abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44989636
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Als je denkt dat dat erg is, moet je maar wachten todat je een keer 40 uur materiaal moet spotten voor een paar seconden film.
Sorry, ik vind 15 portretten (3 verschillende, 5x met ander materiaal) tekenen erger . Want ik ben echt slecht in mensen tekenen, dus ben dan nooit tevreden ook.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:37:01 #27
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989650
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik mag niet harder dan 300km/h, dus die trein heeft mazzel.

[afbeelding]
die sticker heb ik echt achterop de auto zitten
Optimist
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989687
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

vandaar die 19 onvoldoendes
Misschien. Maar ik hoor wel tot de studiebollen van de klas zo blijkt . 6 mensen maar mogen eerder klaar zijn. *trots*
pi_44989696
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Wat voor Rover heb je eigenlijk? 75?
Ik had een 600, maar rij tegenwoordig een MX-5 in de lease uit kostenbesparing (maak nogal veel km's op jaarbasis, de Rover zat tegen de 250k aan en ik verwachte meer onderhoud daarna) en genot

Hier staan nog wel wat pics
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44989697
RTL7 een vrouwtje waar been door haai is afgebeten

tering die live beelden
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:38:11 #31
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989705
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Sorry, ik vind 15 portretten (3 verschillende, 5x met ander materiaal) tekenen erger . Want ik ben echt slecht in mensen tekenen, dus ben dan nooit tevreden ook.
Onwetende
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989706
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Optimist
Ach, met zo'n 13-in een dozijn burgerbak is het wel makkelijk om iets als
herkenningspunt te hebben als je op een grote parkeerplaats staat ofzo.
Nee.
pi_44989747
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
RTL7 een vrouwtje waar been door haai is afgebeten

tering die live beelden
Zat ik ook al naar te kijken. Die bloedwolk in dat water..
Nee.
pi_44989749
Ik haat OP's maken, maar treinOP's kunnen echt niet meer
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_44989751
Ik heb een grappig mailtje gekregen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:40:10 #36
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989772
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ach, met zo'n 13-in een dozijn burgerbak is het wel makkelijk om iets als
herkenningspunt te hebben als je op een grote parkeerplaats staat ofzo.
Beter dan zo'n oranje balletje aan je antenne idd
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989785
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Onwetende
Serieus!
Ik houd ook altijd het potlood verkeerd vast zodat ik na 5 minuten tekenen kramp in mijn duim krijg .
pi_44989796
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:37 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Misschien. Maar ik hoor wel tot de studiebollen van de klas zo blijkt . 6 mensen maar mogen eerder klaar zijn. *trots*
Mja op het MBO was ik ook altidj het beste van de klas zonder mn best te doen, maar daar ben ik niet trots op
pi_44989808
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Zat ik ook al naar te kijken. Die bloedwolk in dat water..
Nou eh

Het zal je fucking overkomen man aargg
pi_44989834
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mja op het MBO was ik ook altidj het beste van de klas zonder mn best te doen, maar daar ben ik niet trots op
Tja, ik vind het ook raar dat die anderen het niet mogen hoor .
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:42:24 #41
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989864
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:40 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Serieus!
Ik houd ook altijd het potlood verkeerd vast zodat ik na 5 minuten tekenen kramp in mijn duim krijg .
Echt alsjeblieft geloof me. Videospotten is het grootste kutwerk Dan ben de 12 uur achter elkaar allerhande tapes op 4x snelheid aan het doorwerken, met een checklist aan shots voor je die je eruit moet knippen. Je kan het een getrainde chimpanse bijna laten doen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:43:06 #42
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989889
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mja op het MBO was ik ook altidj het beste van de klas zonder mn best te doen, maar daar ben ik niet trots op
Afgaande op de foto's uit die tijd vind ik dat ook niet echt verwonderlijk
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989924
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:38 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik had een 600, maar rij tegenwoordig een MX-5 in de lease uit kostenbesparing (maak nogal veel km's op jaarbasis, de Rover zat tegen de 250k aan en ik verwachte meer onderhoud daarna) en genot

Hier staan nog wel wat pics
Oe, mooie bak man. (imho meer auto dan een mx-5)
Wou ooit nog eens een 620i kopen, zag er hetzelfde uit.
Heb het toen niet gedaan omdat ik een 75 zag, en dacht
"als ik nou wat kleiners koop, en dan flink doorspaar..."

De 75 heb ik nooit gekocht.
Nee.
pi_44989927
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:42 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Echt alsjeblieft geloof me. Videospotten is het grootste kutwerk Dan ben de 12 uur achter elkaar allerhande tapes op 4x snelheid aan het doorwerken, met een checklist aan shots voor je die je eruit moet knippen. Je kan het een getrainde chimpanse bijna laten doen.
Ik ben blij dat ik maar 3 tapes van ieder 2 uur heb . Dan hoef ik ook niet zoveel door te kijken . Want meer dan de helft kan toch weg, me dunkt .
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:44:45 #45
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989958
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
De 75 heb ik nooit gekocht.
Erg goed voor je beurs.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:45:33 #46
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44989984
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik maar 3 tapes van ieder 2 uur heb . Dan hoef ik ook niet zoveel door te kijken . Want meer dan de helft kan toch weg, me dunkt .
Het rendement dat wij per tape hebben is echt maar iets van 20 seconden uit 12 uur soms
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44989990
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb een grappig mailtje gekregen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke user?
Nee.
pi_44990004
Collega van me zit op NFTA die vertelde ook dat ze voor films gewoon een paar kilometer film door moeten spitten
Lijkt me ook geen pretje
pi_44990040
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Welke user?
Staat er niet bij.
pi_44990132
Ik ga naar bed . Weltrusten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')