Ik ga sowieso eerst de anderen dingen afmaken hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een halfjaar eerder klaar wil zijn, kan je nu maar beter even doorbijten
Van uitstel komt afstelquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ga sowieso eerst de anderen dingen afmaken hoor. Als het goed is moet ik nog 18 andere onvoldoendes ophalen. Dus die gaan gewoon voor
.
Nee hoorquote:
Die locomotief trekt anders de gemiddelde ricer er wel uitquote:
Ik doe ze als eerste, dan ben je ervan afquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik maak altijd alles op het laatste moment wat me niet aanstaat
. Het heeft tot nu toe nog altijd gewerkt.
Tsk, ik boek die trein nog manquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die locomotief trekt anders de gemiddelde ricer er wel uit
Even kijken wat jij in het verleden dan allemaal al voor gewledige OPs hebt gemakatquote:
Ja, de theorie. En het vak tekenen. En die moet ik ook al in/ophalenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
En geloof me ik weet echt wat de takkeklusjes zijn in de grafimedia
"Sie erreichte im ersten Versuch 344 km/h und im zweiten Versuch 357 km/h"quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsk, ik boek die trein nog man![]()
koffie zetten, archiveren, patat en ketten halenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
En geloof me ik weet echt wat de takkeklusjes zijn in de grafimedia
Als je denkt dat dat erg is, moet je maar wachten todat je een keer 40 uur materiaal moet spotten voor een paar seconden film.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, de theorie. En het vak tekenen. En die moet ik ook al in/ophalen![]()
.
vandaar die 19 onvoldoendesquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik maak altijd alles op het laatste moment wat me niet aanstaat
. Het heeft tot nu toe nog altijd gewerkt.
Nee daar hebben we de stagaires aka lijfeigenen voor, ik sta een trapje hogerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
[..]
koffie zetten, archiveren, patat en ketten halen
Ik mag niet harder dan 300km/h, dus die trein heeft mazzel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Sie erreichte im ersten Versuch 344 km/h und im zweiten Versuch 357 km/h"
Rappe Renault heb je dan
Sorry, ik vind 15 portretten (3 verschillende, 5x met ander materiaal) tekenen ergerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat erg is, moet je maar wachten todat je een keer 40 uur materiaal moet spotten voor een paar seconden film.
Optimistquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik mag niet harder dan 300km/h, dus die trein heeft mazzel.
[afbeelding]
die sticker heb ik echt achterop de auto zitten![]()
Misschien. Maar ik hoor wel tot de studiebollen van de klas zo blijktquote:
Ik had een 600, maar rij tegenwoordig een MX-5 in de lease uit kostenbesparing (maak nogal veel km's op jaarbasis, de Rover zat tegen de 250k aan en ik verwachte meer onderhoud daarna) en genotquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat voor Rover heb je eigenlijk? 75?![]()
Onwetendequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sorry, ik vind 15 portretten (3 verschillende, 5x met ander materiaal) tekenen erger. Want ik ben echt slecht in mensen tekenen, dus ben dan nooit tevreden ook.
Ach, met zo'n 13-in een dozijn burgerbak is het wel makkelijk om iets alsquote:
Zat ik ook al naar te kijken. Die bloedwolk in dat water..quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
RTL7 een vrouwtje waar been door haai is afgebeten![]()
tering die live beelden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan zo'n oranje balletje aan je antenne iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, met zo'n 13-in een dozijn burgerbak is het wel makkelijk om iets als
herkenningspunt te hebben als je op een grote parkeerplaats staat ofzo.![]()
Serieus!quote:
Mja op het MBO was ik ook altidj het beste van de klas zonder mn best te doen, maar daar ben ik niet trots opquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik hoor wel tot de studiebollen van de klas zo blijkt. 6 mensen maar mogen eerder klaar zijn. *trots*
Nou ehquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken. Die bloedwolk in dat water..![]()
Tja, ik vind het ook raar dat die anderen het niet mogen hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja op het MBO was ik ook altidj het beste van de klas zonder mn best te doen, maar daar ben ik niet trots op
Echt alsjeblieft geloof me. Videospotten is het grootste kutwerkquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Serieus!
Ik houd ook altijd het potlood verkeerd vast zodat ik na 5 minuten tekenen kramp in mijn duim krijg.
Afgaande op de foto's uit die tijd vind ik dat ook niet echt verwonderlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja op het MBO was ik ook altidj het beste van de klas zonder mn best te doen, maar daar ben ik niet trots op
Oe, mooie bak man. (imho meer auto dan een mx-5)quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik had een 600, maar rij tegenwoordig een MX-5 in de lease uit kostenbesparing (maak nogal veel km's op jaarbasis, de Rover zat tegen de 250k aan en ik verwachte meer onderhoud daarna) en genot
Hier staan nog wel wat pics
Ik ben blij dat ik maar 3 tapes van ieder 2 uur hebquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Echt alsjeblieft geloof me. Videospotten is het grootste kutwerkDan ben de 12 uur achter elkaar allerhande tapes op 4x snelheid aan het doorwerken, met een checklist aan shots voor je die je eruit moet knippen. Je kan het een getrainde chimpanse bijna laten doen.
Erg goed voor je beurs.quote:
Het rendement dat wij per tape hebben is echt maar iets van 20 seconden uit 12 uur somsquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik maar 3 tapes van ieder 2 uur heb. Dan hoef ik ook niet zoveel door te kijken
. Want meer dan de helft kan toch weg, me dunkt
.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb een grappig mailtje gekregenWelke user?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |