Het was gewoon een protestactie van democratisch verkozen personen ergens in een godvergeten regenachtig oord om aandacht te trekken voor iets waar een hoop mensen zich druk om maken. En zolang er neits vernield wordt mag dat toch gewoon?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die door zich op een bepaalde manier ervoor proberen te zorgen dat democratisch genomen besluiten veranderd worden, in dit geval berokkenen ze niemand schade, maar meestal vernielen ze gebouwen, verstoren ze treinregelingen of zijn op een andere manier de samenleving onleefbaar aan het maken.
Links:quote:Op maandag 8 januari 2007 20:40 schreef gday het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt. Als je echt niet kunt discussiëren zonder er tot in den treure een links-rechts-tegenstelling bij te moeten halen, zou je toch op z'n minst een verschil moeten kunnen maken tussen extreem-links en links.
Whoops. Spijker op z'n kopquote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef gday het volgende:
[..]
En jij bent zeker xenofoob, egoïstisch, overdraagzaam, en uitermate gewelddadig. Of wacht, was het misschien zo dat we juist géén conclusies kunnen trekken over iemands privéleven en/of karakter uit een aantal posts! Hmmm...!
Nee, dat mag dus niet. Ze zijn namelijk opgepakt door de politie. En een Nederlands kamerlid zou dat ook moreel gezien al helemaal niet moeten willen.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was gewoon een protestactie van democratisch verkozen personen ergens in een godvergeten regenachtig oord om aandacht te trekken voor iets waar een hoop mensen zich druk om maken. En zolang er neits vernield wordt mag dat toch gewoon?
Wat een rare vergelijkingquote:En elk democratisch genomen besluit moet maar voor de eeuwigheid vastliggen enzo? Jij had ook helemaal geen moeite met de nieuwe kamer die een generaal pardon wou afdwingen?
Waarom een protestactie? Het is eigenlijk een belediging van de meerderheid van de mensen die juist voor die partijen hebben gestemd die ervoor zijn. En nee, niet alles hoeft eeuwig vast te liggen, als blijkt dat mensen dat niet willen stemmen ze de volgende keer wel op een partij die er anders over denkt.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was gewoon een protestactie van democratisch verkozen personen ergens in een godvergeten regenachtig oord om aandacht te trekken voor iets waar een hoop mensen zich druk om maken. En zolang er neits vernield wordt mag dat toch gewoon?
En elk democratisch genomen besluit moet maar voor de eeuwigheid vastliggen enzo? Jij had ook helemaal geen moeite met de nieuwe kamer die een generaal pardon wou afdwingen?
Ik vind jouw beoordelingsvermogen puur slecht.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke schade is hier precies berokkend?
overigens vind ik je Hitlervergelijing erg matig.
Dat je een hekel hebt aan extremen vind ik goed. Dat je links zo denkt te kunnen typeren vind ik stuitend. Ik kan je garanderen dat ik geen oorbel heb (ik haat sieraden), kort netjes gekamd haar heb, doorgaans netjes gekleed door het leven ga en een driedelig pak niet schuw, etc. etc. Toch ben ik links. Is dat nu confronterend? Ik hoop toch van niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Links:
Beide hebben meer dan 1 oorbel per oor.
Beide zijn alternatieve types
Dreadlocks
Extreem = Folkert and friends
By the way : Ik heb een hekel aan alle extremen
Je hebt mijn fotoboek dus nog niet bekeken?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef draaijer het volgende:
Grappig eigenlijk dat alle linkse rakkers helemaal geen foto van zichzelf in hun fotoboek hebben staan of helemaal geen fotoboek hebben..
Gewoon grappig. Het valt me op
Ik wist dat je zou reageren ouwe linkse rakkerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:52 schreef gday het volgende:
[..]
Je hebt mijn fotoboek dus nog niet bekeken?
Nou voor zover ik kan zien is dat in elk geval beter dan jouw discussietechniekquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ik vind jouw beoordelingsvermogen puur slecht.
Waarom is dat komisch? Je zegt dat de 'linkse rakkers' geen foto in hun fotoboek hebben staan, en ik zeg dat ik, als 'linkse rakker' dat wel heb. Is dat echt zo hilarisch?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik wist dat je zou reageren ouwe linkse rakker
![]()
Jij bent ook de uitzondering op de regel, maar je bent zo voorspelbaar...quote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef gday het volgende:
[..]
Waarom is dat komisch? Je zegt dat de 'linkse rakkers' geen foto in hun fotoboek hebben staan, en ik zeg dat ik, als 'linkse rakker' dat wel heb. Is dat echt zo hilarisch?
Ach ik werk pas 19 jaar en nee ik ben niet geflopt. Je hebt wel eens dat een programma je aanspreekt, goh dan stem je op die partij. Doe ik al 12 jaar overigens.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hmm, dan zal je of net beginnen met werken of je bent geflopt..
Er moet een hele goede reden zijn om SP te stemmen. Wat was dat?
Alleen de middelste aanname klopt.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef draaijer het volgende:
[..]
Jij bent ook de uitzondering op de regel, maar je bent zo voorspelbaar...
Mag ik nog even een oppervlakkige vervelende aanname doen:
Jij verdient modaal, je stemt links en je woont in een appartement..
Ik denk dat jij 40k per jaar verdientquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach ik werk pas 19 jaar en nee ik ben niet geflopt. Je hebt wel eens dat een programma je aanspreekt, goh dan stem je op die partij. Doe ik al 12 jaar overigens.
(FYI, verdien ruim bovenmodaal).
Hier groeten uit Nepal, was ik op werkbezoek bij mijn Mao-istische vrienden aldaarquote:Op maandag 8 januari 2007 20:49 schreef draaijer het volgende:
Grappig eigenlijk dat alle linkse rakkers helemaal geen foto van zichzelf in hun fotoboek hebben staan of helemaal geen fotoboek hebben..
Gewoon grappig. Het valt me op
Oke oke, nog een keer.quote:
Je hebt netzoveel haar op de onderkant van je hoofd als erop..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hier groeten uit Nepal, was ik op werkbezoek bij mijn Mao-istische vrienden aldaar![]()
http://www.manaslu.net/co(...)s/10003/F1000024.jpg
Ze moet zich niet bemoeien met andere landen als je hier een "bestuurs" functie hebt en het hier allemaal nog lang niet geregeld isquote:Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Ericr het volgende:
Maar goed, waar staat eigenlijk dat een kamerlid niet mag meedoen aan demonstraties in het buitenland? Of is dat een ongeschreven wet die alleen opgaat als het bepaalde mensen goed uitkomt?
Nee, het is een ongeschreven wet die altijd opgaat. Maar misschien is het ook nog wel ergens in geschreven vorm in een reglement van orde ofzo. Maar waarom vind jij dat een kamerlid wél aan illegale acties in een ander (bevriend en soeverein) land mag deelnemen?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Ericr het volgende:
Of is dat een ongeschreven wet die alleen opgaat als het bepaalde mensen goed uitkomt?
Hmm, jij bent net een jaar ouder en ook van de punk generatie.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:03 schreef Ericr het volgende:
Maar goed, waar staat eigenlijk dat een kamerlid niet mag meedoen aan demonstraties in het buitenland? Of is dat een ongeschreven wet die alleen opgaat als het bepaalde mensen goed uitkomt?
Oh ja, ik ben vegetarier (net zoals Krista). Ben ik nu een vriend van Volkert?
Nee meestal win ik heftige discussies, mooi is dat. Ik heb niks met punkers of krakersvolk. Ik ben meer een kapitalist eigenlijk. Je weet wel, links lullen en rechts vullen of zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hmm, jij bent net een jaar ouder en ook van de punk generatie.
Stoot jij vaak in heftige discussies je neus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |