Ik heb de 75 overwogen, maar vond het te duur voor een eerste auto (achteraf gezien zeer verstandig gezien de waardes van Rovers nogal hard kelderde twee maanden na aanschaf van mijn 600... rover was faillietquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oe, mooie bak man. (imho meer auto dan een mx-5)![]()
Wou ooit nog eens een 620i kopen, zag er hetzelfde uit.
Heb het toen niet gedaan omdat ik een 75 zag, en dacht
"als ik nou wat kleiners koop, en dan flink doorspaar..."
De 75 heb ik nooit gekocht.![]()
Welke foto's uit die tijd heb jij dan?/quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Afgaande op de foto's uit die tijd vind ik dat ook niet echt verwonderlijk
Misschien wel, maar ik koop er nog wel een keer één.quote:
Poloquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
omg, two-tone gepimpte marbella![]()
![]()
![]()
Dat stuk metaal in die gast zijn nek..quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus RTL7 is weer lekker![]()
Godver normaal hebben ze bij dit programma niet zulke ranzige dingen![]()
Ja. Maar de films van tegenwoordig worden gelijk gedigitaliseerd, dat scheelt al heel veel. Dan loop je iig niet met die rollen te zeulen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef BaraCuda het volgende:
Collega van me zit op NFTA die vertelde ook dat ze voor films gewoon een paar kilometer film door moeten spitten![]()
Lijkt me ook geen pretje![]()
Van je klasgenoten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke foto's uit die tijd heb jij dan?/
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef lipje het volgende:
Bara: Red stripe autohandel zegt jou dat iets?
Stukje vakwerk 14.gifquote:
quote:
Ach. Pluk de dagquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
binnen een jaar is het toch weer een lelijk dik zwijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |