Die hebben toch ook van jouw centen geleefd?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef PLAE@ het volgende:
d'r komen toch zat kamerleden uit het bedrijfsleven?
Net zoals veel meer SP-ersquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef PLAE@ het volgende:
Dat mens heeft heel d'r leven van onze centen geleefd![]()
goed argument hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:04 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Die hebben toch ook van jouw centen geleefd?
Of koop jij nooit iets?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:37 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jahaa!
Daar zit je met je mond vol tanden, he!
![]()
Nou, dat is helemaal niet waar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef Refragmental het volgende:
Kopen = vrijwillig
Belasting = niet vrijwillig
Dat snap je toch wel?
Je snapt het dus blijkbaar nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Nou, dat is helemaal niet waar.
Vele aankopen zijn helemaal niet vrijwillig, en sommige belastingen zijn welzeker een gevolg van een vrijwillige keuze.
Dat snap je toch wel?
Daarbij, als vrijwilligheid hier een issue is, wil ik wel eens weten waarom.
Of snap je dat niet?
Ik snap dat er nuances en grijstinten zijn te onderscheiden als het aankomt op vrijwilligheid en verplichting inzake belastingen en aankopen, iets wat ik in mijn formuleringen ook al liet doorschemeren. Maar een doorslaggevende scheidslijn tussen deze twee typeringen van de afgestane euro's is moeilijk te geven. Om een voorbeeld te geven: je koopt een auto op vrijwillige basis, waarna je wegenbelasting moet afstaan. Tuurlijk, je auto kan noodzakelijk voor je lijken omdat je ermee naar je werk moet, maar ook daar zit weer een op zijn minst gedeeltelijk vrijwillige keuze achter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef Refragmental het volgende:
Een aankoop is vaak inderdaad niet helemaal vrijwillig... we moeten tenslotte allemaal eten
Maar ik kan wel kiezen WAAR ik mij eten koop, en zo dus direct invloed kan uitoefenen op wanprestaties e.d.
Belasting daarentegen is NOOIT vrijwillig en ik heb geen keuze om te bepalen naar wie mijn belasting toe gaat.
Snap je het nu?
Hopelijk gooien ze de sleutel weg als ze haar opgesloten hebben.quote:Van Velzen verwacht ook maandag een confrontatie met Britse autoriteiten. 'Ik denk niet dat de politie klaarstaat met een welkomstcomité. En ja, het zou best kunnen dat ik gearresteerd word, daar hou ik wel rekening mee. Maar dat zou niet de eerste keer zijn.'
Ach, ik vraag me slechts af of er uberhaupt nog wel gemod wordt in POL.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef Kiegie het volgende:
(Als Verbal ziet wat er van zijn veelbelovende hoerentopic is geworden, gaat-ie niet blij zijn...)
![]()
Benham Taebi is toch helemaal geen moslim? Volgens mij is hij een secularistische activist, en daarom kan hij niet terug.quote:
Denkend aan baronnen zie ik stromen bloederziekte traag door een beperkte genenpool gaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
zo zingt nog steeds het blauwe bloed!
Oh, was het dát verhaal. Ah. Dan is het wel apart. Goed dat er geminderd wordt dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Tirion het volgende:
Blair wil vernieuwing kernwapens
Het gaat dus helemaal niet om nieuwe kernwapens maar om vernieuwing en beperking van het aantal onderzeeërs dat nucleaire wapens aan boord heeft.![]()
Oude onderzeeërs vervangen. Het aantal kernonderzeeërs met 25% verlagen (van 4 naar 3 ).
Het aantal kernkoppen aan boord van de (kern)onderzeeërs met 20% verlagen.
Ja nu ben je al te laat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Benham Taebi is toch helemaal geen moslim? Volgens mij is hij een secularistische activist, en daarom kan hij niet terug.
Ja jij ja! Het staat er nu lang genoeg dat vast voldoende mensen het al hebben gelezen.quote:
Feiten checken, ouwe boef!quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja jij ja! Het staat er nu lang genoeg dat vast voldoende mensen het al hebben gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |