Ik heb de 75 overwogen, maar vond het te duur voor een eerste auto (achteraf gezien zeer verstandig gezien de waardes van Rovers nogal hard kelderde twee maanden na aanschaf van mijn 600... rover was faillietquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oe, mooie bak man. (imho meer auto dan een mx-5)![]()
Wou ooit nog eens een 620i kopen, zag er hetzelfde uit.
Heb het toen niet gedaan omdat ik een 75 zag, en dacht
"als ik nou wat kleiners koop, en dan flink doorspaar..."
De 75 heb ik nooit gekocht.![]()
Welke foto's uit die tijd heb jij dan?/quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Afgaande op de foto's uit die tijd vind ik dat ook niet echt verwonderlijk
Misschien wel, maar ik koop er nog wel een keer één.quote:
Poloquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
omg, two-tone gepimpte marbella![]()
![]()
![]()
Dat stuk metaal in die gast zijn nek..quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus RTL7 is weer lekker![]()
Godver normaal hebben ze bij dit programma niet zulke ranzige dingen![]()
Ja. Maar de films van tegenwoordig worden gelijk gedigitaliseerd, dat scheelt al heel veel. Dan loop je iig niet met die rollen te zeulen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef BaraCuda het volgende:
Collega van me zit op NFTA die vertelde ook dat ze voor films gewoon een paar kilometer film door moeten spitten![]()
Lijkt me ook geen pretje![]()
Van je klasgenoten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke foto's uit die tijd heb jij dan?/
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef lipje het volgende:
Bara: Red stripe autohandel zegt jou dat iets?
Stukje vakwerk 14.gifquote:
quote:
Ach. Pluk de dagquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
binnen een jaar is het toch weer een lelijk dik zwijn
Voor de broodnodige druk op de achterwielenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:34 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lipje, op zoek naar een nieuwe bolide of krijgt de A80 toch die Porsche spoiler?
Nou ook nog die mooie uitlaat met zijpijpjes erbijquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor de broodnodige druk op de achterwielen
inclusief gratis gebroken rug na elke ritquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog een beest van een corsa die voor een euro of 15000 wel de deur uit mag![]()
Altijd binnen gestaan![]()
Van een oud mannetje geweest?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog een beest van een corsa die voor een euro of 15000 wel de deur uit mag![]()
Altijd binnen gestaan![]()
whehe, het valt best mee hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:42 schreef lipje het volgende:
[..]
inclusief gratis gebroken rug na elke rit
trouwens hoe hou je het vol
Mja ik had geen zin om dure diesel te kopen voor 1 a 2 jaar dus vandaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:52 schreef lipje het volgende:
toch zou ik niet echt kleiner willen rijden
Volgens mij heeft die vent ergens anders in bergen op zoom gezeten vroeger.quote:
Doe ff luxequote:
Redelijke keus dus, als je auto > 2k kost kun je een ANWB keuring overwegen (moet je wel lid zijn)... BOVAG zou ik me niet teveel bij voorstellen en ga er gewoon vanuit dat iedere autoverkoper je probeert te naaienquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:05 schreef lipje het volgende:
nee A3/A4, alfa 156, Saab 9-3 en vw passat vanaf 1997
isse ie ook onder de 10k beschikbaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef M5 het volgende:
[..]![]()
![]()
als je iets wilt weten over dat model roep je maar
ja. voor 10k heb je het ahem..kuch.. topmodelquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:16 schreef lipje het volgende:
[..]
isse ie ook onder de 10k beschikbaar
hmm 5k... ja moet kunnen. maar dan heb je wel 'n redelijk hoge km's stand en een vrij kaal modelletje. die dingen zijn redelijk waarde vast.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:17 schreef lipje het volgende:
ah en voor de 5k in diesel of lpg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |