teveel zout slaagt zich op juist vooral op onder de huid, vandaar dat je zweet zouter gaat smaken. Resultaat is vocht over abs, over cuts... Wat resulteert in het zachter voelen van spieren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Vocht vasthouden doe je onder de huid.
Als je vocht in de spiercellen gaat vasthouden is alles juist keihard.
Rechtermuisklik ==> Doel opslaan alsquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef ivosnivo het volgende:
Heeft iemand die this is animal posters nog ergens? Volgens mij mis ik er 1.
Ik ben gevraagd voor voetbal maar ik vind het niet overtreffende sport ik heb op tennis gezeten en judo, maar ik ben ook niet lui en ook niet dik maar moet beetje vet kwijt aan de zijkantenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou vooruit knul.
Als allereerste, als je als 14 jarige aan de cardio moet in een sportschool, ben je sowieso al verkeerd bezig aangezien je gewoon moet voetballen, judoën of tennissen. Das 1. Doe je dat niet, dan het volgende. Altijd cardio na krachttraining, en wat je trainer zegt klopt wel, maar slechts in zoverre dat je wel je echt heel heel hééél diep moet gaan tijdens je cardio na je KT (krachttraining) wil je spiermassa afbreken voor de benodigde energie. En als je al te lui / onsporttief bent om aan punt 1 te voldoen, zou ik maar niet bang zijn om té diep te gaan met cardioën na je kt![]()
Daarnaast is cardio voor vetverlies gewoon niet erg effectief, beter spiermassa kweken voor vet verlies . Na een stevige training met gewichten blijft je metabolisme wel tot twee dagen verhoogd, terwijl met de gemiddelde cardio sessie je metabolisme slechts gedurende je sessie wat hoger is....
Je zou trouwens ook kunnen kijken wat HIIT (http://www.bodyimpulse.com/nederlands/training/hiit.html) voor je kan betekenen. Voor mij was het persoonlijke een flinke toename van conditie, anderen zweren erbij voor het kwijt raken van overtollig vet.
Conclusie --> Ga voetballen oid.Conditie en vetverlies (mits je geen keep bent
)
quote:
hehehehe die eetmeter wil ik ook wel weer, raak dat ding altijd kwijtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Tekst
Ben iig blij om 'terug' te zijn![]()
Ik heb enkele keren benen getraint, maar ik kan ook (nog) geen squats doen. Zo'n barbell in je nek leunt toch flink op je schoudersquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:38 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik neem aan dat je vooral je benen traint dan nu trouwens? Als je dan over 'n maandje of 3 a 4 je bovenlichaam ook weer vol gas kan trainen groei je volgens mij echt kneiterhard.
Groeien en afvallen gaat ook niet samen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Drumpie het volgende:
En ik lees die site en staat er dat ik geen koolhydraten voor de training moet nemen, maar bij krachttraining juist wel, dus dit is best lastig
Enkel nog maar ME gedaan, RE lijkt me evenzwaar, DE lijkt me lichter, ms dat het met bands anders isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:36 schreef LedZep het volgende:
[..]
ME / RE / DE is allemaal even zwaar heur.
Een google search naar "westside repetition method" oid doet wonderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:11 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Enkel nog maar ME gedaan, RE lijkt me evenzwaar, DE lijkt me lichter, ms dat het met bands anders is
Ik vind echt noppes terug over RE btwEcht kut. Maar ik heb nog heel de avond om te zoeken
ik denk ms om gewoon goodmorning in mn schema te lassen, nog niet zeker van...
oh, en doe dit eens in de gym
Thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Rechtermuisklik ==> Doel opslaan als
Dit is dezelfde RAR die ik toendertijd hier had geplaatst.
Voor degene die me nog herkennen: niet schrikken, ik leef dus nog...
Afgelopen 3 maanden niet getraint. Na veel gezeik met me schouder en een jaar van het afwerken van allerlei 'oplossingen' is het in oktober '06 toch tot een operatie gekomen. Er is een stukje van m'n sleutelbeen afgehaald (aan de zijde waar het in je AC-gewrichtje zit) en zit nu dus met een groot litteken op m'n linkerschouder.![]()
De hele schouder voelt echter al veel beter en ik kan dus weer (heel!) rustig aan beginnen met trainen. In het begin waarschijnlijk niet meer dan 2 of 3 keer per week, maar ik ga niets riskeren en doe het lekker rustig aan, nog genoeg jaren waarin ik hoop te kunnen trainen in de toekomst, dus waarom haasten
Ik had nog een vraagje: Heeft iemand de Eetmeter (2002) nog voor me?
Ondertussen een nieuwe pc aangeschaft en kan hem nergens meer in m'n backups terugvindenZou iemand deze ergens kunnen uploaden voor me? Alvast heel erg bedankt
Ben iig blij om 'terug' te zijn![]()
Ja, deze.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef Modus het volgende:
Er is 1 of andere site met allemaal kleine animated gifjes waarin zo ongeveer elke oefening die bestaat wordt voorgedaan, weet iemand welke ik bedoel? Thanks.
had hem ook net geuploadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef ivosnivo het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=0DF2F3DH
Eetmeter
http://www.youtube.com/watch?v=gAFWWwHPLbwquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:43 schreef Dacide het volgende:
damn, zojuist the smashing machine gekeken (docu over mma vechter en worstelaar Mark Kerr)
ongelofelijk hoeveel anabolen, pijnstillers, amfetamines en weet ik veel wat in zijn lijf gespoten heeft.
erg mooie en reall life docu.
aanrader.
Tofquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gAFWWwHPLbw
http://www.youtube.com/watch?v=zAy0Ouy4uSs&mode=related&search=
toevallig langsgekomen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef ivosnivo het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=0DF2F3DH
Eetmeter
Allebei bedankt iigquote:
Damn, zo moet je wel aankomen zeg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik post even me eetschema dat ik wil gaan volgen:
Nice links, had nog nooit van deze vechter gehoord. Jammer dat ie niet meer vecht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gAFWWwHPLbw
http://www.youtube.com/watch?v=zAy0Ouy4uSs&mode=related&search=
toevallig langsgekomen
Waarom de glucosamine? Tenzij gewrichtspijn hebt zou ik het er vantussen laten, duur supplement voor wat het maar is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
s'ochtends:
06:30 Banaan + Whey Shake
06:45/07:00 5 eieren (wit) + 2 geroosterde boterhammen + Vit C + Multivitamine + Glucosamine + Visolie
08:00 2 Boterhammen
10:00 2 boterhammen
12:00 4 Boterhammen of een maaltijd (Pasta/ spinazie/ rijst/ aardappelen, wat het bedrijfsrestaurant heeft)
12:30 500gram kwark (ik denk denk dat ik hier beter 250gram van kan maken en s'ochtends of later s'middags nog 250 gram moet nemen)
14:30 2 boterhammen
16:30 2 boterhammen
18:00 Avondeten
20:30 Banaan + whey shake
21:00 trainen, daarna shake inclusief dextrose
23:00 500 gram kwark/ 250 gram kwark (weet niet wat beter is)
En voor de gehel dag nog een zakje studentenhaver op aanraden van ivosnivo...
Iemand aanvullingen/ commentaar/ valkuilen?
Ik ben een snelverbrander en dan bedoel ik ook heel snel. Ik vreet me maaltijd s'middags en binnen een half uur zit ik alweer te schijten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Damn, zo moet je wel aankomen zeg.
Meer als preventie en op aanraden van Mr.t (2 jaar geleden volgens mij)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Waarom de glucosamine? Tenzij gewrichtspijn hebt zou ik het er vantussen laten, duur supplement voor wat het maar is.
Moet makkelijk lukken als je dat schema zo aanhoud wat je hier net postte en ook nog netjes traint! Respect voor je als je het volhoud, want het moeilijkste van de krachtsport vind ik het consequent eten!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik weeg nu 98/99 kilo, wil tegen de zomer toch wel rond de 105 zitten.
Zeker, train nu 2 jaartjes ben toch 24 kio aangekomen. Maar 2006 kut getraind, echt kut. Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen. A.s. zomer maandje naar USA en daar ook proberen nog te trainen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Moet makkelijk lukken als je dat schema zo aanhoud wat je hier net postte en ook nog netjes traint! Respect voor je als je het volhoud, want het moeilijkste van de krachtsport vind ik het consequent eten!
Glucosamine is absoluut niet duur en voor bodybuilders een zeer belangrijk supplement om in de toekomst gewrichtsproblemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:52 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Waarom de glucosamine? Tenzij gewrichtspijn hebt zou ik het er vantussen laten, duur supplement voor wat het maar is.
Tja, je moet ook een vriendin zoeken die niet zeurt als je gaat trainen! Ik heb het gelukkig getroffenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zeker, train nu 2 jaartjes ben toch 24 kio aangekomen. Maar 2006 kut getraind, echt kut. Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen. A.s. zomer maandje naar USA en daar ook proberen nog te trainen.
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSEquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:38 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Nice links, had nog nooit van deze vechter gehoord. Jammer dat ie niet meer vecht.
Wat vindt jij als Guru van mijn eetschema?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Glucosamine is absoluut niet duur en voor bodybuilders een zeer belangrijk supplement om in de toekomst gewrichtsproblemen te voorkomen.
Had al op wiki gelezen dat ie in die partij zichzelf KO`de en nu weet ik ook hoequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSE
Dit is wel een grappig filmpje
Vraagje, heeft dit ook nog effect als het eigenlijk al te laat is? (niet voor mij, maar voor mijn moeder, die heeft erg lang in de thuiszorg gewerkt, en begint nou last te krijgen van haar handen en ellebogen)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Glucosamine is absoluut niet duur en voor bodybuilders een zeer belangrijk supplement om in de toekomst gewrichtsproblemen te voorkomen.
Precies, zie je zelden zo'n actie maar toch leuk om een keer te zien!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:10 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Had al op wiki gelezen dat ie in die partij zichzelf KO`de en nu weet ik ook hoe. Lijkt me zo ongeveer het meest kutte wat je kan overkomen als vechter, soort eigen doelpunt actie.
je komt vlug aan zoon 200 euro op een jaar, dat vind ik duurquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je komt vlug aan zoon 200 euro op een jaar, dat vind ik duur
4x per week trainen, 52 weken in het jaar, 30gr per training = 4 x 52 x 0,030 = 6,24kgquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.
Ik ben geen guru hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat vindt jij als Guru van mijn eetschema?
Ja hoor, kijk anders eens op www.glucosamine.nl .quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Vraagje, heeft dit ook nog effect als het eigenlijk al te laat is? (niet voor mij, maar voor mijn moeder, die heeft erg lang in de thuiszorg gewerkt, en begint nou last te krijgen van haar handen en ellebogen)
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je komt vlug aan zoon 200 euro op een jaar, dat vind ik duur
magnesium/zink(MZC uit kruitvat) kost me nog 4.5 euro per maand,60 euro per jaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.
Als je serieus bezig bent met trainen moet je ook serieus kijken naar je supplementatie van extra vitamines (B & C) en mineralen (magnesium en zink) plus eventueel gewrichtsbeschermers zoals glucosamine.
Ik snapte die vorige ook niet helemaal, maar als ik het goed begrijp heeft ie alles gewonnen toen ie nog gebruikte. En toen ie stopte won ie niks meer?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vl3BLJ5moSE
Dit is wel een grappig filmpje
Welnee, ik heb nu 10 kg gekocht voor 150 euro. Neem 3 schepjes per dag, doe ik toch zeker minimaal 8 maanden mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Whey kost je minstens 300-350 euro per jaar, dat vind ik duur.
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Minder dan 80,- per jaar voor 1500mg per dag.
Als je serieus bezig bent met trainen moet je ook serieus kijken naar je supplementatie van extra vitamines (B & C) en mineralen (magnesium en zink) plus eventueel gewrichtsbeschermers zoals glucosamine.
voorkomen is beter dan genezen ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?
+90% van de top in UFC/pride/K1 gebruikt. Hoe ze de test verdoezelen is mij ook een raadsel, als ze al komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snapte die vorige ook niet helemaal, maar als ik het goed begrijp heeft ie alles gewonnen toen ie nog gebruikte. En toen ie stopte won ie niks meer?
Doen ze daar geen tests ofzo?
Ja dat vind ik ook, als je dan toch last krijgt ooit. Kun je het dan altijd nog nemen, dan verdwijnt het toch weer omdat je het nog nooit eerder hebt gebruiktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
voorkomen is beter dan genezen ofzo
maar dan zou je alles moeten gaan slikken
Mijn schema is bijna identiek aan dat van jou! Ik eet zelf nog wat meer...Heb geen idee hoeveel Kcal dit zijn, maar ik blijf momenteel hangen op 85kg bij 7%. NOG meer kan ik bijna niet etenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
s'ochtends:
06:30 Banaan + Whey Shake
06:45/07:00 5 eieren (wit) + 2 geroosterde boterhammen + Vit C + Multivitamine + Glucosamine + Visolie
08:00 2 Boterhammen
10:00 2 boterhammen
12:00 4 Boterhammen of een maaltijd (Pasta/ spinazie/ rijst/ aardappelen, wat het bedrijfsrestaurant heeft)
12:30 500gram kwark (ik denk denk dat ik hier beter 250gram van kan maken en s'ochtends of later s'middags nog 250 gram moet nemen)
14:30 2 boterhammen
16:30 2 boterhammen
18:00 Avondeten
20:30 Banaan + whey shake
21:00 trainen, daarna shake inclusief dextrose
23:00 500 gram kwark/ 250 gram kwark (weet niet wat beter is)
En voor de gehel dag nog een zakje studentenhaver op aanraden van ivosnivo...
Iemand aanvullingen/ commentaar/ valkuilen?
Dat is het probleem bij mij ook, ik wil best elke dag kikpfilet eten, maar dat kan ik niet betalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Sloper het volgende:
[..]
Mijn schema is bijna identiek aan dat van jou! Ik eet zelf nog wat meer...Heb geen idee hoeveel Kcal dit zijn, maar ik blijf momenteel hangen op 85kg bij 7%. NOG meer kan ik bijna niet eten(en eigenlijk ook niet betalen)
Om de doodsimpele reden dat je als fanatiek sporter gewoon meer nodig hebt dan je uit je voeding kan halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik gebruik alleen 1 multivit voor sporters. En 4 visolie omdat ik nooit vis eet. Als je toch nergens last van hebt, waarom moet je dan dingen gaan slikken?
heyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Tommy_808 het volgende:
waar is die jonge dikkert gebleven? ben z'n nick even kwijt..
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef Frautie het volgende:
owkee, ik heb vanaaf geleerd dat ik niet 2 lepels lijnzaadolie door mijn kwark moet roeren. Gatver de gatver de gatver![]()
Rauwe eieren zijn smerig ja, ik smijt ze ook wel eens door mijn shake heen maar toch proef je die smurrie.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.
Denk ook niet dat ik dat ooit zou proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef ivosnivo het volgende:
Ik kan je alvast vertellen dat rauwe eieren ook geen succes is.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nu geen vriendin meer, geen gezeik meer en knallen.
7 Eiwit en 1 dooier. Heb het 1 keer weggekregen, en daarna weer uitgekotst. 2e Poging had ik me beker weer voor me, maar alleen door de geur kreeg ik al koknijgingenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:31 schreef Frautie het volgende:
Zo, vandaag onverwacht wel weer leuk getraind
Zou eigenlijk gaan squashen maar mijn squashmaatje kwam maar niet. Aan de bar aan de praat geraakt met een gozer en een meid die trainen voor de sterkste man/vrouw wedstrijden en die vroegen of ik met hun mee wilde trainen.
Leek me wel leuk, dus meegedaan. We hebben schouders, borst, biceps en triceps gedaan.
Heb voor 't eerst met dumbells gebankdrukt en dan word je toch wel weer ff met je neus op de feiten gedrukt. Mijn linkerkant is echt een stuk minder sterk dan mijn rechterkant...dus ik ben er nog wel ff zoet mee om dat glad te trekken. Ik hield de meid nog wel redelijk bij, dus dat was weer goed voor mijn ego
Zij trainen ook 4x12 en ik ben 3x8 gewend, dus dat was zowiezo wel ff aanpoten. Vond 't wel fijn dat er iemand was die oplet of je je oefeningen goed uitvoert. Woensdag train ik benen met ze mee, dus dat gaat ook wel zeer doen.
Ik voorspel morgen veeeeeel spierpijn
[..]
Denk ook niet dat ik dat ooit zou proberen
Heb je hele eieren geprobeerd of alleen het eiwit?
Jezus ranzige gast, meteen ook 7 eieren is niet weg te krijgen nee. Dan is bakken toch een betere optie alleen kost dat zoveel tijd hequote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
7 Eiwit en 1 dooier. Heb het 1 keer weggekregen, en daarna weer uitgekotst. 2e Poging had ik me beker weer voor me, maar alleen door de geur kreeg ik al koknijgingenDus daarna maar mee gestopt.
Tof he trainen met zulke mensenDaar kun je zo enorm veel van leren.
ben ik ook lekker aan 't wegwerken nu. Net goed benen getraind, Frontsquats, RDL's, bulgaarse squats, en calve raises. Had moeite met het opkomen van de trap. Frontsquats zijn trouwens echt lekker om te doen, en uiteindelijk 1 setje van 3 x 75 eruit geperst, mijn kop was rooooood, nie normaalquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Jezus ranzige gast, meteen ook 7 eieren is niet weg te krijgen nee. Dan is bakken toch een betere optie alleen kost dat zoveel tijd he
Vandaag belachelijk weinig gegeten, voel me een beetje duizelig en leeg gevoel in mijn maag, echt weer niet goed. Nu maar even wat pasta naar binnen werken moet wonderen doen, gevolgd door een bakje magere franse kwark!
Salmonella is voor fitnessjeanetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Calyptus het volgende:
voor mensen die fan zijn van rauwe eieren, zoek op avidine en salmonella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |