of laat je verrassen....nog leukerquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:41 schreef Bos81 het volgende:
Valentijnsdag, weer zo'n stom iets. Verras je geliefde toch gewoon een andere keer. Lijkt mij veel romantischer
Daarom pas Popolon daar ook zo goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef RayMania het volgende:
Commercieel gedoe inderdaad. Alles wat uit de US of A komt is echt dramatisch.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom pas Popolon daar ook zo goed.
Goeiemiddag!
quote:
hoe toepasselijk, riool zit verstopt hier en nu staat de berging onder de strontquote:
Het is maar net wat je toepasselijk vindtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoe toepasselijk, riool zit verstopt hier en nu staat de berging onder de stront
dit is dan weer voor heel VBL een passende uitspraakquote:
Leuke auto. (Rij het zelf ook de laatste jaren privé sinds ik geen leasebak meer heb).quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag
Ik krijg een nieuwe lease autoeen Renault Megane.... (heb nu een nissan Micra) dus dat is wel een verbetering
ga je gang !quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom wordt ie dan niet ontgroend,
en Clau kan inmiddels ook slotjes zetten !quote:
quote:
wat voor automaat is dat in godsnaam?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hilarisch, ik heb een nieuwe hobby
Beetje 70 euro aan kleingeld in zo'n automaat flikkeren, terwijl achter je 4 mensen met wat bankbiljetjes staan te wachten op diezelfde automaat
Ik denk een geldstortmachinequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat voor automaat is dat in godsnaam?
Jawel, je verwacht het niet, de STORT-AUTOMAAT bij de locale Raboboerquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat voor automaat is dat in godsnaam?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jawel, je verwacht het niet, de STORT-AUTOMAAT bij de locale Raboboer![]()
ah, ik dacht aan iets van een sigarettenautomaat, vond die pakjes al zo duur gewordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jawel, je verwacht het niet, de STORT-AUTOMAAT bij de locale Raboboer![]()
Achter Boez staan in de rij...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het goed gegokt! Wat win ik?
zoals ik zei, 70 euro aan kleingeld ... o nee, dat is inmiddels weg hierquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het goed gegokt! Wat win ik?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef MaxPower het volgende:
Wel meesterlijk die stortapparaten. Ik laatst nietvermoedend naar de bank om geld te storten, loop naar de balie.
"Ik wil graag geld storten".
"Dat kan in die machine achter u meneer."
"Oh".
"U komt hier niet zo vaak?"
Same herequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef MaxPower het volgende:
Wel meesterlijk die stortapparaten. Ik laatst nietvermoedend naar de bank om geld te storten, loop naar de balie.
"Ik wil graag geld storten".
"Dat kan in die machine achter u meneer."
"Oh".
"U komt hier niet zo vaak?"
Sand! Wij moeten van Dylan Dog naar Oeteldonkquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Achter Boez staan in de rij...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sand! Wij moeten van Dylan Dog naar Oeteldonk
kent je navigatiesysteem dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Met ON'ers en Angela Groothuizen was het eigenlijk nog veel toffer, maar WIDM is nog steeds errug goed te doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond weer Wie is de Mol?
Zijn er nog meer liefhebbers van het programma hier?
Idd, dat vond ik ook leuker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met ON'ers en Angela Groothuizen was het eigenlijk nog veel toffer, maar WIDM is nog steeds errug goed te doenDit jaar natuurlijk met Dick Jol, dus we hebben alweer een favoriete kandidaat
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Ja, ik ga voorlopig maar even voor Jol. Vanwege zijn verdachte Beatles-shirtquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prono al ingevuld?
In het SHO-Forum loopt er 1
Ben pas sinds de vorige editie kijker. Ga nu wel weer ff kijken ja, aantal leuke kandidaten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Oh ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef RayMania het volgende:
Commercieel gedoe inderdaad. Alles wat uit de US of A komt is echt dramatisch.
17 tot en met 20 Februariquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Clauwie, het is misschien wel een idee... Wanneer is dat ook weer?
'Jullie'quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pas.
Jullie adopteren die rotzooi zelf.
So, blame yourself.
Is dat zo raarquote:
*meldtquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Je bent gewoon nog een Hollander hoorquote:
Ja het weekend van de 17e geloof ik. De 18e moet ik dan wel om half drie in Grunn zijn, voor FCG-AZ (mee?)quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Clauwie, het is misschien wel een idee... Wanneer is dat ook weer?
Lijkt me wel aardig eigenlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja het weekend van de 17e geloof ik. De 18e moet ik dan wel om half drie in Grunn zijn, voor FCG-AZ (mee?)
Een Nederlander, maar natuurlijk. Zal altijd zo blijven.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog een Hollander hoor.
Klopt, heel dom feest.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Maar ik woon in Michigan. En het ging over een dom feest dat mensen in Nederland oppikken.
*meldt*quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
OKee,quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, ik ga voorlopig maar even voor Jol. Vanwege zijn verdachte Beatles-shirt
file op de terugweg ?quote:
Ben je klaar met spammen?quote:
Volgende keer hangen we er een intiem rood lichtje om, zodat je je meteen thuis voelt. Bij het raam is nog wel een plekje overigensquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ik was jullie weer eens kwijt.
Mot ik heel VBL doorspitten
Graagquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volgende keer hangen we er een intiem rood lichtje om, zodat je je meteen thuis voelt. Bij het raam is nog wel een plekje overigens![]()
Alleen als je extra betaaldquote:
quote:
Ik? De klant zal je bedoelenquote:
een lekker wit doekje dan ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik? De klant zal je bedoelen
Bjoor, is me iets té rood
Ik ga opruimen, afsluiten, wegrijden en thuiskomen
Oh jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:32 schreef borisz het volgende:
heb zin in WIDM
* Bjoro tooquote:
niet meldt, waarschijnlijk een dvdtjequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Heb je nog veel meegelezen toen je niet op Fok mocht komen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Verrassend, ph.
Welke staat er op het programma?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:14 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
sinds vandaag woon ik tijdelijk 2 maanden met mijn vriendin
een collega van is op reis in Australie en wij passen op het huisje
Je hebt toch wel wat andere dingen te doen zegquote:Maar wel een trage internet verbinding zeg
hehe dat is ook zoquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Vader en moedertje spelen en monopoly wanneer je maar wilt
[..]
Je hebt toch wel wat andere dingen te doen zeg![]()
wel 2 verschillende bedden mag ik hopen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:14 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
sinds vandaag woon ik tijdelijk 2 maanden met mijn vriendin
een collega van is op reis in Australie en wij passen op het huisje
Maar wel een trage internet verbinding zeg
Natuurlijk...quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel 2 verschillende bedden mag ik hopen?
Gefeliciteerd trouwens!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel 2 verschillende bedden mag ik hopen?
Goede zaak, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Natuurlijk...![]()
Wel grappig ik zit nu op mijn laptop... en zit op het netwerk van de buren ofzo..
Maar goede zaak dus
dank u. ik ga eens wat spullen bij elkaar zoekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens!!
Ik wilde je nog sms-en maar 't was te druk op mijn werk
Spullen ??? wat ga je doen dan??quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank u. ik ga eens wat spullen bij elkaar zoeken
The Roaring Twenties (1939)quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Verrassend, ph.
Welke staat er op het programma?
Waar werk je nu??quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk zo'n nieuwe baan...
Alleen jammer dat ik door het vele vrij zijn voor solicitatie gesprekken tijdens m'n vorige baan de laatste weken niet echt veel verdiend heb
Plus het feit dat ik ook best veel heb uitgegeven en nu moet wachten totdat ik weer loon krijg van m'n nieuwe werkgever betekend het nu dat m'n normale rekening bijna leeg is, en de spaar gewoon echt leeg is
Maar goed krijg nog vakantiedagen en geld van m'n vorige werk, plus nog voor de laatste twee weken van deze maand van m'n nieuwe baan en nog wat reiskosten vergoeding
Komt wel weer goed dus... ooit
Koekhappen nog niet echt beu en op dit moment nog steeds niks anders helaasquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe zit het met jou sollicitaties? het koekhappen nog niet beu?
Een tijdje helemaal niet, toen een heel klein beetje met een overduidelijke kloon. Maar wel een verschil met daarvoor. Als je mod bent, lees je echt heel veel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je nog veel meegelezen toen je niet op Fok mocht komen?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een tijdje helemaal niet, toen een heel klein beetje met een overduidelijke kloon.
Maar wel leuk dat je weer terug bentquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een tijdje helemaal niet, toen een heel klein beetje met een overduidelijke kloon. Maar wel een verschil met daarvoor. Als je mod bent, lees je echt heel veel.
Die kloon was wel erg duidelijk jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een tijdje helemaal niet, toen een heel klein beetje met een overduidelijke kloon. Maar wel een verschil met daarvoor. Als je mod bent, lees je echt heel veel.
Rabobank Internationalquote:
Ja??? dan heb ik die ff gemist denk ikquote:
Suijk heeft nu hetzelfde icoontje en zijn usersnaam was de bijnaam van die persoonquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja??? dan heb ik die ff gemist denk ik
Ik ga nu werkelijk de domste vraag stellen..quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Suijk heeft nu hetzelfde icoontje en zijn usersnaam was de bijnaam van die persoon
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga nu werkelijk de domste vraag stellen..
maar wie is die persoon op dat icoontje?
Die ken ik wel.. het gezicht kwam me al bekend voor... maar kon ff niet plaatsenquote:
Hey ik ben niet een totale barbaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Maar die zal jij wel niet kennen
mwa smileys gebruik ik volgens mij wel geregeld. Maar niet zoveel in 1 post volgens mij. DIt kan goed een persoonlijk record zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef borisz het volgende:
Bos gebruikt is veel smiley's dat zie je zelden![]()
OKee, dan is het goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey ik ben niet een totale barbaar
Wist je dat zelf, of werd je dat ingefluisterd ?quote:
Ik herkende het gezicht alleen niet...quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef Bos81 het volgende:
Wist je dat zelf, of werd je dat ingefluisterd ?
Stoute Suijkiequote:Oud-voetballer en thans Feyenoord-scout Rinus Israel is vanmiddag gearresteerd in Amsterdam-Noord. Volgens zijn vrouw zat 'IJzeren Rinus' in hun auto te wachten, terwijl zijn familie grafstukjes haalde bij een bloemist.
Denk eens na...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef borisz het volgende:
maar wie was suijk onder zijn kloon?
ijzeren rinusquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:17 schreef borisz het volgende:
maar wie was suijk onder zijn kloon?
Trollen?? Jij??quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:22 schreef Suijk het volgende:
Ik had nog een andere kloon ook, een hele flauwe. Maar die was na 4 (trollerige) posts geband.
Was tijdens Feyenoord-Ajax geloof ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trollen?? Jij??
ik ben helemaal verbaast
20.30quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef MaxPower het volgende:
Hoe laat begint WIDM? (ja ik ben lui)
20.30 - Nederland 1.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef MaxPower het volgende:
Hoe laat begint WIDM? (ja ik ben lui)
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten! Nog nooit van gehoord... Heb je veel van die oudere films?quote:
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef borisz het volgende:
en voor als mensen nog zin hebben 0.10 nog poker op veronica
hehe dat verklaart dan wel wat, maar tochquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was tijdens Feyenoord-Ajax geloof ik.
volgens mij heeft hij wel veel oude films kijk maar is bij zijn dvd lijstjequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten! Nog nooit van gehoord... Heb je veel van die oudere films?
558 DVD's?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij wel veel oude films kijk maar is bij zijn dvd lijstje![]()
Voor op de video, had het al gezien maar thanks!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef borisz het volgende:
en voor als mensen nog zin hebben 0.10 nog poker op veronica
ja best wel, worden er alleen maar meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten! Nog nooit van gehoord... Heb je veel van die oudere films?
zou hetquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
hij gaat dit jaar de 750 halen denk ik
Leuk stulpje, DIGGER.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
Als je failliet gaat, kun je dat beter direct aan het begin van het jaar al doen/weten:
[afbeelding]
Nieuwe huis vanaf 1 Juli
(En nog een paar keervoor de belastingdienst, makelaar en hypotheekverstrekker want die zullen ook wel blij zijn)
Als je het heel snel uitspreekt is het haast niets.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef DIGGER het volgende:
Als je het zo zegt, valt het best mee he?
Ik had te neiging het bericht te ediiten, op de manier waarop je dat zelf al deedquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
linkje
Je mag dus niet eens meer een filmpje maken en op youtube zetten waarin je wat sfeer van een Engelse voetbal wedstrijd laat zien, want dat gaat er dus een triest bedrijf(je) huilen dat het van hun is
hehe ik wou het al direct doen, maar dacht dat het forum er een functie voor had om het in te korten, schijnbaar niet dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had te neiging het bericht te ediiten, op de manier waarop je dat zelf al deed![]()
Ook even stiekem gekeken, maar het ziet er mooi uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef DIGGER het volgende:
* Potentieel stalker alert *
Zou kunnen, ik moet het begin nog terug zien. Doe ik morgen wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef appelsientje het volgende:
leuke aflevering...
Nandja is de mol
jepquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu op Ned2 Andere tijden over oude STERreclamefilmpjes.
Staar je nou niet zo blindquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:25 schreef appelsientje het volgende:
leuke aflevering...
Nandja is de mol
Wel een mooie actie van hemquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Staar je nou niet zo blind
Ik denk Alex met zijn uitgestreken kop
jammer van de lelijke hwa afvoerquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
Als je failliet gaat, kun je dat beter direct aan het begin van het jaar al doen/weten:
[afbeelding]
Nieuwe huis vanaf 1 Juli
(En nog een paar keervoor de belastingdienst, makelaar en hypotheekverstrekker want die zullen ook wel blij zijn)
Zou ie er geld om gewed hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef borisz het volgende:
Dick Jol is nog steeds de mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bestelling gedaan, nu lekker slapen![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Yep, tis maar 600mtr hier vandaan of zo.
Minder leuk adres qua naam maar goed, dat kon ook bijna niet anders
En kost me een vermogen maar dan ben ik in 1 keer klaar, hier kan ik prima inzitten tot de kids uit huis zijn want ik heb een hekel aan verhuizen, liever een grote stap en klaar dan vele kleine stapjes.
Alleen moet ik het eigenlijk niet in guldens omrekenen wat ik toch steeds blijf doen in dit geval
In het Beekse wel jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed in het Donkse of het Tilburgse![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe huis vanaf 1 Juli
mooi huis hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe huis vanaf 1 Juli
Dat kan niet echt zijn toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ooit afgevraagd wat te doen als je een geldprijsje wint?
Wat te doen met geldprijsje?
Dankquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
Hier nog dartfans te vinden die wel zin hebben in een fok-toernooitje komende week ?
[SPT-Toernooi] De Fok!-SPT Darts Lakeside kenner
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
Hier nog dartfans te vinden die wel zin hebben in een fok-toernooitje komende week ?
[SPT-Toernooi] De Fok!-SPT Darts Lakeside kenner
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:15 schreef VoreG het volgende:
Reis je naar Utrecht om morgen te werken, vervalt de dienst van morgen dus ik hoef niet eens te werken.
Toch netjes dat ze even mailenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar krijg ik dus net 10 minuten geleden een mailtje over. Maar ja, nu zit ik weer in Utreg
Liefs uit het veel leukere Bloemendaal terug.quote:
Dan kom je gezellig even langs met iets naars op de poli bij mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:15 schreef VoreG het volgende:
Reis je naar Utrecht om morgen te werken, vervalt de dienst van morgen dus ik hoef niet eens te werken.
Slaaptekort?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kom je gezellig even langs met iets naars op de poli bij me
Ow ja, krijg je een leuk afspraakje van me, mét een pilletje of een prikje van een cute versch dok.ass.jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:39 schreef VoreG het volgende:
Als excuus om langs te komen
Slaaptekort --> Nare aandoening
Alles verloren of gewoon vroeg klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:50 schreef rubbereend het volgende:oi
avondje pokeren weer achter de rug
op Veronica zeker? die is er weer eens uitgeknald hierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alles verloren of gewoon vroeg klaar?
Poker op tv nu btw.
jep, pokeren met voetballersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op Veronica zeker? die is er weer eens uitgeknald hier
Beiden opgenomen idd. Moet ze nog bekijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:01 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maffen.
Hopelijk heeft tong80 nog wat van zijn geprogammeerde programma's kunnen zien zoals Wie is de Mol en vooral 49-up.
Zo zo, het liefst duik ik ook zo mijn bed in... maar helaas moet eerst nog hard aan de slag..quote:
Ga jij helemaal niet meer slapen vandaag ?quote:
Ik twijfel nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ga jij helemaal niet meer slapen vandaag ?
welterusten tongquote:
Die wiskundeleraar, wij gokten op homo of eeuwig vrijgezel, maar het was gewoon een laatbloeierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:44 schreef tong80 het volgende:
Ja geweldig. Die wiskunde leraar is zo sympathiek
Ben benieuwd naar de zwerver, ook al zo'n lieve man.
lekker wakker worden zo tong met Abequote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:52 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht ook dat ie homofiel was.Kan natuurlijk nog zo zijn.
Das waarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:52 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht ook dat ie homofiel was.Kan natuurlijk nog zo zijn.
ha ha ha ha ...... te vroeg !quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:13 schreef Suijk het volgende:
Als je zelf maar niet afgetuigd wordt, bluezz!
Tnx, wel weer even wennen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]heeee suijkie, leuk dat je er weer bent
Jaja, maar die kan weer even de kast in.quote:
sorry tong...ben aan het werk !quote:
ik ruik het hier alquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:31 schreef Againzender het volgende:
zo, ook weer op kantoor.
Alsjeblieft tong, een bloemetje.quote:
Weinigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:27 schreef tong80 het volgende:
Ik blijk bijna 6000 topics geopend te hebben
Er kunnen dus nog 6000 posts bijgeteld wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:27 schreef tong80 het volgende:
waarvan 95% gewoon ook nog kwaliteitstopics zijn !quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:27 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |