abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45152598
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:25 schreef Haaglander het volgende:

[..]

1. Het plegen van gewelddaden (individuele of collectieve aanslagen, gijzelingen, verwoestingen) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken
Is daar hier sprake van dan? Zo ja kan je dat dan wat meer toelichten want uit de nieuwsberichten kom ik niet meer te weten dan een relatief vreedzame blokkade actie
quote:
2. Fundamentalistisch terrorisme
Met die rare opsplitsingen devalueer je de waarde van het begrip wel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:45:33 #202
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_45153717
Het is een schande dat een politicus met dwang probeert een democratisch beleid in een ander land te veranderen. Ik hoop dat de partijleiding haar gelijk uit de partij gooit.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_45153783
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:45 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is een schande dat een politicus met dwang probeert een democratisch beleid in een ander land te veranderen. Ik hoop dat de partijleiding haar gelijk uit de partij gooit.
Welke dwang heb je het over?

Overigens deden ook diverse Britse politici mee.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:52:20 #204
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_45154022
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Welke dwang heb je het over?

Overigens deden ook diverse Britse politici mee.
Als er door een democratisch gekozen regering iets wordt besloten en je dan denkt door blokkades dit te kunnen frustreren ben je erg on-democratisch bezig. Laten we gelijk de democratie afschaffen en gewoon kijken wie het meeste druk uitoefent op de samenleving en die zijn zin geven
  maandag 8 januari 2007 @ 20:06:30 #205
10710 gday
propria cures
pi_45154591
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Als er door een democratisch gekozen regering iets wordt besloten en je dan denkt door blokkades dit te kunnen frustreren ben je erg on-democratisch bezig. Laten we gelijk de democratie afschaffen en gewoon kijken wie het meeste druk uitoefent op de samenleving en die zijn zin geven
Met andere woorden: demonstraties zijn verboden.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45154671
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:06 schreef gday het volgende:

[..]

Met andere woorden: demonstraties zijn verboden.
Demonstreren is voor linkse sukkels die niks beters te doen hebben. Ga eens werken ipv demonstreren.
Demonstreren is rellen als je je zin niet krijgt = kinderachtig & onvolwassen
  maandag 8 januari 2007 @ 20:12:39 #207
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45154848
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef draaijer het volgende:

[..]

Demonstreren is voor linkse sukkels die niks beters te doen hebben. Ga eens werken ipv demonstreren.
Demonstreren kan natuurlijk grote waarde hebben in een democratie. Het werkt nu eenmaal niet zo dat we eens in de 4 jaar onze mening moeten geven en de rest van de tijd stil moeten blijven als er beslissingen worden genomen waar we het niet mee eens zijn.

Het is alleen volslagen belachelijk en enorm beschamend dat je als Nederlands kamerlid in Schotland opgepakt wordt. Schande voor het land deze lelijkerd.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:15:00 #208
10710 gday
propria cures
pi_45154934
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:08 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waar komt toch dat waanbeeld vandaan dat linkse mensen niet werken en dat ze niks beters te doen hebben? Ga datzelfde maar eens vertellen tegen rechts-extreme jongeren tijdens een demonstratie.

Ik vind het best zielig dat je het zo erg vindt als mensen demonstreren. Communisten vonden dat ook niet zo fijn in het verleden. Ondanks dat je vindt dat andersdenkenden als SP'ers opgepakt moeten worden en dat demonstreren verboden zou moeten zijn, vind je jezelf een stuk beter dan die communisten van destijds. Knap.

(Ik heb het hier trouwens over vreedzame demonstraties, en voor zover ik weet is deze 'blokkade' ook vreedzaam van aard?)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  maandag 8 januari 2007 @ 20:19:24 #209
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45155140
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is daar hier sprake van dan? Zo ja kan je dat dan wat meer toelichten want uit de nieuwsberichten kom ik niet meer te weten dan een relatief vreedzame blokkade actie
[..]

Met die rare opsplitsingen devalueer je de waarde van het begrip wel .
Kijk, jij snapt er niks van. Mensen als Krista zijn de nieuwe Hitlers. Ik heb begrip voor het voeren van acties omdat je kunt menen dat een bepaalde belangrijke kwestie te weinig aandacht krijgt of te weinig speelt in het politieke bewustzijn in mensen. Maar je kunt ook ludieke acties verzinnen waarmee geen schade wordt veroorzaakt en niemand last van je heeft. Linkse activisten kennen alleen geweld om aandacht te vragen: dat verraadt dat het er bij hen niet om gaat aandacht te vragen voor een kwestie maar om met geweld hun politieke doel af te dwingen: puur terrorisme dus. Linkse activisten begrijpen niet dat we in een democratie leven en dat niet alleen hun eigen mening telt: mensen die geweld menen te mogen gebruiken zijn gevaarlijk en ziekelijk arrogant, egoïstisch en antidemocratisch, kortom nieuwe Hitlers. Ik mag hopen dat de AIVD mensen monsters als Krista 24 uur per dag in de gaten houdt en we zouden moeten durven overwegen dergelijke a-sociale terroristen direct te executeren.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  maandag 8 januari 2007 @ 20:20:37 #210
10710 gday
propria cures
pi_45155206
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt er niks van. Mensen als Krista zijn de nieuwe Hitlers. Ik heb begrip voor het voeren van acties omdat je kunt menen dat een bepaalde belangrijke kwestie te weinig aandacht krijgt of te weinig speelt in het politieke bewustzijn in mensen. Maar je kunt ook ludieke acties verzinnen waarmee geen schade wordt veroorzaakt en niemand last van je heeft. Linkse activisten kennen alleen geweld om aandacht te vragen: dat verraadt dat het er bij hen niet om gaat aandacht te vragen voor een kwestie maar om met geweld hun politieke doel af te dwingen: puur terrorisme dus. Linkse activisten begrijpen niet dat we in een democratie leven en dat niet alleen hun eigen mening telt: mensen die geweld menen te mogen gebruiken zijn gevaarlijk en ziekelijk arrogant, egoïstisch en antidemocratisch, kortom nieuwe Hitlers. Ik mag hopen dat de AIVD mensen monsters als Krista 24 uur per dag in de gaten houdt en we zouden moeten durven overwegen dergelijke a-sociale terroristen direct te executeren.
omfg

Omdat jij vindt dat zij de nieuwe Hitlers zijn denk je dat het dé oplossing is om jouw onverdraagzaamheid zo hoog op te drijven dat ze ge-executeerd moeten worden?

Afgezien van het feit dat je ongelofelijk generaliserend bezig bent en dat je vindt dat als iemand een mening heeft die niet per se door de meerderheid gedeeld wordt z'n bek moet houden, vind ik jouw ideeën minstens zo gevaarlijk als de ideeën waar jij blijkbaar 7 kleuren van schijt.
pi_45155412
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Wat werd er met deze demonstratie tegengehouden? Of dacht je dat die onderzeeërs 2 weken na het besluit direct werden vervangen?
pi_45155467
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Welke schade is hier precies berokkend?

overigens vind ik je Hitlervergelijing erg matig .
pi_45155562
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:15 schreef gday het volgende:

[..]

Waar komt toch dat waanbeeld vandaan dat linkse mensen niet werken en dat ze niks beters te doen hebben? Ga datzelfde maar eens vertellen tegen rechts-extreme jongeren tijdens een demonstratie.

Ik vind het best zielig dat je het zo erg vindt als mensen demonstreren. Communisten vonden dat ook niet zo fijn in het verleden. Ondanks dat je vindt dat andersdenkenden als SP'ers opgepakt moeten worden en dat demonstreren verboden zou moeten zijn, vind je jezelf een stuk beter dan die communisten van destijds. Knap.

(Ik heb het hier trouwens over vreedzame demonstraties, en voor zover ik weet is deze 'blokkade' ook vreedzaam van aard?)
Demonstraties van links en rechts zijn gewoon erg triest
  maandag 8 januari 2007 @ 20:29:26 #214
10710 gday
propria cures
pi_45155617
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:28 schreef draaijer het volgende:

[..]

Demonstraties van links en rechts zijn gewoon erg triest
Oh, net waren demonstraties nog alleen voor 'linkse sukkels'. Ik heb het al door. Je lult maar wat.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:30:12 #215
40566 Ericr
Livewrong
pi_45155648
Ooit was geëngageerd zijn geen scheldwoord, maar ja we zakken weer af naar het puriteinse niveau van voor de jaren 60. Ordnung muss sein en zo.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:32:11 #216
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45155732
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef Ericr het volgende:
Ooit was geëngageerd zijn geen scheldwoord, maar ja we zakken weer af naar het puriteinse niveau van voor de jaren 60. Ordnung muss sein en zo.
Och, ordnung, ordnung... Respect voor de soevereiniteit van een ander land is nog wel het minste wat je mag verwachten van een Kamerlid. Dan gaan we het daarna nog wel een keer over orde hebben.
pi_45155783
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:29 schreef gday het volgende:

[..]

Oh, net waren demonstraties nog alleen voor 'linkse sukkels'. Ik heb het al door. Je lult maar wat.
Over het algemeen zijn het altijd die suffe alternatieve gasten.

En waar zitten die altijd..... Juist LINKS
  maandag 8 januari 2007 @ 20:35:25 #218
10710 gday
propria cures
pi_45155902
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Och, ordnung, ordnung... Respect voor de soevereiniteit van een ander land is nog wel het minste wat je mag verwachten van een Kamerlid. Dan gaan we het daarna nog wel een keer over orde hebben.
Ah, vreedzaam demonstreren in het land van Blair is des duivels, maar een oorlog beginnen in een ander land in het midden-oosten zonder legitieme reden is wél toegestaan!

Ik begin het te begrijpen, Hephaistos.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:36:58 #219
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_45155981
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat werd er met deze demonstratie tegengehouden? Of dacht je dat die onderzeeërs 2 weken na het besluit direct werden vervangen?
Er is een groep mensen die door zich op een bepaalde manier ervoor proberen te zorgen dat democratisch genomen besluiten veranderd worden, in dit geval berokkenen ze niemand schade, maar meestal vernielen ze gebouwen, verstoren ze treinregelingen of zijn op een andere manier de samenleving onleefbaar aan het maken.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:37:10 #220
40566 Ericr
Livewrong
pi_45155989
Ik heb trouwens op haar gestemd, toch waar voor mijn geld gekregen. Goed bezig die Krista
  maandag 8 januari 2007 @ 20:38:48 #221
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45156086
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef gday het volgende:

[..]

Ah, vreedzaam demonstreren in het land van Blair is des duivels, maar een oorlog beginnen in een ander land in het midden-oosten zonder legitieme reden is wél toegestaan! [afbeelding]

Je maakt hiet twee discussiefouten in 1 zin. Ten eerste heb ik nooit beweerd dat het Duivels is om te protesteren, ten tweede gaat het hier niet om Irak of Afghanistan.

Maar ik vind inderdaad dat het zeer verkeerd is om als Kamerlid illegale acties te gaan houden in een ander land. Ik ben er al niet blij mee als je als Kamerlid aan legale protestmarsen meedoet, maar dat zou nog kunnen. Illegale acties uitvoeren in een bevriend land, waarvan je de volledige soevereiniteit erkent, dat vind ik oprecht zorgelijk ja. Ik hoop dat er een Kamerdebat over zal komen.
pi_45156094
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Ericr het volgende:
Ik heb trouwens op haar gestemd, toch waar voor mijn geld gekregen. Goed bezig die Krista
Hmm, dan zal je of net beginnen met werken of je bent geflopt..

Er moet een hele goede reden zijn om SP te stemmen. Wat was dat?
  maandag 8 januari 2007 @ 20:39:54 #223
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_45156140
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef gday het volgende:

[..]

Ah, vreedzaam demonstreren in het land van Blair is des duivels, maar een oorlog beginnen in een ander land in het midden-oosten zonder legitieme reden is wél toegestaan! [afbeelding]

Als er hier mensen blokkades opwerpen omdat ze willen dat Nederland Iran aanvalt mag dat inderdaad ook niet, je trekt nogal scheve vergelijkingen. Daarnaast is het nogal een belediging voor Schotland om het te vergelijken met Irak onder de dictatuur van Saddam, als je dan toch zo stoer bent ga je maar naar Noord-Korea om daar te protesteren tegen kernwapens.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:40:20 #224
10710 gday
propria cures
pi_45156158
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn het altijd die suffe alternatieve gasten.

En waar zitten die altijd..... Juist LINKS
Ik denk dat dat best meevalt. Als je echt niet kunt discussiëren zonder er tot in den treure een links-rechts-tegenstelling bij te moeten halen, zou je toch op z'n minst een verschil moeten kunnen maken tussen extreem-links en links.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:42:38 #225
10710 gday
propria cures
pi_45156275
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

En jij bent zeker xenofoob, egoïstisch, overdraagzaam, en uitermate gewelddadig. Of wacht, was het misschien zo dat we juist géén conclusies kunnen trekken over iemands privéleven en/of karakter uit een aantal posts! Hmmm...!
pi_45156293
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Er is een groep mensen die door zich op een bepaalde manier ervoor proberen te zorgen dat democratisch genomen besluiten veranderd worden, in dit geval berokkenen ze niemand schade, maar meestal vernielen ze gebouwen, verstoren ze treinregelingen of zijn op een andere manier de samenleving onleefbaar aan het maken.
Het was gewoon een protestactie van democratisch verkozen personen ergens in een godvergeten regenachtig oord om aandacht te trekken voor iets waar een hoop mensen zich druk om maken. En zolang er neits vernield wordt mag dat toch gewoon?

En elk democratisch genomen besluit moet maar voor de eeuwigheid vastliggen enzo? Jij had ook helemaal geen moeite met de nieuwe kamer die een generaal pardon wou afdwingen?
pi_45156359
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef gday het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best meevalt. Als je echt niet kunt discussiëren zonder er tot in den treure een links-rechts-tegenstelling bij te moeten halen, zou je toch op z'n minst een verschil moeten kunnen maken tussen extreem-links en links.
Links:
Beide hebben meer dan 1 oorbel per oor.
Beide zijn alternatieve types
Dreadlocks

Extreem = Folkert and friends

By the way : Ik heb een hekel aan alle extremen
pi_45156398
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef gday het volgende:

[..]

En jij bent zeker xenofoob, egoïstisch, overdraagzaam, en uitermate gewelddadig. Of wacht, was het misschien zo dat we juist géén conclusies kunnen trekken over iemands privéleven en/of karakter uit een aantal posts! Hmmm...!
Whoops. Spijker op z'n kop
  maandag 8 januari 2007 @ 20:45:48 #229
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45156426
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het was gewoon een protestactie van democratisch verkozen personen ergens in een godvergeten regenachtig oord om aandacht te trekken voor iets waar een hoop mensen zich druk om maken. En zolang er neits vernield wordt mag dat toch gewoon?
Nee, dat mag dus niet. Ze zijn namelijk opgepakt door de politie. En een Nederlands kamerlid zou dat ook moreel gezien al helemaal niet moeten willen.
quote:
En elk democratisch genomen besluit moet maar voor de eeuwigheid vastliggen enzo? Jij had ook helemaal geen moeite met de nieuwe kamer die een generaal pardon wou afdwingen?
Wat een rare vergelijking
  maandag 8 januari 2007 @ 20:47:44 #230
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_45156527
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom een protestactie? Het is eigenlijk een belediging van de meerderheid van de mensen die juist voor die partijen hebben gestemd die ervoor zijn. En nee, niet alles hoeft eeuwig vast te liggen, als blijkt dat mensen dat niet willen stemmen ze de volgende keer wel op een partij die er anders over denkt.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:48:39 #231
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_45156571
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Welke schade is hier precies berokkend?

overigens vind ik je Hitlervergelijing erg matig .
Ik vind jouw beoordelingsvermogen puur slecht.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_45156611
Grappig eigenlijk dat alle linkse rakkers helemaal geen foto van zichzelf in hun fotoboek hebben staan of helemaal geen fotoboek hebben..

Gewoon grappig. Het valt me op
  maandag 8 januari 2007 @ 20:51:48 #233
10710 gday
propria cures
pi_45156730
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:44 schreef draaijer het volgende:

[..]

Links:
Beide hebben meer dan 1 oorbel per oor.
Beide zijn alternatieve types
Dreadlocks

Extreem = Folkert and friends

By the way : Ik heb een hekel aan alle extremen
Dat je een hekel hebt aan extremen vind ik goed. Dat je links zo denkt te kunnen typeren vind ik stuitend. Ik kan je garanderen dat ik geen oorbel heb (ik haat sieraden), kort netjes gekamd haar heb, doorgaans netjes gekleed door het leven ga en een driedelig pak niet schuw, etc. etc. Toch ben ik links. Is dat nu confronterend? Ik hoop toch van niet...
  maandag 8 januari 2007 @ 20:52:05 #234
10710 gday
propria cures
pi_45156744
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef draaijer het volgende:
Grappig eigenlijk dat alle linkse rakkers helemaal geen foto van zichzelf in hun fotoboek hebben staan of helemaal geen fotoboek hebben..

Je hebt mijn fotoboek dus nog niet bekeken?
pi_45156801
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef gday het volgende:

[..]

Je hebt mijn fotoboek dus nog niet bekeken?
Ik wist dat je zou reageren ouwe linkse rakker

pi_45156836
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ik vind jouw beoordelingsvermogen puur slecht.
Nou voor zover ik kan zien is dat in elk geval beter dan jouw discussietechniek .
  maandag 8 januari 2007 @ 20:54:31 #237
10710 gday
propria cures
pi_45156861
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik wist dat je zou reageren ouwe linkse rakker

Waarom is dat komisch? Je zegt dat de 'linkse rakkers' geen foto in hun fotoboek hebben staan, en ik zeg dat ik, als 'linkse rakker' dat wel heb. Is dat echt zo hilarisch?
pi_45156939
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef gday het volgende:

[..]

Waarom is dat komisch? Je zegt dat de 'linkse rakkers' geen foto in hun fotoboek hebben staan, en ik zeg dat ik, als 'linkse rakker' dat wel heb. Is dat echt zo hilarisch?
Jij bent ook de uitzondering op de regel, maar je bent zo voorspelbaar...
Mag ik nog even een oppervlakkige vervelende aanname doen:
Jij verdient modaal, je stemt links en je woont in een appartement..
  maandag 8 januari 2007 @ 20:56:48 #239
40566 Ericr
Livewrong
pi_45156969
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef draaijer het volgende:

[..]

Er moet een hele goede reden zijn om SP te stemmen. Wat was dat?
Ach ik werk pas 19 jaar en nee ik ben niet geflopt. Je hebt wel eens dat een programma je aanspreekt, goh dan stem je op die partij. Doe ik al 12 jaar overigens.

(FYI, verdien ruim bovenmodaal).
  maandag 8 januari 2007 @ 20:58:36 #240
10710 gday
propria cures
pi_45157068
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jij bent ook de uitzondering op de regel, maar je bent zo voorspelbaar...
Mag ik nog even een oppervlakkige vervelende aanname doen:
Jij verdient modaal, je stemt links en je woont in een appartement..
Alleen de middelste aanname klopt.
pi_45157088
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ach ik werk pas 19 jaar en nee ik ben niet geflopt. Je hebt wel eens dat een programma je aanspreekt, goh dan stem je op die partij. Doe ik al 12 jaar overigens.

(FYI, verdien ruim bovenmodaal).
Ik denk dat jij 40k per jaar verdient
  maandag 8 januari 2007 @ 20:59:09 #242
40566 Ericr
Livewrong
pi_45157094
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef draaijer het volgende:

Hier groeten uit Nepal, was ik op werkbezoek bij mijn Mao-istische vrienden aldaar

http://www.manaslu.net/co(...)s/10003/F1000024.jpg
pi_45157135
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef gday het volgende:

[..]

Alleen de middelste aanname klopt.
Oke oke, nog een keer.
Je hebt een uitkering en woont in een boohut en stemt groenlinks viva Femke
pi_45157208
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef Ericr het volgende:

[..]

Hier groeten uit Nepal, was ik op werkbezoek bij mijn Mao-istische vrienden aldaar

http://www.manaslu.net/co(...)s/10003/F1000024.jpg
Je hebt netzoveel haar op de onderkant van je hoofd als erop..

Mooie achtergrond.

Ik mag niks zeggen over haar. Mijn haar is alleen te moduleren met veel teveel vet
  maandag 8 januari 2007 @ 21:03:03 #245
40566 Ericr
Livewrong
pi_45157290
Maar goed, waar staat eigenlijk dat een kamerlid niet mag meedoen aan demonstraties in het buitenland? Of is dat een ongeschreven wet die alleen opgaat als het bepaalde mensen goed uitkomt?

Oh ja, ik ben vegetarier (net zoals Krista). Ben ik nu een vriend van Volkert?
pi_45157352
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Ericr het volgende:
Maar goed, waar staat eigenlijk dat een kamerlid niet mag meedoen aan demonstraties in het buitenland? Of is dat een ongeschreven wet die alleen opgaat als het bepaalde mensen goed uitkomt?
Ze moet zich niet bemoeien met andere landen als je hier een "bestuurs" functie hebt en het hier allemaal nog lang niet geregeld is

Waarom zit je in het buitenland?
  maandag 8 januari 2007 @ 21:05:24 #247
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_45157415
quote:
Of is dat een ongeschreven wet die alleen opgaat als het bepaalde mensen goed uitkomt?
Nee, het is een ongeschreven wet die altijd opgaat. Maar misschien is het ook nog wel ergens in geschreven vorm in een reglement van orde ofzo. Maar waarom vind jij dat een kamerlid wél aan illegale acties in een ander (bevriend en soeverein) land mag deelnemen?
pi_45157556
quote:

Oh ja, ik ben vegetarier (net zoals Krista). Ben ik nu een vriend van Volkert?
Hmm, jij bent net een jaar ouder en ook van de punk generatie.
Stoot jij vaak in heftige discussies je neus?
  maandag 8 januari 2007 @ 21:08:30 #249
40566 Ericr
Livewrong
pi_45157557
Ze moet zich niet bemoeien met? Waarom zou ze het overal mee eens moeten zijn dan? Ze demonstreert en volgens mij is er gewoon recht op demonstreren in de meeste Westerse landen. Ik zie niet in dat een parlementslid in een keurslijf moet gaan lopen. Is misschien wel iets anders als ze deel uitmaakt van de regering, maar dat doet ze niet.
  maandag 8 januari 2007 @ 21:09:30 #250
40566 Ericr
Livewrong
pi_45157616
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hmm, jij bent net een jaar ouder en ook van de punk generatie.
Stoot jij vaak in heftige discussies je neus?
Nee meestal win ik heftige discussies, mooi is dat. Ik heb niks met punkers of krakersvolk. Ik ben meer een kapitalist eigenlijk. Je weet wel, links lullen en rechts vullen of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')