quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Mensen die warmlopen voor de PS3.
Even een paar voorbeeldjes van andere topics...quote:
... Alweer ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
er zou eigenlijk een ps3 vs xbox 360 topic moeten komen, ik twijfel nog steeds welke ik ga kopen van de twee
Ik ook, mijn voorkeur gaat gewoon naar PS3, maar iedereen is daar(waarom weet ik niet) zo negatief over..quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
er zou eigenlijk een ps3 vs xbox 360 topic moeten komen, ik twijfel nog steeds welke ik ga kopen van de twee
En dan wachten op de genuanceerde reacties waarin nauwkeurig de voors en tegens in worden gewogen teneinde tot een onderbouwde keuze te kunnen komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
Je hebt dus al een voorkeur, maar waar is die op gebasseerd? Waarom kijk je uit naar een apparaat dat er nog lang niet is en waarvan het de vraag is dat àls 'ie er eenmaal is, het nog een hele tijd gaat duren voordat er een redelijke hoeveelheid spellen voor is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef satecl het volgende:
Ik ook, mijn voorkeur gaat gewoon naar PS3, maar iedereen is daar(waarom weet ik niet) zo negatief over..
Die heb ik gemist zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
... Alweer ...Die zijn er echt om de zoveel weken/dagen.
Dat lijkt me een strak plan! En daarna kunnen we een inhoudelijke discussie gaan voeren over de plus- en minpunten van een links kabinetquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan wachten op de genuanceerde reacties waarin nauwkeurig de voors en tegens in worden gewogen teneinde tot een onderbouwde keuze te kunnen komen.
Als ik hier kijk zie ik toch 2 verschillende. Een met 20 GB HDD en 1 met 60 GB HDD (dat is dus het verschil zie ik nu). Oftewel 1 van 499 en 1 van 599.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef satecl het volgende:
In EU komt alleen die luxe versie
[PS3 topic #50] Maart, ze zeggen maart...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hier kijk zie ik toch 2 verschillende. Een met 20 GB HDD en 1 met 60 GB HDD (dat is dus het verschil zie ik nu). Oftewel 1 van 499 en 1 van 599.
quote:
Zit hier nog een zinnige opmerking in verscholen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef Catch_me het volgende:
Gelukkig maar dat de cell processor in de ps3 40 x sneller is dan een computer(processor)!!!!
volgens mij zit hij achter dequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zit hier nog een zinnige opmerking in verscholen?
Moet hij nog wel eerst uitkomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef Mattt het volgende:
Volgens mij gaat de ps3 hard floppen in Europa.
Daar wordt Sony niet blij van, als je maar één spelletje gaat kopen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Jonnyboy het volgende:
Ik heb nu de Wii, maar zal wss de PS3 ook nog kopen...
Al was het maar voor één spel, MGS4...
Er waren wel meer Playstation 3's verkocht dan dat er spellen waren verkocht voor de PS3.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Daar wordt Sony niet blij van, als je maar één spelletje gaat kopen.
Nou ja over kleine 3 maanden is hij ook hier(even vanuit gaan dat ze gewoon woord houden). Dus zolang duurt dat nu ook weer niet. Maar mensen keken toch ook uit naar die Wii lang voordat ie er was. En daar geld ook voor dat het een hele tijd duurt voordat er eindelijk een zooi goede games op zijn, want op Zelda na heeft dat ding ook niet veel boeiends te bieden. Zelfde verhaal met de Xbox360. Dus waarom is het zo vreemd als je uitkijkt naar de PS3? Ik heb op de PS3 al games gezien waar ik naar uitkijk en die ik heel graag wil spelen, en door die games wil ik dus ook graag een PS3 hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt dus al een voorkeur, maar waar is die op gebasseerd? Waarom kijk je uit naar een apparaat dat er nog lang niet is en waarvan het de vraag is dat àls 'ie er eenmaal is, het nog een hele tijd gaat duren voordat er een redelijke hoeveelheid spellen voor is.
Zoals de oa door Sony ontwikkelde Cell en Blu-Ray Drivequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
PS3 is absurd duur en het hele apparaat is bij elkaar gejat
Aardig samengevatquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
Niks. Maar hij is te laat, te duur en heeft voorlopig alleen nog maar kutgames.
Eens..maar de PS2 was destijds ook 1200 gulden volgens mij...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef Steve-O het volgende:
Omdat 500/600 euro gewoon belachelijk veel geld is voor een spelcomputer
Als ik films wil kijken of andere dingen wil doen koop ik wel wat anders niet zo'n alles in 1 apparaat .
Blu-Ray is niet van Sony alleen. De Cellprocessor wordt ook zwaar overhyped.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zoals de oa door Sony ontwikkelde Cell en Blu-Ray Drive
Jammer dat een topic als deze toch van die fanboys aantrekt die er nog steeds niet overheen zijn dat de PS3 controller ook motion sensitive is. Stellen huilebalkenAlsof dat af doet aan de kwaliteit van de games die voor zo'n apparaat uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |