Jij hebt ook alles liggen hequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb deze nog liggen van toen ik voor het eerst een DSLR mocht uitproberen, om te kijken wat de zoom deed maakte ik toen deze
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha niet normaal! op welke resolutie maak je foto's? welke camera heb je btw?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:10 schreef pea4fun het volgende:
En nog 1 gevonden van naarden
[afbeelding]
Ik heb een externe schijf met een fotoarchief met 41.050 bestanden in 772 mappen
Uhm...nu je het zegt...klokken is voor mij iets waar ik op kijk om de tijd op te zienquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Zijn dit geen uurwerken ipv een klok.
Ik heb zo het idee dat iemand de klok heeft horen luiden maar niet meteen ziet waar de klepel hangt
Zullen we dit ff meenemen naar de slowchat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef IkVind het volgende:
[..]
Haha niet normaal! op welke resolutie maak je foto's? welke camera heb je btw?
wat is slowchat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zullen we dit ff meenemen naar de slowchat?
Ik zat ook al te twijfelen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:55 schreef ka_ro het volgende:
Hey hallo!
Bedankt voor jullie foto's maar het is idd niet wat ik bedoel..
Op de foto's staan idd uurwerken..
Ik ben opzoek naar foto's van die dingen die je zondag ochtend je bed uit dwingen
in Heiligerlee (Oost-Groningen) zit een klokkengieterij museum, is mss ook wel leuk voor hem (zie mn vorige post ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:58 schreef Xcalibur het volgende:
beetje offtopic: ik ben ooit eens in een klokkenmuseum geweest, volgens mij in Aalten ofzo (of daar in de buurt iig)... weet niet meer hoe het heet, maar misschien is dat een leuke uit-tip voor hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |