Gewoon stiekem doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ga er geen foto van maken, maar hier thuis liggen mijn 2 meiden in bad met voor het eerst een gezichtsmasker en de ogen keurig afgeplakt met komkommer.
Ik lig in een deuk. Mag ze ook niet aan het lachen maken want dan barst het masker.
Moeten we ze tellen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef WurM het volgende:
De officiele nummer 1 van 2007? Of telt deze al als 2?
Streepjes zetten op de zijkant van je schermquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef prupke het volgende:
we hoeven ze niet te tellen hoor
maar we waren benieuwd hoeveel sc 's we vol geluld gaan krijgen in 2007
is een optie iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Streepjes zetten op de zijkant van je scherm
tsk tskquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
Streepjes zetten op de zijkant van je scherm
quote:
Ik denk dat ik beter niets hierop kan zeggen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef prupke het volgende:
[..]ik heb toch een kat die dat netjes schoon likt (beest likt aan alles waar ook maar een beetje spanning op staat
)
you are not alonequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter niets hierop kan zeggen.
Ik heb n.l. een dirty mind![]()
a dirty mind is a joy forever en de SC mag best ter leering ende vermaeck zijn (vooral vermaeckquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter niets hierop kan zeggen.
Ik heb n.l. een dirty mind![]()
Jah Jahquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:54 schreef prupke het volgende:
[..]
you are not alone
spanning als in stroom dus he
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
![]()
Dussssss sc 2 van 2007![]()
Ja ik kom net van de bank.. 2 uur liggen muziek luisteren. Ik ga zo maar eens doorrollen richting bed...![]()
dat is maar afwachten hequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:13 schreef freud het volgende:
Ik hoop toch dat deze SC beter wordt dan de volgende...
Nee ik ga vanavond...als het droog is. Niet naar de sculpturen, maar voor de verlichte gebouwen. Wil je mee?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
Pea, ben je gisteren nog naar E-hoven geweest?
Jah, die komt dan maar eerder, of laterquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
nee heb geen tijd, klantje komt foto's halen en ik mag de ¤ ontvangen
Dat denk ik ook niet. Ik had al zoveel positieve reacties gelezen in het lenzentopic, dat die keuze al vast stond.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Van die lens ga je ook geen spijt krijgenAlleen met donkere omstandigheden wat minder sterk, maar voor de rest vind ik hem erg fijn
Oeh een newbie die mee gaat doen aan de wedstrijden!quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik had al zoveel positieve reacties gelezen in het lenzentopic, dat die keuze al vast stond.
Ik heb er toevallig gisteravond een beetje mee lopen spelen in een situatie met weinig licht. Vooralsnog kwam ik er wel redelijk mee uit de voeten. Ik heb als goed voornemen om dit jaar eens actief te gaan deelnemen aan de maandelijkse wedstrijden, dus wie weet zie je komend jaar nog wel wat voorbij komen...
Ik blijf een beetje angstig als ik de (in mijn ogen) prachtige foto's voorbij zien komen, waar dan geregeld nog een hoop opbouwende kritiek op is...![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh een newbie die mee gaat doen aan de wedstrijden!
*slijpt de messen vast*![]()
Pas maar op jijquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:17 schreef Shark.Bait het volgende:[afbeelding] Shark.Bait (FOK! voor Fok) - donderdag 4 januari 2007 @ 11:17
En dan een handycap invoeren .>:) Hoe langer je op FOT zit, hoe groter je handycap
Als je je bedenkt dat je het meest leert van mensen die niet alleen maar ah en oh roepen dan is het al een stuk minder eng.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik had al zoveel positieve reacties gelezen in het lenzentopic, dat die keuze al vast stond.
Ik heb er toevallig gisteravond een beetje mee lopen spelen in een situatie met weinig licht. Vooralsnog kwam ik er wel redelijk mee uit de voeten. Ik heb als goed voornemen om dit jaar eens actief te gaan deelnemen aan de maandelijkse wedstrijden, dus wie weet zie je komend jaar nog wel wat voorbij komen...
Ik blijf een beetje angstig als ik de (in mijn ogen) prachtige foto's voorbij zien komen, waar dan geregeld nog een hoop opbouwende kritiek op is...![]()
![]()
Laat eens wat zien danquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren in een keer nog een periode leuk licht gehad in Krakau. Niet genoeg om alle beziensfotowaardigheden op de foto te zetten, maar wel voor een eerste indruk. En het concertje lukte ook wel prima, samen met een van m'n vrienden daar als officiele fotograaf gefunctioenerd, dus inclusief instructies vooraf aan de lichttechnicus
Het is niet voor niks dat meer dan 90% van mijn posts in R&P zijn hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is precies de reden waarom ik wil meedoen, om er wat van te leren!quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat je het meest leert van mensen die niet alleen maar ah en oh roepen dan is het al een stuk minder eng.
ohhh...jij bent slim...je gooit het meteen op je mentale staat. Good thinking!quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat meer dan 90% van mijn posts in R&P zijn hoor.
Please, be gentle...
Zullen we hem maar meteen de FOTscheermesjes geven??quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohhh...jij bent slim...je gooit het meteen op je mentale staat. Good thinking!
alhoewel die niet veel zal verschillen van het gros hier![]()
Ja, als je hier binnenkomt om filosofisch te denken, dan gaat dat hier never-nooit-niet (3xnegatief blijft negatief) goed he...quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef ..zapper het volgende:
*aarzelend naar binnenkijkt*
*denkt*
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen idee wat ik hier moet zeggen nu.
Ik denk dat die rus liever vodka heeftquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zit nu zelf op een Ibuprofenntjes 600Mg om mijn rus rust te geven..
![]()
Gewoon wat de doorsnee nederlander doet als ie een praatje wil maken maar niet weet wat te zeggen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef ..zapper het volgende:
*aarzelend naar binnenkijkt*
*denkt*
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen idee wat ik hier moet zeggen nu.
Met jouw mensenkennis is niks mis in ieder geval!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohhh...jij bent slim...je gooit het meteen op je mentale staat. Good thinking!
jajajaja ik heb het al geaanpastquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die rus liever vodka heeft
zaten jullie aan Madurodam formaattafeltjes ofzo dat het je zo in je rug is geschoten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jajajaja ik heb het al geaanpast![]()
als die Rus nou mijn ruggegraat overneemt, dan pak ik wel een stuk staal om mijn rug te ondersteunen![]()
![]()
![]()
Nee mijn rug heeft gewoon een eigen Latijnse benaming gekregen "Ruggus Brakkus" Of gewoon een zwakke rug. En dat speelt vooral op als je na 3 dagen heen en weer rennen door het huis even rust neemt en je rug dat dan ook wel aanpakt om alle spieren die maar vastgetrokken kunnen worden, worden vastgetrokken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zaten jullie aan Madurodam formaattafeltjes ofzo dat het je zo in je rug is geschoten?
btw, nog wat triest / schokkend nieuws gehad vanochtend. collega (41 jaar) heeft gisteravond een hartaanval gehad. mén da's toch echt te jong hoorhij heetf het overleefd, wel gedotterd. maar toch....
nog steeds.... maar het wordt iets beter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:07 schreef Mauro het volgende:
nog steeds zo'n last van je rug of wordt het al wat beter?
middag trouwens.
Nou mij wel, ben net buiten geweest, en het is bar koud, bewolkt en er staat een harde wind. Lampjes fotograferen ga ik dus van het weekend wel doen...brrrrquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:45 schreef ..zapper het volgende:
Tis droog, dus mij hoor je niet klagen.
Sollicitatie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Yoni het volgende:
Haai![]()
Ik heb net 2 uur over mezelf geluld![]()
![]()
Ja goed hequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:35 schreef pirke het volgende:
Dan heb je nog veel over jezelf te vertellen
Haiquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Yoni het volgende:
Haai![]()
![]()
goudvisquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:34 schreef Yoni het volgende:
Haai![]()
![]()
Ik doe niet aan R&P (op een enkele post na dan...). Ik ontken niet dat ik problemen heb, maar ik wil nog lang niet weten wat die problemen zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zullen we hem maar meteen de FOTscheermesjes geven??WurM heeft er nog wel een paar
(of ga je vrijwillig je polsen laten krassen in R&P WurMke
![]()
![]()
) En ik bied mijn polsen ook welo eens ter oefening aan aan de R&P-kriskrassers
Alleen kunnen die gastjes niet de goede richting vinden..
![]()
Ik zit nu zelf op een Ibuprofenntjes 600Mg om mijn rusrug rust te geven..
![]()
Hij is wel creatief met haarquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
als je dan toch niets te doen hebt doe je dit
http://www.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo
Of met dit spelletje maak je dan ditquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
als je dan toch niets te doen hebt doe je dit
http://www.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo
google + Htthost + pc thuis isquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef freud het volgende:
Nieuwe baan = nieuwe werkplek...
Messenger
Fok!:
Messenger block omzeild:
Loggin internet:![]()
Ik schiet in RAW en het is mijn foto archief vanaf 2002, dus het valt nog best mee. Ik fotografeerde eerst met een minolta dimage 7 en nu met een Nikon D70squote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef IkVind het volgende:
[..]
Haha niet normaal! op welke resolutie maak je foto's? welke camera heb je btw?
Aha ik zelf heb de eos 350d met sigma 18-200mm lens! altijd in RAW? is dit een voordeel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik schiet in RAW en het is mijn foto archief vanaf 2002, dus het valt nog best mee. Ik fotografeerde eerst met een minolta dimage 7 en nu met een Nikon D70s
Het grootste voordeel is dat je de witbalans makkelijk aan kan passen als dat ergens is fout gegaan en de belichtingscorrectie is zonder al teveel kwaliteitsverlies goed aan te passen. Je moet er wel ff mee leren omgaan vind ik. Maar sinds ik, via PdeHoog geloof ik, van Rawshooter essentials hoorde vind ik het ideaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef IkVind het volgende:
[..]
Aha ik zelf heb de eos 350d met sigma 18-200mm lens! altijd in RAW? is dit een voordeel?
absoluut! je kan altijd naderhand de kleurtemepratuur nog wijzigen, over of onderbelichting corrigeren etc. je kan nog net niet de focus en diafragma aanpassenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef IkVind het volgende:
[..]
Aha ik zelf heb de eos 350d met sigma 18-200mm lens! altijd in RAW? is dit een voordeel?
Ahaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het grootste voordeel is dat je de witbalans makkelijk aan kan passen als dat ergens is fout gegaan en de belichtingscorrectie is zonder al teveel kwaliteitsverlies goed aan te passen. Je moet er wel ff mee leren omgaan vind ik. Maar sinds ik, via PdeHoog geloof ik, van Rawshooter essentials hoorde vind ik het ideaal
Ik gebruik er meerdere. Voor portretten 50mm en 105mm, voor landschappen, familiekiekjes en onvoorspelbare dingen 18-70, voor macro uiteraard de 105mm (dat is een macrolens) en de 70-300, en voor dierentuinen, vogels en ander natuurgedoe de 70-300quote:
Daar zit een hoop geld inquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik gebruik er meerdere. Voor portretten 50mm en 105mm, voor landschappen, familiekiekjes en onvoorspelbare dingen 18-70, voor macro uiteraard de 105mm (dat is een macrolens) en de 70-300, en voor dierentuinen, vogels en ander natuurgedoe de 70-300
Op mijn verlanglijstje staat nog wel de 18-200 voor bruiloften en partijen trouwens
Al nadelen gemerkt van de lens die je nu hebt? Ik las dat van de nikon variant de DOF niet zo heel mooi is, dat is dan wel weer een nadeel... Sigma komt ook met een 18-200 trouwens, dus ik houd mijn ogen open, voorlopig heb ik het geld toch nog niet bij elkaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef IkVind het volgende:
[..]
Daar zit een hoop geld inik heb de 18-200 gekocht omdat in een beetje van alles wat is:) hij is ook mooi van formaat! Macro lens staat bij mij op het verlanglijstje! alleen zijn zo duur!
Nog geen nadelen ondekt eerlijk gezegd! dit is hem btw http://www.sigma-benelux.nl/products/lens/product.php?pid=54quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Al nadelen gemerkt van de lens die je nu hebt? Ik las dat van de nikon variant de DOF niet zo heel mooi is, dat is dan wel weer een nadeel... Sigma komt ook met een 18-200 trouwens, dus ik houd mijn ogen open, voorlopig heb ik het geld toch nog niet bij elkaar.
DOF is erg goed van de gene die ik heb moet ik zeggen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef IkVind het volgende:
[..]
Nog geen nadelen ondekt eerlijk gezegd! dit is hem btw http://www.sigma-benelux.nl/products/lens/product.php?pid=54
Ah, de sigma variantquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:45 schreef IkVind het volgende:
[..]
Nog geen nadelen ondekt eerlijk gezegd! dit is hem btw http://www.sigma-benelux.nl/products/lens/product.php?pid=54
Laat eens wat zien danquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:47 schreef IkVind het volgende:
[..]
DOF is erg goed van de gene die ik heb moet ik zeggen!
Waar staat die OS voor?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah, de sigma variantIk wil die met VR(nikon) of OS (sigma) Die moet nog uitkomen.
Is dat een programma voor het bewerken van RAW-foto's?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef pea4fun het volgende:
Maar sinds ik, via PdeHoog geloof ik, van Rawshooter essentials hoorde vind ik het ideaal
Komt hier niet door de proxy / firewallquote:
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat een programma voor het bewerken van RAW-foto's?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Is dat een programma voor het bewerken van RAW-foto's?
Ben nog op mijn werk! zal vanavond eens wat laten zien! ben je dan online? kan je anders wel aan msn toevoegen!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn het het grote voordeel is dat je de RAW-bewerkingen in batch kan uitvoeren
Tof! *download free trail*quote:
Nou dan maar effe zoeken op het net.quote:E-Store
Er is een fout opgetreden
Product bestaat niet! Tenminste één van de gevraagde producten bestaat niet.
Uhm.....software is alleen niet meer te koop en wordt binnenkort offline gehaald omdat Adobe de boel heeft overgenomenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Tof! *download free trail*
Nu eerst eens wat RAW-foto's schieten
Ja maar die moet je kopenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn het het grote voordeel is dat je de RAW-bewerkingen in batch kan uitvoeren
edit: Rawshooter Premium is trouwens nog mooierDaarbij kan je ook in de RAW-bestanden croppen
Ohquote:
Ik heb 'm ook nogquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....software is alleen niet meer te koop en wordt binnenkort offline gehaald omdat Adobe de boel heeft overgenomen
Voeg me anders vanavond ff toe op MSN. Ik heb het nog wel liggen denk ikDe gratis versie dus.... voor ik weer een warez-note krijg
Ok, ik zal je toevoegenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....software is alleen niet meer te koop en wordt binnenkort offline gehaald omdat Adobe de boel heeft overgenomen
Voeg me anders vanavond ff toe op MSN. Ik heb het nog wel liggen denk ikDe gratis versie dus.... voor ik weer een warez-note krijg
Vanavond moet ik waarschijnlijk de pc afstaan aan de studerenden hier in huisquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef IkVind het volgende:
[..]
Ben nog op mijn werk! zal vanavond eens wat laten zien! ben je dan online? kan je anders wel aan msn toevoegen!
Vaag... bij mij doet ie niks.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:57 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske kan m nog gwoon downloaden MB
als je m NU wilt hebben moet je me ff toevoegenquote:
Ok.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als je m NU wilt hebben moet je me ff toevoegen
digigerus@hotmail.com
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn canvas-afdruk is binnenHij is tof
Alleen toch iets kleiner dan ik had gedacht
Deze:quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
Alleen iets ruimer gecropped en iets meer nabewerkt.
Hoewel op een hoge iso geschoten zelfs op de afdruk geen ruis te vinden![]()
![]()
Boeit datquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:23 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]![]()
![]()
Tijgertje![]()
Al heeft iedereen deze foto natuurlijk ook al zelf genomen, dus zo orgineel is ie niet....
Nee, ik heb zelf deze in 50 x 70 aan de wand hangen.quote:
Ik hou me aan bevolenquote:
Ik moet de mijne nog steeds bestellen. Zodra mijn overwerkgeld binnen is gaat het er van komen (wil hem namelijk lekker groot)quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
JaZoiets moet ik ook nog eens afdrukken
Voor als mijn boekenkast weg is
Kannie wachtenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
meer dramatisch lijkt me idd goedLucht ff meer dodgen denk ik
En de boot ietsiepietise meer burnen (of andersom of zo
)
quote:
Deal...wil je er zeker een fotografisch verantwoorde lasagne erbijquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik kom hem wel een keer bewonderen als-ie er is
![]()
Neuh....lasagna an sich is al goed genoegquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Deal...wil je er zeker een fotografisch verantwoorde lasagne erbij![]()
![]()
Zei niet voor nix fotografisch verantwoord, jij verpest het weerquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh....lasagna an sich is al goed genoeg
maar nu moeten we uit gaan kijken hooranders gaan gebruikers zich zo meteen niet welkom voelen
Ik wil die foto ook wel aan je muur zien hangen hoor!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Deal...wil je er zeker een fotografisch verantwoorde lasagne erbij![]()
![]()
Doe mijn bestquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Zei niet voor nix fotografisch verantwoord, jij verpest het weer![]()
![]()
Nee daarvoor moet het buiten eerst heel koud worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef kwiebuske het volgende:
dit heeft geen zin
dit is niet te eten
* kwiebuske] bezig is met [afbeelding
Nicequote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
Alleen iets ruimer gecropped en iets meer nabewerkt.
Hoewel op een hoge iso geschoten zelfs op de afdruk geen ruis te vinden![]()
![]()
die van mij is lekkerder, en ja dat durf ik te bewijzenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Die fotografisch verantwoorde lasagne heb ik al gevonden.
Nu alleen de vergroting nog![]()
[afbeelding]
Whehehehe....we wachten in spanning afquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:22 schreef An24 het volgende:
[..]
ie van mij is lekkerder, en ja dat dur ik te bewijzen![]()
Pssstquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef X-fi het volgende:
Na de 18/50 kitlens en de Tamron 70/300 wil ik nu richten op een nieuwe lens, zijn er wat tips?Oja, D50 is mijn camera.
Canvascompany en 30x30quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog: op welk formaat en waar heb je hem besteld?
Vooruitlopend op de verhuizing naar het juiste topic is het ook handig om ff aan te geven wat je wil gaan doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef X-fi het volgende:
Na de 18/50 kitlens en de Tamron 70/300 wil ik nu richten op een nieuwe lens, zijn er wat tips?Oja, D50 is mijn camera.
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:41 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Da's niet eens zo heel groot toch?
Tja, met reizen inderdaad is het inderdaad langquote:
Ik heb er eentje van 30*40 cm. Viel ook een beetje tegen. En die zat in een hele grote doosquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptViel mij ook een beetje tegen
Beetje op verkeken denk ik. Volgende keer beter.
Hmmm....misschien toch de verkeerde maat opgegeven danquote:
Hallo Marjo,quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef -Marjo- het volgende:
Whehehe...
Yepquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hallo Marjo,
Ik zit je fotoboek te bekijken en zie dat jij een canon gebruikt, maar ik zit me erg af te vragen welke het precies is. De EOS350?
Heb hem wel eens in mijn handen gehad en moest er behoorlijk aan wennen zeg, een collega van hem had die meegenomen naar een kleine fotomeet. Was erg leuk én vooral leerzaamquote:
Het toestel is nogal klein. Maar erg fijn...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:04 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heb hem wel eens in mijn handen gehad en moest er behoorlijk aan wennen zeg, een collega van hem had die meegenomen naar een kleine fotomeet. Was erg leuk én vooral leerzaam
Voor mij was hij iets te kleinquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het toestel is nogal klein. Maar erg fijn...
Die heb ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
ach das simpel op te lossen met een grip eronder![]()
heb ik ook en nu kan zelfs mijn pink op de cam
Ik ben nu zo'n grip aan het zoeken (D50). Kijken waar die het goedkoopst zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
ach das simpel op te lossen met een grip eronder![]()
heb ik ook en nu kan zelfs mijn pink op de cam
Naar mijn weten heeft Nikon geen batterygrip uitgebracht voor de D50.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ben nu zo'n grip aan het zoeken (D50). Kijken waar die het goedkoopst zijn
En wat is dit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft Nikon geen batterygrip uitgebracht voor de D50.
Wellicht dat een thirdparty hem wel heeft (Hoodman bijv.).
Geen zin om een i-net-foto te resizen, en die paar pixelsquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:49 schreef pirke het volgende:
Dat is een foto...
En nog wel te groot ook!
Dat is iig duidelijk geen officiele nikon batterygrip zoals ik al zei...quote:
Hahnel volgens mijquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is iig duidelijk geen officiele nikon batterygrip zoals ik al zei...
(ik ontkende niet dat ze bestaan.. ik zei alleen dat Nikon ze zelf niet heeft).
Sorry hoorquote:
Een groot lomp ding.quote:
knijp me is?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Mauro het volgende:![]()
Buit:
Kodak 155X 'Instamatic' camera.
Olympus Trip 35 met Agfatronic 221 CB computer flits en zonnekap.
Blij is.
Ik knijp je zaterdag wel!quote:
wel zachtjes knijpen hequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik knijp je zaterdag wel!
Maar als je denkt dat ik mijn camera's van kleintje terug heb, vergis je je een beetje.![]()
Slechts 171 posts te laatquote:
im·pli·ciet (bn.)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
Slechts 171 posts te laatmaar wel voor vandaag
Ey....te weinig slaap en dringend behoefte aan weekend -------> blonde reactiesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:24 schreef freud het volgende:
[..]
im·pli·ciet (bn.)
1 stilzwijgend erin begrepen <=> expliciet
Goed planquote:
Yep. Iedere kamer UTP.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goed plan
Dus iedere kamer krijgt netjes een utp aansluiting?
En heb je een adapterring voor je peleng naar een fatsoenlijke mount?
Yups...tijd om the ol' F6 uit de kast te trekkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:54 schreef pea4fun het volgende:
ff vraagje, als ik mij enorm irriteer aan 1 bepaalde user vandaag, is het dan tijd om wat anders te gaan doen?
Ik geloof dat ik echt weer gewoon aan het werk moet![]()
Ik ga maar eens wat random spulletjes uit de kast trekken en spelen met licht enzo denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups...tijd om the ol' F6 uit de kast te trekken
Alleen als je zelf die ene user bentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:54 schreef pea4fun het volgende:
ff vraagje, als ik mij enorm irriteer aan 1 bepaalde user vandaag, is het dan tijd om wat anders te gaan doen?
UTP is zooooooooooooo 2002...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Yep. Iedere kamer UTP.
En die ring heb ik! Hij past namelijk op een echte camera. Niet Canon.
Weet ik. Maar dan liggen er alvast buizen voor de volgende fase.quote:
En 300 GB aan pr0n...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Bier nachten door halen en lijkbleek weer naar buiten komen na 2 dagen?
Laat maarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef CocaColaLight het volgende:
@nikky: oooohhh gaan we zo beginnen
Jij kijkt niet, maar jij doet het zelf of waar komt die zwangerschap vandaan?
@hm-II pc repair laten draaien
je pc slaan is niet aardig hoor zij heeft ook gevoelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Laat maarCCL was al braaf
![]()
![]()
![]()
PC rapair is R.U.K. ik doe liever een herinstall, maar ik denk dat het hardware-matig fout is..![]()
geen idee of het savonds ook gaat regenen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Morgenavond ook? Dat kan ik wel gebruiken voor m'n wedstrijd
Een schaatsmarathon op de baan van Geleen. Een deel van de concurrentie is scholier, een ander deel leraar, die zijn wat minder gewend aan baggerweer dan een postbodequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:01 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee of het savonds ook gaat regenen...
wat voor wedstrijd doe je/ga je doen?
quote:bik·kel (de ~ (m.), ~s)
1 kootbeentje uit de hiel van een schapenpoot waarmee vroeger kinderen speelden
Ik heb heul geen idee waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:43 schreef CocaColaLight het volgende:
@nikky: oooohhh gaan we zo beginnen
Jij kijkt niet, maar jij doet het zelf of waar komt die zwangerschap vandaan?
@hm-II pc repair laten draaien
onbevangen gevlektenis?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb heul geen idee waar het vandaan komt![]()
quote:
een hele goede avondquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef X-fi het volgende:
Een goedenavond.
relaxedquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Bier nachten door halen en lijkbleek weer naar buiten komen na 2 dagen?
Wat let je ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef nikky het volgende:
Ik heb zin in patat, pizza, chinees, shoarma.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:31 schreef nikky het volgende:
Ik heb zin in patat, pizza, chinees, shoarma.
Niets van dat al in huisquote:
Je zit in het hooooge noorden zeg maar daar bezorgen ze nog niet aan huis?quote:
Niet in het dorp nee. Ik woon helaas niet in de stad zelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je zit in het hooooge noorden zeg maar daar bezorgen ze nog niet aan huis?
Jij als zwangere vrouw krijgt het vastwel voor elkaar om iemand voor je te laten rijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Niet in het dorp nee. Ik woon helaas niet in de stad zelf.
Helaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij als zwangere vrouw krijgt het vastwel voor elkaar om iemand voor je te laten rijden.
Nee ik mag niet meer, bier enzo
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:47 schreef PdeHoog het volgende:
Hai
Vanavond aan de tapas geweesten daarna naar James Bond. Coole actiefilm, maar ik mis toch wat essentiele bond-sfeermakertjes
pak een cracker...en imagine that it is euh...pizzaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Helaas.
Ik zal dan zelf op pad moeten.
Maar ik zou niet weten wat er nu nog in de stad open is.
Het is toch niet helemaal wat ik bedoelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
pak een cracker...en imagine that it is euh...pizza
altijd een kleine voorraad houden is goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef PdeHoog het volgende:
PizzaDat heb ik hier in de vriezer liggen
net als chinees voer
Ik heb geen boodschappen gedaan. Ik kan geen stap meer verzetten zowat. In het ziekenhuis vandaag neigde ik om een rolstoel te pakken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef PdeHoog het volgende:
PizzaDat heb ik hier in de vriezer liggen
net als chinees voer
hebben jullie niet zo'n supermarkt waar je online kan bestellen en het dan komen brengen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb geen boodschappen gedaan. Ik kan geen stap meer verzetten zowat. In het ziekenhuis vandaag neigde ik om een rolstoel te pakken.
Maar toch maar niet gedaan.
De Appie. En nee ik ga me niet blauw betalenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef prupke het volgende:
[..]
hebben jullie niet zo'n supermarkt waar je online kan bestellen en het dan komen brengen?
hier is het de plus die je spullen (wel boven de 25 euro geloof ik ) komt brengen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef nikky het volgende:
[..]
De Appie. En nee ik ga me niet blauw betalen.
Ik ga morgen wel shoppen doen. En mijn vriezer weer eens vullen!!
brabantse nachten zijn lang.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef pirke het volgende:
*doet de lichtjes uit*
Hoooiiiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:42 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaagggg![]()
![]()
Ik denk dat ik me vanmiddag maar eens buiten de deur ga begeven. Is het een beetje IT-er vriendelijk weer? Geen felle zon of temperatuur boven de 20 graden??? Want dan brand mijn melkflessenhuidje weg![]()
Stro!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoooiii![]()
Tis goed te doen buiten hoor, lekker warm![]()
Goeeeed, net naar de kapper geweest. En mijn voorschot vakantiegeld is gestort. Daardoor is An voorgoed af van de "brake-up rode cijfers" en gaat ze ff flink shoppen...zo lang niet meer gedaan![]()
Men....jij bent actiefquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:02 schreef Yoni het volgende:
Hoiii
Ik heb ook lekker uitgeslapenNet lekker broodjes gehaald bij de bakker, wasje in de wasmachine gedaan, zo even de Senseo aanzwengelen
![]()
En dan zeggen dat je geen bezorgdienst hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:08 schreef nikky het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn moeder maar even laat rijden naar het dorp.
Ze zit normaal een kilometer of 60 verderop maar komt vandaag langs.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je geen bezorgdienst hebt![]()
Foto!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef freud het volgende:
Enorm geshopt ook net. Heb drie heule leuke fotoalbums gescoord. Nu nog vullen.
Mij te groot... Deze kan ook alles.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef CocaColaLight het volgende:
kheb ook zo'n leuk speeltje
[afbeelding]
Is wel wat groot in de broekzak maar dan heb je ook alles wat je maar nodig zou kunnen hebben op een phone.
Wat toetsen, een microfoon en een spiekertje?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:48 schreef CocaColaLight het volgende:
alles wat je maar nodig zou kunnen hebben op een phone.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Camera's en kinderen zijn leukIk ben hier aan het oppassen en vanavond wilde een van die kids niet op de foto, maar wel zelf een foto maken
Zie het voor je....een jochie van 8 achter de 30D met compensatietoeter en dat kleine handje die de camera beet houdtHet was echt een camera met aan twee kanten een plukje haar
Neuh.....ik hield de 70-200 vastquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef -Marjo- het volgende:
En zelf je handen eronder als vangnet?
insert "hug-smilie".quote:Op zondag 7 januari 2007 10:02 schreef Yoni het volgende:
Niet kunnen slapen sux. Verslapen omdat je de halve nacht niet kon slapen sux ook.
Hier zie ik juist een aarzelend zonnetje.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:56 schreef An24 het volgende:
[..]
insert "hug-smilie".
Ik lag in coma geloof ik...zou naar het strand gaan, maar ik geloof dat er gewoon een bakkie gedaan wordt als ik zo naar buiten kijk!
Gecanceld![]()
Zou je denkenquote:
Zeker de grappigste thuisquote:
Een megapixel meer, ultra snelle geheugenkaartjes (terwijl gewone goedkope standaard al sneller zijn dan de camera), nog hogere scheidend vermogen, of nog meer mm zoombereik. Dat is gewoon universeel en zie je niet alleen in fotografie, maar eigenlijk in alles wel. Mensen kijken minder naar het nut en meer naar hoge cijfertjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat gedrag merk ik ook bij sommige DSLR bezitters, willen pimpen met het materiaal en de kwaliteiten daarvan, op de proefbank.
Ja zeker weten, maar ben dan ook alleen thuisquote:
En wakker ook nogquote:Op zondag 7 januari 2007 12:33 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ja zeker weten, maar ben dan ook alleen thuis
,quote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef Fixers het volgende:
Omdat ultra_ivo en ik wel heel erg offtopig gingen in het grote lenzen verhaal maar even hier verder. Het begon met Ivo die opmerkte dat moderne lenzen geen sfeer en karakter meer hebben, maar een heel klinisch beeld geven, afgestemt op het behalen van goede resultaten in de reviews.
quote]Op zondag 7 januari 2007 11:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat gedrag merk ik ook bij sommige DSLR bezitters, willen pimpen met het materiaal en de kwaliteiten daarvan, op de proefbank.
Oeh das wellicht wel een goede, maak jij hem?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Mischien meer iets voor een apart topic?
Die niet zo zeer, maar huissleutels, mijn geld, al mijn pasjes, een nintendo ds incl 6 spelletjes enz wel..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:32 schreef HMaster-II het volgende:
Ja ..... Ze zouden haar Spiegel en haarborstel ontvoeren... De wereld zou te klein zijn ..![]()
Sommige mensen zijn druk bezig fotoshoots te bewerkenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW wat is het hier rustig.
Zo krijgen we nooit de SC vol.
Denkt degene er aan om de volgende SC te nummeren.
Dat moet dan nummer 3 zijn.
Door werkze danquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn druk bezig fotoshoots te bewerkenik noem verder geen namen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |