, voor nu zit er een slotje op om bagger tegen te gaan.
My bad, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:49 schreef Het_Biertje het volgende:
Nosh, mijn posts worden verwijderd uit Beste plek om vrouwen af te halen maar waarom worden de volgende posts, die net zo onzinnig zijn niet gedelete..
deze
en deze
en deze
en deze
en deze
Done.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Damesch en Heeren,
Graag een slotje op mijn topic.
Daten na een lange relatie
Nee hoor, misschien na vannacht weer een nieuwe episode. Er zijn nog zat dames die net uit een relatie komen over...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Done.
Mocht je hem nog open willen ivm eventuele updates of spijtgevoelens (), dan kan je dat hier melden.
Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester. En bent zelf dan weer een pester, wat zijn gepest legitimeert, want hij pest ook alleen maar de pester. Terwijl jij hetzelfde doet.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Schaduwtje het volgende:
Nou zeg, een pester pesten in een topic dat over pesten gaat mag niet eens meer. Weinig gevoel voor humor bij de mods. "haantjesgedrag"![]()
Maar ik zal me verder gedragen hoor.![]()
Hehe, ok. Maar als je de reacties goed gelezen had je gezien dat ik heb opgebiecht helemaal geen pester te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester. En bent zelf dan weer een pester, wat zijn gepest legitimeert, want hij pest ook alleen maar de pester. Terwijl jij hetzelfde doet.
Zie je, nergens voor nodig, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |