abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44990149
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Oe, mooie bak man. (imho meer auto dan een mx-5)
Wou ooit nog eens een 620i kopen, zag er hetzelfde uit.
Heb het toen niet gedaan omdat ik een 75 zag, en dacht
"als ik nou wat kleiners koop, en dan flink doorspaar..."

De 75 heb ik nooit gekocht.
Ik heb de 75 overwogen, maar vond het te duur voor een eerste auto (achteraf gezien zeer verstandig gezien de waardes van Rovers nogal hard kelderde twee maanden na aanschaf van mijn 600... rover was failliet ) De 600 heeft naar mijn mening zeer fraaie, misschien nu wat ouderwetse lijnen en bleek achteraf gezien helemaal geen rare keus.

Eerlijk gezegd mis ik de 600 soms wel, voor lange ritten op snelwegen reed de auto gewoon heerlijk. De mazda komt vooral tot zijn recht op b-weggetjes
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44990185
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Afgaande op de foto's uit die tijd vind ik dat ook niet echt verwonderlijk
Welke foto's uit die tijd heb jij dan?/
pi_44990251
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Erg goed voor je beurs.
Misschien wel, maar ik koop er nog wel een keer één.

Man, wat een mooie klasse-automobiel!

Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:52:33 #54
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44990257
met die Marbella
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44990314
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:52 schreef lipje het volgende:
met die Marbella
pi_44990348
Trouwens, er is vandaag een stukje glas uit mijn mistlamp (voorkant) gevallen, is dat APK-afkeur?
Lamp doet het nog wel gewoon, is alleen een steentje oid tegenaan gekomen.
Nee.
pi_44990383
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[afbeelding]
omg, two-tone gepimpte marbella
Nee.
pi_44990417
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

omg, two-tone gepimpte marbella
Polo
pi_44990430
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Polo
net zo erg
Nee.
pi_44990439
Jezus RTL7 is weer lekker

Godver normaal hebben ze bij dit programma niet zulke ranzige dingen
pi_44990476
We zaten in het zelfde pand als oa chaufeursopleiding, mode-oppleiding (toch nog wat lekkere wijven in het pand dus), heftruckcursus, monteursopleiding, en als klap op de vuurpijl, de orderpickopleiding
pi_44990491
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus RTL7 is weer lekker

Godver normaal hebben ze bij dit programma niet zulke ranzige dingen
Dat stuk metaal in die gast zijn nek..

..'tis leuk geweest, ik ga slapen.

Mzzls
Nee.
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:00:44 #63
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44990595
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef BaraCuda het volgende:
Collega van me zit op NFTA die vertelde ook dat ze voor films gewoon een paar kilometer film door moeten spitten
Lijkt me ook geen pretje
Ja. Maar de films van tegenwoordig worden gelijk gedigitaliseerd, dat scheelt al heel veel. Dan loop je iig niet met die rollen te zeulen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:01:16 #64
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44990619
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Welke foto's uit die tijd heb jij dan?/
Van je klasgenoten.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:17:20 #65
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_44991226
Bara: Red stripe autohandel zegt jou dat iets?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_44991255
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef lipje het volgende:
Bara: Red stripe autohandel zegt jou dat iets?
Nee, hoezo?
pi_44991289
Zit in st. willibrord, dan hoeft het van mij al niet meer
Dat dorp is echt een en al kamp en criminelen

Edit: Al staat er niks negatiefs over op google... dus dat zegt al wel een hoop.
pi_44991529
quote:
Die ma I am faily proud of what i created
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:28:32 #70
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44991590
quote:
Stukje vakwerk 14.gif
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44991602
binnen een jaar is het toch weer een lelijk dik zwijn
pi_44991605
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Stukje vakwerk 14.gif
Ze is er wel op vooruit gegaan ja
pi_44991663
quote:
Dat doet me denken aan Kelly (die ombouw van BB) - die zag ik vanmorgen bij de bandenspecialist in de Telegraaf staan in zo'n webcamslut advertentie
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:30:47 #74
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44991679
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
binnen een jaar is het toch weer een lelijk dik zwijn
Ach. Pluk de dag
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44991804
Trouwens lipje, op zoek naar een nieuwe bolide of krijgt de A80 toch die Porsche spoiler?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')