of laat je verrassen....nog leukerquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:41 schreef Bos81 het volgende:
Valentijnsdag, weer zo'n stom iets. Verras je geliefde toch gewoon een andere keer. Lijkt mij veel romantischer
Daarom pas Popolon daar ook zo goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef RayMania het volgende:
Commercieel gedoe inderdaad. Alles wat uit de US of A komt is echt dramatisch.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom pas Popolon daar ook zo goed.
Goeiemiddag!
quote:
hoe toepasselijk, riool zit verstopt hier en nu staat de berging onder de strontquote:
Het is maar net wat je toepasselijk vindtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoe toepasselijk, riool zit verstopt hier en nu staat de berging onder de stront
dit is dan weer voor heel VBL een passende uitspraakquote:
Leuke auto. (Rij het zelf ook de laatste jaren privé sinds ik geen leasebak meer heb).quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag
Ik krijg een nieuwe lease autoeen Renault Megane.... (heb nu een nissan Micra) dus dat is wel een verbetering
ga je gang !quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom wordt ie dan niet ontgroend,
en Clau kan inmiddels ook slotjes zetten !quote:
quote:
wat voor automaat is dat in godsnaam?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hilarisch, ik heb een nieuwe hobby
Beetje 70 euro aan kleingeld in zo'n automaat flikkeren, terwijl achter je 4 mensen met wat bankbiljetjes staan te wachten op diezelfde automaat
Ik denk een geldstortmachinequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat voor automaat is dat in godsnaam?
Jawel, je verwacht het niet, de STORT-AUTOMAAT bij de locale Raboboerquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat voor automaat is dat in godsnaam?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jawel, je verwacht het niet, de STORT-AUTOMAAT bij de locale Raboboer![]()
ah, ik dacht aan iets van een sigarettenautomaat, vond die pakjes al zo duur gewordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jawel, je verwacht het niet, de STORT-AUTOMAAT bij de locale Raboboer![]()
Achter Boez staan in de rij...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het goed gegokt! Wat win ik?
zoals ik zei, 70 euro aan kleingeld ... o nee, dat is inmiddels weg hierquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het goed gegokt! Wat win ik?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef MaxPower het volgende:
Wel meesterlijk die stortapparaten. Ik laatst nietvermoedend naar de bank om geld te storten, loop naar de balie.
"Ik wil graag geld storten".
"Dat kan in die machine achter u meneer."
"Oh".
"U komt hier niet zo vaak?"
Same herequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef MaxPower het volgende:
Wel meesterlijk die stortapparaten. Ik laatst nietvermoedend naar de bank om geld te storten, loop naar de balie.
"Ik wil graag geld storten".
"Dat kan in die machine achter u meneer."
"Oh".
"U komt hier niet zo vaak?"
Sand! Wij moeten van Dylan Dog naar Oeteldonkquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Achter Boez staan in de rij...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sand! Wij moeten van Dylan Dog naar Oeteldonk
kent je navigatiesysteem dat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Met ON'ers en Angela Groothuizen was het eigenlijk nog veel toffer, maar WIDM is nog steeds errug goed te doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond weer Wie is de Mol?
Zijn er nog meer liefhebbers van het programma hier?
Idd, dat vond ik ook leuker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met ON'ers en Angela Groothuizen was het eigenlijk nog veel toffer, maar WIDM is nog steeds errug goed te doenDit jaar natuurlijk met Dick Jol, dus we hebben alweer een favoriete kandidaat
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond weer Wie is de Mol?
Zijn er nog meer liefhebbers van het programma hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |