Geen idee, het kwam opeens in me op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
Dat was toch ook een nummer van Mark Knopfler, "El Patcho"?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
Weet ik veel. Indiana Jones ofzo?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:45 schreef cwk het volgende:
[..]
Geen idee, het kwam opeens in me op.
OT: die knakker lijkt op Kumar.![]()
neen, helaasquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:46 schreef cwk het volgende:
Ik gok toch stiekem op The Man Who Would be King.
dat klopt, Willie...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kan die dingen niet uit elkaar houden. Nou ja, ik weet dat dat schreeuwende viswijf in Temple of Doom zit.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien is 't wel The Princess Bride, da's een echte Patcho-titel.
Lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Speelt deze gast niet ook in LOST?
quote:
Die is wel heel wild. Er zaten louter Somaliërs in Shooting Dogs. En John Hurt.quote:
FMT voor Dummiesquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef Doff het volgende:
En dit was het begin van twee Movie Trivia's. Binnenkort krijgen we een tweesplitsing van FMT'ers.
u roept, wij draaienquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef Sloggi het volgende:
Als je een tietfoto van die meid hebt weet ik 'm vast wel.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef RuneRose het volgende:
Laurens uit arabië misschien?
Professional + 1quote:
De punten zijn tegenwoordig ook niet meer dik gedrukt...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:02 schreef Patch het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de vragen ook dik gedrukt waren?
![]()
viel me ook al een aantal keer op ja....quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
De punten zijn tegenwoordig ook niet meer dik gedrukt...
Doe toch maar even.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef Professional het volgende:
Ja sorry, ben te lui om het dik te drukken.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:07 schreef Patch het volgende:
oeh... als het gaat om wie het allemaal goed geschreven heeft....![]()
En dat is een editquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef Professional het volgende:
Jennifer Aniston die naar Vince Vaughn loopt in The Break Up
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef Professional het volgende:
Jennifer Aniston die naar Vince Vaughn loopt in The Break Up
Aniston bedoel jequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind Anniston zo'n naam die je wel goed mag schrijven. Of iig beter dan Anishton of Ansihtin.
Patch +1
En dan zelf verkeerd spellen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind Anniston zo'n naam die je wel goed mag schrijven. Of iig beter dan Anishton of Ansihtin.
Patch +1
Dat klopt. Ik ging te snel.quote:
naam is goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef Professional het volgende:
Ziet er uit als Keira Knightley.
The Jacket, al weet ik niet meer of ze daarin naakt gaat.
Daar is ze wel nakend ja, maar in deleted scenes geloof ik...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef Doff het volgende:
in Domino?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Sokolsky het volgende:
Heb je nog meer van zulke plaatjes? Ze hoeven niet per se bij te dragen aan het oplossen van de vraag.
Mannen, bedank Professional maar, hij zorgt ervoor dat er niet meer bloot komt van Keira...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Professional het volgende:
Is dat niet die film met Thora Birch?
In die bunker dat ze worden opgesloten, The Hole?
ken gillmore girls niet, maar dan doe ik een gokje op Divine Secrets of the YaYa Sisterhoodquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef RuneRose het volgende:
The Sisterhood of the Traveling Pants?
RuneRose +1quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef RuneRose het volgende:
The Sisterhood of the Traveling Pants?
nee dat was ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik dacht dat jij verliefd op je vriendin was?
Alleen maar omdat ik Kari niet kon krijgen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik dacht dat jij verliefd op je vriendin was?
Post maar een tietfoto van Keiraquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:30 schreef cwk het volgende:
Wie stelt de tussendoor?
cwk +1quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:39 schreef cwk het volgende:
BEEEEEEEEEEEEEERFEEEEEEEEEEEESTTTTTT
"I'm gonna break your dick off!"
Over GRODT gesproken,quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef JelleS het volgende:
Get Rich or Die Tryin?
Hatsee! Eindelijk je puntje.quote:
Shitquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:08 schreef cwk het volgende:
Das weer Little Miss Sunshine.
RuneRose +1quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:22 schreef RuneRose het volgende:
F for Fake?
Ik ken 'm wel, maar ik had het toch niet geweten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Patch het volgende:
opgezocht, nog noooooit van gehoord....
Die is wel juist. Ook in A Moment to Rememberquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef cwk het volgende:
The Classic?
Momentje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stel eens een smerige lijstjesvraag of zo.
De man heeft gelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Titanic (1) 600 mil
Lord of the Rings: Return of the King (10) 377 mil
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (6) 420 mil
en 12 anderen.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inflatie gecorrigeerd of niet?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
LOTR:TTT![]()
LOTR:FOTR![]()
Harry Potter films waarvan ik de volledige titel niet ken?![]()
Star Wars?![]()
The Phantom Menace? (5)
Attack of the Clones?![]()
Revenge of the Sith? (9)
Pirates of the Caribbean: the Curse of the Black Pearl? (7)
Toy Story?![]()
Shrek?![]()
Denk het eigenlijk niet. Die lijsten zijn bijna nooit inflatie gecorrigeerd. Daarom hebben we bijna elk jaar weer een nieuwe blockbuster.quote:
En LOTR:TTT was wel goed, de layout van die site waar ik kijk is verwarrend.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:39 schreef Flitspaal het volgende:
Da Vinci Code?
Nee. En ja, dat kan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef Flitspaal het volgende:
Troy?
Kun je op een rijtje zetten wat we al hebben?
Dat klopt. Met 460 miljoen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef Mike het volgende:
Hoe kan Star Wars er niet instaan? Die staat bij mijn weten al jaren op 2...
Nope.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:50 schreef Flitspaal het volgende:
The Aviator
Gangs of New York
Black Hawk Down
Brokeback Mountain
Munich
Jarhead
Ah, okay...je had zo'nquote:
Oh ja, ik zie het. Stom.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Ah, okay...je had zo'nneergezet bij een post van SoK.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef hornage het volgende:
zeker als cwk er niet is, opstartvraagje dan maar weer?
jazeker Patch + 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:39 schreef Patch het volgende:
Jenny McCarthy
BaseKettball
Scary Movie 3
Scream 3
dat had ik oa bij Eragon...quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:44 schreef hornage het volgende:
[..]
jazeker Patch + 1
Gisteren Dirty Love gekeken, echt huilen van pijn om daar naar te kijken. Gebeurt me niet vaak zoiets
42quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:55 schreef hornage het volgende:
wel veel functioneel bloot in FMT
voor de rest zou ik deze niet weten. Dame ziet eruit als al wat ouder, in de 30 ofzo
quote:
neejequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:25 schreef RuneRose het volgende:
Ken Park?
Die heb ik wel gezien. Daar zitten ook tieten in en een jongen tussen een vrouw haar benen. En nog allerlei andere 'vieze' dingen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef Patch het volgende:
[..]
neeje
dan heb je die niet gezien als je die titel gokt....
dan vind ik het een vreemde post van je. Ben van mening dat als je Ken Park 1 keer hebt gezien dat je daar echt wel de screenshots van herkent....quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:40 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien. Daar zitten ook tieten in en een jongen tussen een vrouw haar benen. En nog allerlei andere 'vieze' dingen.
Maar het zou zomaar kunnen dat ik de gevraagde titel niet gezien heb.
quote:
Nou, ik niet dus. Is al zo lang geleden, en heb daarna zoveel films gezien en zo bijzonder sterk dat het me bijblijft vond ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:41 schreef Patch het volgende:
[..]
dan vind ik het een vreemde post van je. Ben van mening dat als je Ken Park 1 keer hebt gezien dat je daar echt wel de screenshots van herkent....
Flitspaal + 1quote:
In The Cheap Detectivequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Patch het volgende:
Dom Deluise?
geen idee...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
In The Cheap Detective.
Patch +1
geen ideequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Flitspaal het volgende:
Is dat een lid van de Carradine familie?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:30 schreef cwk het volgende:
XxX-2?
victorinox + 1quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef victorinox het volgende:
Da's John Carpenter
Yep.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef cwk het volgende:
Krijg Professional niet het punt?
verdomme ja, wist niet meer dat ik om een filmtitel vroeg...quote:
ook nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:33 schreef cwk het volgende:
Maura Tierny?
geen vraag stellen en wel op de volgende vraag antwoord geven...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:38 schreef Professional het volgende:
Dat is Shawnee Smith ja, van Saw 1,2,3
dat klopt, heel netjes, maar dan kun je toch beter een nieuwe vraag stellen ipv aan de nieuwe vraag mee te doen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:40 schreef Professional het volgende:
Ik zei toch sorry?
Geen nood, jij krijgt de punten nu.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:42 schreef Patch het volgende:
[..]
dat klopt, heel netjes, maar dan kun je toch beter een nieuwe vraag stellen ipv aan de nieuwe vraag mee te doen.
Anders krijg je 2 punten achter elkaar zonder een nieuwe vraag te posten.
is toch geen acteurquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:49 schreef JelleS het volgende:
Maar is het wel Robert Rodriguez?
en die klopte natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |