quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Mensen die warmlopen voor de PS3.
Even een paar voorbeeldjes van andere topics...quote:
... Alweer ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
er zou eigenlijk een ps3 vs xbox 360 topic moeten komen, ik twijfel nog steeds welke ik ga kopen van de twee
Ik ook, mijn voorkeur gaat gewoon naar PS3, maar iedereen is daar(waarom weet ik niet) zo negatief over..quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
er zou eigenlijk een ps3 vs xbox 360 topic moeten komen, ik twijfel nog steeds welke ik ga kopen van de twee
En dan wachten op de genuanceerde reacties waarin nauwkeurig de voors en tegens in worden gewogen teneinde tot een onderbouwde keuze te kunnen komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
Je hebt dus al een voorkeur, maar waar is die op gebasseerd? Waarom kijk je uit naar een apparaat dat er nog lang niet is en waarvan het de vraag is dat àls 'ie er eenmaal is, het nog een hele tijd gaat duren voordat er een redelijke hoeveelheid spellen voor is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef satecl het volgende:
Ik ook, mijn voorkeur gaat gewoon naar PS3, maar iedereen is daar(waarom weet ik niet) zo negatief over..
Die heb ik gemist zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
... Alweer ...Die zijn er echt om de zoveel weken/dagen.
Dat lijkt me een strak plan! En daarna kunnen we een inhoudelijke discussie gaan voeren over de plus- en minpunten van een links kabinetquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan wachten op de genuanceerde reacties waarin nauwkeurig de voors en tegens in worden gewogen teneinde tot een onderbouwde keuze te kunnen komen.
Als ik hier kijk zie ik toch 2 verschillende. Een met 20 GB HDD en 1 met 60 GB HDD (dat is dus het verschil zie ik nu). Oftewel 1 van 499 en 1 van 599.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef satecl het volgende:
In EU komt alleen die luxe versie
[PS3 topic #50] Maart, ze zeggen maart...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hier kijk zie ik toch 2 verschillende. Een met 20 GB HDD en 1 met 60 GB HDD (dat is dus het verschil zie ik nu). Oftewel 1 van 499 en 1 van 599.
quote:
Zit hier nog een zinnige opmerking in verscholen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef Catch_me het volgende:
Gelukkig maar dat de cell processor in de ps3 40 x sneller is dan een computer(processor)!!!!
volgens mij zit hij achter dequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zit hier nog een zinnige opmerking in verscholen?
Moet hij nog wel eerst uitkomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef Mattt het volgende:
Volgens mij gaat de ps3 hard floppen in Europa.
Daar wordt Sony niet blij van, als je maar één spelletje gaat kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Jonnyboy het volgende:
Ik heb nu de Wii, maar zal wss de PS3 ook nog kopen...
Al was het maar voor één spel, MGS4...
Er waren wel meer Playstation 3's verkocht dan dat er spellen waren verkocht voor de PS3.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Daar wordt Sony niet blij van, als je maar één spelletje gaat kopen.
Nou ja over kleine 3 maanden is hij ook hier(even vanuit gaan dat ze gewoon woord houden). Dus zolang duurt dat nu ook weer niet. Maar mensen keken toch ook uit naar die Wii lang voordat ie er was. En daar geld ook voor dat het een hele tijd duurt voordat er eindelijk een zooi goede games op zijn, want op Zelda na heeft dat ding ook niet veel boeiends te bieden. Zelfde verhaal met de Xbox360. Dus waarom is het zo vreemd als je uitkijkt naar de PS3? Ik heb op de PS3 al games gezien waar ik naar uitkijk en die ik heel graag wil spelen, en door die games wil ik dus ook graag een PS3 hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt dus al een voorkeur, maar waar is die op gebasseerd? Waarom kijk je uit naar een apparaat dat er nog lang niet is en waarvan het de vraag is dat àls 'ie er eenmaal is, het nog een hele tijd gaat duren voordat er een redelijke hoeveelheid spellen voor is.
Zoals de oa door Sony ontwikkelde Cell en Blu-Ray Drivequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
PS3 is absurd duur en het hele apparaat is bij elkaar gejat
Aardig samengevatquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
Niks. Maar hij is te laat, te duur en heeft voorlopig alleen nog maar kutgames.
Eens..maar de PS2 was destijds ook 1200 gulden volgens mij...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef Steve-O het volgende:
Omdat 500/600 euro gewoon belachelijk veel geld is voor een spelcomputer
Als ik films wil kijken of andere dingen wil doen koop ik wel wat anders niet zo'n alles in 1 apparaat .
Blu-Ray is niet van Sony alleen. De Cellprocessor wordt ook zwaar overhyped.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zoals de oa door Sony ontwikkelde Cell en Blu-Ray Drive
Jammer dat een topic als deze toch van die fanboys aantrekt die er nog steeds niet overheen zijn dat de PS3 controller ook motion sensitive is. Stellen huilebalkenAlsof dat af doet aan de kwaliteit van de games die voor zo'n apparaat uitkomen.
De messias spreekt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:43 schreef CecilBDemented het volgende:
ps3 gaat de wereld weer domineren
niemand heeft zin Amerikaanse flut technologie.
of een afgekloven gamecube met een nieuwe controller.
mensen die de wii kopen zijn spastisch
mensen die een xbox 360 hebben verveelde zich en hebben dat ding gekocht als verdrijf tot de ps3 komt.
ok nu weer naar de realitijd
er is niks mis met de ps3
meeste mensen die klagen hebben er niet op gespeeld en hebben geen eigen mening
denken alleen dat ze alles al gezien hebben.
Toch wel een beetje, geen rumble he.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jammer dat een topic als deze toch van die fanboys aantrekt die er nog steeds niet overheen zijn dat de PS3 controller ook motion sensitive is. Stellen huilebalkenAlsof dat af doet aan de kwaliteit van de games die voor zo'n apparaat uitkomen.
Duidelijk verhaal lijkt me zo.quote:
Ja, want door dat motion sensitive gedoe ontbreekt helaas de rumble featurequote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het ontbreken van een rumble feature heeft andere redenen. Er is een recht zaak geweest met infinition labs ofzo die had sony aangeklaag omdat ie rumble had ingebouwd en sony werd veroordeeld tot het betalen van een leuke som geld en ze hadden geen zin om een licentie te nemen voor rumble voor de PS3 (waarschijnlijk nog een beetje boos)quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:42 schreef Rocky_Torn het volgende:
[..]
Ja, want door dat motion sensitive gedoe ontbreekt helaas de rumble feature![]()
Dat is zo een van die functies die me eigenlijk aan mijn reet zal roestenquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:09 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Toch wel een beetje, geen rumble he.![]()
Bron.quote:Onderzoekers: 'PlayStation 3 wint next-gen consolestrijd'
Door Ralph Smeets - woensdag 3 januari 2007 18:33 - Bron: Vnunet.com - Views: 24.899 - Permalink
Marktonderzoeker Research and Markets uit Dublin heeft becijferd dat van Sony's PlayStation 3 tegen het eind van 2010 71 miljoen exemplaren verkocht zullen zijn. Dit is evenveel als die van de Xbox 360 en de Wii samen, die respectievelijk 40 miljoen en 31 miljoen maal verkocht zullen worden.
De onderzoekers verwachten echter niet dat de PlayStation 3 de markt zal domineren zoals Sony's eerdere spelcomputers deden. Dit zou vooral komen omdat de Xbox 360 al een jaar op de markt is en inmiddels een voorsprong heeft opgebouwd. De PlayStation 3 is daarentegen pas op de markt en nog niet eens in Europa verkrijgbaar. De grootste concurrent blijft echter de PlayStation 2. Deze console bestaat nu ongeveer 6 jaar en volgens Wedbush Morgan Securities uit Los Angeles zullen er tegen maart 2007 maar liefst 114 miljoen exemplaren verkocht zijn. In 2008 zouden daar nog 11 miljoen stuks bijkomen: het resultaat van een lage verkoopprijs en grote aanbod van spelletjes.
Het valt ook pas op als het er niet meer isquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is zo een van die functies die me eigenlijk aan mijn reet zal roestenHeb het nooit gemist of er uberhaupt op gelet.
er wordt dus verwacht dat de PS2 nog steeds beter zal verkopen dan de PS3 of zo volgend jaarquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens dit bericht niet veel:
[..]
Bron.
Grootste verschil is dat de PS3 hier nog niet beschikbaar is, de andere twee wel, waarvan 1 met een sloot games.
Over 5 jaar heeft niemand het meer over de uitgestelde launch van de PS3 gok ik.
Het is handig in RPG's en Racegames omdat?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rumble gebruik je ook in het gros van de spellen niet, voor RPG's en bepaalde race en/of stealth games kan het wel handig zijn en voor de rest kan ik weinig genres opnoemen waar je echt gebruik maakt van dat vibo ding in je controller.
In RPG's voornamelijk voor bepaalde items(in futuristische rpgs werk je ook wel eens met radars of scanners om bepaalde dingen op te sporen en dan is het handig dat de rumble bijvoorbeeld als soort van radar/scanner werkt), bij racegames om enigsinds het gevoel van het wegdek te simuleren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is handig in RPG's en Racegames omdat?
Microsoft ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Sony maakt troep, dat is wat er mis is.
Inderdaad, de grootste concurrent van de PS3 is dus de PS2.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:23 schreef Morthill het volgende:
er wordt dus verwacht dat de PS2 nog steeds beter zal verkopen dan de PS3 of zo volgend jaar
Kop, spijker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
Niks. Maar hij is te laat, te duur en heeft voorlopig alleen nog maar kutgames.
Als ie 10 miljoen verkoopt hoop ik toch echt dat de 360 dat ook haalt. PS2 in 6 jaar 100 miljoen exemplaren wereldwijd. Als Microsoft nu in de buurt wil blijven moeten ze dus die 10 miljoen per jaar echt wel halen. Kan het nog een leuke strijd worden tussen de drie groten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, de grootste concurrent van de PS3 is dus de PS2.
Oja, en van andere merken worden her en der ook nog een paar consoles verkocht.
Zou zou je het ook kunnen lezen.
Met een besturingsdiepgang van 0,0 en graphics als in Animal Crossing is die game best te omschrijven als kinderachtig. Dat het vervolgens leuk is, is een ander verhaal. (Dat laatste is overigens niet mijn mening)quote:
Dankje! Nu snap ik deze strip eindelijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens dit bericht niet veel:
[..]
Bron.
Grootste verschil is dat de PS3 hier nog niet beschikbaar is, de andere twee wel, waarvan 1 met een sloot games.
Over 5 jaar heeft niemand het meer over de uitgestelde launch van de PS3 gok ik.
Had ik ook al gepostquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Riiiiiiiiiiidge Racerrrrrrrrr!
*Vraagt moderator om een hele grote slot![]()
"Real-time weapon change"quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Playstation 3
http://www.youtube.com/watch?v=IH2w2l1JTs4
Virtua tennis. Die heb ik op mijn dreamcast. Ik zou dan daar naar kijken. De eerste die daar overheen heeft gekeken is wii sports. En de eerstkomende tennis game die daar overheen gaat is als alles goed gaat virtua tennis 3 (3 die allang uit is 5 jaar geleden maar nu ipv 2k2 3 heet). Maar die komt op de ps3 en de 360.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:57 schreef satecl het volgende:
na ik bedoel meer Pro Evo, Virtua Tennis enz, niet van die kinderachtige Wii Sports...
quote:Sony's strategy towards portable gaming seems to be to take the same shitty first generation Playstation games that weren't great to begin with, and make them portable so now we can take an example of Sony's utter-inability-to-stop-sucking with us everywhere we go. Nobody wants to buy movies in your stupid proprietary format, assholes!
So why does a company that relies on consumer satisfaction and brand recognition treat its fans with such contempt? Because...
Sony hates you.
Sony would love nothing more than to see you and your family suffer. Sony is like that psycho-ex who you had a few good times with, but was too clingy and the sex got boring. Now it's over and Sony is still stewing about it by leaving you voice mail asking for another chance and promising it "can change."
Tough shit Sony. We've moved on. We're dating your younger, hotter sister, Wii. Even your fuglier step-sister, Xbox 360, looks hotter than you do. At least she's been around the block a few times and knows how to turn tricks. You've got nothing, and it's going to stay that way until you stop being a crabby old cunt.
In racegames vind ik het zeker wel wat toevoegen, een van de redenen dat ik Forza zo geweldig vind is de manier waarop er van rumble gebruik gemaakt wordt, het laat je het gedrag en de wegligging van een auto beter voelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is handig in RPG's en Racegames omdat?
Das idd belangrijk ja, hoe je je processor noemt...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:59 schreef JeRa het volgende:
Het kan me niet schelen hoe de PS3 het gaat doen straks (ik zal dan ook nooit een console (![]()
![]()
) kopen) maar Sony heeft in ieder geval wél een leuk staaltje nieuwe techniek geïntroduceerd
ben erg benieuwd wat voor mogelijkheden die Cell-processor straks gaat bieden zodra er fatsoenlijke developers software voor gaan ontwikkelen.
En het is ook wel aardig dat de gebruikte instructieset grondig op de schop is genomen en dat de processor een niveau van parallelisme bereikt waar je normaal alleen met twee quadcores in de buurt van kunt komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:33 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Das idd belangrijk ja, hoe je je processor noemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |