Nee. Want wie ben jij nou? Wat heb jij nou voor invloed op mij? Je beledigt maar een eind weg. Trek ik me niks van aan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Dus ik kan jou en je omgeving voor van alles en nogwat uitmaken, je tot op het bot beledigen, verbaal vernederen etc en je zou dat geen probleem vinden![]()
![]()
De vraag is natuurlijk of de staat (dit soort) waarden moet gaan sponsoren....Wat mij betreft neemt de overheid geen standpunt over wat voor iemand beledigend is of niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja in zoverre dat een school schijnbaar strafbaar gesteld kan worden op basis van ethische regels. Ik vraag me nu ook af of sigme fervent tegenstandster is van het verbod op discriminatie.
ik in ieder geval niet, ik zou niet weten wie anders dan hijzelfquote:
Wellicht zijn ouders, wellicht is er maar 1 school in de buurt. Een kind heeft zelden een keus over waar hij middelbaar onderwezen wil worden. Dat is het hele punt, je kunt de keuzevrijheid die volwassenen (moeten) hebben niet toepassen op "wilsonbekwamen", zoals kinderen.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik in ieder geval niet, ik zou niet weten wie anders dan hijzelf
Een kind kan ook naar een school die niet in de buurt is. Mijn jongste zit op vmbo-kader en die is er één op zo'n 300 meter lopen van huis. Maar toch wilde hij liever naar Eindhoven, vanwege de verhalen die er gaan over de buurtschool. Vond dat niet makkelijk om ervoor te kiezen een 12-jarige met de bus naar Eindhoven te laten reizen, maar het gaat heel goed. En hij heeft het ontzettend naar zijn zin.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wellicht zijn ouders, wellicht is er maar 1 school in de buurt
Maar stellen dat de meeste kinderen niks in te brengen hebben mbt hun middelbareschoolkeuze is volgens mij onjuist.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:35 schreef Autodidact het volgende:
Uh....vast wel....maar niet iedereen is Gia.
Mja, het ligt een beetje aan de situatie...dat klopt.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar stellen dat de meeste kinderen niks in te brengen hebben mbt hun middelbareschoolkeuze is volgens mij onjuist.
Nee, maar dat doen de meeste kiezers ook niet van hun uitverkoren kandidaat, het is niet echt een maatstaf voor wilsbekwaamheid..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, het ligt een beetje aan de situatie...dat klopt.
Maakt ze nog steeds wilsonbekwaam....ik kan me niet voorstellen dat een (niet buitengewoon alert) kind van 10 nou het curriculum en de achtergrond van de leraren gaat doorspitten.
Er is een reden voor dat we de kiesgerechtigde leeftijd op 18 jaar, en niet op 10 jaar hebben staan....quote:Op maandag 15 januari 2007 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, maar dat doen de meeste kiezers ook niet van hun uitverkoren kandidaat, het is niet echt een maatstaf voor wilsbekwaamheid..
Mensen die door de rechter definitief geheel wilsonbekwaam verklaard zijn, krijgen binnenkort stemrecht (is er al door). Ik zou dat argument niet te hard vasthouden..quote:Op maandag 15 januari 2007 14:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er is een reden voor dat we de kiesgerechtigde leeftijd op 18 jaar, en niet op 10 jaar hebben staan....
Dat kan best, wilsonbekwamen hebben niet echt een groot effect op de verkiezingsuitslag, maar er is nog steeds een goede reden waarom we kinderen van tien jaar niet laten stemmen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mensen die door de rechter definitief geheel wilsonbekwaam verklaard zijn, krijgen binnenkort stemrecht (is er al door). Ik zou dat argument niet te hard vasthouden..
En als we ze wel laten stemmen, zou dat dan een goede reden zijn om ze wel hun eigen school te laten kiezen of ze deze keuze juist te ontzeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat kan best, wilsonbekwamen hebben niet echt een groot effect op de verkiezingsuitslag, maar er is nog steeds een goede reden waarom we kinderen van tien jaar niet laten stemmen.
En ouders doen dat wel?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, het ligt een beetje aan de situatie...dat klopt.
Maakt ze nog steeds wilsonbekwaam....ik kan me niet voorstellen dat een (niet buitengewoon alert) kind van 10 nou het curriculum en de achtergrond van de leraren gaat doorspitten.
M'n zusje is erg blij dat de chiropraktorbehandelingen waar ze veel baat bij heeft vergoed worden door haar aanvullende verzekeringquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dit gaat dodelijke slachtoffers opleveren.
Een keer terecht een beetje uitvallen in een discussie tegen hem en hij wil nooit meer met je praten maar dat is bijzaakquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:22 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dus ik kan jou en je omgeving voor van alles en nogwat uitmaken, je tot op het bot beledigen, verbaal vernederen etc en je zou dat geen probleem vinden![]()
![]()
echtquote:Op maandag 15 januari 2007 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Mensen die door de rechter definitief geheel wilsonbekwaam verklaard zijn, krijgen binnenkort stemrecht (is er al door). Ik zou dat argument niet te hard vasthouden..
Dat kan best. Mensen die een Biostabil hebben gekocht zullen er hetzelfde over denken.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
M'n zusje is erg blij dat de chiropraktorbehandelingen waar ze veel baat bij heeft vergoed worden door haar aanvullende verzekering.
Niet niks maar wel weinig denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar stellen dat de meeste kinderen niks in te brengen hebben mbt hun middelbareschoolkeuze is volgens mij onjuist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |