Hehe foutjequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef twi het volgende:
Heel subtiel protest tegen topictitels, zo'n dubbele punt zonder vervolg
quote:Ajax ook in de markt voor Belhadj?
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
Bedoel je Leonardo? Dan ben echt spuit 11 in het kwadraatquote:
Leo Leeeooooooo, Leo kwam, zag en overwonquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Sethje het volgende:
Wat een mooie foto
Zie hem zoeven langs de lijn zijn acties zijn zo fijn
leooooooooooo![]()
Heeft Ajax Leonardo gekocht?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Bedoel je Leonardo? Dan ben echt spuit 11 in het kwadraat
Of bedoel je iemand anders?
Met een hakje en een omhaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
4 februari is het kermis in de Arena. Dan kan zelfs Stekelenburg een keer scoren.
Nee, andersom. Zijn hoofd past niet bij het shirt.quote:
Exactemundo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, andersom. Zijn hoofd past niet bij het shirt.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb vertrouwen in Leo.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in Leo.
Sowieso jankenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:05 schreef stefmans het volgende:
We zien wel wat leo doet.
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebbenquote:
Ben ook wel blij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebben
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft we wat weg van die jankzak van Feyenoord. Oh, wacht...
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebben
En Ferdi Vierklau, Frank Verlaat en Nikos Machlas niet te vergeten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz, Edgar Davids en Rafael van der Vaart maken ons alsnog kampioen!
Volgens mij ben jij wel vaker positief, dus hoeveel waarde kunnen we hechten aan jouw gevoel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Leo gaat stunten in de uitwedstrijd tegen Werder.
Dat wij het de hele wedstrijd moeilijk hebben en dat hij dan even twee geweldige acties eruitgooit en dat wij daardoor winnen.
Als ik zie uit wat voor anusgat hij is opgegroeid (dan bedoel ik Brazilie niet rotterdam), waar bendes zonder aarzelen voetballertjes doodschieten als ze zin hebben, dan had hij allang moeten beseffen wat voor kans hij heeft gekregen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker positief, dus hoeveel waarde kunnen we hechten aan jouw gevoel?
Uiteraard hoop ik op hetzelfde, maar het blijft Leonardo, je weet het echt nooit met die jongen.
Hopelijk beseft hij wat voor kans hij nu krijgt.
Maar kun je niet erachter zetten: Nwankwo kom terug?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:04 schreef Riro het volgende:
[..]
Hehe foutje
Maar het kan gezien worden als dat het om de inhoud van het topic gaat idd
Komen alle 3 niet net zoals VDV, Seedorf, Wilhelmson etcquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:21 schreef the_hunter het volgende:
En nog nieuws over Kanu, Davids, Boulah?
Had een vrij aardig doelpuntgemiddelde ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Machlas was zo slecht nog niet.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Machlas was zo slecht nog niet.
Daar denkt Sylvie heel anders over...quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:19 schreef Cordoba32 het volgende:
ja hij komt (nog) niet
Wat nou, z'n gemiddelde was echt niet slecht.. Nagenoeg gelijk aan die van Kluivert.quote:
Wordt zwaar overdreven. Hij viel zeker tegen en hij heeft zijn transfersom niet terugverdiend, maar desondanks heeft hij nog aardig wat goals gemaakt.quote:
Jammer dat er geen gemiddeldes worden vermeld over het type /soort wedstrijden. Kluivert is vele malen sierlijker om naar te kijken bovendien! En dat vind ik belangrijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat nou, z'n gemiddelde was echt niet slecht.. Nagenoeg gelijk aan die van Kluivert.
Ik vind het belangrijker dat een spits veel scoort, dan dat hij sierlijk een stervende zwaan uitbeeld na het missen van een kansquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jammer dat er geen gemiddeldes worden vermeld over het type /soort wedstrijden. Kluivert is vele malen sierlijker om naar te kijken bovendien! En dat vind ik belangrijk.
Hallo, als je het niet bij FC Nantes haalt... Boukhari zit daar ook wel weer op de schopstoelquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Wilhemsson mag weg bij FC Nantes, leuke rechtsbuiten als concurrent voor Tom de Mul?
die gaat misschien naar Twente.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, als je het niet bij FC Nantes haalt... Boukhari zit daar ook wel weer op de schopstoel.
In zijn periode bij RSCA was hij een uitstekende rechtsbuiten, dit seizoen heb ik hem nog niet in actie gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, als je het niet bij FC Nantes haalt... Boukhari zit daar ook wel weer op de schopstoel.
Dat zie ik niet zitten, dat wordt dan de Cziommer van Ajax ben ik bang. Mooi weer voetballers hebben we meer dan voldoende.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef andre347 het volgende:
Middenveld moet beter ja.. misschien is Barreto van NEC wat
gewoon een of ander restaurant wat Amsterdam heet knuppel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gewoon een of ander restaurant wat Amsterdam heet knuppel..
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
Gewoon Davids halen.
Die kans is groot ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
Toen was de nood nog niet zo hoogquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
net als Sneijder?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ach ja, altijd zo negatief mensen...
Die jongen heeft een klein hartje en komt uit de sloppenwijken. Zit in z'n cultuur dat je al gauw alles eruit haalt en daar hoort soms ook gezeur om kaarten bij. Hopelijk doet hij dat bij ons niet en laat hij vooral mooie acties zien. Daar is hij goed in.
Klein hartje, maar geloof best een toffe peer. En op 10-jarige leeftijd had hij al Ajax-shirt![]()
Leoooooo.... Wambambambeeooo!!!![]()
Wat is er nou weer mis met Sneijder? Alsof Sneijder iemand is die chronisch niet presteert of zich misdraagt? Nee, een rode kaart en een fout tegen NEC en iedereen lacht weer om Sneijder en begint weer over strikken eromheen. Als je dan ergens een strik omheen moet doen, dan weet ik wel waar dat zou moeten...quote:
Natuurlijk, Sneijder is min of meer de leider op het middenveld ondanks z'n leeftijd. Maakt een fout en dat is op dat moment onvergeeflijk. Maar gelijk zijn velen weer twee maanden zoet om 'm naar elke topclub heen te schrijven 'omdat het maar beter is dat we er vanaf zijn'. Hij heeft z'n fout gemaakt, heeft z'n straf gehad door die tenenkrommende wissel en is en blijft ondertussen inderdaad iemand die je er nog tien jaar bij zou moeten willen hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja die fout tegen NEC. Ik kan nog drie middenvelders (en een in het bijzonder) noemen die wel eens een balletje verspelen, maar daar zie ik Ten Cate niet hysterisch over doen.
Sneijder mag van mij nog jaren hier spelen. Fantastisch hoe die jongen zich vooral mentaal heeft ontwikkeld.
14dequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef S-Two het volgende:
Wanneer werd er nou tegen Werder gespeelt? Thuis de 22ste, maar uit? De 13de of 14de?
quote:Werder Bremen -Ajax
De wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 14 februari 20.30 uur. Meer informatie over de kaartverkoop volgt eind volgende week. Onder voorbehoud zal de verkoop zaterdag 13 januari starten.
hoeveel had ie 2 jaar geleden ook alweer beloofd om er te gaan scorenquote:Charisteas: 'Nog beter na winterstop'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 09:46
Angelos Charisteas verliet afgelopen zomer Ajax om bij aartsrivaal Feyenoord meer aan spelen toe te komen. In Rotterdam Zuid stond hij voor de moeilijke taak om clubicoon Dirk Kuyt te doen vergeten en de fans ervan te overtuigen dat hij geen miskoop was. Het begin was zwaar, maar inmiddels lijkt de Griekse international door de supporters geaccepteerd in De Kuip.
"Ik heb een moeilijke periode achter me, het was zeker geen gemakkelijke transfer. Omdat ik van Ajax kwam, kreeg ik veel kritiek over me heen. De supporters waren aanvankelijk niet positief en ook in de media werd kritisch over mij geschreven. Dat was moeilijk, maar ik heb geprobeerd om me niet te veel te laten beïnvloeden door wat mensen zeggen of schrijven. Dat valt niet mee, maar het was voor mij de enige manier."
"Ik wist dat er maar één mogelijkheid was om de fans voor mij te winnen, namelijk keihard werken en goed voetballen. Alleen als ik elke wedstrijd zou knokken voor iedere meter, zouden de fans me accepteren. Ik heb dat geprobeerd, maar mede door blessures heb ik niet altijd mijn beste voetbal kunnen laten zien. In oktober en november had ik nog wat pijntjes, maar sinds een paar weken ben ik helemaal fit. Dat zie je ook aan mijn spel in de afgelopen wedstrijden."
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al," vertelde Charisteas tegenover FCUpdate.nl.
zo wanhopig zijn we hopelijk toch nog niet ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef Pritt het volgende:
Baretto, die jongen zit op de bank bij NEC.
quote:In de Voetbal International van deze week is te lezen dat Ajax met de Johan Cruijff Academics International met een opleiding is begonnen waarin normen en waarden ter sprake worden gebracht. Het programma hoopt te bewerkstelligen dat er naast sportieve ook intellectuele ontwikkeling van voetballers zal zijn. Doel is hiermee dat voetballers naast goede voetballers met een sterke persoonlijkheid ook 'betere mensen' in de zin van gewetensvol, respectvol en beschaafd zouden moeten worden. Voetballers krijgen onder meer een persoonlijk opleidingsplan, toegesneden op hun persoonlijkheid. Ook zal er aandacht zijn voor communicatie (media) en de voorbeeldfunctie van voetballers, financiële zaken, etcetera.
Het leerplan bestaat uit een workshop Personal total athlete assessment (waarin een opleidingsplan voor de ontwikkeling als profvoetballer wordt gemaakt) en cursussen over communicatie, leiderschap, financiën en presentatie.
Dat hooghoudenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Richard Witsche terughalen dan maar.
Tja, het blijven natuurlijk maar flitsen. Op deze manier kunnen we Rosales ook aanprijzenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o&mode=related&search=
Meteen halen die gast, liefst huren met optie tot koop.
sneijder!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Sneijder? Alsof Sneijder iemand is die chronisch niet presteert of zich misdraagt? Nee, een rode kaart en een fout tegen NEC en iedereen lacht weer om Sneijder en begint weer over strikken eromheen. Als je dan ergens een strik omheen moet doen, dan weet ik wel waar dat zou moeten...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder is gewoon een prima voetballer die in dit team te veel hooi op zijn vork moet nemen, dan krijg je foutjes. geef hem een ervaren speler naast hem waar het mee klikt en hij komt echt weer helemaal terug.
Alleen zou dat filmpje hoogstens 10 seconde durenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, het blijven natuurlijk maar flitsen. Op deze manier kunnen we Rosales ook aanprijzen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef andre347 het volgende:
Haal Landzaat bij Wigan weg aan het einde vn het seizoen..
Vind ik nou ook, natuurlijk kan het niet en moet het bestraft worden, maar opeens al die hopeloze hypocrieten die moord en brand schreeuwen, omdat Sneijder tyfushond roeptquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
sneijder!!![]()
De media heeft dat scheld incident verschrikkelijk uitvergroot, zo ontzettend erg was dat allemaal niet....
En het was al zo verschrikkelijk met dat geforceerde mediatraining-gelul van Sneijder, Van der Vaart etc.quote:
Tsja, dat is niet eens zo heel erg gek.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef andre347 het volgende:
Haal Landzaat bij Wigan weg aan het einde vn het seizoen..
Gewoon een charme-offensief van het koorknapenclubjequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
En het was al zo verschrikkelijk met dat geforceerde mediatraining-gelul van Sneijder, Van der Vaart etc.. Wanneer gaan ze bij Ajax nou eens begrijpen dat een voetballer vooral moet kunnen voetballen en dat de rest slechts bijzaak is? Ga zo door jongens
.
Heb ik iets gemist, wanneer heeft Davids met het bestuurd onderhandeld dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
er is niet onderhandeld, hij heeft aangegeven liever nog een jaar in engeland te blijven, en ik geef hem groot gelijk, vorig jaar bijna alles gespeeld, lange tijd de beste speler van the spursquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wanneer heeft Davids met het bestuurd onderhandeld dan?![]()
Zoek eens op 'de Ridder'........quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o&mode=related&search=
Meteen halen die gast, liefst huren met optie tot koop.
quote:Ten Cate: 'Ajacieden missen wat'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 13:05
In een openhartig interview met Sportweek plaatst Ajax-trainer Henk ten Cate weer wat kritiek naar de samenstelling van zijn selectie. De laatste weken van de eerste seizoenshelft verliep het spel bij de Amsterdammers zeer moeizaam en lieten zijn pupillen op het mentale vlak te weinig zien, zo oordeelt hij.
"Ons spel oogt vermoeid, de scherpte is er vanaf. Bovendien constateer ik een gebrek aan duelkracht. Wij hebben allemaal goede spelers, maar ze missen wat," aldus Ten Cate. Op momenten dat het voetballend niet lukt, kwamen de Ajacieden op mentaal vlak tekort om dit te compenseren.
“Er zijn ook momenten in wedstrijden, dat de beuk erin gegooid moet worden. Het gaat niet alleen om het kijkgenot, om hoogstaand voetbal. Je moet ook pijn kunnen en willen lijden. Wat dat betreft zou je kunnen afvragen of deze selectie wel goed in balans is. Aan persoonlijkheden ontbreekt het ons niet."
"Maar het gaat uiteindelijk toch om het collectieve resultaat. Je moet jezelf kunnen wegcijferen voor het elftal. Misschien moeten we wel een andere richting inslaan. Op zoek naar een ander soort speler. Het kan geen toeval zijn dat Jaap Stram en Gabri momenteel het hoogste rendement hebben.”
opbouwend fouten maken misschien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef Freak187 het volgende:
Gabri het hoogste rendement? Hij bedoeld gele kaarten pakken zeker?
ik vind m maar tegen vallen. Niet veel beter dan Galasekquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij is Gabri een beetje een oogappeltje van Ten Cate, kan weinig fout doen.
En het duurde ook nog eens 2,3 weken....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind ik nou ook, natuurlijk kan het niet en moet het bestraft worden, maar opeens al die hopeloze hypocrieten die moord en brand schreeuwen, omdat Sneijder tyfushond roept
Goed dat hij geschorst is daarvoor, maar al die aandacht en al die meningen van een stel hypocrieten![]()
quote:
Ajax bestaat uit teveel jeugdspelers die ALTIJD de wind hebben meegehad, wedstrijden werden met overmacht gewonnen en daardoor mist men de vecht-mentaliteit, die nodig is om op het hoogste niveau te overleven. De technische ballerina's moeten een mix vormen met Paul Bosvelt-types, maar bij Ajax heb je nu maar twee spelers (Jaap Stam en Gabri) die er af en toe vol invliegen, veel te weinig. Ajax moet dan ook op zoek naar enkele vechtersbaasjes, die de ploeg er tijdens moeilijke momenten doorheen slepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:28 schreef PyTh het volgende:
Wat Henk aangeeft is al jaren het geval in amsterdam en dan valt gewoon niet te veranderen door een trainer alleen. Er zitten gewoon een aantal dingen binnen jullie organisatie structureel fout.
Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman, en Blind konden dit niet veranderen en ook Ten Cate kan dit niet veranderen.
Quincy levert ook wel een mooie compilatie op: KLIKquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat kan niet die speelt nooit meer.
![]()
Misschien levert "van der Meijde" nog iets op?
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef F1Bas het volgende:
Ik vind Gabri wél een goede speler voor Ajax.
Hadden ze Gravesen moeten nemen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax bestaat uit teveel jeugdspelers die ALTIJD de wind hebben meegehad, wedstrijden werden met overmacht gewonnen en daardoor mist men de vecht-mentaliteit, die nodig is om op het hoogste niveau te overleven. De technische ballerina's moeten een mix vormen met Paul Bosvelt-types, maar bij Ajax heb je nu maar twee spelers (Jaap Stam en Gabri) die er af en toe vol invliegen, veel te weinig. Ajax moet dan ook op zoek naar enkele vechtersbaasjes, die de ploeg er tijdens moeilijke momenten doorheen slepen.
Iedereen komt als je Leooo roeptquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Sethje het volgende:
Wat een mooie foto
Zie hem zoeven langs de lijn zijn acties zijn zo fijn
leooooooooooo![]()
Klopt, ben er wel van overtuigd dat hij veel beter kanquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.
Yepquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.
Is ook zo, ik schrijf hem ook totaal niet af. Hij heeft alleen iets minder gebracht dan waar ik op hooptequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Yep
Maar hij komt vanuit Spanje waar hij jaaaaren heeft gespeeld. Een beetje aanpassingstijd mag dus wel.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
Het kan geen toeval zijn dat Jaap Stram
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze Gravesen moeten nemen?
Op basis van wat? Salaris?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Gravesen had toch wel voor Celtic gekozen als Ajax en Celtic de keuzes waren.
Dat weet ik niet zo zeker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Ik wel, Celtic is precies de club voor hem qua voetbal. Lekker stevig de duels in daar in Schotland, bij Real kreeg hij geen respect en Ajax is ook een voetballende club dus imo had hij duidelijk voor Celtic gekozen.quote:
Ach Celtic hoeft amper meer te vechten hoor. Die worden al jaren met 2 vingers in de neus kampioen.quote:
Alsnog past dat voetbal wel bij hem, veel strijd in de duels enzo. Dat heb je hier amperquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ach Celtic hoeft amper meer te vechten hoor. Die worden al jaren met 2 vingers in de neus kampioen.
En toch ook salaris....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wel, Celtic is precies de club voor hem qua voetbal. Lekker stevig de duels in daar in Schotland, bij Real kreeg hij geen respect en Ajax is ook een voetballende club dus imo had hij duidelijk voor Celtic gekozen.
Tuurlijk speelt de salaris mee, dat valt in de voetbalwereld niet te ontkennen. Maar gezien zijn speelstyle past hij eerder bij Celtic dan bij Ajax. Sowieso heeft hij het naar zijn zin bij Celtic, want de laatste weken is hij van grote waardequote:
Misschien kon ie het hier introducerenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsnog past dat voetbal wel bij hem, veel strijd in de duels enzo. Dat heb je hier amper![]()
Dat komt hier ook wel voor, daar worden we juist steeds op afgetroefd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsnog past dat voetbal wel bij hem, veel strijd in de duels enzo. Dat heb je hier amper![]()
Dan moesten 2 spelers wekelijks het veld verlaten, na Gabri was Gravesen dan ook de klosquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien kon ie het hier introduceren![]()
Ja hoor denk ik verder ook wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt de salaris mee, dat valt in de voetbalwereld niet te ontkennen. Maar gezien zijn speelstyle past hij eerder bij Celtic dan bij Ajax. Sowieso heeft hij het naar zijn zin bij Celtic, want de laatste weken is hij van grote waarde
Als je dit strijd vind moet je daar maar is kijken, daar is dit niks bij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat komt hier ook wel voor, daar worden we juist steeds op afgetroefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Misschien wilde hij juist wel eens wat anders dan vechtvoetbal. Lekker panna's en hakjes gaan geven in de Eredivisie.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
een schop voor de kloten moeten ze hebben, van het bestuur tot mauro rosalesWatch out Cantona, don't touch Mauro or 410 will kick youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schop ik die ook voor hun kloten.Maar ff On topic, is Ajax nog serieus bezig met versterkingen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Watch out Cantona, don't touch Mauro or 410 will kick you![]()
![]()
Dat is puur en alleen omdat Mauro Rosales de enige speler is die tijd maakt voor 409/410.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Watch out Cantona, don't touch Mauro or 410 will kick you![]()
![]()
I knowquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is puur en alleen omdat Mauro Rosales de enige speler is die tijd maakt voor 409/410.
Wat doet ie dan, helpen met schilderen? Of helpt hij bij de choreografiequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is puur en alleen omdat Mauro Rosales de enige speler is die tijd maakt voor 409/410.
Hij vertaalt songs van de supporters van River Plate en Boca Juniors.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat doet ie dan, helpen met schilderen? Of helpt hij bij de choreografie?
Heel leuk, maar een speler moet op het veld iets brengen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij vertaalt songs van de supporters van River Plate en Boca Juniors.
Weinig tot geen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trouwens die Wilhelmsson is wel een geweldige speler.
Hij maakt overigens in 1 wedstrijd meer akka's en panna's dan Rosales voorzetten geeft.
Scherp.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel leuk, maar een speler moet op het veld iets brengen....
Idd want aan al die akka's en panna's heb je iets!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trouwens die Wilhelmsson is wel een geweldige speler.
Hij maakt overigens in 1 wedstrijd meer akka's en panna's dan Rosales voorzetten geeft.
Ik wou er nog bijzetten, effectieve akka's en panna's, maar ik dacht dat jullie dat wel hadden begrepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd want aan al die akka's en panna's heb je iets!![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik wou er nog bijzetten, effectieve akka's en panna's, maar ik dacht dat jullie dat wel hadden begrepen![]()
typisch zo'n speler die is blijven hangen in zijn ontwikkelingquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Quincy levert ook wel een mooie compilatie op: KLIK![]()
Binnenkort collecteren voor de knuffel-Argentijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Misschien wil 410 Rosales wel kopen?
Hij had gewoon bij Arsenal moeten blijven, dan hadden wij hem wellicht kunnen huren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef toma het volgende:
[..]
typisch zo'n speler die is blijven hangen in zijn ontwikkeling
Die is gewoon elke dag zijn roebels aan het tellenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij had gewoon bij Arsenal moeten blijven, dan hadden wij hem wellicht kunnen huren.
Nu zit hij in Moskou te verpieteren.![]()
Een soort neo-Bogarde in het kleinquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is gewoon elke dag zijn roebels aan het tellen![]()
quote:Roger niet mee naar Zuid-Afrika
Voetbal International meldt dat de Spaanse middenvelder Roger niet mee afreist naar Zuid-Afrika voor het trainingskamp van Ajax. De middenvelder is in Spanje herstellende van een spierscheuring opgelopen in het duel tegen Vitesse.
quote:´Grygera persoonlijk akkoord met Juventus´
Volgens diverse Italiaanse media zou Grygera persoonlijk akkoord zijn met Juventus over een transfer naar de Italiaanse club. De verdediger van Ajax zou vijf jaar lang 2 miljoen euro kunnen gaan verdienen bij Juventus. Aan het einde van het seizoen is de Tsjech transfervrij. Juventus zou een bedrag van 800.000 euro hebben geboden aan Ajax voor een tussentijdse transfer. Het lijkt echter niet waarschijnlijk dat Ajax hem voor dat bedrag zal laten gaan.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Binnenkort collecteren voor de knuffel-Argentijn!![]()
Een niet buigende mini-negerquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een soort neo-Bogarde in het klein.
Vind hem anders veel beter dan Vermaelen of Heitinga.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou Grygera nu verkopen, dan krijg je er ten minste nog iets voor. Gryga is niet onmisbaar, bovendien kunnen we komend halfjaar alvast bouwen aan de verediging voor volgend seizoen.
Hij komt er juist heel vaak langs. Maar het ontbrak inderdaad nog het nodige aan zijn instelling, voorzet, overzicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kijk zo'n Quincy is nou echt een speler die niet effectief is, die maakt leuke bewegingen, maar komt er maar zelden langs.En hij heeft geen goede voorzet.
Mwah, hij is zeker goed, maar hij heeft dit seizoen ook wel wat steekjes laten vallen. Hij staat nu ook in mijn ideale basisopstelling, maar als hij toch al weg wil, verkoop hem dan maar gelijk. Krijgen we ten minste nog een miljoen euro en dat scheelt weer bij het kopen van de vervanger.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Vind hem anders veel beter dan Vermaelen of Heitinga.
Alleen tegen Japan kwam ie er langs, daarna was het dramaquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij komt er juist heel vaak langs. Maar het ontbrak inderdaad nog het nodige aan zijn instelling, voorzet, overzicht.
Als hij dat zou verbeteren (wat hij volgens Foppe aan het doen is), zou hij de ultieme buitenspeler zijn.
Sinds een jaar of 4?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
Is akka weer een nieuwe hippe term die ik even gemist heb?
Is dat niet dat truukje van die Ronaldhino?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
quote:Rosenberg mag vertrekken bij Ajax
Datum: 4-jan 12:06
Nadat eerder al Olaf Lindenbergh aangaf dat hij Ajax wil verlaten, lijkt ook een voortijdig vertrek van Markus Rosenberg aanstaande. De Zweedse international, een aankoop van de vorige trainer Danny Blind, is door de huidige technische staf van Ajax een half jaar lang gewogen en duidelijk te licht bevonden.
Hoewel Rosenberg tot de winterstop nog het vertrouwen van trainer Henk ten Cate genoot als tweede spits, lijkt hij zijn krediet zaterdag te hebben verspeeld met een dramatische invalbeurt tegen NEC (2-2). Ten Cate was na afloop vernietigend in zijn oordeel. Volgens de trainer komt Rosenberg eenvoudigweg kwaliteit tekort om te slagen bij Ajax.
Na de komst van Leonardo, zou Ten Cate zijn selectie het liefst nog versterken met een verdedigende middenvelder. Om zijn beoogde aankoop te kunnen doen, zullen er echter eerst spelers moeten worden verkocht. Ten Cate gaat niet in op namen, maar liet wel weten dat hij uitsluitend wil werken met voetballers die zich volledig committeren aan Ajax. “Ik heb het helemaal gehad met spelers, die niet in de basis staan en te pas en te onpas roepen dat ze weg willen. Die spelers zijn niet langer welkom in de selectie, ook al hebben ze doorlopende contracten. Als spelers het niet naar hun zin hebben bij Ajax, is dat hun goed recht. Maar dan moeten ze heel snel op zoek naar een andere club. Ik kan alleen gemotiveerde spelers gebruiken.”
Mark van den Heuvel - Sportweek
quote:Kaartverkoop Ajax - Werder Bremen
donderdag, 4 januari 2007
Op donderdag 22 februari speelt Ajax om 21.00 uur in de Amsterdam Arena tegen Werder Bremen. De kaartverkoop voor deze UEFA Cupwedstrijd start op zaterdag 6 januari via de bekende TicketBox-verkooppunten.
Start voorverkoop: zaterdag 06-01-07 om 09:00 uur.
Vanaf zaterdag 06-01-07: Ajax SCC eigen plaats met korting (1 kaart per SCC)
Vanaf zaterdag 13-01-07: Ajax SCC (2 kaarten per SCC)
Vanaf woensdag 17-01-07: Ajax SCC / Sup.CC / AJS.CC / KCC (2 kaarten per CC)
Vanaf zaterdag 20-01-07: Ajax SCC / Sup.CC / AJS.CC / KCC / CC (2 kaarten per CC)
Vanaf woensdag 24-01-07: Alle CC (behalve FEY, ADO en Oranje) (2 kaarten per CC)
Einde voorverkoop: donderdag 22-02-07 om 18:00 uur
Vakken: / Prijzen:
(Normaal / Korting *1)
016, 812, 816, 825, 829 (*2) = ¤ 12,50 / ¤ 11,25
412 t/m 414, 427 t/m 429 = ¤ 25,- / ¤ 22,50
112, 113, 114, 115, 116 = ¤ 27,50 / ¤ 24,75
125, 126, 127, 128, 129 (*3) = ¤ 27,50 / ¤ 24,75
401, 411, 425, 426, 430 = ¤ 35,- / ¤ 31,50
409, 410 (*3) ¤ 35,- / ¤ 31,50
402, 403, 408, 418, 423, 424 = ¤ 45,50 / ¤ 40,95
018, 023, 117, 118, 123, 124 = ¤ 49,- / ¤ 44,10
102 (*4) = ¤ 49,- / ¤ 44,10
111 (*5) = ¤ 49,- / ¤ 44,10
404 t/m 407, 419 t/m 422 = ¤ 56,- / ¤ 50,40
019 t/m 022, 119 t/m 122 = ¤ 60,- / ¤ 54,-
103 (*4) = ¤ 60,- / ¤ 54,-
*1 = Alleen in de periode 06-01-07 t/m 12-01-07 geldt de kortingsprijs
*2 = Alleen aan te kopen door Ajax SCC-houders van de betreffende vakken als eigen plaats met korting
*3 = Alleen aan te kopen door Ajax SCC-houders
*4 = Alleen aan te kopen door leden van Ajax met SCC op 102 of 103
*5 = Alleen aan te kopen door 65+ Ajax SCC-houders van vak 111
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
Nee, die van Zlatan tegen Liverpoolquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is dat niet dat truukje van die Ronaldhino?
Akka = Aparte Klasse/Klasse Apart en idd die sleepbeweging.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is dat niet dat truukje van die Ronaldhino?
Hier al 6 jaar hoor in A'damquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
Ik vond dat echt wel meevallen. De rest van het toernooi was hij nog steeds een van de betere spelers. Maar als je zo'n briljante eerste wedstrijd speelt (want dat was het), verwachtte iedereen dat je dat het hele toernooi volhoudt. Dat lukte niemand.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen tegen Japan kwam ie er langs, daarna was het drama
Lekker duur weer, willen ze de selectie versterken ofzo?quote:
Die prijzen na zo'n kut 1e seizoenshelft, echt niet te gelovenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker duur weer, willen ze de selectie versterken ofzo?
Ik snap het ook echt niet. Fuckin 30Equote:Op donderdag 4 januari 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker duur weer, willen ze de selectie versterken ofzo?
hocus pocusquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ronaldo heb hem uitgevonden(zegt ie), hij is iig de eerste prof die hem ooit uitvoerde in een wedstrijd.Maar een akka achter het standbeen langs is wel helemaal de shit!
http://www.youtube.com/watch?v=Hg-FnO3ieXM
Overigens deed Ronaldinho dit een keer in de wedstrijd, leed balverlies en Barca verloor de wedstrijd.
Owja, dat viel volgens mij niet zo in goede aarde in Nederland, dat in de derde persoon pratenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Legendarisch Zlatan interview![]()
Wil niet eens weten wat we betalen als Ajax ooit nog eens de halve finale van de CL haalt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt niet. Fuckin 30E.
Hopelijk gaan ze het echt niet al verneuken in Bremen.
Echt waarquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef Roi het volgende:
Rafael van der Vaart schijnt weer naar Ajax te willen volgens RTV-NH.
200quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil niet eens weten wat we betalen als Ajax ooit nog eens de halve finale van de CL haalt.
Juist niet toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef Roi het volgende:
Tjaquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wil niet eens weten wat we betalen als Ajax ooit nog eens de halve finale van de CL haalt.
"there is only one Zlatan"quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax is gestoord qua prijzen, zal ook nooit gaan veranderenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja.
Maar dit is toch echt belachelijk? Zeker voor SCC die al een kutseizoen hebben gezien en voor een returnwedstrijd. Het hoeft niet gratis, maar tering. 30+. Voor een wedstrijd die wellicht nergens meer om zou kunnen gaan.
Dat bericht is van dinsdag, gisteren meldde zijn vader dat het onzin was.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:58 schreef Roi het volgende:
sinds wanneer is Sjaak Zwart zn vaderquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat bericht is van dinsdag, gisteren meldde zijn vader dat het onzin was.
Maar wel Sneijder voor heel Nederland voor lul zetten als hij een keer een fout maakt. Ik vind het bijna misselijkmakend.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij is Gabri een beetje een oogappeltje van Ten Cate, kan weinig fout doen.
Terecht dat Sneijder word afgemaakt, Gabri is een goede speler maar het komt er de laatste weken niet meer uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar wel Sneijder voor heel Nederland voor lul zetten als hij een keer een fout maakt. Ik vind het bijna misselijkmakend.
Maar de Gabri liefde is ook hier flink afgekoeld zie ik.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:05 schreef toma het volgende:
[..]
sinds wanneer is Sjaak Zwart zn vader
quote:'VDV wil nog niet terug naar Ajax'
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 3 januari om 23:00
De vader van Rafael van der Vaart heeft gereageerd op de geruchten dat diens zoon terug zou willen keren naar Ajax. De middenvelder zou dit wel degelijk graag willen, maar niet op dit stadium in zijn carriere, zo liet de vader tegenover RTV Noord-Holland weten.
Van der Vaart's vader reageert hiermee op de vermeende geruchten in de Duitse media dat de Nederlandse international wel terug zou willen keren naar Amsterdam. De middenvelder zou zichzelf bij Ajax hebben aangeboden als eventuele opvolger van Wesley Sneijder. Dit blijkt echter onzin te zijn.
Er gaan al geruime tijd geruchten dat Van der Vaart niet meer tevreden zou zijn bij Hamburger SV. De middenvelder dacht dit seizoen mee te kunnen strijden om de Duitse titel en een serieuze kans te maken op de tweede ronde van de Champions League.
Beide ambities bleken onhaalbaar. In de CL werd HSV al in de groepsfase roemloos uitgeschakeld door Arsenal, FC Porto en CSKA Moskou. De vaderlandse competitie verloopt nog rampzalliger. Ondanks de forse investeringen van afgelopen zomer vecht de Noord-Duitse club tegen degradatie.
Mocht Van der Vaart inderdaad vertrekken bij HSV dan lijkt een overgang naar Ajax niet voor de hand te liggen. Zijn Duitse werkgever vraagt een behoorlijke transfersom voor de middenvelder. Bovendien stelde hij altijd graag in de Spaanse Liga te willen voetballen.
Die verslaggever is ook zo'n sukkel hé.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer terrecht? Ik heb hem Gabri nooit zo af zien branden als hij weer eens de bal kwijt is. Maar de beste spelers van het elftal Huntelaar en Sneijder krijgen wel op hun kloten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Terecht dat Sneijder word afgemaakt, Gabri is een goede speler maar het komt er de laatste weken niet meer uit.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Terecht dat Sneijder word afgemaakt, Gabri is een goede speler maar het komt er de laatste weken niet meer uit.
Inderdaad, ze krijgen er miljoenen voor betaald.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:25 schreef BoNi het volgende:
Die jongens zijn toch geen baby's.....
Als ze kut spelen mogen ze dat zeker horen!
Juistquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, ze krijgen er miljoenen voor betaald.
Daarvoor mag je best wel wat inzet, instelling en slimheid verwachten.
Domme fouten mogen best gestraft worden, maar dat geldt dan ook voor alle spelers!
Dat is ook gewoon zo. Die rode kaart was echt helemaal nergens voor nodig. Dat je gefrustreerd bent oke, maar waarom nou weer meteen heel je team benadelen. Reageer dat op een andere manier af of hou je gewoon in. Dom gewoon.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:43 schreef BoNi het volgende:
Ik vind het ook nogal een verschil of een speler er honderd procent voor gaat en een bal verliest (Gabri) of dat een speler ongelofelijk nonchalant speelt en de bal verliest (Sneijder).
Na zijn rode kaart heeft ten Cate ook aangegeven dat hij dit slecht vond en dat hij het team benadeelde.
We verschillen van mening...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Klopt, het eerste is heel verontrustend, het tweede een incident.
Dat zal ook niemand ontkennen, ik wilde hiermee alleen maar laten zien dat ten Cate ook kritiek uit op Gabri.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo. Die rode kaart was echt helemaal nergens voor nodig. Dat je gefrustreerd bent oke, maar waarom nou weer meteen heel je team benadelen. Reageer dat op een andere manier af of hou je gewoon in. Dom gewoon.
Hij was een speler waar wij al 5 van hebben. Hij wil een mooie actie maken maar verspeelt de bal danquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij Anderlecht was het een goede voetballer, maar wel een die altijd naar binnen trekt. Ik weet niet of hij zo'n goede voorzet heeft.
En terecht natuurlijk, dat soort dingen worden 100 keer geroepen, dus geen reden om Sneijder af te vallen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:55 schreef koningdavid het volgende:
En Sneijder nam Ten Cate juist weer in bescherming na zijn (nog dommere) rode kaart tegen Sparta.
Bij Gabri kwamen er geen tegengoals uit, Ten Cate heeft hem vast wel vanaf de bank iets toe geroepen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer terrecht? Ik heb hem Gabri nooit zo af zien branden als hij weer eens de bal kwijt is. Maar de beste spelers van het elftal Huntelaar en Sneijder krijgen wel op hun kloten.
Dat is gewoon krom en onverstandig.
Ze hadden het er wel over dat ze contact hadden gehad met zijn vader en dat hij zei dat Raffael uiteindelijk wel terugwil naar Ajax maar nu nog niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat bericht is van dinsdag, gisteren meldde zijn vader dat het onzin was.
Daarom waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef Silenus het volgende:
Ja, 't zijn toch geen prijzen man. We spelen UEFA-cup, geen CL.
45-55quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Sethje het volgende:
fucking 31 euro weer pff, benieuwd naar de prijs voor uitwedstrijd
Aangezien de scouts van PSV veel beter zijn dan die van Ajax (Piet de Visser). Hoop ik dan maar dat Ajax ook afhaakt.quote:PSV ziet af van Belhadj en Salas
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 4 januari om 15:26
PSV zal zich definitief niet versterken met Nadir Belhadj en Franklin Salas. Beide spelers werden de afgelopen weken bekeken, maar zijn door de technische staf te licht bevonden.
Salas liep de afgelopen weken stage bij PSV. Trainer Ronald Koeman twijfelde echter over de fitheid van de Ecuadoriaan. "Salas halen we inderdaad niet," zo meldt de oefenmeester tegenover VI. "Hij moet eerst honderd procent fit geraken anders is hij geen aanwinst."
Ook Belhadj zal niet de overstap maken naar PSV. De Algerijnse linksback van Sedan werd de afgelopen weken bekeken door de Eindhovenaren, maar blijkt te duur. "Ook van Belhadj zien we af. We twijfelden een beetje over hem en bovendien kost hij veel te veel."
In de zoektocht naar een nieuwe linksback moest PSV eerder al afzien van Wederson. De Braziliaanse back van Ankaraspor bleek veel te duur. Mogelijk verlegt de regerend landskampioen nu zijn interesse naar Wilfred Bouma en Boudewijn Zenden.
Als Huntelaar een wissel meeweegt in z'n beslissing bij Ajax te blijven of niet, kan 'ie maar beter gewoon vertrekken want dan ben je geen professional. Idem dito voor Sneijder die een uitbrander krijgt tijdens een wissel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ik hoop maar dat Huntelaar het daarmee eens is aan het eind van het seizoen.
Daarom. En Sneijder ook (inmiddels).quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:12 schreef cultheld het volgende:
Huntelaar is een modelprof.
Omg daar zijn ze weeerquote:
'PSV aast op Rosenberg'
Donderdag 4 januari, door SK, Amsterdam, 16.22u GMT+01.00, Zweedse site
Diverse Zweedse media weten te melden dat Ajacied Markus Rosenberg in de belangstelling staat van PSV. De regerend landskampioen heeft een kleine drie miljoen euro over voor de aanvaller.
Rosenberg zou een overstap naar de Eindhovenaren wel zien zitten, maar het lijkt erop dat Ajax de Zweedse aanvaller niet zomaar voor een klein bedrag naar een concurrent wil laten gaan.
Ajax vraagt zes miljoen euro voor de Zweed en eerder toonden Olympique Lyon, Levante, Espanyol, Parma, Hamburger SV, Roda JC en zelfs Feyenoord interesse als we de geruchten mogen geloven. Ajax ontkent overigens dat er interesse in de linksbuiten/rechtsbuiten/spits is.
Zelfde prijzen voor ons hoor, zelfs nog met "korting"quote:
Triestquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef toma het volgende:
[..]
linksbuiten/rechtsbuiten/spits/ballenjongen
Nou inderdaad zeg, met Tardelli hebben we al genoeg matigheid voorinquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, met Tardelli hebben we al genoeg matigheid voorin.
ben nooit fan van m geweest. Zijn karakter is uitstekent ik verwachte veel van m. Meer dan een paar goeie wedstrijden met Harry in de spits heeft ie niet laten zien. Nu Leonardo er is kun je hem beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Triest![]()
Soms haat ik ajacieden wel, vorig jaar deed iemand het uitstekend en nu gelijk afkraken![]()
Oh dus Rosenberg en Huntelaar liep niet goed, toen was hij juist goed(goede assists). Dat missen we dit seizoen nogal, maargoed het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:42 schreef toma het volgende:
[..]
ben nooit fan van m geweest. Zijn karakter is uitstekent ik verwachte veel van m. Meer dan een paar goeie wedstrijden met Harry in de spits heeft ie niet laten zien. Nu Leonardo er is kun je hem beter kwijt dan rijk zijn.
Jullie spelen CL tegen Arsenal, wij UEFA Cup tegen Werder Bremen, dus jullie zijn nog goedkoop uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfde prijzen voor ons hoor, zelfs nog met "korting"![]()
Kaartje voor de uitwedstrijd tegen Arsenal ¤ 72,50![]()
Waar gaat dit in godsnaam naar toe![]()
Heb ook geen goed gevoel over Leonardo. Maar die zal na de winterstop iig veel kansen krijgen omdat het toch de aankoop van de trainer is. En omdat Rosenberg zeker niet geschikt is voor dit systeem als spits en op de linksbuiten positie 4e keus is (Babel, Perez, Mitea) heb je niks aan hem.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh dus Rosenberg en Huntelaar liep niet goed, toen was hij juist goed(goede assists). Dat missen we dit seizoen nogal, maargoed het zal allemaal wel.
Leonardo![]()
![]()
![]()
Leonardo op rechtsbuiten naast Huntelaar word een floooop, iig is mijn gevoel.
Mitea is helemaal uit de gratie volgens mij, zit zelfs nooit meer op de bankquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef toma het volgende:
[..]
Heb ook geen goed gevoel over Leonardo. Maar die zal na de winterstop iig veel kansen krijgen omdat het toch de aankoop van de trainer is. En omdat Rosenberg zeker niet geschikt is voor dit systeem als spits en op de linksbuiten positie 4e keus is (Babel, Perez, Mitea) heb je niks aan hem.
Rosenberg had dit seizoen ook beter een seizoenskaart kunnen kopen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea is helemaal uit de gratie volgens mij, zit zelfs nooit meer op de bank![]()
Misschien dat Koeman 'm wel weer wil hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea is helemaal uit de gratie volgens mij, zit zelfs nooit meer op de bank![]()
Thuis wel maar voor de uitwedstrijd fucking ¤ 72,50 neer moeten tellen (alleen het kaartje!) is natuurlijk te ridicuul voor woorden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie spelen CL tegen Arsenal, wij UEFA Cup tegen Werder Bremen, dus jullie zijn nog goedkoop uit.
Ja en dat is het lullige eraan. Ze maken die prijzen belachelijk hoog, maar je gaat toch wel..quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thuis wel maar voor de uitwedstrijd fucking ¤ 72,50 neer moeten tellen (alleen het kaartje!) is natuurlijk te ridicuul voor woorden.
Al heb ik natuurlijk wel een kaarte gekocht![]()
@1.03quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien dat Koeman 'm wel weer wil hebben?
De bouw van het stadion daar moet nog worden terugverdiend, vorig seizoen kostte kaart voor Arsenal-uit me nog geen vijftig euro, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thuis wel maar voor de uitwedstrijd fucking ¤ 72,50 neer moeten tellen (alleen het kaartje!) is natuurlijk te ridicuul voor woorden.
Al heb ik natuurlijk wel een kaarte gekocht![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
Rosenberg had dit seizoen ook beter een seizoenskaart kunnen kopen.
Heb even mijn kaartje van vorig jaar gepakt, en die was 35 pond (51 euro). Maar dat was dus nog op Highbury en in de groepsfase. Ik vond dat al asociaal duurquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zelfde prijzen voor ons hoor, zelfs nog met "korting"![]()
Kaartje voor de uitwedstrijd tegen Arsenal ¤ 72,50![]()
Waar gaat dit in godsnaam naar toe![]()
quote:
interview met Fred Benson over Ajax
Je hebt ook bij Ajax gespeeld, hoe was dat?
Vanaf de eerste dag dat ik in Nederland was, was ik al verliefd op Ajax. Ik wilde niets liever dan spelen voor die club. Toen Ajax ook daadwerkelijk voor me kwam, had ik weinig zin meer om te studeren. Maar toen ik er eenmaal speelde, had ik het erg moeilijk. De overstap van de amateurs naar een profclub zoals Ajax viel me heel zwaar. Ik speelde met jongens die al vier of vijf jaar bij Ajax speelde. Ik als krachtige jongen werd zomaar in duels weggezet door jongens zonder spieren. Maar nu weet ik dat het erom gaat hoe je je kracht gebruikt.
Je moet op een gegeven moment weg bij Ajax. Hoe heb je dat kunnen rijmen met je geloof?
Dat was heel moeilijk. Veel mensen zeiden tegen me dat ik terugmoest naar school. Maar ik ben nou eenmaal niet iemand die veel praat met mensen, ik praat vooral met God. Ik moet het immers doen en niet iemand anders. Mijn moeder kon wel zeggen dat ik moest stoppen met voetbal, maar het was mijn keuze op dat moment. Ik wilde voetballen en was ervan overtuigd dat ik het zou gaan maken. Toen ik wegmoest bij Ajax heb ik wel getwijfeld. Want misschien hadden mijn familieleden toch gelijk en moest ik me toch op school richten, maar toch heb ik een andere keuze gemaakt.
Als je erin gelooft dat God je op die weg heeft gebracht, dan laat hij je niet in de steek. Vlak daarna werd ik gebeld door m�n zaakwaarnemer dat Vitesse me wilde hebben. Toen wist ik zeker dat ik de juiste keuze had gemaakt en nog een tweede kans zou krijgen. Die moest en zou ik met beide handen aangrijpen.
En toen speelde je bij Vitesse. Dat moet aardig wennen geweest zijn.
Toen ik eenmaal bij Vitesse speelde voelde ik me heel wat. Ik kwam immers van Ajax en daardoor deed ik heel weinig. En als iemand een fout maakte, oordeelde ik heel neerbuigend over hem. Maar als christen moet je je niet hoog voelen. Er is maar één iemand die zich hoog mag voelen en dat is God.
Maar je bent nu niet erop gebrand om het tegendeel van Ajax te bewijzen?
Nee, absoluut niet. Maar het is wel zo dat ik qua voetballer nu beter bij Feyenoord pas. Ik houd ervan om in een tweespitsensysteem te spelen. Bij Ajax moet je als spits kaatsen en ballen terugleggen op opkomende mensen. Bij Feyenoord of een andere club die een 4-4-2 systeem speelt heb je meer ruimte om de hoeken in te duiken en je acties te maken.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:59 schreef toma het volgende:
Toen ik eenmaal bij Vitesse speelde voelde ik me heel wat. Ik kwam immers van Ajax en daardoor deed ik heel weinig. En als iemand een fout maakte, oordeelde ik heel neerbuigend over hem.
Hij verdient ook een kans een tijdje op links. Maargoed, Babel heeft nu eenmaal veel meer potentie, dus is het logisch dat hij daar speelt. Maar Rosenberg had wel 2e keus op links mogen zijn, ging prima vorig jaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Triest![]()
Soms haat ik ajacieden wel, vorig jaar deed iemand het uitstekend en nu gelijk afkraken![]()
Het is logisch dat hij wegmag, daar gaat het me niet om. Het gaat me er alleen om dat iedereen hem nu loopt af te kraken wat ik beetje jammer vindquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Hij verdient ook een kans een tijdje op links. Maargoed, Babel heeft nu eenmaal veel meer potentie, dus is het logisch dat hij daar speelt. Maar Rosenberg had wel 2e keus op links mogen zijn, ging prima vorig jaar.
Hij is alleen niet als linksbuiten gehaald, dus dan blijft het aanmodderen. Hij heeft geen echte actie en moet voorzetten met rechts. Dan heeft 'ie dus een minpunt t.o.v. Babel die wel een actie heeft.
Het is dus beter dat Rosenberg vertrekt en Ajax verder gaat door dat geld te investeren in spelers die wel nodig zijn. Jammer, want ik had liever dat Rosenberg er vorig jaar 30+ had gemaakt en Huntelaar nooit had hoeven komen.
Ach, dat gebeurd elke keer met een andere speler. Ik vind het ook onzin, maar goed. De meeste mensen hebben iemand nodig als schandpaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is logisch dat hij wegmag, daar gaat het me niet om. Het gaat me er alleen om dat iedereen hem nu loopt af te kraken wat ik beetje jammer vind![]()
Precies. Het is alleen erg makkelijk als wanneer het slecht gaat, de spelers gewoon verrot te schelden. het zal me niets verbazen als dit op een of andere manier doorslaat op het team. Want het gaat al jaren kut, terwijl we toch gewoon elk jaar kwaliteitsspelers hebben en we zeker tot het einde mee moeten doen met het kampioensschap.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef twi het volgende:
Ach, iedereen loopt toch iedereen af te zeiken? Wat dat betreft zijn sommige Ajacieden een stelletje zwakzinnige mekkeraars. Sneijder doet het een wedstrijd heel slecht en mag gelijk naar Barcelona. Vermaelen doet het minder op linksback en gelijk dus kut. Stekelenburg is niet zo goed als Gomes en gelijk waardeloos en Huntelaar scoort slechts 20 goals in 30 wedstrijden en men begint te twijfelen aan z'n kwaliteit. Maduro is al lange tijd uit vorm en ineens is het de traagste speler en moet 'ie maar oprotten. Om moe van te worden.
Ik zie 't in principe in alle spelers nog wel zitten. Rosales heeft ook z'n wedstrijden goed gespeeld. Dit jaar is 'ie inderdaad dramatisch, maar sommige spelers hebben dat gewoon. Dan speelt De Mul toch gewoon, en zit Mauro een tijdje op de tribune tot hij weer in vorm is? En Rosenberg verdient veel meer dan dit, maar dat komt me bekend voor. Charisteas werd vorig jaar ook zo behandeld. En nu is het ineens jammer dat hij er niet meer is. Tsja....
Eens.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:34 schreef twi het volgende:
Ach, iedereen loopt toch iedereen af te zeiken? Wat dat betreft zijn sommige Ajacieden een stelletje zwakzinnige mekkeraars. Sneijder doet het een wedstrijd heel slecht en mag gelijk naar Barcelona. Vermaelen doet het minder op linksback en gelijk dus kut. Stekelenburg is niet zo goed als Gomes en gelijk waardeloos en Huntelaar scoort slechts 20 goals in 30 wedstrijden en men begint te twijfelen aan z'n kwaliteit. Maduro is al lange tijd uit vorm en ineens is het de traagste speler en moet 'ie maar oprotten. Om moe van te worden.
Het enige waar fans elkaar mee aansteken is met het gezeik op de scheidsrechter. Wat dat betreft was die rode kaart voor Sneijder dik verdiend. Watvoor trends dat op de tribune heeft aangeslingerd, te tenenkrommend voor woorden. Van corpsballen tot knaapjes van 10, iedereen roept op willekeurige momenten dingen naar de scheidsrechter tegenwoordig. Als ze die energie nou eens zouden steken in positieve aanmoedigingen... Maar zodra je er iets positiefs uitgooit begint men om je heen vreemd om te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Steek elkaar als fans aan, dan is een deel van het probleem wellicht opgelost. Er staat echt heel veel onnodige druk op de ploeg. (pakt Ten Cate wat dat betreft ook niet goed aan de laatste tijd)
Onzin. De spelers lezen dit forum niet en ik vind dat de supporters zich nog erg geduldig en begripvol opstellen in het stadion.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Steek elkaar als fans aan, dan is een deel van het probleem wellicht opgelost. Er staat echt heel veel onnodige druk op de ploeg. (pakt Ten Cate wat dat betreft ook niet goed aan de laatste tijd)
Daarom zit je toch ook in het stadion? Om je club te steunen, hoe er ook wordt gepresteerd?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Onzin. De spelers lezen dit forum niet en ik vind dat de supporters zich nog erg geduldig en begripvol opstellen in het stadion.
Kan je het niet in je eentje af?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Jasza het volgende:
Hey wat hoor ik nu, Jorienvandenherik(die van dit forum) zit tijdens Ajax-010 in 428, nou die moeten we even een leuke meeting bezorgen natuurlijk
Hij gaat gewoon met de combi, hij had wéér een grote mondquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef Jasza het volgende:
Hey wat hoor ik nu, Jorienvandenherik(die van dit forum) zit tijdens Ajax-010 in 428, nou die moeten we even een leuke meeting bezorgen natuurlijk
Zijn jullie 2 vriendjes ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon met de combi, hij had wéér een grote mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |