Hehe foutjequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef twi het volgende:
Heel subtiel protest tegen topictitels, zo'n dubbele punt zonder vervolg
quote:Ajax ook in de markt voor Belhadj?
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
Bedoel je Leonardo? Dan ben echt spuit 11 in het kwadraatquote:
Leo Leeeooooooo, Leo kwam, zag en overwonquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Sethje het volgende:
Wat een mooie foto
Zie hem zoeven langs de lijn zijn acties zijn zo fijn
leooooooooooo![]()
Heeft Ajax Leonardo gekocht?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Bedoel je Leonardo? Dan ben echt spuit 11 in het kwadraat
Of bedoel je iemand anders?
Met een hakje en een omhaalquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Erwtensoep het volgende:
4 februari is het kermis in de Arena. Dan kan zelfs Stekelenburg een keer scoren.
Nee, andersom. Zijn hoofd past niet bij het shirt.quote:
Exactemundo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, andersom. Zijn hoofd past niet bij het shirt.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb vertrouwen in Leo.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in Leo.
Sowieso jankenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:05 schreef stefmans het volgende:
We zien wel wat leo doet.
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebbenquote:
Ben ook wel blij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebben
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft we wat weg van die jankzak van Feyenoord. Oh, wacht...
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien, mischien word hij ook wel onze verlosser, al dat gezeik hier over Leo wees blij dat we eens een leuke creative speler hebben
En Ferdi Vierklau, Frank Verlaat en Nikos Machlas niet te vergeten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz, Edgar Davids en Rafael van der Vaart maken ons alsnog kampioen!
Volgens mij ben jij wel vaker positief, dus hoeveel waarde kunnen we hechten aan jouw gevoel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Leo gaat stunten in de uitwedstrijd tegen Werder.
Dat wij het de hele wedstrijd moeilijk hebben en dat hij dan even twee geweldige acties eruitgooit en dat wij daardoor winnen.
Als ik zie uit wat voor anusgat hij is opgegroeid (dan bedoel ik Brazilie niet rotterdam), waar bendes zonder aarzelen voetballertjes doodschieten als ze zin hebben, dan had hij allang moeten beseffen wat voor kans hij heeft gekregen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:42 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker positief, dus hoeveel waarde kunnen we hechten aan jouw gevoel?
Uiteraard hoop ik op hetzelfde, maar het blijft Leonardo, je weet het echt nooit met die jongen.
Hopelijk beseft hij wat voor kans hij nu krijgt.
Maar kun je niet erachter zetten: Nwankwo kom terug?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:04 schreef Riro het volgende:
[..]
Hehe foutje
Maar het kan gezien worden als dat het om de inhoud van het topic gaat idd
Komen alle 3 niet net zoals VDV, Seedorf, Wilhelmson etcquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:21 schreef the_hunter het volgende:
En nog nieuws over Kanu, Davids, Boulah?
Had een vrij aardig doelpuntgemiddelde ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Machlas was zo slecht nog niet.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Machlas was zo slecht nog niet.
Daar denkt Sylvie heel anders over...quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:19 schreef Cordoba32 het volgende:
ja hij komt (nog) niet
Wat nou, z'n gemiddelde was echt niet slecht.. Nagenoeg gelijk aan die van Kluivert.quote:
Wordt zwaar overdreven. Hij viel zeker tegen en hij heeft zijn transfersom niet terugverdiend, maar desondanks heeft hij nog aardig wat goals gemaakt.quote:
Jammer dat er geen gemiddeldes worden vermeld over het type /soort wedstrijden. Kluivert is vele malen sierlijker om naar te kijken bovendien! En dat vind ik belangrijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:14 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat nou, z'n gemiddelde was echt niet slecht.. Nagenoeg gelijk aan die van Kluivert.
Ik vind het belangrijker dat een spits veel scoort, dan dat hij sierlijk een stervende zwaan uitbeeld na het missen van een kansquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jammer dat er geen gemiddeldes worden vermeld over het type /soort wedstrijden. Kluivert is vele malen sierlijker om naar te kijken bovendien! En dat vind ik belangrijk.
Hallo, als je het niet bij FC Nantes haalt... Boukhari zit daar ook wel weer op de schopstoelquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Wilhemsson mag weg bij FC Nantes, leuke rechtsbuiten als concurrent voor Tom de Mul?
die gaat misschien naar Twente.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, als je het niet bij FC Nantes haalt... Boukhari zit daar ook wel weer op de schopstoel.
In zijn periode bij RSCA was hij een uitstekende rechtsbuiten, dit seizoen heb ik hem nog niet in actie gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, als je het niet bij FC Nantes haalt... Boukhari zit daar ook wel weer op de schopstoel.
Dat zie ik niet zitten, dat wordt dan de Cziommer van Ajax ben ik bang. Mooi weer voetballers hebben we meer dan voldoende.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef andre347 het volgende:
Middenveld moet beter ja.. misschien is Barreto van NEC wat
gewoon een of ander restaurant wat Amsterdam heet knuppel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
gewoon een of ander restaurant wat Amsterdam heet knuppel..
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
Gewoon Davids halen.
Die kans is groot ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
Toen was de nood nog niet zo hoogquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
net als Sneijder?quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ach ja, altijd zo negatief mensen...
Die jongen heeft een klein hartje en komt uit de sloppenwijken. Zit in z'n cultuur dat je al gauw alles eruit haalt en daar hoort soms ook gezeur om kaarten bij. Hopelijk doet hij dat bij ons niet en laat hij vooral mooie acties zien. Daar is hij goed in.
Klein hartje, maar geloof best een toffe peer. En op 10-jarige leeftijd had hij al Ajax-shirt![]()
Leoooooo.... Wambambambeeooo!!!![]()
Wat is er nou weer mis met Sneijder? Alsof Sneijder iemand is die chronisch niet presteert of zich misdraagt? Nee, een rode kaart en een fout tegen NEC en iedereen lacht weer om Sneijder en begint weer over strikken eromheen. Als je dan ergens een strik omheen moet doen, dan weet ik wel waar dat zou moeten...quote:
Natuurlijk, Sneijder is min of meer de leider op het middenveld ondanks z'n leeftijd. Maakt een fout en dat is op dat moment onvergeeflijk. Maar gelijk zijn velen weer twee maanden zoet om 'm naar elke topclub heen te schrijven 'omdat het maar beter is dat we er vanaf zijn'. Hij heeft z'n fout gemaakt, heeft z'n straf gehad door die tenenkrommende wissel en is en blijft ondertussen inderdaad iemand die je er nog tien jaar bij zou moeten willen hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja die fout tegen NEC. Ik kan nog drie middenvelders (en een in het bijzonder) noemen die wel eens een balletje verspelen, maar daar zie ik Ten Cate niet hysterisch over doen.
Sneijder mag van mij nog jaren hier spelen. Fantastisch hoe die jongen zich vooral mentaal heeft ontwikkeld.
14dequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef S-Two het volgende:
Wanneer werd er nou tegen Werder gespeelt? Thuis de 22ste, maar uit? De 13de of 14de?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |