abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:34:18 #81
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_44999826
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef andre347 het volgende:
Middenveld moet beter ja.. misschien is Barreto van NEC wat
Dat zie ik niet zitten, dat wordt dan de Cziommer van Ajax ben ik bang. Mooi weer voetballers hebben we meer dan voldoende.

Ik zie zelf ook geen opties, maar er moet een aanjager en controlerende middenvelder komen met overwicht.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_44999901
Baretto zie ik ook niet zo zitten, en volgens mij kost hij ook wat centen.
pi_44999922
Gewoon Davids halen.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45000218
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:26 schreef twi het volgende:

[..]

Ga je ons ook nog vertellen wat er zoal op staat? Leuk dat jij alle Oost-Europese sletjes aan kunt spreken hoor, maar ik ben die talen niet machtig. Wie weet staat er wel Gay Parade - Schrijf je nu in! Amsterdam!
gewoon een of ander restaurant wat Amsterdam heet knuppel. .
pi_45000305
Leo mag iig Europees spelen
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_45000372
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:47 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

gewoon een of ander restaurant wat Amsterdam heet knuppel. .
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_45000414
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:37 schreef Panick het volgende:
Gewoon Davids halen.
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
Houd van een lijntje.
pi_45000438
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
Die kans is groot ja.
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:55:56 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45000445
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Toen was de nood nog niet zo hoog .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45000530
Toen had Davids gewoon moeten komen. Jandoedel .
pi_45000557
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ach ja, altijd zo negatief mensen...

Die jongen heeft een klein hartje en komt uit de sloppenwijken. Zit in z'n cultuur dat je al gauw alles eruit haalt en daar hoort soms ook gezeur om kaarten bij. Hopelijk doet hij dat bij ons niet en laat hij vooral mooie acties zien. Daar is hij goed in.

Klein hartje, maar geloof best een toffe peer. En op 10-jarige leeftijd had hij al Ajax-shirt

Leoooooo.... Wambambambeeooo!!!
net als Sneijder?
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:14:10 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45000872
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:00 schreef toma het volgende:

[..]

net als Sneijder?
Wat is er nou weer mis met Sneijder? Alsof Sneijder iemand is die chronisch niet presteert of zich misdraagt? Nee, een rode kaart en een fout tegen NEC en iedereen lacht weer om Sneijder en begint weer over strikken eromheen. Als je dan ergens een strik omheen moet doen, dan weet ik wel waar dat zou moeten...
pi_45001010
Ach ja die fout tegen NEC. Ik kan nog drie middenvelders (en een in het bijzonder) noemen die wel eens een balletje verspelen, maar daar zie ik Ten Cate niet hysterisch over doen.

Sneijder mag van mij nog jaren hier spelen. Fantastisch hoe die jongen zich vooral mentaal heeft ontwikkeld.
Houd van een lijntje.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:20:58 #94
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45001032
Ik kan zo 1,2,3 ook geen controlerende middenvelder bedenken die ook haalbaar is.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:23:39 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45001073
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja die fout tegen NEC. Ik kan nog drie middenvelders (en een in het bijzonder) noemen die wel eens een balletje verspelen, maar daar zie ik Ten Cate niet hysterisch over doen.

Sneijder mag van mij nog jaren hier spelen. Fantastisch hoe die jongen zich vooral mentaal heeft ontwikkeld.
Natuurlijk, Sneijder is min of meer de leider op het middenveld ondanks z'n leeftijd. Maakt een fout en dat is op dat moment onvergeeflijk. Maar gelijk zijn velen weer twee maanden zoet om 'm naar elke topclub heen te schrijven 'omdat het maar beter is dat we er vanaf zijn'. Hij heeft z'n fout gemaakt, heeft z'n straf gehad door die tenenkrommende wissel en is en blijft ondertussen inderdaad iemand die je er nog tien jaar bij zou moeten willen hebben.
pi_45001089
Idd, een speler als Sneijder moeten we koesteren. Als we spelers als Sneijder graag weg willen zien gaan, dan houden we geen elftal over.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:29:39 #97
82589 S-Two
barba macacu
pi_45001231
Wanneer werd er nou tegen Werder gespeelt? Thuis de 22ste, maar uit? De 13de of 14de?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_45001253
't was meer als een grapje bedoeld
pi_45001266
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef S-Two het volgende:
Wanneer werd er nou tegen Werder gespeelt? Thuis de 22ste, maar uit? De 13de of 14de?
14de
pi_45001273
quote:
Werder Bremen -Ajax
De wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 14 februari 20.30 uur. Meer informatie over de kaartverkoop volgt eind volgende week. Onder voorbehoud zal de verkoop zaterdag 13 januari starten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:32:01 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45001293
Sneijder is gewoon een prima voetballer die in dit team te veel hooi op zijn vork moet nemen, dan krijg je foutjes. geef hem een ervaren speler naast hem waar het mee klikt en hij komt echt weer helemaal terug.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:32:40 #102
82589 S-Two
barba macacu
pi_45001313
Okay mooi, anders mis ik 2 week achterelkaar een training. Vriend van me ging wel ff kaartjes regelen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:33:03 #103
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45001323
Richard Witsche terughalen dan maar.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_45001373
quote:
Charisteas: 'Nog beter na winterstop'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 09:46

Angelos Charisteas verliet afgelopen zomer Ajax om bij aartsrivaal Feyenoord meer aan spelen toe te komen. In Rotterdam Zuid stond hij voor de moeilijke taak om clubicoon Dirk Kuyt te doen vergeten en de fans ervan te overtuigen dat hij geen miskoop was. Het begin was zwaar, maar inmiddels lijkt de Griekse international door de supporters geaccepteerd in De Kuip.

"Ik heb een moeilijke periode achter me, het was zeker geen gemakkelijke transfer. Omdat ik van Ajax kwam, kreeg ik veel kritiek over me heen. De supporters waren aanvankelijk niet positief en ook in de media werd kritisch over mij geschreven. Dat was moeilijk, maar ik heb geprobeerd om me niet te veel te laten beïnvloeden door wat mensen zeggen of schrijven. Dat valt niet mee, maar het was voor mij de enige manier."

"Ik wist dat er maar één mogelijkheid was om de fans voor mij te winnen, namelijk keihard werken en goed voetballen. Alleen als ik elke wedstrijd zou knokken voor iedere meter, zouden de fans me accepteren. Ik heb dat geprobeerd, maar mede door blessures heb ik niet altijd mijn beste voetbal kunnen laten zien. In oktober en november had ik nog wat pijntjes, maar sinds een paar weken ben ik helemaal fit. Dat zie je ook aan mijn spel in de afgelopen wedstrijden."

"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al," vertelde Charisteas tegenover FCUpdate.nl.
hoeveel had ie 2 jaar geleden ook alweer beloofd om er te gaan scoren ? 11 ofzo?
pi_45001385
Baretto, die jongen zit op de bank bij NEC.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_45001429
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef Pritt het volgende:
Baretto, die jongen zit op de bank bij NEC.
zo wanhopig zijn we hopelijk toch nog niet ?
pi_45001581
quote:
In de Voetbal International van deze week is te lezen dat Ajax met de Johan Cruijff Academics International met een opleiding is begonnen waarin normen en waarden ter sprake worden gebracht. Het programma hoopt te bewerkstelligen dat er naast sportieve ook intellectuele ontwikkeling van voetballers zal zijn. Doel is hiermee dat voetballers naast goede voetballers met een sterke persoonlijkheid ook 'betere mensen' in de zin van gewetensvol, respectvol en beschaafd zouden moeten worden. Voetballers krijgen onder meer een persoonlijk opleidingsplan, toegesneden op hun persoonlijkheid. Ook zal er aandacht zijn voor communicatie (media) en de voorbeeldfunctie van voetballers, financiële zaken, etcetera.

Het leerplan bestaat uit een workshop Personal total athlete assessment (waarin een opleidingsplan voor de ontwikkeling als profvoetballer wordt gemaakt) en cursussen over communicatie, leiderschap, financiën en presentatie.
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:52:14 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45001871
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o&mode=related&search=

Meteen halen die gast, liefst huren met optie tot koop.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45001928
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef toma het volgende:

[..]
Lijkt mij een goede zaak
pi_45001939
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Richard Witsche terughalen dan maar.
Dat hooghouden
Witschge
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_45001965
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o&mode=related&search=

Meteen halen die gast, liefst huren met optie tot koop.
Tja, het blijven natuurlijk maar flitsen. Op deze manier kunnen we Rosales ook aanprijzen
pi_45001991
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:14 schreef twi het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Sneijder? Alsof Sneijder iemand is die chronisch niet presteert of zich misdraagt? Nee, een rode kaart en een fout tegen NEC en iedereen lacht weer om Sneijder en begint weer over strikken eromheen. Als je dan ergens een strik omheen moet doen, dan weet ik wel waar dat zou moeten...
sneijder!!
De media heeft dat scheld incident verschrikkelijk uitvergroot, zo ontzettend erg was dat allemaal niet....

Zoals hier al gemeld:
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder is gewoon een prima voetballer die in dit team te veel hooi op zijn vork moet nemen, dan krijg je foutjes. geef hem een ervaren speler naast hem waar het mee klikt en hij komt echt weer helemaal terug.
pi_45002019
Haal Landzaat bij Wigan weg aan het einde vn het seizoen..
pi_45002025
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tja, het blijven natuurlijk maar flitsen. Op deze manier kunnen we Rosales ook aanprijzen
Alleen zou dat filmpje hoogstens 10 seconde duren
pi_45002052
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef andre347 het volgende:

Hebben we echt geen betere middenvelder? Dacht het wel...
pi_45002069
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef Longmen het volgende:

[..]

sneijder!!
De media heeft dat scheld incident verschrikkelijk uitvergroot, zo ontzettend erg was dat allemaal niet....
Vind ik nou ook, natuurlijk kan het niet en moet het bestraft worden, maar opeens al die hopeloze hypocrieten die moord en brand schreeuwen, omdat Sneijder tyfushond roept

Goed dat hij geschorst is daarvoor, maar al die aandacht en al die meningen van een stel hypocrieten
pi_45002083
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:42 schreef toma het volgende:

[..]
En het was al zo verschrikkelijk met dat geforceerde mediatraining-gelul van Sneijder, Van der Vaart etc. . Wanneer gaan ze bij Ajax nou eens begrijpen dat een voetballer vooral moet kunnen voetballen en dat de rest slechts bijzaak is? Ga zo door jongens .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45002164
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef andre347 het volgende:
Tsja, dat is niet eens zo heel erg gek.
In het Nederlands elftal en bij Wigan draait hij misschien niet lekker, maar bij AZ was hij top.
En laat AZ nu ook aanvallend combinatiespel spelen, net als Ajax (althans, zo probeert ajax het ).
.
.
.
Overigens was zijn laatste jaar bij AZ nou niet echt super.
.
.
.
.

.
.
Nu twijfel ik weer
Is hij niet over zijn top heen???

pi_45002210
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

En het was al zo verschrikkelijk met dat geforceerde mediatraining-gelul van Sneijder, Van der Vaart etc. . Wanneer gaan ze bij Ajax nou eens begrijpen dat een voetballer vooral moet kunnen voetballen en dat de rest slechts bijzaak is? Ga zo door jongens .
Gewoon een charme-offensief van het koorknapenclubje
pi_45002233
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:02 schreef Robar het volgende:

[..]

Is hij niet over zijn top heen???

Ik denk van wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')