abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45173908
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dit gaat dodelijke slachtoffers opleveren.
Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van 't paren
Is niet minder dan de wieg het graf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:05:22 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_45243544
quote:
'Opheldering over antihomotekst school'

De Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb (Onderwijs) gaat de middelbare school De Passie in stadsdeel Westerpark om opheldering vragen over een tekst in de recent verschenen scholengids. In de bijlage van Het Parool staat bij de school voor vmbo, havo en vwo-onderwijs: ,,homoseksualiteit strookt niet met de uitgangspunten van De Passie; openlijk homoseksuele leerkrachten zult u hier niet aantreffen''.

De Amsterdamse afdeling van de PvdA bracht de passage van de school, die evangelisch en bijbelgetrouw onderwijs verzorgt, donderdagochtend ter sprake tijdens een raadscommissievergadering.

Aboutaleb liet weten dat hij al op de hoogte was. De wethouder gaat de school in een brief om opheldering vragen en heeft via zijn ambtenaren al zijn verontwaardiging over de tekst bij de onderwijsinstelling laten overbrengen.

Aboutaleb wil verder onderzoeken of de tekst in de scholengids de oorspronkelijke is die de school heeft ingeleverd of dat Het Parool de passage nog heeft geredigeerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:37:07 #163
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45246544
tja, persoonlijk vind ik dat een school daar vrij in moet zijn. als je als ouder tegen dit soort regels bent stuur je je kind er gewoon niet naar toe en vervalt de school. kwestie van marktwerking.

maar goed, dit gaat waarschijnlijk tegen de discriminatiewetgeving in en is dus al illegaal. heeft dus niks met de discussie te maken
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:05:35 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_45247552
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:37 schreef pmb_rug het volgende:
tja, persoonlijk vind ik dat een school daar vrij in moet zijn. als je als ouder tegen dit soort regels bent stuur je je kind er gewoon niet naar toe en vervalt de school. kwestie van marktwerking.

maar goed, dit gaat waarschijnlijk tegen de discriminatiewetgeving in en is dus al illegaal. heeft dus niks met de discussie te maken
Nouja in zoverre dat een school schijnbaar strafbaar gesteld kan worden op basis van ethische regels. Ik vraag me nu ook af of sigme fervent tegenstandster is van het verbod op discriminatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45255241
Uit een ander topic.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:38 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

We hebben 2x 2 A4-tjes gehad. ééntje over degeneratie en één over waarom vleugels niet d.m.v. zouden kunnen worden gevormd. Hij heeft argumenten pro evolutie allemaal behandeld, met overal een grote maar bij. Dat is toch geen lesgeven?

Ik ben naar hem toegeweest en gezegd dat ik het dr niet mee eens ben hoe hij het behandelt. Hij zei dingen in de vorm van dat hij de leraar was was en dat het een christelijke school was e.d. Toen ik zei dat als we allemaal zo naïef als hem waren dat alles wel door God zou komen, dat we dan nu nog de bliksem als een toorn van god zouden zien, mocht ik verdwijnen.

Morgen ga ik het hoger opzoeken.
Wat een groot goed.
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:39:43 #166
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45260268
ik denk dat precies het omgekeerde bij mijn school zou gebeuren.

verder ligt de fundamentele fout bij mrkanarie die duidelijk op een verkeerde school zit.
?Porque no te calles?
pi_45260562
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:37 schreef pmb_rug het volgende:

Jaaa hoor dat dacht ik alweer. Homo's worden geweerd en onze pmb_rug vindt het allemaal wel best. Jij bent echt het beste voorbeeld dat er bestaat van wat het gif der religie doet met een mens. Brrrrrrrr....

En pedo's zijn zeker wel van harte welkom op deze ggggristenschool?
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:06:22 #168
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45261310
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Jaaa hoor dat dacht ik alweer. Homo's worden geweerd en onze pmb_rug vindt het allemaal wel best. Jij bent echt het beste voorbeeld dat er bestaat van wat het gif der religie doet met een mens. Brrrrrrrr....
ik zeg dat ik vind dat de overheid zich niet zoveel zou moeten bemoeien met het personeelsbeleid van private organizaties. als bekend is dat bedrijf X geen negers aanneemt dan is dat bedrijf waarschijnlijk een kort leven beschoren. je kunt als consument met je voeten stemmen.
met scholen geldt hetzelfde. zint het beleid je niet, dan ga je toch weg?

grappig dat ik jou een van de domste en minst sympathieke fokkers vind.
Ik heb je nog nooit kunnen betrappen op 1 inhoudelijke post met een verfrissende visie, laat staan met goede onderbouwing. Je grossiert in persoonlijke aanvallen/beledigingen. Verder blijk je structureel blijk te geven van een chronisch gebrek aan kennis over je medemens, laat staan dat je ook maar word gehinderd door enige vorm van inlevingsvermogen. Alle kenmerken van een puber dus. Hoe oud ben je eigenlijk? Ik geef je 17, 6jes vwo leerling.
quote:
echt briljant
je niveau is weer verbijsterend.

jij bent zo'n type persoon waardoor ik mijn kinderen liever op een Christelijke school heb, daar staat respect wat hoger in het vaandel dan op een openbare school.
?Porque no te calles?
pi_45261735
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef pmb_rug het volgende:

grappig dat ik jou een van de domste en minst sympathieke fokkers vind.
Top, houden zo.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:11:46 #170
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45275739
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:16 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Top, houden zo.
ik denk ook niet dat je in staat zou zijn om er verandering in te krijgen gezien het chronische karakter van je tekortkomingen.
?Porque no te calles?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:19:24 #171
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45293423
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

In dit geval heeft ie wel gelijk anders; zolang bijzonder onderwijs bestaat mogen ze wel bepaalde eisen stellen aan personeelsleden en kinderen. Echter vind ik dan wel dat scholen met dergelijke standpunten zichzelf maar moeten bedruipen (of beter nog; zichzelf opheffen)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:37:11 #172
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_45293812
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:19 schreef descendent1 het volgende:

[..]

In dit geval heeft ie wel gelijk anders; zolang bijzonder onderwijs bestaat mogen ze wel bepaalde eisen stellen aan personeelsleden en kinderen. Echter vind ik dan wel dat scholen met dergelijke standpunten zichzelf maar moeten bedruipen (of beter nog; zichzelf opheffen)
En als een pro-bijzonder-onderwijspersoon zegt dat openbare scholen zich maar op moeten heffen is het topic zeker te klein
pi_45295178
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:39 schreef pmb_rug het volgende:

verder ligt de fundamentele fout bij mrkanarie die duidelijk op een verkeerde school zit.
Daar heeft hij voor gekozen?
pi_45295612
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja in zoverre dat een school schijnbaar strafbaar gesteld kan worden op basis van ethische regels. Ik vraag me nu ook af of sigme fervent tegenstandster is van het verbod op discriminatie.
Ja hoor . Nog erger vind ik het verbod op belediging trouwens. Wat was het, art 137, lid nogwat, meen ik. Hele kruistochten tegen gevoerd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45297036
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
Ja hoor . Nog erger vind ik het verbod op belediging trouwens.
I second that. Belediging lies in the ear of the beholder.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:22:33 #176
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_45297486
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

I second that. Belediging lies in the ear of the beholder.
Dus ik kan jou en je omgeving voor van alles en nogwat uitmaken, je tot op het bot beledigen, verbaal vernederen etc en je zou dat geen probleem vinden
pi_45297889
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:22 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Dus ik kan jou en je omgeving voor van alles en nogwat uitmaken, je tot op het bot beledigen, verbaal vernederen etc en je zou dat geen probleem vinden
Ik zou er niet voor naar een rechter gaan en die vragen " foei " tegen je te zeggen.
pi_45298511
quote:
Niet in het minst. Ik zou hooguit de slappe lach krijgen.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:46:19 #179
120304 descendent1
pi_45309206
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

En als een pro-bijzonder-onderwijspersoon zegt dat openbare scholen zich maar op moeten heffen is het topic zeker te klein
Daar zou ik het niet mee eens zijn nee; maar als je goede argumenten hebt...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:47:08 #180
120304 descendent1
pi_45309222
quote:

[..]

Tuurlijk niet; daar hoor je heel ver boven te staan; een smalende glimlach is de enige reactie die je van mij zult krijgen; zo iets dus:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')